Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.
Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].
V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.
O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.
Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.
Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.
Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.
Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).
Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.
Přeji pěkný den, prosím, poraďte. Potřeboval bych nasadit na náš městský úřad nějakou service deskovou aplikaci. Nejlepší by bylo aby to bylo OSS, běželo to jako web služba na LAMP. Ano, mohu si to napsat, ale jsem dost vytížený. Provozujete někdo něco takového ? Děkuji za reakce.
Co si predstavujes pod pojmem service desk, co presne to ma delat? Mas na mysli nejaky seznam bugu / ticketu pro reseni problemu? Pak treba bugzilla, mantis, flyspray ..
Omlouvám se, že to bylo tak nekonkrétní.
Zkrátka potřebuji servicedeskovou (helpdesk) aplikaci, která mi umožní evidenci požadavků uživatelů. Uživatel má nějakou potřebu (samozřejmě co se týče ICT) a zadá ji do Helpdesku . Já mohu na jeho požadavek reagovat.
Příklad Uživatel : Potřebuji toner do tiskárny XYZ. Já: Ano seženu, ale protože je to atyp, bude to do tří dnů.
Uživatel již v tu chvíli : Kdy to dostane, jeho problém se řeší, jak se řeší a je to někde zaevidované....
Pak pravděpodobně hledáte Request Tracker. Stručné info v češtině najdete i na ROOTu
Zdravím, přehled issue tracking systémů najdete např. tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_issue_tracking_systems
hmm, díky. to je vyčerpávající odpověď. :oD
Tiskni Sdílej: