abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 12:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 169. brněnský sraz, který proběhne v pátek 18. října od 19:00 v restauraci Racek (Jungmanova 5). Před srazem proběhne v 18:00 komentovaná prohlídka nových prostor hackerspacu base48 (přístup je z Mojmírova náměstí).

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
dnes 05:55 | Bezpečnostní upozornění

V příkazu sudo byla nalezena a ve verzi 1.8.28 byla již opravena bezpečnostní chyba CVE-2019-14287. V souboru /etc/sudoers lze nastavit, aby daný uživatel mohl konkrétní příkaz spouštět s právy libovolného uživatele (ALL) nebo libovolného uživatele kromě uživatele root (ALL, !root). Spustí-li tento uživatel daný příkaz se sudo s volbou -u#-1 nebo -u#4294967295, tj. pod uživatelem -1 nebo 4294967295, nebude vyžadována autentizace a příkaz se spustí pod právy roota.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
dnes 01:33 | Nová verze

Po více než roce a čtvrt od vydání verze 3.7.0 byla vydána nová verze 3.8.0 programovacího jazyka Python. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Podrobný přehled změn v Changelogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 14
včera 16:11 | IT novinky

Ke zhlédnutí na Invidious a YouTube je videozáznam rozborky a sborky mobilního telefonu Librem 5.

Ladislav Hagara | Komentářů: 22
včera 13:33 | Komunita

Richard Stallman, zakladatel hnutí svobodného softwaru, se dnes v e-mailové konferenci guix-devel vyjádřil, že svobodný software je apolitický, resp. jedinou přípustnou politikou je politika svobodného softwaru. Reagoval na některé návrhy, že by se do svobodného softwaru měl zabudovat feminismus nebo jiný -ismus. Říká, že témata jako komunismus nebo sexuální orientace jsou „off-topic“. Je v pořádku mít politické názory, ale lidé

… více »
xkucf03 | Komentářů: 74
včera 05:55 | Nová verze

Po téměř dvou letech vývoje od vydání verze 2.0 byla vydána verze 2.1.0 svobodného softwaru ScummVM (Wikipedie) umožňujícího bezproblémový běh mnoha klasických adventur na zařízeních, pro které nebyly nikdy určeny. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
13.10. 10:55 | IT novinky

Josef Průša představil novou 3D tiskárnu Original Prusa MINI. Její cena je 9 990 Kč a tisknout lze na ní objekty do velikosti 18 × 18 × 18 cm.

Ladislav Hagara | Komentářů: 41
12.10. 13:11 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 3.0 svobodné decentralizované mikroblogovací platformy a sociální sítě podobné Twitteru Mastodon (Wikipedie). Detailní přehled novinek na GitHubu. Projekt lze podpořit na Patreonu. Aktuálně má přislíbeno 5 697 dolarů měsíčně.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
12.10. 12:22 | Komunita

Larry Wall odsouhlasil přejmenování programovacího jazyka Perl 6 (Wikipedie) na Raku. Více viz Issue #81 a Pull request #89.

Ladislav Hagara | Komentářů: 13
11.10. 23:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 2.0 open source systému pro filtrování nevyžádané pošty Rspamd (GitHub, ChangeLog). S novou verzí bylo změněno označování verzí z major.minor.patch na major.minor.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Kdy jste naposledy viděli počítač s připojeným běžícím CRT monitorem?
 (20%)
 (4%)
 (11%)
 (39%)
 (24%)
 (2%)
Celkem 399 hlasů
 Komentářů: 22, poslední 23.9. 08:36
Rozcestník

www.AutoDoc.Cz

Komiks xkcd 507: Experimentování

4. 11. 2010 | Redakce | Různé | 10226×

XKCD česky.
xkcd logo

Experimentování

xkcd 507, czech, česky

Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
Překlad: Robert Krátký, písmo: Martin Stiborský

Creative Commons License
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

       

Hodnocení: 88 %

        špatnédobré        

Nástroje: Tisk bez diskuse

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

4.11.2010 00:35 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Dude = chlápek? (Tedy aspoň jsem si to dycánky myslel... raděj zkontroluju.)

Zejména mi to sedí vzhledem k tomu, že jde o "kontrolní vzorek" a šlo o celý ročník: čili, slečna zapojila všechny holky, a pro kontrolu (tedy jestli je fakt lesba) spala taky se všema klukama.
4.11.2010 00:39 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Hmm, tak zdá se že použít to pro osoby ženského pohlaví není vyloučené... zvláštní. Otázkou je, jak tomu rozumí rodilý mluvčí, jestli také nebude v prvním sledu předpokládat, že jsou to kluci....
4.11.2010 01:35 Jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
guys je taky univerzální označení
4.11.2010 09:11 Johny007
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Nene. guys and gals = kluci a holky
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2010 09:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Ne. Guys v množném se vztahuje na obě pohlaví.
4.11.2010 14:14 SkákalPřesOheňAžSiPropálilMokasíny | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
To sice jo, ale o "dudes" už to neplatí...
4.11.2010 17:16 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
No, zdá se že i jo, ale otázka je: "není v tom smyslu, že to sice tak lze platně použít, ale pokud nebude mít čtenář kontext, bude každý předpokládat, že se mluví o samcích :) ?" Jinými slovy, primárním významem je kluci, a význam 'holky' se uplatní pouze pokud to bude jinak indikováno?
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2010 19:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Právě že taky platí. Pokud nevěříš, koukni třeba sem.
xkucf03 avatar 4.11.2010 20:04 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Ale asi to nebude nejčastější použití toho slova a spíš bych to v takovém případě bral jako označení smíšení skupiny kluků a holek – nazvat takhle skupinu jenom holek mi přijde hodně divné – vždyť je spousta lepších výrazů :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2010 23:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Není to obvyklé, ale je to možné :-) Patří to do jednoho pytle ještě se slovem folks.

Každopádně teď koukám (tentokrát už v probuzeném stavu) na originál znovu a nabývám dojmu, že jde opravdu o muže. Naprosto rozhodující je slovo past uvedené u lesbických testů, takhle to teprve dává smysl.
Chytrex avatar 5.11.2010 01:26 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
taky mám pocit že se jedná o chlapy:)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
Bedňa avatar 6.11.2010 17:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Všetci sú tam shemales, vrátane toho chlapa :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.11.2010 03:49 Michal Ludvig | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Jo, taky bych rek ze tam meli byt kluci. S holkama to nedava zas tak velky smysl.
4.11.2010 08:03 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Na fóru xkcd někoho napadlo, že by to sedělo jak pro holky, tak pro kluky.
4.11.2010 08:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
S holkama to nedava zas tak velky smysl.
Jedná-li se o experimentování s lesbickými vztahy, tak to dává smysl jedině s holkama :-)
4.11.2010 08:44 pq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Dudes tady mysli urcite chlapy. Pac jde o kontrolni skupinu B, ktera nema mit danou merenou vlastnost (tedy byt zenou, ktere jsou skupinou A).
4.11.2010 09:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
skupinu B, ktera nema mit danou merenou vlastnost (tedy byt zenou, ktere jsou skupinou A).
Nejenže nic takového ve stripu není řečeno, ale z kontextu to ani nevyplývá. Skupiny (včetně ve stripu zmíněné B) byly všechny plné holek. Nejde tam o to, že by si potřebovala ujasňovat, jakou má orientaci.

