abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (79%)
     (5%)
     (9%)
     (8%)
    Celkem 398 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Samý jabka

    28.1.2010 18:43 | Přečteno: 1542× | Ostatni | poslední úprava: 28.1.2010 18:43

    Takže další bomba od Applu prišla. Vypadá to sice hezky (jako iPod nebo iPhone) a chová se to přibližně stejně. Takže nic pro mě:)

    Ale věřím, že Applistům se to bude líbit. S příchodem iPadu mě ale napadlo pár otázek.

    Apple vždy razil cestu jednoho tlačítka. Apple myš měla pouze jedno tlačítko. Ano, nějaké poslední modely počítačů nebo notebooku už umí pracovat i s více tlačítky, ale stejně to jednotlačítkové ovládání je klasika. I iPhone a iPod touch mají jedno hlavní tlačítko a nic dalšího. A teď přemýšlím, jak se cítí uživatelé iPhone, iPod a iPad, když mají ten multi-touch display. To pro ně přece musí být strašný šok! Celý svůj život ovládají Apple zařízení klikáním na jedno tlačítko a teď najednou mají ťukat dvěma (nebo více) prsty najednou? Zvládnou to vůbec? Není to podraz od Applu?

    U nás ve firmě je docela dost Apple šílenců, takže když se zrodil iPhone, tak po něm šli hned od začátku. Jsou to takoví šílenci, že nečekali na oficiální vydání v Evropě a nechali si iPhone kupovat v USA a poslat. Samozřejmě kvůli blokování na AT&T museli před používáním iPhone hacknout, aby tam fungovala místní SIM karta. Byly to opravdu ty první verze, které uměly hodně málo. A protože to jsou opravdu Apple šílenci, tak ihned po příchodu nové verze měnili. A po příchodu další nové verze opět změna. Co vždy udělali se starou verzí mi není známo, ale zřejmě to dokázali prodat někomu, kdo neměl to štěstí, tedy známého v USA, který by iPhone koupil a poslal. Vím, že to dělali, protože pokaždé, když získali novou verzi, tak si nechali změnit MAC adresu Wifi, aby mohli do Internet bez hesla. Když vidím zpětně strategii Applu při prodeji iPhone, tak mě napadá (a zřejmě tak každého), že Apple použije stejnou strategii i při prodeji iPadu. Dneska toho hodně iPadu chybí. Možná úmyslně. Nic nedokáže líp z lidí vytáhnout další peníze za stejnou věc než fráze "je to novější, umí to víc". Že ta první verze toho ale umí míň úmyslně, to už asi tolik lidí nenapadne. Možná to tak Apple plánoval od začátku, nučit svoje uživatele nepřemýšlet (klikat pouze jedním tlačítkem, nepřemášlejte, jestli levým nebo pravým, nevybírejte si, nemáte na výběr), aby jim pak snáz dokázal vnutit okleštěný výrobek a další rok stejný výrobek s nějakou odblokovanou featurkou. Osobně tipuji, že přijdou za další dva roky ještě tak další dvě až tři verze. Takže neukvapujte se a počkejte si na tu lepší:-)

    Protože iPad vypadá naprosto stejně jako iPod touch nebo iPhone, napodlo mě, jestli Apple vlastně nevydal iPod touch a iPhone jako beta verzi iPadu. Udělal jenom malé zařízení, aby otestoval, jaký bude zájem, jestli s tim uživatelé budou ochotni pracovat. No, betatesteři (uživatelé iPhone/iPod touch) ukázali, že zájem by byl (dokonce i zájem si stejnou věc koupit několikrát za sebou), tak Apple udělal větší verzi. Taky jste beta-testovali iPad?:-)

    Abych jenom neryl, tak trošku konstruktivních informací. Ideologie Applu je skvělá. Máte jeden hardware pro který máte na míru jeden systém a do něj přesně navržené aplikace. V systému není bordel, hardware je stabilní - pro uživatele to nejlepší. Ovládaní naprosto stejné. Pokud bych srovnával s Windows, dala by se s různými verzemi Windows hrát hra "najdi X rozdílů", přičemž X by bylo dost vysoké číslo. Co jsem si zvyknul z Windows XP je ve Windows Vista dost jinak a stejně tak se dá pokračovat. Tohle se prostě u Applu nestane. Nebo stane? Netuším, Apple nepoužívám, ale pochybuju, že kdyby tohle Apple udělal, tak to uživatelé budou pořád používat.

    Bohužel ta ideologie Applu s sebou nese jeden velký zápor - vězení. Uživatelé nemají moc velkou svobodu v rozhodování. Ale je to samozřejmé - když budete správce počítačů, tak taky omezíte uživatele, aby v systému nemohl udělat bordel. Bohužel Apple to dotáhle v iPhode/iPod touch/iPad k naprosté dokonalosti. Když se to nedostane na AppStore nebo iTunes, tak to prostě pro uživatele neexistuje. Nemáte legalní šanci, jak něco dostat na VÁŠ VLASTNÍ (když jste si ho legálně koupili) přístroj. Spíš je to něco jako byste ten iPad měli v pronájmu a majitel vám určuje, co si tam smíte dát. Z toho pohledu řadím Apple Systém, Windows a Linux do pořadí: Apple System - vězení, kde máte kompletně spoutané ruce i nohy, můžete dělat jenom pár činností a to pouze s dovolením a pod dohledem stráže; Windows - lehčí vězení, když chcete, dokážete si do vězení propašovat cokoliv, ale chce to opatrnost; Linux - naprostá svoboda, můžete dělat cokoliv.

    Tak přeju Applistům hodně spokojených zážitků s iPhone/iPod/iPad (nehodící se škrtněte). Místo iPadu budu raději používat klasickej notebook s Linuxem a místo iPhone teď (bohužel už pěkně dlouho) čekám na Nokiu N900. Kolega už jí má z USA, od mého prodejce přišla informace, že mají přijít až začátkem února. Ach jo, co tej Nokii tak dlouho trvá.

    Please, žádný flames. Těch jste si mohli za celý den užít už dost:-)

           

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.1.2010 19:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Apple System - vězení, kde máte kompletně spoutané ruce i nohy, můžete dělat jenom pár činností a to pouze s dovolením a pod dohledem stráže
    S tím, že to vězení je celé líbivé a nablýskané :-)
    corsse avatar 28.1.2010 19:53 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    K te N900. Dneska jsem objednal sedivku na ceskym eshopu. Proc? Nokia CR zde oficialne prodava verzi s klavesnici ktera ma rozlozeni QWERTZ a zmrsene sipky (nic pro me, jsem zvykly na QWERTY). Jelikoz chci QWERTY klavesnici, tak musim koupi bud EU verzi, nebo verzi prodavanou v USA, o ktere jsem take uvazoval. Navic cena: 15.990,- nebo 12.890,- je pro me rozdil. Nepocitam USA verzi kde je to nejakych 10.500,- + posta. Jenze zase je rozdil zaruka, 24 mesicu proti cca 10 (nez to prijde a kdyz konci kvuli vcasnemu poslani). Takze asi tak...

    P.S. Navic me se*e NOKIA CR, pri dotazech na dostupnost bud vubec nereaguje, nebo odpovi zpoloviny na neco jineho.
    28.1.2010 20:23 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    No, ja bych radsi taky qwerty, ale nevim, co tam bude, objednal jsem v CH. Z Nokie CR mi napsali tusim 19.1., ze maji akorat ten den prijit na sklad, ale jestli je to pravda netusim. No uvidime, ale kolegovo kousek se mi dost libi, hlavne doufam, ze se nebude restartovat jako SE W910i - ten je horsi nez Windows.
    gtz avatar 28.1.2010 20:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    I v Něměcku je dostupnost do 14 dnů, někdy až koncem února.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    29.1.2010 08:15 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Tak to je blby, mel jsem dojem, ze DE uz dostupna je. Ten pocit jsem nabyl tehdy, kdyz jsem se podival na oficialni Nokia web a v nabidce "Koupit Online" jsem videl jenom DE, Spanelsko a par dalsich, ale CZ a CH ne:)
    Acci avatar 28.1.2010 21:23 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Moc pěkný článek. Jen nesouhlasím s tím vězením, protože to nám ve většině případů škodí a je nedobrovolné, zato nějaký operační systém (jakýkoliv!) nám práci zjednodušuje a používáme jej dobrovolně.
    Acci avatar 28.1.2010 22:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    A samozřejmě ještě s pár dalšími věcmi -)
    29.1.2010 08:23 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Tak samozrejme nejde srovnavat OS/Comp s vezenim do detailu, stejne jako nejde srovnavat krazdez auta a zkopirovani programu/filmu.

