abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:11 | Nová verze

    Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    14.7. 10:55 | IT novinky

    Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.7. 17:55 | Zajímavý projekt

    Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (26%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 398 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dotaz: Serazeni C++ map podle hodnoty

    13.3.2012 20:14 Karel Machyna
    Serazeni C++ map podle hodnoty
    Přečteno: 603×
    Zdravim, mam v C++ nasledujici mapu:
    map< string,vector< int > > mymap;
    
    Pokud ji pres iterator takto projdu a vypisu:
            for (it=mymap.begin(); it != mymap.end(); it++)
            {
                cout << (*it).first << " => ";
                vector< int > v = (*it).second;
                for (it2=v.begin(); it2 < v.end(); it2++)
                    cout << " " << *it; 
                cout << endl;
            }  
    
    Tak mi ji to vypise serazenou abecedne podle tech retezcu v klici. Ja bych tu mapu potreboval projit sestupne podle velikosti vektoru (kde velikosti vektory myslim pocet prvku v tomto vektoru), tedy vzhledem k predchazejicimu kodu sestupne serazenou podle (*it).second.size(). Jak toho prosim mohu co nejjednoduseji dosahnout?

    Odpovědi

    13.3.2012 20:57 ludo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Serazeni C++ map podle hodnoty
    zadefinuj porovnavaci functor, treba:
    struct mycompare {
        typedef pair< string, vector< int> > mypair;
        
        bool operator()(const mypair& x, const mypair& y) {
            return x.second.size() < y.second.size();
        }
    };
    

    jsou i dalsi moznosti, jako boost::bind, nebo pripadne lambda funkce v novym standarde (ale tam v tom prehled moc nemam)

    14.3.2012 09:49 Karel Machyna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Serazeni C++ map podle hodnoty
    Ano, ten functor vypada, ze to je presne co potrebuji. S temito prostredky C++, ale nemam moc zkusenosti, muzete prosim k tomu Vasemu kodu jeste uvest, jakym stylem tu strukturu mycompare pouziju, abych tu moji mapu prosel v pozadovanem poradi?
    14.3.2012 12:30 ludo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Serazeni C++ map podle hodnoty
    Tak to ze to chces v tom poradi jenom projit, jsem si nevsiml. Kdyby jsi tu mapu chtel mit od zacatku setridenou podle velikosti tech vektoru tak ji staci zadeklarovat jako
    typedef map< string,vector< int>,mycompare> mymap;
    
    Kdyz ji potrebujes raz setridenou podle stringu a jindy podle velikosti vektoru tak bych asi pouzil tu multimapu, jak je navrhnuto v dalsim komentari. Jestli je to jenom kvuli jednomu vypisu, tak bych zvazil zkopirovani prvu do vektoru a pak sort (kde by taky byl jako parametr ten porovnavaci objekt...
    14.3.2012 10:24 me vakérav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Serazeni C++ map podle hodnoty
    Pokud to v tom pořadí chceš procházet častěji, můžeš to podle toho řadit přímo: struktura multimap, kde klíčem je délka toho vektoru a string+vektor samotný vrznout do nějaké obalovací struktury. Pak už vybíráš stejně jako u jiných kontejnerů.
    16.3.2012 13:49 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Serazeni C++ map podle hodnoty
    s tou multimapou by byl problem kdyz se nektery z tech vektoru zmeni - potom bys tu polozku musel vyjmout a zase vlozit aby to bylo spravne serazeny...

    zalezi jaky vsechny operace s tim budes delat a jak casto, ale pokud to neni neco hodne specifickyho tak nejjednodussi a asi i nejrychlejsi bude vytvorit:

    vector<vector<int> *>

    do nej zkopirovat ukazatele na ty puvodni vektory a seradit to pomoci sort()

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.