Byl vydán Mozilla Firefox 124.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 124 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).
V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …
Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.
Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.
Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.
Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.
Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.
Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).
Snažím se nainstalovat Unreal Engine pod linuxem pomocí jejich návodu, neúspěšně jsem vyzkoušel debian bullseye/sid a ubuntu 19.10 (pod kterým by to prý mělo zaručeně jít) a vždy to při volání skiptu ./GenerateProjectFiles.sh skončilo identickou chybovou hláškou. Stejně se to chová i při různých verzí Unreal Engine, zkoušel jsem verze 4.24, 4.23 a 4.22. Takže hádám, že by to mohlo být špatnou verzí mono? Mám mono 6.4, dle verze balíčku mono-complete.
Setting up Mono ./../../../Source/Programs/UnrealBuildTool/UnrealBuildTool.csproj: error : /home/user/UnrealEngine/Engine/Source/Programs/UnrealBuildTool/UnrealBuildTool.csproj: Input string was not in a correct format. Cannot open assembly './../../../Binaries/DotNET/UnrealBuildTool.exe': Adresář nebo soubor neexistuje.
Řešení dotazu:
xbuild "./../../../Source/Programs/UnrealBuildTool/UnrealBuildTool.csproj" /property:Configuration="Development" /nologov příloze je soubor UnrealBuildTool.csproj. C# nedělám, tak ani moc nevím jak postupovat.
Cannot open assembly './../../../Binaries/DotNET/UnrealBuildTool.exe'
jakože *.exe v linuxu?? :O :O :O :O
Tiskni Sdílej: