abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 4
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 14
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 56
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 4
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 247 hlasů
 Komentářů: 31, poslední včera 22:38
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    3.11.2010 00:18 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Pekne, zial nic pre mna... Zatial...
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))
    davkol avatar 3.11.2010 07:18 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Protože bys to na toughbooku nerozjel. Ale na druhé straně to nově má podporovat (více)dotykové displeje.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 15:00 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Asi rozjel... :-) Mam skusit? :-D
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))
    davkol avatar 3.11.2010 16:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Nerozjel. SSSE3 je podmínkou (v článku je to špatně). Zkusit to jinak samozřejmě můžeš.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 21:53 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Jo aha, no tak to si necham yajst chut...
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))
    pavlix avatar 3.11.2010 22:46 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    A nestačí to jen překompilovat? :)
    davkol avatar 3.11.2010 22:49 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Stačí. Komunitní OBS (+ patche) se chystá už nejméně několik měsíců.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    davkol avatar 3.11.2010 22:50 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Jinými slovy "není to tak snadné". Můžeš mrknout do mailing-listu.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    corwin78 avatar 3.11.2010 07:32 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Mě celkem překvabuje použití GNOME jako základu pro GUI, když se Nokia snaží tlačit Qt a Qt aplikace.
    Uživatel GNU/Linux # 420871 | Uživatel Kubuntu # 5516 | Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    3.11.2010 08:20 pavka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Třeba to nokia koupila právě proto, aby QT potopila :D
    davkol avatar 3.11.2010 11:26 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Protože Maemo i Moblin používali GNOME Mobile?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    corwin78 avatar 3.11.2010 11:33 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    To jo, ale čekal jsem, že Nokia to celé předělá. Nicméně myslím, že to bude až další verze, toto spíš mělo být původně Maemo 6.
    Uživatel GNU/Linux # 420871 | Uživatel Kubuntu # 5516 | Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    3.11.2010 14:02 jv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Co si pamatam, tak Nokia ma svoju MeeGo distribuciu s KDE. Takze MeeGo bude podporovat Intel a Gnome (Intel), ako aj KDE a ARM (Nokia).
    davkol avatar 3.11.2010 16:29 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    [citation needed], neb AFAIK je to hovadina. MeeGo je normální distribuce (pro ARM (podpora od Nokie) a novější x86 (podpora od Intelu)) s různými UX/DE -- každý výrobce může mít své, jde použít Xfce, probíhal pokus o portování KDE 4...
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    davkol avatar 3.11.2010 16:27 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Harmattan bude přechodový (v N9), ale to s MeeGo nesouvisí, uvnitř věci z GNOME Mobile zůstávají... ostatně -- proč ne?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    pavlix avatar 4.11.2010 18:42 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Ono se tam tak úplně gnome nepoužívá, ani moc jako základ. Dokonce se ani moc nepoužívá GTK. Používá se v podstatě od intelu převzaté prostředí z Moblinu, které je udělané v Clutteru (ano, GObject, ale to je asi tak všechno).
    davkol avatar 4.11.2010 19:19 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    V netbookové edici se používá software z GNOME, o tom snad sporu není. Clutter, GLib. Jenže pak jsou tam další věci z GNOME Mobile (potažmo freedesktop.org) jako Bluez, Telepathy, GStreamer atd.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 08:39 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Mě u MeeGo štve že dají velké záhlaví. Nepochopitelné, když se jedná o Linux na malé displeje kde je málo místa :(.
    davkol avatar 3.11.2010 16:31 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Tam jde o titulek okna a to tlačítko pro ukončení -- má to jít používat i na dotykových displejích... ač tohle je zrovna primárně pro netbooky, ehm. Což takhle bugzilla?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 09:54 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    S tím "drátem" jsem si teď pohrál ve stylu: "s připojením na internet/Připojený k síti", ale to se projeví až časem. Ten jeden překlep "dlší" jsem už taky našel.
    davkol avatar 3.11.2010 11:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Tam toho bude chtít předělat víc, o hodně víc. Škoda, že teď nemám čas.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 16:15 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Zones/Zone/Myzone
    Je to jen další vývoj. Změna a další změna.

    "Zones" nejsou problém - rozhodnutí neoznačit viditelný text jako překladový jím je. Když se to vezme z hlediska překladu, jde jen o menší potíž: s tím textem se toho ale nedá moc dělat. V textech, kde se objevuje, se s ním dá pracovat vysvětlujícím způsobem - třeba dát překlad do závorky za něj, anebo naopak. Zastávám názor, že překládání je na překladateli.

    Jednoduše je tam jako pěst na oko (Zones/Zone/Myzone)- právě z takových věcí uživatel získá první dojem, že to není prostě přeloženo; hlavně je to vidět při překladu delšího textu - prostě ideální je to zase jen pro angličtinu. Cesta, jak se mu přizpůsobit, jak jsem napsal, určitá je, když už nejde ignorovat.
    davkol avatar 3.11.2010 16:38 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    Myzone marketingový buzzword, který se podle oficiálního doporučení (viz e-mailová konference) nemá překládat. Podobně jako se (asi) nepřekládá Android Market jako Trh.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 18:26 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    Myzone - klidně, ale ve výsledku tento způsob užití pro mě nesplňuje svou funkci - jaký tržní/reklamní efekt má mít toto označení panelu, který má informovat o "úkolech" a o "schůzkách", aby je uživatel dřív našel? - tak ten tedy ne.

    Najde je spíš podle toho obrázku/ikony; a pomůžou mu ty vysvětlující vsuvky, které s tím, že se na určitých místech objevuje text Myzone a ty další, nic neudělají, ale pomůžou pochopení věci. Klidně místo textu mohli použít pěticípou hvězdu jako symbolické vyjádření člověka.

    Jak přesně to to "oficiální" doporučení zdůvodňuje/obhajuje?
    davkol avatar 3.11.2010 18:30 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    Nevím, najdi si to, bylo to někdy na jaře, to tam ani nebylo moc provozu. Ptal se na to ten Polák.

    Jinak vzhledem k tomu, co je MeeGo za projekt, nechci "opravovat" překlady na téhle úrovni. Prostě následujme striktně pravidla a doporučení, můžeme se je snažit změnit účastí v konferenci apod.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.11.2010 15:46 Mr.Slider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    Osobně jako běžný uživatel uvítám raději překlad do češtiny. Tak jak je to přeloženo se mi líbí. Osobně dávám přednost překládání všeho, co jde.
    davkol avatar 10.11.2010 16:19 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    S mírou, ano?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    davkol avatar 10.11.2010 16:27 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
    Neboli (1) překladatel nemá opravovat chyby autora programu a (2) pokud má vedení projektu nějaké požadavky a já je nechci dodržet, nebudu to cpát do upstreamu.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 11:05 Ganimoth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    ...nechápu, v čem je verze s Chrome lepší než ta s Chromiem...

    Například v tom, že Chrome v sobě obsahuje licencované h264, MP3 a AAC kodeky a další proprietarni technologie (integrovaný flash ci vlastni pdf reader).
    davkol avatar 3.11.2010 11:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Jo, ale do přehrávače to stejně musím narvat odjinud. Jinak Flash je funkční i ve svobodné verzi.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    3.11.2010 11:36 Ganimoth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    To ano, jen v chrome je dodavam uz s prohlizecem. Pravda, jako kdovijakou vyhodu to taky nevidim. Jinak ty kodeky jsou v prohlizeci dodane asi jen kvuli html5 videu
    3.11.2010 12:00 ChaoticRoman
    Rozbalit Rozbalit vše konzole a SSH
    Jak je to s konzolí? Je nějaká, je nějak restrikovaná? Co SSH a napojit se jinam? Co tunelování KDE oken?

    Roman
    davkol avatar 3.11.2010 16:35 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: konzole a SSH
    Viz článek. Je tam normální emulátor terminálu z GNOME, normální konzole, normální GNU nástroje.