    Bylo to spis takovy prirovnani.

    Od Apple dostanes HW i SW a moc si vybirat nemuzes, u i-Veci si pak ani moc nemuzes vybirat v konfiguraci a pouzivani (zvoneni/budik si nemuzes nastavit vlastni MP3, leda pres iTunes - co kdyz ale tvoje oblibena skladba v iTunes neni, nebo iTunes nejsou ve tve zemi podporovane? chces si dat nejakou aplikaci, ktera neni v AppStore - smula).

    Kdyz si ale koupis ne-Apple HW (obvykle klasickej IMB PC klon, ale treba i nejakej Sun nebo jinou architekturu), tak si muzes relativne vybrat v tom, jakej si tam das OS. U Windows pak nejsi ani omezovanej ve vyberu software, akorat mas proste jeden "Window Manager" (da se sice nastavit cokoliv jinyho misto Explorer, ale malo lidi to dela a moc jinych pouzitelnych neni) a pokud bys chtel mailovy reseni, tak zrejme jedine Exchange nebo mozna jeste nejaky dalsi komercni.

    V linuxu mas v tomhle svobodu, Window Manageru je mraky, napr. mailovych reseni je taky dost. Navic mas ke vsemu zdrojaky, muzes si to upravovat, muzes to kopirovat dal, proste uplna svoboda. Ale diky tej svobode si v tom muzes udelat peknej bordel.
    Acci avatar 29.1.2010 10:50 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Existují dva druhy analogií: špatné a ještě horší :-) Jen bych tě chtěl popravit, vlastní zvonění na iPhonu si můžeš nastavit, i pokud není Jailbreaknutý. A třeba ta softwarová svoboda: pro vás je možná velmi důležité, pro mne je jen taková malá výhoda.
    29.1.2010 13:18 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Prosim te, rekni mi, jak nastavit to zvoneni. Manzelka to po me chce uz delsi dobu a zatim jsme se k tomu nedostali, protoze se to musi resit pres nejakej program, kterej tusim neni ani na AppStore. Proste, mam MP3, trebas i sesynchronizovanou na iPhone. Jak ji vyberu do zvoneni a budiku? V seznamu zvuku jsou jenom ty od Applu. Kde se tam da vybrat nejaka jina melodie?

    Hmmmm, tak to by se ti socialismus fakt libil:) Mohl jsi zit, pracovat, kupovat si vyrobky, cestovat, delat cokoliv.

    Ale zit jsi mohl jako ostatni obyvatele, tzn. byt 1+1 az 4+1 v panelaku na sidlisti (pokud bys mel neco vic nez ostatni, byl bys podezrelej).

    Pracovat jsi mohl jen tam, kde ti to vladnouci strana umoznila. Proste, kdyz jsi nebyl vyvoleny, sel jsi makat k lopate, at jsi umel cokoliv.

    Kupovat sis mohl, co jsi chtel, teda jenom z toho, co bylo na pultech, coz bylo hodne zaostale oproti tomu, co bylo na zapade.

    Cestovat jsi mohl po nasi krasne zemi, pripadne po partnerskych socialstickych zemich. Na zapad sorry, tam se dostalo jenom par lidi pouze diky specialnim vyjimkam.

    Delat jsi mohl taky cokoliv, co nebylo proti rezimu, jinak jsi sel sedet.

    Ale jinak skvelej system. Prace bylo pro vsechny dost, vseho byl dostatek, vsechno krasne fungovalo.

    Ja mam radsi, kdyz si muzu vybrat, co a jak si muzu nainstalovat, jak se pripojim k siti. Proste ty omezeni iPhone/iPod na Appstore jsou dost desny.
    Acci avatar 29.1.2010 14:25 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Je potřeba tu skladbu nejprve převést na vyzvánění. Já to dělám na Macu v GarageBandu, ale nevím, jestli na to existují i jiné programy na jiné platformy.

    A k tomu socialismu: já si samozřejmě mojí svobody nesmírně vážím a žádnou cenu bych se jí nevzdal, ale softwarová svobody je podle mne jiná. Lidé si stěžují, že pokud si iPhone hacknou, tak přijdou o záruku, ovšem stejné je to i s hardwarem a nemyslím si, že u softwaru by to mělo být jiné.
    29.1.2010 14:52 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Co to je "vyzvaneni"?:) Jaky format to je? Vidis, zase blbost. Proc bych mel audio format prevadet na jinej audioformat? iPhone uz MP3 prehravat umi, proc proste nepouzivaji stejnou funkci na prehrani MP3 jako zvoneni nebo budik? A nerikej mi, ze to je na iPhone slozita akce, kdyz to umi kazdej blbej mobil s MP3 prehravanim.

    No a to je prave to, co nekteri lide chapou odlisne. GPL je prave proto, aby tobe, jako uzivateli softwaru zarucil svobodu, ze s tim software si muzes delat, co chces. Samozrejme vcetne varovani "no warranty". Kdyz si koupim nejakou vec, tak pozaduju, abych si s tou veci mohl delat, co chci. Proste si koupim TV, tak na ni chci sledovat vsechny programy, ktere umi prijimat, nebo obraz z jinych zdroju, ktere umi prijimat. Stejne tak, kdyz si koupim pocitac, chci mit moznost si do nej pridat pamet, procesor, disk, kdyz uz mi nebude puvodni stacit, nebo si to vymenit za jiny dily (napr. mi bude zlobit segate disk, tak si radsi priste koupim jinej, nebo misto nvidie si tam chci dat ATI). Samozrejme, pokud neco znicim svoji neznalosti, tak je to muj problem. Stejne tak chci mit moznost si na legalne ziskany operacni system nahrat data a programy, ktere chci. A to prave apple nedovoluje nebo to hodne omezuje. A neni to proto, ze by to ten pristroj neumel. Oni to proste nechteji.

    Nebo by se ti snad libilo, kdyby sis koupil auto a vyrobce by te omezil, ze s tim autem muzes jezdit jenom v urcitem meste. Nebo by sis koupil Apple TV a na te by ses mohl divat pouze na Apple kanal a nemohl by sis tam pripojit ani DVD prehravac?
    Acci avatar 29.1.2010 15:00 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    To vyzvánění je ve skutečnosti nějaké AAC s příponou m4r, takže si stačí najít převodník. Nevím, proč to takhle udělali a nějak moc mně to netrápí.

    A zase k tvé analogii. To je jako by sis koupil auto a výrobce by ti zabránil si tam dát vlastní motor, vlastní vstřikovací pumpu a vlastní řídicí jednotku. Jenže to skoro nikomu nevadí a hardwarovou svobodu vyžaduje málokdo. A Apple TV, ke které by nešlo připojit DVD bych si klidně koupil, pokud by tento nedostatek vyvážila jiná funkčnost - třeba snadné přehrávání filmů z iTunes Store.
    29.1.2010 15:31 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Podľa tej tvojej analógie usudzujem, že v iPhone je jadrom celého telefónu práve to zvonenie (a teda som pochopil, prečo je zmena tak zložitá). ;)
    29.1.2010 18:52 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    No, dobre. Prevedu to na AAC s priponou m4r. A co dal? To jsi uvedl jako prvni krok, ale dal jsi to uz nerozvedl. Pak to nacpu do iTunes do knihovny Hudba nebo nekam jinam? Jak se to objevi ve vyberu melodii pro zvoneni?