Vtip je založen na tom, že se to tzv. "experimentování", které je v tomto kontextu v angličtině používáno pro označení studentských sexuálních hrátek, vykládá doslovně, tedy jako "vědecké experimentování". Jinými slovy, zatímco většina holek "experimentuje" tak, že se opije a pak se líbá s kamarádkou, tahle holka experimentovala doopravdy, tj. vedla si záznamy, kamarádky si rozdělila do kontrolních skupin atd.
4.11.2010 12:00 zulu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Kontrolní skupina ve výzkumu - skupina u níž neprobíhá žádná zkoumaná intervence a jejíž výsledky jsou srovnávány s výsledky experimentální skupiny.
5.11.2010 10:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Uznávám, že takhle jsem na to nekoukal a moje přesvědčení to trochu zviklalo ;-)
xkucf03 avatar 4.11.2010 17:16 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
no jo, ale s těma klukama (jakožto skupinou B) to dává větší smysl a taky je pochopitelnější, že z toho její kluk není zrovna nadšený.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
4.11.2010 21:19 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
preco vymyslat nieco tak zlozite, ked z vtipu je na prvy pohlad uplne jasne, ze kontrolna skupina su hosi :-) Jedine, ze by tu chel niekto obhajovat nepodareny preklad ;-)
5.11.2010 09:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
z vtipu je na prvy pohlad uplne jasne, ze kontrolna skupina su hosi
To si právě nemyslím.
Jedine, ze by tu chel niekto obhajovat nepodareny preklad
Samozřejmě, že obhajuji překlad - protože ho považuji za správný.
Bedňa avatar 4.11.2010 08:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Celý fór je že to skúšala s 12 babami a 12 chalanmi, aby môhla s veľkou istotou povedať, ja som na ... :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.11.2010 09:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Neřekl bych. Když se v angličtině použije "experimentování s lesbickými/homosexuálními vztahy", tak to neznamená, že by si někdo potřeboval ujasňovat svoji orientaci. Naopak, používá se to v případech, kdy je orientaci jasná, ale daný člověk pod vlivem mládí, alkoholu apod. "experimentuje" s tím, co je mu normálně cizí.
Bedňa avatar 4.11.2010 09:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
V originále "scientifically rigorous", takže ide o vedecký dôkaz :) A ten treba overiť viacerými pokusmi, aby bol uznaný ako pravdivý.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.11.2010 09:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
No a? Základem je zde to, že její experimentování _nebylo_ prováděno kvůli tomu, že by chtěla ověřit nebo dokázat svou orientaci. O to při tomto druhu "experimentování" vůbec nejde. Vtip je v tom, že strip věc dotahuje ad absurdum, k čemuž mu slouží "vědecký" význam slova experimentovat.
4.11.2010 19:13 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Jistě, prostě experimentovala (aby nalezla něco nového, co s muži nejde). Proto je tu ta kontrolní skupina mužů "B", na které se ověří, že vlastnosti nalezené u "A" jsou specifické pro sex s ženami. => Dudes jsou kluci :) Kdyby to nebrala tak vědecky, tak by kontrolní skupinu mužů nepoužila a její přítel by se nečílil.
4.11.2010 08:26 Fleris
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
No dobře, ale proč by tam teda bylo experimentování s "lesbickými" vztahy...
Bedňa avatar 4.11.2010 08:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Aby naisto zistila, či nieje lezba :) Viac pokusov, väčšia pravdepodobnosť pravdy. To isté je aj s chalanmi :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bedňa avatar 4.11.2010 08:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.11.2010 08:46 samox86
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
no chlapci to urcite nebudu. druha cast poslednej vety "kdyby tenkrat..." sa viaze na "drivejsi experimentovani" a to je o holkach. takze ked po case stretne s priatelom kontrolnu skupinu B, budu to dievcata.

este ma napada moznost, ze v skupine su chlapci aj dievcata. to potvrdzuje aj ALT text k obrazku.
4.11.2010 14:15 SkákalPřesOheňAžSiPropálilMokasíny | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
este ma napada moznost, ze v skupine su chlapci aj dievcata. to potvrdzuje aj ALT text k obrazku.
Taky si myslim. "Dudes" holky nebudou...
4.11.2010 19:32 ByCzech
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Z výše uvedeného odkazu:

a. A man; a fellow. b. dudes Persons of either sex.

Čili ne muž, ale účastník sexu (pohlaví nehraje roli) ;-).
4.11.2010 20:21 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování

Persons of either sex = osoby obojího pohlaví

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
4.11.2010 09:22 Vtipnéř | skóre: 34 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Tenhle komiks se se mnou naprosto míjí. Jediný díl, který mne pobavil, byl peklo.

Jirka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is much more better.
4.11.2010 10:00 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
'twelve of the dudes' prelozit jako 'dvanact holek'? Ja jsem to prekladal jako 'dvanactka', tedy jako jednu osobu - proste mela jednotlive vzorky ocislovane, misto aby je znala pod jmenem.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2010 11:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
To by bylo the (number) twelve from.
4.11.2010 20:28 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Me to taky tak pripada.
4.11.2010 20:31 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Precetl jsem si to jeste jednou, a ano, urcite, je to "kluk dvanactka z kontrolni skupiny B", z kontrolni skupiny, protoze slo o lesbicky experiment. :-)
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2010 23:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
"It's twelve of" rozhodně neznamená "Je to dvanáctka z".

Leda by původní strip nepsal Američan, ale nějaký imigrant slovanského původu. Protože i kdyby to tvořil Hispánec a popletl si from a of, tak by před to twelve vždy strčil určitý člen ;-)
4.11.2010 10:36 fred
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
na tom stripu je tomeš s dlouhejma vlasama?
4.11.2010 12:29 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
brrr, nekaz nam to :-/
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
4.11.2010 20:17 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování

Uecite to maji byt chlapci, protoze kontrolni skupina je ta skupina se kterou se porovnava ta zkoumana. Tedy kolem slo dvanact hlapku ktery vojela. Proc by tomu typkovi vadilo ze vojela dvanact zenskejch?

