abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 678 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak jsme jeli do Bruselu - II

    25. 2. 2005 | Dan Ohnesorg | Různé | 12405×

    Odjezd ze zasněžené Prahy, cesta evropskými rychlovlaky a příjezd do Bruselu.

    Cesta tam

    Je ráno, 16. února. Praha se probouzí do sněhové kalamity, já mám sníh všude, hlavně okolo auta, kterým jsem chtěl jet do Prahy na metro. Jednak nafoukaný a jednak nahrnutý pluhem, který kolem nás v noci jezdil. Nastává těžké rozhodnutí, jestli běžet na autobus, který za takového počasí pravidelně nejezdí, protože nevyjede kopec z Loděnice, a nebo odházet sníh z auta, nájezdu a tak vůbec. Začíná být jasné, že časová rezerva je pěkná věc, ale nikdy dostatečně velká. Takže začínám házet sníh. Je ho celkem dost a je pěkně uhutněný pluhem. Nakonec odjíždím s 20minutovým zpožděním. Obvolávám další účastníky, abych věděl, zda jsou v posteli, nebo na nohou. Naštěstí všichni na nohou a ti, kteří jedou do Prahy z různých směrů, jedou vlakem, takže je situace na silnici netrápí. A vlaky jedou celkem přesně.

    Já se ještě ženu pro vlajku, jejíž vypůjčení mám slíbené. Ale ouha, mobil propůjčovatele je nedostupný a já nevím, kde přesně bydlí. Znám jen číslo domu, ale nepamatuji si jméno. Proklínám lidi, kteří nemají pevnou linku. Nakonec nacházím dům a v něm i nějaké lidi. Vysvětluji jim, že potřebuji vlajku a že mi ji má půjčit pan X, kde X je cokoliv. Naštěstí vědí, kdo by mohl být X, a tak na něj zvoním. Je poněkud překvapený, že jsem nezavolal předem. Ale když zjistí, že zapomněl dát nabíjet mobil, tak chápe. Beru vlajku a utíkám ze všech sil na metro a potom na vlak. Aby tak nakonec ostatním ujel vlak kvůli mně. Ostatně jsem jediný, kdo má lístky. Ale nakonec na nádraží dobíhám s mírným předstihem. Ostatní jsou na místě, kromě Marcela, který je ve zpožděném vlaku z Brna. Ale posléze se objevuje i on.

    Konečně nastupujeme do vlaku. Velká úleva je, že jsme všichni, kteří chtěli jet. Původní plán počítal s tím, že se na místě zjeví ještě náhradník, který naskočí do vlaku, kdyby se někomu nepodařilo dostat se do Prahy, ale nezjevil se a naštěstí nebyl potřeba.

    První část cesty jsme jeli běžným vlakem z Prahy do Drážďan. To bylo skutečně napínavé, protože všude padala spousta sněhu a my jsme měli na přestup v Drážďanech jen 16 minut. Sice mi na informacích ČD tvrdili, že na sebe ty vlaky čekají, ale jeden nikdy neví. Zvlášť po zkušenosti s nákupem lístku. Ale vlak přijel přesně a přestup jsme stihli. Dále jsme jeli už zajímavějším vlakem ICE. Ten jel místy až 200 km za hodinu. Prosvištěli jsme Německo a přistáli ve Frankfurtu.

    Tam nás čekalo velmi milé překvapení. Po cestě jsme procházeli a fotili vlak. A protože ICE má prosklené dveře k fírovi a je vidět ven jeho okénkem, tak jsme fotili i to. Fíru zájem potěšil a chytil nás na nástupišti, když jsme vystoupili. Pozval nás do kabiny, abychom se podívali, jak jeho vlak vypadá a vyfotili si, jak se řídí. To bylo skutečně nečekané a nesmírně nás to potěšilo.

    kabina

    Ve Frankfurtu jsme čekali na přípoj o něco déle, ale nevadilo. Navštívili jsme německý McDonald, zjistili, že se podobá českému a navíc jsme zjistili, že bůh ví proč je tam menu kupované po položkách levnější než komplet. Obsluhoval nás černoch mající roztomilý německý nebo snad africký přízvuk, na který nás ve škole opomněli připravit. Pročež jsme se neměli možnost seznámit s taji a záhadami jejich cenové politiky. Za úspěch jsme považovali už to, že jsme dostali přibližně to, co jsme si objednali.

    Poté jsme vyrazili do města. Hned jsme narazili na nějakou vykřičenou uličku. Samé červené lampičky a svůdné nápisy. Nebyli jsme si ale jisti, zda je uznávaným platidlem jízdenka na vlak a jiných hodnotných věcí nemaje, museli jsme nabídce odolat.

    V podchodu k nádraží jsme potom nalezli pěkné modelové kolejiště a kolemjdoucí pán nám do něj hodil 50 centů, které způsobily, že vláčky na něm začaly jezdit.

    Kolejiště ve
Frankfurtu

    O hodinu a půl později jsme nastoupili do ještě modernějšího ICE, ten už nás měl dopravit až do Bruselu. Jak dokládá obrázek, rozjeli jsme to pořádně, rychlostní rekord byl 302 km za hodinku. Ale v okamžiku fotografování to bylo bohužel jen 299.

    Jedeme
300

    Nakonec jsme v 21:42 přijeli do Bruselu. Měli jsme 10 minut zpoždění, což na takovou trasu není špatný výsledek. Bylo to tím, že jsme dlouho na někoho čekali v zastávce Frankfurt letiště a také tím, že na belgické trati jsme už jeli pod 200 km za hodinu - holt chudší země.

    Po cestě jsem ještě navštívil průvodčí. Ta má takovou budku, jakou vidíte na obrázku. Vysvětlil jsem jí, že mám lístek na vlak zpět, ale nemám místenku, protože byla porucha v počítači. Tak jestli mi řekne, jak a kde to mám dokoupit. Pokladní mě velmi potěšila. Ukázalo se, že lístek na vlak mám sice pěkný, ale neplatný. Nalezený vlak totiž provozuje soukromá společnost Thalys a jízdenky a místenky mohu koupit pouze u nich a nebo ve vlaku samém.

    Upozornila mě, že jízdenka, kterou mám, platí jen na drahách provozovaných DB, takže v Thalysu bych ji musel koupit znovu. Ale hlavně, že ten vlak je nejdražší jaký zná, jízdenka s místenkou je za 93 Euro. A nemají skupinovou jízdenku. Ale začala situaci hned řešit, nalezla mi jiný vlak, vytiskla ho na laserové tiskárně (ve vlaku!) a spočítala mi cenu, tedy doplatek mezi cenou jízdenky a ICE. Zajímal jsem se o místenku a na to říkala: "To si nekupujte, škoda peněz. Vlak bude prázdný - a mimochodem, ten spoj jedu taky já, takže se zase potkáme." Jen jsem si vzpomněl, jak jsem ani ne před 24 hodinami mrzl v hale na Hlavním nádraží. Nakonec jsme se už nepotkali, asi měla na starost jinou část vlaku a nebo nejela.

    pruvodci

    V Bruselu jsme díky našemu nevšednímu orientačnímu smyslu našli hostel bez bloudění, úspěšně jsme se ubytovali a dali jsme se do dalšího bodu programu.

    V příštím díle...

    Už bude na řadě výroba transparentu, demonstrace a našich 15 minut.

           

    Hodnocení: 97 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Diskuse byla administrátory uzamčena

    25.2.2005 00:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Vida
    Druhý díl kratší, i když by určitě stále mohl být akčnější :-)

    Ale k tomu vlaku. Řeknu vám, že ta kabina vypadá bídně. Nikde žádné trubky, nesyčí pára a nejspíš to bude i dost odhlučněné, takže to nebude řvát. To není žádná mašina, takhle si teda vlak nepředstavuju ;-) A ty páčky, to je výsměch, kde je nějaká poctivá klika a kohoutky jako v německý světoválečných ponorkách? Zlaté české dráhy, to jsou vlaky, to skřípe, duní a skáče po kolejích :-D
    Copak toho není dost?
    25.2.2005 00:23 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Jasne priste toho nejslabsiho vyhodime v 300 z vlaku, hned bude akce. A myslim, ze nebudeme mit nejmensi problem byt na nove jako zprava dne. Zvlast pokud se rozprskne do nejakeho apartniho vzoru. ;-)

    Jinak ten vlak drnca ukrutne. Mame furu rozmazanych fotek, protoze to se tezko dalo udrzet i kdyz jsme se snazili oprit fotak o stenu vagonu a nebo naopak neopirat a tak vubec.

    A kdyz to vleti do zatacky, tak kdo se nedrzi ma fakt dost smulu.

    Proti schinkansenu je to neco uplne jineho. Sikovni japonci postavili koleje primo a celou cestu to jede temer bez zatoceni a muzete courat tam a zpet po libosti, kdezto ICE ma zatacek snad vice nez rovnych useku.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    25.2.2005 00:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    To ne, ale je to spíš takový popis děje, chybí tomu skutečná zápletka. Což neříkám, že je špatné, ale asi to nebude akční :-) No, nevím, ale mám pocit, že pokud ten vlak ve třech stech otevřete, tak se asi vyhodíte všichni :-)

    Evropa není Japonsko, džaponci ať si staví jak chtějí, nicméně tady u nás je potřeba brát ohled na to, že to někdy prostě rovně nejde. A to nijak nesouvisí se šikovností, prostě jsou to specifické podmínky v džaponsku. No, já na Japonce reaguju asi jako nemalá skupina lidí na Američany v čele s jejich prezidentem, takže to co jsem napsal rozhodně není objektivní :-)
    Copak toho není dost?
    25.2.2005 00:51 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Po ceste jsme planovali zmerit pomoci GPS brzdnou drahu ze 300 na nulu, ale zabranilo nam v tom to, ze pres ta jejich pokovena okna nebyl ve vlaku signal. Takze k tomu muzeme jeste pridat to vyhozeni z vlaku, predpokladam, ze vlak po otevreni dveri zacne brzit a nebo mu k tomu pomuzeme a dobre privazany clovek muze drzet GPS venku z vlaku, cimz signal bude. To uz mame dva experimenty za cenu jednoho. Navic to cele muzeme hodit na toho nebo ty rozplacle a tak nebudeme platit ani pokutu za zniceni dveri potazmo vlaku.

    Vidim to cim dal jasneji, uz aby byla nejaka demonstrace.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    25.2.2005 01:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Plachtit za vlakem se asi nebude nikomu moc chtít. A v situaci, kdy ten vlak najednou začne prudce brzdit… :-)

    A takoví lidé se diví, že jim nechtějí prodat jízdenku :o)
    Copak toho není dost?
    25.2.2005 01:33 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Chtit -- nechtit, o tom to neni, hlavne musi byt dobre privazany k vlaku a GPS k nemu, aby se neposkodila. Protoze to by nam zhatilo cely experiment. Tezko by nam verili, ze pri ceste zpet jsme meli tu neuveritelnou smulu, ze zrovna jak s udelanim zase nekdo otevrel dvere a zase vlal za vlakem s GPS v ruce.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    25.2.2005 10:00 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Rýchlo beží ten náš Janko
    s rychlíkom ho spája lanko.
    25.2.2005 07:49 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Dva experimenty za cenu jednoho? Nechybi ti tam slovo? Dva experimenty za cenu jednoho muze? :-)
    25.2.2005 08:49 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Proc muze? To je sexizmus, zeny maji stejna prava a stejne prilezitosti a vyhazovat budeme toho nejslabsiho, ze.

    Jinak je to dva experimenty za cenu jednoho experimentu. Do ceny je potreba pocitat krome nakladu biologickeho materialu take GPS, nejake to lano a nastroje na otevreni dveri a tak podobne.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    26.2.2005 12:26 macal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vida
    Rovne to urcite nepujde ani tem dzaponcum, nesmite zapominat na zakladni poucku vsech stavitelu zeleznicnich trati: oblouky se skladaji z malych rovnych useku, naproti tomu rovne useky jsou vlastne slozeny z kratkych oblouku.
    25.2.2005 03:13 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Laserovka ve vlaku
    Hehe, tomu rikam komfort. Tady ve Finsku maji pro zmenu v kazdem autobuse moznost zaplatit kartou. A ve vlaku (mimo toho ze maji televizi a tvrde hrajou na mistenky) maji bankomat rovnou pruvodci v ruce. Koupe elektronickeho listku s potvrzenim na mobil je uz samozrejmost.

    Oni tady vlastne plati kartou vyjma zachodu uplne vsechno ...
    27.2.2005 13:27 Jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Laserovka ve vlaku
    To placeni kartou v autobusech a ve vlaku jde jen s embosovanymymi kartami, jsou to offline terminaly. V Norsku jsem dokonce takhle narazil na policajty. V tom pripade si pamatujte: Nikdy nevytahujte embosovanou kartu :-).

    Uz jsi vyzkousel finske Pendolino? Jinak mistenky jsou opravdu potreba jen v Pendolinu, vsechny ty ostatni rychliky, IC a IC2 je nepotrebuji. Ze Ti daji mistenku hned, jak si koupis listek, je jina. Ale kdyz si koupis listek az ve vlaku, tak to mas bez mistenky. Podobne kdyz si koupis listek na posledni chvili a uz neni misto. V lokalkach do 100 km (takovych vlaku zas tak moc ve Finsku neni, ale jsou) mistenky nejsou vubec.