    No, vlastne mas pravdu. Pro me je proste iPhone dost draha hracka na to, ze nic moc neumi a co uz umi, tak moc ani ne poradne. Me proste iPhone neprinasi uzitecnou hodnotu. Umi sice fotit, telefon, pracovat s postou, prohlizet web, prehravat pisnicky. Ale to umi dneska kazdej druhej mobil. Na druhou stranu, kazdej druhej mobil umi mp3, obrazky a videa sdilet mezi jinymi telefony pres bluetooth nebo s pocitacem pres USB jako externi disk. A tohle mi u iPhone chybi. Ale mozna to jeste dodelaji, copy&paste a nahravat video taky iPhone v prvni verzi neumel a pak to pridelali, takze mozna ho jeste doladi a pak uz bude pouzitelnejsi i pro me.

    Pro tebe je to super vec a nevadi ti, ze tam proste nektery veci neudelas. Mas pravdu, kdyz budu chtit plne funkcni zarizeni, koupim si neco jinyho nez iPhone. Kdyz budu chtit hracku na predvadeni se, ze jsem IN, a nebudou mi vadit ty vsechny omezeni, ktery na jinych zarizenich nejsou, tak si koupim iPhone.

    Tim bych asi uzavrel handrkovani o vezeni a nevezeni a radsi mi porad jak to zvoneni. Nebo jestli je nejakej web, kde to popisujou (nejlepe se SW pro Windows Vista - manzelka provozuje OEM na notebooku), tak mi sem posli URL. Diky.
    Acci avatar 29.1.2010 18:57 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Na když to máš v tom m4r, tak to hodíš do iTunes, které má na vyzvánění speciální knihovnu a sesynchronizuješ a v telefonu pak vybereš. Žádný problém.

    A opravdu nepoužívám iPhone kvůli tomu, že je IN, ale pěkně vypadá, výborně se ovládá a umí přesně to, co od něj vyžaduji. Pokud to tobě chybí, není to telefon pro tebe, nic víc, nic míň. A tvá manželka je s ním spokojená nebo chtěla být taky IN a teď na něj nadává?
    29.1.2010 19:09 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Aha, OK, tak zkusim neco najit na tu m4r konverzi pro Windows a pak uvidime.

    No, libi se ji vzhledem, mozna chce by i IN. Libi se ji, jak je to pres jedno tlacitko, posouvani v seznamech je hezky posunutim prstu po LCD, dokonce uz je na to tak zvykla, ze stejnym zpusobem chtela posunout seznam v nasi navigaci, to bylo docela vtipny, jak prejela prstem po LCD a ono nic:) Ma tam web, mail, skype, ICQ, jabber, muze nahravat videa a ty pak posilame na youtube, muze tam nacpat MP3 a pak poslouchat. Spousta veci se ji tam libi.

    Bohuzel jsou i veci, ktery se ji na tom nelibi. Nejede tam flash, takze nemuze sledovat na Nove serialy. Nejde vypnout pristup na internet pres GSM sit, takze obcas ji to sezere prachy, kdyz treba zapomene spostenou nejakou aplikaci, ktera po zapnuti jde ihned na inet a ikdyz je po chvilce pripojena pres Wifi, tak to stejne neco cucne pres GSM. Pisnicky, videa a fotky se musi mastit v iTunes. Jakakoliv jina aplikace se musi mastit pres Appstore. Parkrat uz uvazovala, ze by si ho hacknula, ale kvuli zaruce nechce. Je to asi tak, ze ho ma rada, ale proste nektery omezeni ji vadi.