xkucf03 avatar 4.11.2010 20:27 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
+1
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
4.11.2010 21:22 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování

Hlavne, kdyz je to dvanact typku z kontrolni skupiny A ... tak to rika fakt dost. Protoze jich v te skupine nejspis bylo vic nez dvanact (jinak by asi rekla "cela kontorolni skupina A") a nejspis mela i kontorlni skupinu B, a mozna i C ... :-D

5.11.2010 10:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Proc by tomu typkovi vadilo ze vojela dvanact zenskejch?
A proč by mu vadilo, že spala s chlapama? Je akorát nesvůj z toho, že na to všechno šla tak metodicky.
5.11.2010 12:38 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
A proč by mu vadilo, že spala s chlapama?
Někteří chlapi asi nejsou úplně šťastní, když si pořídí takovou bývalou turistickou atrakci :))
5.11.2010 15:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Někteří chlapi jsou asi blbci, když holku posuzují podle něčeho takového.
5.11.2010 16:05 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Mně údaj o míře promiskuity připadá signifikantní :) a rozhodně nejsem blbec. Za nepodstané bych považoval třeba barvu vlasů, oblíbenou hudbu či majetkové poměry, ale určitě ne tohle :-O

Proč vám to připadá tak moc nepodstatné že kvůli tomu dokonce někoho klasifikujete jako blbce???
5.11.2010 17:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
rozhodně nejsem blbec
a) To je váš názor :-)

b) Nenapsal jsem, že jste. Mluvil jste obecně o "některých" chlapech. Já také. Netušil jsem, že si to vztáhnete na sebe.
Proč vám to připadá tak moc nepodstatné že kvůli tomu dokonce někoho klasifikujete jako blbce???
Je to prostě můj názor. Myslím si, že když někdo posuzuje partnera podle toho, s kolika lidmi se vyspal, je to blbec. Ve smyslu hlupák. Nikomu nenutím, aby to viděl stejně - jen jsem se o svůj názor podělil.

Kromě toho mám pocit, že je toto posuzování ve velké nerovnováze. Mnohokrát jsem se setkal s lidmi (většinou to byli muži), kteří velký počet vystřídaných partnerek u mužů považovali za znak mužnosti a chlapské vyspělosti. Kdežto ženu, která měla velký počet partnerů, označili za couru.
5.11.2010 18:18 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
a) nejsem SFM

b) ach jo... já vím že to je váš názor, už jste ho tu jednou vyjádřil. Zopakoval jste teď stejnou větu znovu, je jste vynechal "někteří", tak já se zeptám také znovu, když jste mi svou odpovědí nezodpověděl můj dotaz: proč (chci důvod, ne konstatování faktu že to tak je) si myslíte, že "když někdo posuzuje partnera podle toho, s kolika lidmi se vyspal, je to blbec".

Možná máte jen výrazně posunutou hranici mezi podstatným a nepodstatným, přidejte kdyžtak příklad něčeho, co považujete při posuzování partnera za podstatné (pokud něco existuje), abych byl v obraze.

Mně míra promiskuity připadá důležitá, podobně jako třeba když někdo každý víkend bez výjimky jezdí někam na tůru do hor, svědčí to o povaze člověka či jeho zájmech a dělalo by mi problém to vynechat při hodnocení jeho osoby. Nestarám se jestli měla žena za deset let jednoho nebo deset mužů, to lze shrnout pod informaci "není panna", ale pokud jich bylo padesát za rok, považuji to za něco co bych při jejím hodnocení rozhodně zohlednil (neříkám zda negativně či pozitivně, protože někdo takové ženy vyhledává, někdo se jim naopak vyhýbá, to už je individuální). A blbec kvůli tomu nejsem zcela objektivně.
5.11.2010 18:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
proč (chci důvod, ne konstatování faktu že to tak je)
Hehe. Co byste chtěl slyšet? Je to takhle: Já to nepovažuji za podstatné. Nelze dohledávat důvody, proč mi něco nevadí, prostě to tak je. Psycholog/psychiatr by možná dokázal v mém životě identifikovat vývoj, který vedl k nabytí takového postoje - já to neumím. Mohl bych dokládat, proč mi něco vadí, ale ne, proč mi něco nevadí.
5.11.2010 19:30 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Dobře, chápu.

A když vy to nepovažujete za podstatné, proč považujete lidi, kteří jsou v této věci jiní než vy (považují to za podstatné) a priori za blbce? Když nota bene ani sám nevíte, proč vy to vlastně považujete za nepodstatné???

Není to třeba úplně naopak, tedy že ti, kteří to považují za podstatné, jsou v této věci míň hloupí (uvědomují si své pohnutky lépe) než vy, který sice alespoň má názor (to je hezké, lepší než nic), ale nedokáže ho zdůvodnit a ostatní kteří se v tom liší odsuzuje?
5.11.2010 22:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Není to třeba úplně naopak, tedy že ti, kteří to považují za podstatné, jsou v této věci míň hloupí
To je váš náhled a nikdo vám ho nebere. Já jsem přesvědčen o tom, že chování, které obhajujete vy, je nepěkné, hloupé a arogantní. Vy jste přesvědčen o něčem jiném.
7.11.2010 00:10 extremni lama | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
nezacinat si se slapkou je nepekne, hloupe a arogantni ???? ale prosimte...
The enemy of my enemy is still my enemy.
8.11.2010 13:44 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
O pár komentářů výše jsem psal:
Mnohokrát jsem se setkal s lidmi (většinou to byli muži), kteří velký počet vystřídaných partnerek u mužů považovali za znak mužnosti a chlapské vyspělosti. Kdežto ženu, která měla velký počet partnerů, označili za couru.
Nečekal jsem, že mi to někdo opět potvrdí hned v této diskuzi.
8.11.2010 16:27 extremni lama | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
velkej pocet partnerek u muzu je me fuk, protoze s chlapem stejne chodit nebudu...

Ale u zenskejch me na tom zalezi a kazdymu rozumnymu chlapovy by melo!

Klidne si chod s kym chces, ale pak se nediv az se budes starat o cizi decka. A laskave se nam nesnaz vnutit ze tak je to spravne!
The enemy of my enemy is still my enemy.
9.11.2010 19:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
laskave se nam nesnaz vnutit ze tak je to spravne!
Však se také o nic takového nesnažím. Jen si o tom myslím svoje... (Btw, nikde jsem nenapsal, že by to bylo "správné" -- jen tvrdím, že to není _špatné_.)
10.11.2010 16:53 extremni lama | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
myslet svoje si muzes ale to nic nezmeni na FAKTU ze historie o cloveku proste neco rika. A kdo si mysli ze ne tak je bud hodne naivni nebo hodne hlupej... Tak si vyber co chces bejt ;)
The enemy of my enemy is still my enemy.
10.11.2010 18:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
FAKTU ze historie o cloveku proste neco rika
Haha. Hlavně že si svůj šovinismus umíš historicky obhájit.

Btw, která "historie" o člověku něco říká? A co to říká? Pochlub se trochou dialektiky...
10.11.2010 21:09 extremni lama | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Mel sem na mysli historii kazdyho konkretniho cloveka. Takze treba (kdyz to prezenu), kdyz vim ze soused byl v minulosti najemnej vrah tak budu spat s jednim okem otevrenym (mozna objema), a klidne me muzes nadavat do sovinistickych prasat ale nic na tom nezmenis. To je proste naprosto logicka reakce, pud sebezachovy...

To samy kdyz vim ze zenska strida chlapy tak se podle toho taky vhodne zaridim...
The enemy of my enemy is still my enemy.
10.11.2010 21:23 extremni lama | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
jeste abych to doplnil. Verim ze i zensky co maji trochu rozumu se obloukem vyhybaji chlapum co maji 150 "zarezu"...
The enemy of my enemy is still my enemy.
pavlix avatar 10.11.2010 22:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Takze treba (kdyz to prezenu), kdyz vim ze soused byl v minulosti najemnej vrah tak budu spat s jednim okem otevrenym
Tak to já bych spal celkem klidně :). Teda rozhodně budu spát daleko líp než, kdyby vraždil jen pro radost.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 10.11.2010 12:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
:)

Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Chytrex avatar 11.11.2010 06:46 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování

LOL!

Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
5.11.2010 19:03 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
SFM nejsem ani já ;) a být blbcem se taky necítím - já pouze psal, že někteří lidé to tak cítí, ne že já... čistě pro objasnění faktu, že opravdu existuje někdo, komu to vadit může a tedy i tenhle význam by v tom komixu dával smysl.
5.11.2010 17:43 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování

Radsi budu blbec bez syflu nez naopak.

4.11.2010 22:24 Jiri | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
To by mě zajímalo, jestli ty testy byly dvojitě slepé.
5.11.2010 11:06 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 507: Experimentování
Jediný co mi na tom připadá vtipný je asi to dohadování o překladu. Ale taky nic moc. Dneska jsem se opět nepobavil.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.