    Koupe listku pres Internet problem neni. Ale E-ticket ma dost omezeni, nejde zrusit, nejde prehodit na jindy. Kdyz po Internetu jen platis, na nadrazi si musis vyzvednout normalni listek. Dobre je, ze se da platit jak primym prevodem z nejvetsich fisnkych bank, tak kartami vcetne Visa Electron.

    Jestli si myslis, ze se vsude plati kartou, zajdi do Lidlu. Ten totiz i ve Finsku funguje stejne jako jinde (debilne). Ale takova Vapaa Valinta taky nebere vsechny bezne karty.
    25.2.2005 05:47 fikus
    Rozbalit Rozbalit vše Návštěva McD
    Mc Donald je na poli stravování totéž jako Microsoft na poli počítačů.
    25.2.2005 07:12 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva McD
    Jasne - maji monopol na hamburgery a jejich hranolky nejsou pozivatelne s kolou od Burger Kinga ;-) :-D
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    25.2.2005 10:24 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva McD
    tohle prirovnani je opravdu presne... at rozsahem prodeje, tak kvalitou... jediny co se mi u nich libi jsou cisty zachody, to se po praze na moc jinych mistech srovnavat neda :(
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.2.2005 11:15 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše OT: Re: Návštěva McD
    No, ono asi opravdu zalezi. Jednoho krasneho dne v Londyne jsem si potreboval akutne ulevit, takze jsem si vybral McD a spechal na zachody ... vsechny tusim tri byly tak desne zrizene, ze jsem se malem pozvracel :| (vyjimka potvrzujici pravidlo? :)).
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    26.2.2005 12:16 macal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT: Re: Návštěva McD
    Zrejme tam delali "vynikajici" hambace.Me staci projit kolem takovyho podniku a chce se mi zvracet jen ucitim tu "vuni" linouci se zevnitr.
    25.2.2005 08:30 JC Kwart
    Rozbalit Rozbalit vše Uz se tesim
    ... na dalsi dil - dobre se to cte a clovek se i nasmeje (hlavne u komentaru :-) )
    25.2.2005 08:57 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše blog?
    Sklanam sa pred vyvinutym usilim pre dobru vec, ale naozaj zacinam mat pocit, ze tento styl patri skor do blogu. Uz som videl zamknute diskusie aj pre menej off-topic zameranie. Ani laserova tlaciaren vo vlaku to nezachrani.
    25.2.2005 09:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blog?
    Off-topic diskuze nejsou vítány proto, že v diskuzním fóru jsou řešeny problémy. O off-topic věcech všal lze diskutovat pod anketami a pod blogy.

    Článek však může mít různá zaměření... poučný, zábavný, informativní, ... Myslím, že z názvu seriálu je jednoznačně patrné, že se jedná o vyprávění o výletu, nikoliv o esej, studii nebo manuál.
    27.2.2005 12:46 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blog?
    Jednoznacny souhlas Roberte! Je to velmi pekne napsany clanek. Nesmi jich byt pochopitene prilis, ale jinak je to vitane zpestreni. A skarohlidi, museli preci vedet co bude ve dvojce a nemeli to tedy cist. Je neprimerene ocekavat, ze druhy dil bude radikalne jiny od prvniho.
    25.2.2005 09:14 shMoula2 | skóre: 9 | Brno a okoli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blog?
    Proc? Dobre se to cte a je to skvely odreagovani... Jen tak dal!!
    Lide se deli do 10 skupin: na ty s poruchou osobnosti a na ty ostatni
    25.2.2005 10:26 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blog?
    presne tak, tenhle dil byl hezky. Na vlacky jsem lehce vyvaloval kukadla... hutnost deje tak akorat. Uz se tesim na pokracovani ;)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.2.2005 23:25 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blog?
    Fotek vlacku je vice, jeste musi projit grafickym editorem, aby byly koukatelne. Mozna dam odkaz na galerii jako bonus k poslednimu dilu ;-)
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    25.2.2005 11:28 Jan Novak
    Rozbalit Rozbalit vše technika a mezilidske vztahy
    .... Vlak bude prázdný - a mimochodem, ten spoj jedu taky já, takže se zase potkáme." ...

    tedy typicka reakce damy, ktera je zaintersovana na dalsim setkani nebo prinejmensim ocekava, ze na zacatek dojde k vymnene cisel mobilu. To plati pro zeny jakehokoliv veku a povinosti nas muzu je, se zachovat prinejmensim slusne a ten zajem alespon na oko opetovat.

    A zde vidim trochu problem, protoze pani kteri jsou tak trochu do techniky vubec takove signaly neregistruji a zejmena v cizine nas pak nereprezentuji jak by se melo. V pripade, ze tedy doslo k te reakci jak predpokladam navrhuji, aby byl pri podobnych vypravach alespon jeden muz, ktery nema s pocitaci a celou tou technikou nic spolecneho, aby alespon tento kompenzoval tu typickou technickou hluchotu v mezilidskych vztazich....
    25.2.2005 11:42 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše JC
    Cestovali jsme auty a po cestě jsme brali benzín.
    25.2.2005 11:42 Greenhorn | skóre: 8 | blog: Linux is good way to freedom. | Proseč pod Ještědem
    Rozbalit Rozbalit vše Je to pěkný....
    Je dobré, když se někdo rozdělí o zkušenosti s cestováním s ostatními. Vlakem jsem již necestoval 15 let. Nyní bych to už asi ani neuměl :-) . Těším se na pokračování. Jinak je hezké, že bojujete za dobrou věc a jedete demonstrovat stovky kilometrů od domova. Přijměte za to mé díky a poklonu.
    25.2.2005 13:09 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše nemaje
    -> nemajíce (taky v té větě chybí čárka, když už na to došlo).
    25.2.2005 13:15 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nemaje
    krize ocekavani :P
    25.2.2005 15:55 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nemaje
    Přechodník jsem opravdu nečekal. Ale pročež mě mělo varovat...
    26.2.2005 10:56 mior
    Rozbalit Rozbalit vše Divím sa....
    Divím sa... Divím sa tým, ktorí len pindajú, že článok je dlhý, neobsažný a taký a hentaký, len nie taký, aký by chceli oni sami. Kričia, ako keby ich niekto okradol. Ako keby platili za to, že to čítali a ešte aj museli čítať. Veď snáď nikoho na ABC nenútia čítať, čo nechce, alebo ano? Ak sa mi niečo nepáči, tak to nečítam - je na tom niečo nelogické? Tak prečo potom toľko povyku? Nepoviem, ak si kúpim noviny, kde kamelot vyziapuje informácie, ktoré v skutočnosti nenájdem, tak by som sa teda nasr...dil, že ma dostal o peniaze. Ale tu, keď je článok (pre mňa) zadara? A vôbec, prečo si niekedy neprečítať niečo ľahšie? To stále len makáte a makáte a ste toľko nenásytní po tvrdých informáciách typu "čo slovo to perla"? Relaxujte páni, trebárs aj pri takomto článku.

    P.S.

    Mám skúsenosť, že tí, čo najviac kritizujú, nie sú schopní vypotiť ani pár riadkov takého článku, ako by sami chceli čítať. Veď nech skúsia...
    26.2.2005 13:29 Přemek Jordák | skóre: 12 | Beroun
    Rozbalit Rozbalit vše Autobus
    "běžet na autobus, který za takového počasí pravidelně nejezdí"

    Fedos nejezdi pravidelne za jakehokoliv pocasi:) A nejlepsi jsou ridici v poslednim nocnim autobuse ze Zlicina, kteri jsou ruske narodnosti a stale pod vlivem...
    Blogy neprohlížím, nepíši a ani se jim valně nesměji
    27.2.2005 13:30 Jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Model vlaku
    Podobny vlakovy model byval i na prazskem hlavnim nadrazi. Nevim, jestli tam jeste je, uz jsem tam hodne let nebyl. Ale taky fungoval na kacku.
    1.3.2005 19:05 highway
    Rozbalit Rozbalit vše ICE drnca ???
    Jsem docela prekvapen, ze ICE drncalo. pokud jste jeli z Drazdan do Frankfurtu, tak predpokladam, ze jste jeli pres Kassel a tam je trat docela rovna. Je fakt, ze je dost rozdil mezi ICE1 (starsi vozy) a ICE2 (novejsi vozy). Pred tremi lety jsem jel z Essenu do Berlina tam byla nejvyssi rychlost trapnych 250 :-)

    K tomu se vaze mala perlicka: Z Berlina jsme jeli domu a protoze jsme pres Nemecko svisteli ICE meli jsme priplatek na ICE, pokladni vysvetlila, ze ICE priplatek plati vsude. Po prejeti ceskych hranic nas skasl pruvodci CD, ze nemame priplatek na EC, pouze na ICE a ten Ceske drahy neuznavaji. Bylo to velmi usmevne, stavel se koridor a sedesatka byla normalni rychlost.

    Mimochodem na nemeckych drahach se dobre kupuji jizednky na internetu: Vybere se trat, vlak atd., zaplati kartou a pak si stahneme PDF soubor, ktery si vytiskneme a to je nase jizdenka. Kupodivu platna.

    Skoda, ze se nesvezete Thalysem: Kolegove tvrdi, ze jsou na vyssi urovni nez bezna hazejici ICE.
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.