Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.
from PyQt4 import QtCore, QtGui import time,sys # vytvoreni mutexu mutex=QtCore.QMutex() class thread(QtCore.QThread): """ Thread, ktery co sekundu posune progress dialog o jeden stupen, dokud nebude na 100 """ def __init__(self): QtCore.QThread.__init__(self,None) def run(self): """ Funkce, ktera je spustena po zapnuti threadu funkci start() """ # automaticke lockovani threadu pri praci s promennyma mimo tento thread locker = QtCore.QMutexLocker(mutex) i=0 # pocitadlo sekund while i!=1000: # ukonceni threadu pokud v progressDialogu zmenime promennou end na true if win.end==True: break time.sleep(0.1) i+=1 # emitovani signalu, na ktery je progressDialog napojen self.emit(QtCore.SIGNAL("inc(int)"), i) class progress(QtGui.QProgressDialog): """ Derivovana trida progress dialogu """ def __init__(self): """ Vytvori a spusti thread a progressDialog """ QtGui.QProgressDialog.__init__(self,"Test dialogu","Zrusit",0,1000) self.setWindowModality(QtCore.Qt.WindowModal) # signaly potrebne k ukonceni threadu pri uzavreni okna a kliknuti na tlacitko pro ukonceni dialogu QtCore.QObject.connect(app,QtCore.SIGNAL("lastWindowClosed() "),self._exit) QtCore.QObject.connect(self,QtCore.SIGNAL("canceled() "),self._exit) # vytvoreni threadu pomoci tridy thread() self.thread=thread() self.end=False # napojeni signalu pro zvednuti stavu progressbaru na fci progressDialogu setValue(int) QtCore.QObject.connect(self.thread, QtCore.SIGNAL("inc(int)"), self.setValue,QtCore.Qt.QueuedConnection) # zapnuti threadu self.thread.start() def _exit(self): """ Vypnuti threadu """ self.end=True self.thread.wait() app.quit() app = QtGui.QApplication(sys.argv) win=progress() win.show() sys.exit(app.exec_())
Tiskni
Sdílej: