Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
void register(const Hodnota& hodnota, long int n = 0);
void register(const Hodnota& hodnota, long int n = 0, void *ptr = NULL);
void register(const Hodnota& hodnota, void *ptr = NULL);
U prvního případu by si uživatel, pokud by chtěl použít pointery, to musel přetypovat. To by fungovalo jak na 32 tak na 64 bit, ale nepřijde mi to jako zrovna čisté řešení.Řešení dotazu:
union
{
unsigned long n;
void* ptr;
} nieco;
a pouzivat potom toto. Ale moc sa mi to nepaci, skor toto cele smrdi zlym navrhom, ukladat pointery a cisla do jedneho kontajnera?
Skoda, ze si neuviedol, ako vyzera volajuci tej register()Protože to nevím, ten může vypadat buhví jak
U těchto základních typů stačí klasická union
Pro složitější typy je vhodnější Boost Any nebo Boost Variant, resp. (ne úplně intiutivně použitelný) QVariant
Na druhou stranu si nejsem jistý, jestli je to vůbec vhodně navržené rozhraní
std::ptrdiff_t
(signed), resp. std::size_t
(unsigned), oboje z cstddef
void registerInt(const Hodnota& hodnota, size_t n = 0); void registerPtr(const Hodnota& hodnota, void *ptr = NULL);Jinak pozor, long je v 64bitovém Windows 32bitový typ! size_t, ptrdiff_t jsou vhodné typy na přetypování.
qptrdiff
, respektive quintptr
. Nakopla mě k tomu tvoje zmínka o std::ptrdiff_t
, takže díky
Tiskni
Sdílej: