abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 4
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 14
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 56
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 4
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 247 hlasů
 Komentářů: 31, poslední včera 22:38
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    19.7.2011 07:55 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    ewww, proč je to celý lesklý?
    19.7.2011 08:40 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Za to může asi stupidní móda posledních pár let. Doufal jsem, že HP nastoupilo cestu aspoň matných zadních krytů (Pre 2, Pixi, Pre s Touchstone krytem) ale jak se tak dívám, tak to asi nebude úplne pravda.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    19.7.2011 09:54 Milan Roubal | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ono je to jedno jakej je zadni kryt, stejne si na to clovek musi poridit nejake pozudro. V tom oficialnim pouzdru ma fungovat i bezdratove nabijeni na stojanku, tak jsem na to zvedavej. Dnes ma to pouzdro dorazit.
    Rezza avatar 19.7.2011 08:27 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    No jo, ale sezente HP Veer ci tuhle hracku ve vychodni evrope...
    19.7.2011 16:06 RapMan | skóre: 13 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Treba tu a do 3 dnu je doma.... Ve vychodni evrope uz radeji ani moc nenakupuju :)
    Rezza avatar 20.7.2011 10:30 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ty jo, dik. Kdyz jsem to zkousel naposledy, tak neposilali do CR. Pac Veer je pro me jen hracka, takze za ni nechci platit => Amazon only.
    21.7.2011 23:53 RapMan | skóre: 13 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Na amazon.de nakupuju pomerne casto, i s postovnym je to lepsi servis nez v ceskych obchodech.
    Rezza avatar 22.7.2011 00:34 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ja nakupuji na Amazon.co.uk a z tama taky kupu veci neposilaji k nam. U toho .de je to asi tim, ze ja nasel primo od nich, toto je od HP - tedy ne Amazon. Jinak sluzby ma Amazon asi fakt nejlepsi ze vsech obchodu, je jedno jestli u nas ci v zahranici.
    belisarivs avatar 19.7.2011 12:21 belisarivs | skóre: 21 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Vychodni evropou jsme mysleni my?

    Proc, kdyz stred Evropy je nekde u Rigy, cili na severovychod od nas?

    Uz nejsme soucasti vychodniho bloku, takze ja to oznaceni vnimam spis jako pejorativni a pripominajici minuly rezim, ktery bychom meli nechat smrdet v propadlisti dejin.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.7.2011 12:43 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    ot: ale my jsme vychodni evropa. tvoje prani a nejaky "teziste" v Rize na tom nic nezmeni.
    20.7.2011 06:07 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Česká republika neleží ve východní Evropě. Tam bývá zařazována politicky, ze setrvačnosti z dob železné opony, dnes jako označení „postkomunistické země“. Je to spíš ignoranství, ne správné geografické zařazení.
    20.7.2011 10:30 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    to spravne slovo je geopoliticky a nevidim na tom nic ignoranskeho. jsme vychod.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.7.2011 12:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Myslím si, že i mentalitou zůstává velká část národa stále za oponou.
    19.7.2011 12:46 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Bohuzel jsme v tomto korporatnim svete takto vnimani. Take mne to netesi. :-( Ale proste mensi trh, mensi kupni sila, mensi ochota lidi utracet, atd...
    Rezza avatar 19.7.2011 13:07 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ted byl meeting na pristi Guadec - zkousime Brno. No a co na to na meetingu rekl Dave Neary... Ve stylu - vy pocitate stred Evropy od Uralu, ja od Dunaje :) Proste uz je to fakt, ze jsme vychod. A nema to nic spolecneho s kupni silou, ta je tady v nekterych oblastech lepsi, nez kdekoliv jinde. Je to asi stejne jako pro nas je Rumunsko/Bulharsko a podobne EU zeme taky Asie.
    19.7.2011 15:53 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Jsme součástí bývalého východního bloku, jsme Slovani a korporátní sféra má obvykle region "střední a východní Evropa", do čehož fakt Švýcarsko nepatří.
    19.7.2011 12:45 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Porad jsem se ke koupi takovehoto typu zarizeni (tabletu) nedokopal. Nemuzu pro nej proste najit vyuziti. Kdyz budu potrebovat jen tak ve vane browsit po webu, tak mi staci smartphone. To same se tyka cteni knih. Kdyz budu potrebovat neco napsat, od toho mam netbook. Na seriozni praci na ceste velky notebook a jinak desktop. Ten tablet se mi do toho proste nevejde. Je pravda, ze kdybych nekde stale jezdil a porad vytahoval pocitac (potvrzeni nejake objednavky, olikeovani veci na fb (:))), tak by se ten tablet asi siknul.
    Rezza avatar 19.7.2011 13:08 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ja chci jen na hrani a zkouseni Fedory :) Takze WeTab. Bohuzel zase - do CR se nedprodava. Budu muset se domluvit s nejakym zapadnim sousedem.
    19.7.2011 13:18 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Pro me je to hracka a vyhrat bych si s ni dovedl ;-)
    ale dat za hracku 10k, tak to ani omylem... smartphone staci, presne tak.
    19.7.2011 13:28 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Já nevím no. Mám smartphone i notebook a tablet bych přesto využil. Notebook startuje ze spánku takových 10 sekund, pak heslo, prohlížeč...no je to vopruz. Tady to mám hned všechno. Nehledě na zcela jinou výdrž na baterky. Smartphone má zas moc malý displej a na nějaké čtení delších textů není příliš vhodný.

    Souhlasím však s tím, že principiálně tablety k ničemu nejsou.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    19.7.2011 13:53 DanW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Bohuzel, ne za 10tis Kc, ale za 20tis.

    http://www.mall.cz/tablety-webos/hp-touchpad-16gb-wifi

    19.7.2011 15:46 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Tak to je síla, nečekal jsem, že na to některý český dodavatel zareaguje. U Pre tu sice kvetl šedý dovoz ale Mall je přece jen trochu jinak velká ryba.

    Vidím, že s TouchPadem to bude asi stejné jako zpočátku s iPadem, který se tu taky běžně prodával, ne však přes oficiální kanály. Každopádně obrovský posun oproti Palmu.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    Pavel Čejka avatar 20.7.2011 19:22 Pavel Čejka | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Tak to je fakt příliš.

    Cca před 3.5 rokem jsem za necelých 10kKč koupil Asus EEE 901 - 1kg mininotebook. Tablet mi kromě dotykového displeje (což nemám rád) a absence klávesnice (kterou potřebuji) přináší nestandardní operační systém (proti kombinaci WXP + Linux), prakticky stejné rozměry a rozlišení LCD, možná podobně rychlý CPU (dvoujádro 1.2GHz ARM versus 1.6GHz Atom s HT), zhruba stejné úložiště (EEE má 4G + 8G flash SSD + aktuálně 16G na SDHC).

    Ani ta GPS není satelitní, ale jen přes mobilní sítě, takže asi jedinou skutečnou výhodou je připojení 3G a to můžu řešit jinak, v nejhorším i externím 3G modulem do USB.

    Snad jen výdrž bude u tabletu delší (oproti cca 4 hodinám u 3.5roku starého akku v EEE 901, nový vydržel i přes 5 hodin).

    Fakt jsem rád, že jsem si tenkrát EEE 901 pořídil. Od té doby se toho moc nezlepšilo. Smutné, čekal bych víc.
    ZX Spectrum mne baví, Linux je mi zábavou i obživou.
    21.7.2011 10:08 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ta cena je tak vysoká kvůli neznámé dostupnosti. V běžném prodeji by měla odpovídat iPadu, stejně jako ve zbytku světa.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    Pavel Čejka avatar 21.7.2011 11:13 Pavel Čejka | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    ok, čímž pádem se pohybujeme v relaci 9.5kKč až 15kKč.

    Pořád je tam + několik tisíc za pochybnou módnost. Nic pro mne.

    Když jsem kdysi kupoval EEE, tak jsem o něm uvažoval jako o trochu přerostlé náhradě PDA a o přenosném SSH terminálu s možností nabootovat WXP pro případ nouze (používám opravdu minimálně). Tak mi slouží dodnes a klávesnice je pro mne prostě nenahraditelná.

    Když už, tak mi přijde zajímavý Dell Inspiron Duo N550. Příp. něco podobného, co může sloužit jako mininotebook a tablet zároveň. I když v ruce jsem ho neměl a těžko říct, jaká past se tam může skrývat (od blbostí, jako audio/video funkce místo funkčních kláves, absence insertu, odcházející kabel u displeje ... jen spekulace). W7 bych oželel, ale možnost instalovat libovolný Linux určitě ne, takže v tom iPad i HP TouchPad pořád ztrácejí.

    A jak někdo zmiňoval - lesklé šasi po zkušenostech s EEE určitě ne ... to je asi to jediné, co mi na EEE vadí fakt hodně.
    ZX Spectrum mne baví, Linux je mi zábavou i obživou.
    21.7.2011 11:25 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    U Eee je to trochu komplikovanější (z mého pohledu). Když máš tablet, tak ho koupíš a dál se o něj nestaráš -- jen stahuješ aplikace a nabíjíš. To o libovolném desktopu říci nemůžeš. Sice je pravda, že třeba takové Ubuntu je v současnosti už opravdu dost bezúdržbové ale i tak je to pořád jen stolní počítač, který se prostě občas nějakým způsobem rozbije. Oprava může zabrat dost času. Tady jen vezmeš zařízení k doktrovi a pak počkáš, až se ti do něj obnoví data. Vše bude zase jako předtím.

    Takže tablet neberu jako počítač ale spíše jako browser v plastovém obalu. O ten se taky nestarám a "prostě funguje".
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    Pavel Čejka avatar 21.7.2011 11:47 Pavel Čejka | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Víceméně souhlasím (nebudeme se nimrat v detailech). Ale taky z toho vyplývá "připravený vyladěný software = mohu dělat snadno jen to, co mi výrobce připravil", což je hodně zásadní omezení samo o sobě.
    ZX Spectrum mne baví, Linux je mi zábavou i obživou.
    21.7.2011 12:25 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Jde o to, zda to uživateli stačí. Čeká od tabletu něco jiného než browser, mailový klient, nějaké ty hry a propojení se sociálními sítěmi? Já osobně ani moc ne, ač tohle vypadá docela lákavě. Na webOSu si aspoň každý může vybrat, zda se v systému bude hrabat či nikoli.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    vain avatar 21.7.2011 14:07 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Nečeká, souhlas, když tablet tak na tyhle "kraviny". Ale dělat tyhle kraviny na mašince za takové prachy? To si dokážu představit lépe utracené peníze =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    19.7.2011 22:23 mato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    tak to si mi zobral odpoved rovno z huby :)

    bol som si aj v apple pozriet iPad, potazkat, pohrat sa s tym .. hovorim si: njn - pekna hracka, ale co s tym?

    neviem na to najst realny dovod, pre ktory si poviem: jj, toto sa mi zide. a aby mi to lezalo na stole a nevedel som co s tym? to si kupim radsej nove golfove palice ;)
    19.7.2011 13:35 kip | skóre: 7 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad

    V poslední větě posledního odstavce úvodní části jsou přehozené "l" a "u" v "emluace".

    V části Hardware je v poslední větě třetího odstavce "regliace" místo "regulace".

    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.7.2011 13:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Díky
    19.7.2011 13:50 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad

    Taky je tam dvakrát <a/> místo </a> (u Gorilla Glass a OPAL).

    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.7.2011 18:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Vida. To jsem jednou odchytil, ale nenapadlo mě, že je jich tam víc.
    19.7.2011 22:12 misisko | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Dvojjadrovy procesor s taktom 1,2GHz... a ono to stale nevie v podstate primitivnom operacnom systeme (zlozitostou asi ako windows 98) plynulo skrolovat. Kam az ten hype za frekvenciami a debilne napisanym kodom pojde??? Male rozlisenie, primitivny OS na urovni OS spred 10 rokov a ono to stale nie je plynule? Kde je chyba???
    19.7.2011 23:31 mato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    v indii
    19.7.2011 23:46 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Rád bych viděl 10 let starý systém s podporou sociálních sítí, automatickou synchronizací a propojení kontaktů, HTML5, 3D hrami na úrovni Playstation 2 a výdrží na baterky 7 hodin.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.
    20.7.2011 06:11 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Mně tedy software na Linuxu nezvládá plynule scrollovat ani na 3GHz dvoujádrovém precesoru. To je prostě věčná bolest newindowsových systémů. Pomalá grafika.
    vain avatar 20.7.2011 11:46 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Tak to tedy není, já jsem tedy na trhanost scrollování háklivý (viz můj HTC Desire na stránce kde je byť jedna reklama ve flashi = humus), ale na Linuxu v desktopu mi rozhodně nic u scrollování netrhá.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    21.7.2011 06:29 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Já jsem ještě nikdy v životě neviděl linuxový desktop, kde by bylo scrollování vždy plynulé (občas plynulé je, když je jednoduchá stránka v prohlížeči nebo krátký soubor otevřený v textovém editoru, ale stačí složitější stránka, delší text v editoru, více položek v GtkTreeView nebo prostě jakýkoli „hezčí“ motiv GTK+...) Naproti tomu jsem snad nikdy v životě neviděl, že by scrollování nestíhalo ve Windows. A to ani na 20 let starých počítačích.
    vain avatar 21.7.2011 07:53 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Stránky opravdu ne, například tady Abclinuxu ti trhá? Vzhledem k tomu, že používám GTK aplikace, zkus nahodit příklad, vyzkouším. A ve Windows si nikdy neviděl trhat scrollování? Přijď k nám, kde máme "vraždy" staré, ne tvých 20 let, ale třeba 6 a seká se tam i přesouvání okna. Nedávám to na vrub Windows (XP), ale pomalým počítačům, ale i tak. Můžu když tak i nahrát, ale bojím se, že z videí půjde poznat hovno, nejlepší je to na vlastní oči. Odkud jsi? ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    the.max avatar 19.7.2011 22:59 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Ono to nema USBcko, nebo jsem to prehledl? Tim nemyslim microUSB pro nabijeni, myslim neco, co bude umet USB Host.
    ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
    19.7.2011 23:48 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krátký pohled na HP TouchPad
    Oficiálně nikoli, stejně jako všechny Palmy.

    Pokud to umí chipset, je tu jistá šance, že to hoši z webOS Internals rozchodí (např. s jiným než defaultním jádrem). Chce to však počkat, až se to dostane do ruky někomu s přílušnými znalostmi.
    Píšu Pivní recenze, kde s kolegou hodnotíme piva, přinášíme informace z pivní scény a oblasti domácího vaření piva.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.