    Kdyz uz jsem se ja rozhodl jit do nejakyho lepsiho telefonu, tak jsem urcite chtel neco otevrenejsiho. Premyslel jsem mezi FreeRunnerem, N900, Androidem a mozna jeste necim open/linux. Nakonec to vyhrala N900. Je dost otevrena, je to linux, myslim, ze si s tim dost vyhraju.
    30.1.2010 15:37 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    m4r je normalni m4a coz je nejaky acc tusim, takze staci prepsat m4a na m4r a je to, mozna to pujde i s mptrojkou, nevim, zvoneni mam rad jako zvoneni a ne nejaky priblbly pisnicky... a nesmi bejt delsi nez 30sekund, jo a jeste, zkusil jsi nekdy pouzit google.com?
    hmm
    1.2.2010 13:50 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Tak zvoneni uz funguje. Pro Windows existuje skvelej free programek iRinger, kterej naimportuje MP3. Pak si v okne clovek vybere 30 sekundovy usek (iPhone totiz neumi delsi zvoneni, treba to v nejakej novejsi verzi spravi:-)) a nastavi si fade in/out, pauzu opakovani a dalsi efekty a pak da exportovat, zada nazev a uz to jede. Automaticky to vytvori zaznam i v iTunes, takze po pripojeni iPhone a spusteni iTunes tam jsou zvoneni videt. Pak uz staci jenom aktivovat synchronizaci zvoneni a sesynchronizovat.

    No, je to sice trapny, ze takovej HiTech vyrobek neumi proste vybrat a pouzit MP3 pro zvoneni nebo budik, ale budiz - budeme predpokladat, ze ve svete Apple je tohle normalni.

    Nicmene me napadlo, ze takovyhle chovani neni zase az tak spatny, protoze diky tomu, co vsechno Apple veci neumi, vznikaji super programy, ktere to delaji za Apple zarizeni, jako napr. tenhle iRinger.
    28.1.2010 22:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    teď jen zbývá otázka, čeho je iPad beta verzí :-D
    28.1.2010 22:29 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Tak nějak to je, jenom bych nesouhlasil s tím, že iPhone/iPod Touch je beta verze iPadu, iPhone se dá nosit v kapse. Systém na počítačích Apple je docela otevřený Unix, existuje kvalitní dokumentace rozhraní atd., na mobilních zařízeních to je špatné, nedá se ani nainstalovat aplikace jinak, než z obchodu.
    29.1.2010 02:57 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Da, muzes si provest utek z vezeni a nainstalovat treba terminal a provadet na nem treba kompilace, je to uz na tobe, i iPhone OS je unix, ale kdo toto potrebuje? http://www.iphone-hacks.com/2007/08/06/mobileterminal-an-iphone-terminal-app/
    hmm
    29.1.2010 08:30 RoboShim | skóre: 13 | blog: RoboShim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Ale jasne, da se to hacknout. To vi kazdej a vedelo se to snad jeste driv, nez se prodal prvni iPhone. Ale budou normalni uzivatele hackovat mobil? Ja se povazuju za odbornika, s linuxem delam hodne, v HW se taky stouram, ale kdybych mel iPhone, tak bych v nem moc nestoural. Jednak kvuli zaruce a jednak nejsem Apple profik. Ale rozhodne bych chtel mit moznost jednoduse pripojit iPhone k jakymukoliv PC a pres USB Mass Storage si tam nahrat programy nebo aplikace. Kdyz prijdu k nejakymu znamymu, tak ho rozhodne nebudu chtit nutit, aby si porizoval nejaky konkretni OS, aby na to sel nainstalovat iTunes a pres nej pak aby mi tam kopiroval jednu MP3.

    A nemusi jit jenom o MP3, jakykoliv jiny data.

    I muj stavaji blbej SE W910i se bud da pripojit k pocitaci jako usb mass storage (ale pak nejde telefon) a nebo (jeste lepsi), prendat kartu do USB stick emulatoru a nahrat pres to data.
    31.1.2010 14:00 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Někde sem se dočetl, že i na "starýho" iPhona byl dostupný upgrade sw. Takže jediné o co přídete jsou hardware featury.
    Vykook avatar 1.2.2010 20:27 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samý jabka
    Presne tak i na tom nejstarsim kousku jede novej fw3.1.2.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.