    Na co jsem trošku zapomněl, je skutečnost, že se tam normálně používá v podstatě jediný uživatel a pro provádění úkonů pod superuživatelem se používá sudo jako v Ubuntu.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 13:06 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Dalo by se to provozovat na starším NTB 15.4" ACER ASPIRE s AMD XP-M 2800+ ? Grafika tam je tuším ATI. Nebo je to jen pro Netbooky?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 16:33 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Nedalo. Podmínkou u x86 je podpora SSSE3 (teď už by to v článku mělo být správně) a pro korektní funkčnost UX taky 3D akcelerace, což je v pohodě u GPU od Intelu, nVidia prý taky nějak (neoficiálně) funguje, ale ATi pochybuju.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 17:57 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Taky jsem to zjistil jak jsem prolézal jejich web. Ten Acer je z roku 2003 to AMD sice jádro Barton, ale mělo jen SSE.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Zafod avatar 3.11.2010 17:49 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Jaký to používá zavaděč, grub nebo něco jiného? Ptám se kvůli dualbootu. Díky
    davkol avatar 3.11.2010 17:51 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    GRUB AFAIK neumí btrfs, takže se používá (v netbookové edici) syslinux.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 17:59 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    btrfs

    Jako, že ta instalace je v btrfs a dá se to změnit na něco jiného? (ext4, xfs)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 18:04 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Pro /boot se používá ext3 (takže by vlastně mělo jít použít GRUB, jak mě napadá), pro zbytek btrfs (viz článek), ext4 AFAIK zatím není podporováno. Během instalace si nejsem jist, zda to jde změnit.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 18:12 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    to jsem četl, že jsi to sáčkoval na btrfs, ale nevěděl jsem zda je to možné změnit. No a kdyby náhodou padl na hubu disk i s daty kde je btrfs, pak moc easy nástrojů na recovery není.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 18:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku

    Sáčkoval? btrfs je výchozí, zda to jde změnit nevím a nezajímá mě to. ~_^

    No a kdyby náhodou padl na hubu disk i s daty kde je btrfs, pak moc easy nástrojů na recovery není.

    Když padne na hubu SSD, není co řešit. Zbytku věty moc nerozumím, jakým je to jazykem? -_-

    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 20:46 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Víš co jsem myslel :), když se náhodou posere SSD disk i s uloženými daty kde bude btrfs tak co pak? V dnešní době neexistuje moc nástrojů na to, aby se ty data z toho systému dostaly. Pokud je tam ext3/ext4/xfs pak je situace na obnovu o něco lepší. Normálně by se SSD disk poslal na reklamace, ale vem si případ, že někdo ty data bude potřebovat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 20:50 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    AFAIK jsou data z SSD prakticky neobnovitelná (když SSD odejde).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 21:13 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Za velký prachy se dá část prý obnovit, ale je to vše jen loterie za moc a moc peněz.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 21:14 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Takže původní problém vyřešen. Akorát je pravda, že btrfs zatím není natolik otestovaný, aby se nemohl rozbít...
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    gtz avatar 3.11.2010 21:15 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Ale zase ne všechny Netbooky mají SSD, spousta jich má klasický HDD z kterého to již není problém.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 3.11.2010 21:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    S poškozeným souborovým systémem může být problém, ale prý nějaká obnova taky jde. Nevím.

    BTW btrfs podporuje snapshoty jako ZFS. Killer feature.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Jendа avatar 4.11.2010 01:15 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    vem si případ, že někdo ty data bude potřebovat
    Zodpovědní lidé udělají rsync ze zálohy zpátky. Jak že to říkal Lenin? Zálohovat, zálohovat, zálohovat.
    11.9.2011 01:10 Tomas Nebojsa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    ahoj lidi, koupil jse netbook s timto szstemem ale je v anglictine, a pro typickeho ceskeho buranaje to teyke, klavesnice a vse v AJ mi cini velke problemz, jak tam dostat aspon lamanou cestinu. dik
    corwin78 avatar 11.9.2011 16:21 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
    Ano, je to očividné, že máš s psaním na ENG klávesnici určité potíže ;-)

    Bohužel jsem fyzicky žádné zařízení s MeeGo ještě neviděl, ale dovolím si předpokádat, že podpora češtiny by tam mohla být (alespoň po zkušenostech s Maemo a info o MeeGo na Nokii N9 - i když MeeGo na tabletech se od Nokiackeho lyší).

    Každopádně je poměrně obtížné poradit, nebo aspoň dohledat informace, když jsi ani nenapsal, co sis to vlastně koupil.
    Uživatel GNU/Linux # 420871 | Uživatel Kubuntu # 5516 | Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.