abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    6.6.2005 20:05 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše ?
    Já si tedy říkal, že na těch plcích poslední dobou něco určitě bude, ale stejně mi to nedá: fakt?
    Copak toho není dost?
    6.6.2005 20:07 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Jo, je. Sice nemam zadny pocitac s Motorolou nebo IBM PPC, ale je mi smutno. Uz ho nikdy mit nebudu...
    6.6.2005 20:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Proč… Vyrábět se to určitě ještě bude a sehnat to nebude problém… Spíš otázka, proč to chtít. Nevím.
    Copak toho není dost?
    6.6.2005 22:07 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Sice nemam zadny pocitac s Motorolou nebo IBM PPC, ale je mi smutno.
    Ja mam - G3 iBook. A tesil jsem se, ze az doslouzi, tak budu mit G5 PowerBook. Tak uz nebudu :-(

    Radost z teto novinky tedy opravdu nemam. Mozna Apple vi, co dela. Mozna jim to opravdu vyjde a za 5-10 let budeme spolu se zbytky okeniku proklinat ty monopolisty z Cupertina. Mozna postupuji naprosto logicky. Ale nejsou prvni, kdo presli na Intely - a vzpomente si, kde bylo SGI v roce 1996 a podivejte se, kde je dneska :-(

    A osobne je mi strasne lito, ze potopili posledni ne-x86 platformu, ktera se jeste ve osobnich pocitacich drzela. Ted uz opravdu jenom schazi, aby Sun prestal vyrabet UltraSPARCy :-(
    6.6.2005 23:11 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Ale nejsou prvni, kdo presli na Intely - a vzpomente si, kde bylo SGI v roce 1996 a podivejte se, kde je dneska :-(
    A kde je NEXT...
    6.6.2005 23:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    A jak naopak dopadl BeOS… No dobře, asi to ten hlavní důvod nebyl. Ale kdoví. Kdyby kdyby.
    Copak toho není dost?
    6.6.2005 23:40 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    A kde je NEXT...
    Kdepak, NeXTu se dari dobre, akorat se jmenuje Cocoa a sedi si v Mac OS. To ovsem mozna prejde - Intel hlasil, ze budou prekladace C a C++ (a Fortranu), ale o Objective C ani slovo. Takze mozna na tohle ten NextStep/OpenStep/Cocoa dojede :-(

    Ale vyvoj NeXT hardware zrusil sveho casu (1993?) sam velky Steve, ne? Myslim, ze NeXT byl tehdy v podobne situaci jako dneska nahrzyznute jablko...
    7.6.2005 07:56 Jozef Vondrák | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    NEXT měl prostě málo zákazníků.
    Nikola Ciprich avatar 6.6.2005 20:18 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše skoda ze ne AMD
    to me trochu mrzi :(
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    6.6.2005 20:29 ---- | skóre: 23 | blog: -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skoda ze ne AMD
    Holt, business je business. A větší vyhrává :-(
    6.6.2005 20:30 fipa | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše ofic
    JJ, je to hnus, oficialni tiskovka Applu je zde: http://www.apple.com/pr/library/2005/jun/06intel.html

    :-((

    Filip Molcan -- mylinux.cz
    Hmm podle mě je to škoda.
    6.6.2005 21:35 Petr Soběslavský | skóre: 2 | blog: Sobův blog
    Rozbalit Rozbalit vše to by nemusel byt uplne spatny napad
    Nejsou o tom žádné další informace, takže kdoví, co si o tom úplně myslet, ale stejně je docela zajímavá představa 'PC OS X' (že by třeba silná komerční konkurence windows...?) ...
    6.6.2005 21:53 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: to by nemusel byt uplne spatny napad
    (že by třeba silná komerční konkurence windows...?)
    Ne, nebude - pojede to jen na strojich od Apple, nikde jinde. Takze pro 90% soucasnych uzivatelu Windows se vybec nic nezmeni. Spis hrozi odliv uzivatelu Linuxu (BSDaci jsou vic myslim hardcore a hadam, ze k tomuto klonu BSD moc migrovat nebudou ;-)
    7.6.2005 10:36 mmrnda | skóre: 18 | blog: Pokusy | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: to by nemusel byt uplne spatny napad
    19:34 – každá verze Mac OS X až dosud byla kompilovaná i pro procesory Intel – Jobs předvádí

    Tohoto se opravdu bojím. Ale na druhou stranu jsem byl překvapen touto větou. “Bez Apple by nebylo Adobe”.

    Bojím bojím konkurence Linuxu na PC.(I když to není tak jasné, ale kdo ví)
    Učený člověk na zem nespadl.
    6.6.2005 21:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Tohle budou těžko rozdýchávat…
    …hlavně ti skalní fandové, kteří na potkání vysvětlují, jak 1 GHz jablíčko hravě pobije jakékoli existující PC. Až je mi jich skoro líto… Jenom netuším, proč si vybrali zrovna Intel, který poslední dobou u výkonnějších sestav dostává jednu ránu za druhou…
    6.6.2005 22:07 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Mno nejak nikde nevidim, ze ten prechod bude na x86. Co kdyby Intel zacal delat PPC procesory?
    6.6.2005 22:10 Petr Soběslavský | skóre: 2 | blog: Sobův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    19:53 – Apple bude používat normální Pentia, žádné specifické procesory pro Apple. není jasné, které modely Pentií
    6.6.2005 22:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Taky si říkám. Ale já to stejně chápu tak, že Apple bude stále Apple, jenom v té piksle bude nějaký Intel. Nevyznělo to pro mě tak, že by měl být Mac OS X pro každou x86 šunku. Nebo dělám něco zle?
    Copak toho není dost?
    6.6.2005 22:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    To určitě, stejně jako je to pořád jablíčko, i když je tam místo Motoroly IBM. Jenže jak to bude jednou naportované na ix86 platformu, bude těžké nějak uměle bránit tomu, aby to fungovalo i na PC. Zvlášť když už dnes je spousta hardware společná…
    6.6.2005 22:44 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Jenže jak to bude jednou naportované na ix86 platformu, bude těžké nějak uměle bránit tomu, aby to fungovalo i na PC.
    Jestli stroje Apple dal nebudou mit BIOS, ale OpenBoot PROM (nebo jak se to u nich jmenuje) a Mac OS s tim bude pocitat, tak je to dostatecna prekazka k tomu, aby kdy bezel na beznem PC, ne? Tedy pokud pomineme emulatory, Mac-on-Linux a podobne veci.
    6.6.2005 23:15 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    OBP je jen program... a jako takový půjde třeba flashnout místo klasického BIOSu :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    6.6.2005 22:39 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Nevyznělo to pro mě tak, že by měl být Mac OS X pro každou x86 šunku.
    Presne tak, po keynote to dalsi pracovnici (Phil Schiller myslim) vyslovne potvrdili - Mac OS pojede vyhradne na strojich od Apple, nikde jinde, zatimco Windows na Apple pojedou (ale Apple je tam nehodla nijak podporovat). Takze Linux tam snad pujde dostat taky.
    6.6.2005 22:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Tak když šel Linux i na Applu s PowerPC procesorem tak nejspíše půjde i na tomhle.
    6.6.2005 22:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Linux běhá AFAIK na Applech už dávno (68000 i PPC), takže nevidím důvod, proč by tomu po přechodu na ix86 mělo být jinak…
    6.6.2005 22:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    Který blázen by si koupil (tak jako tak drahý, ať už s Motorolou, PPC nebo Intelem) Apple pro Windows…

    Ale každopádně s tím obejitím to bude nepochybně o trochu jednodušší. A motivace asi nebude malá. A pokud na tom půjdou Windows, bude to muset mít docela dost společné. Nicméně to jsou spekulace. Těžko říct.
    Copak toho není dost?
    7.6.2005 07:59 Vašek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle budou těžko rozdýchávat…
    No, na jednu stranu to chápu - určitě chtějí stabilní stroje, co "prostě pojedou" a nestojí o žádné dotazy typu "moje integrovaná grafická karta v tom vašem nesmyslu nefunguje", ale na druhou stranu myslím, že nevydáním samostatné krabicové verze přicházejí o docela velkou část byznysu. Prostě Apple.
    7.6.2005 00:43 PSIkappa
    Rozbalit Rozbalit vše Cenova vojna
    Som zvedavy, ako pojde Apple dole s cenou, aby dokazal konkurovat vyrobcom z Azie a ze ci ho uchrani to mnozstvo patentov co ma na Apple look & feel, kedze teraz to uz bude s klonovanim Apple zas o kusok jednoduchsie.
    7.6.2005 07:09 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenova vojna
    Já myslím, že nemají pravdu, ti kdo tvrdí, že pojede jen výhradně na strojích Apple. Možná ze začátku, ale jeho rozšíření na běžné sestavy je podle mne jen otázkou času.
    7.6.2005 07:53 Jozef Vondrák | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Mohlo by to pomoci Linuxu
    ... ánžto MacOSX je taky skoro_unix tak by těm výrobcům, co se uráčí nějaký driver portovat na Meka nemuselo tolik trhat žíly a portovat to na Linux nebo ho dokonce pro Linux uvolnit. Na druhou stranu si mohou říci: hle Linux konkurence - a nedám ...
    7.6.2005 08:41 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Konec APPLE
    Mam pocit, ze timhle Apple skonci ...

    1- Rychle zjisti, ze platforma x86 je spatne spasovana stavebnice a oni nemaji v OS X podporovany veskery HW/"uzasne feature" co kde jaky asiat spatla

    2- Pokud na tom budou chodit Windows tak to dopadne nasledovne

    = po prvotnim nadseni se do macPC pokusi jouda dat nejnovejsi super duper sound/video/wifi/cokoliv PCI/PCIx/AGP/USB kartu/zar. a zjisti, ze neni pc jako macPC, ze neni Win jako OS X ...

    = chvilku pohleda ovladace

    - pokud je najde tak brzo zjist, ze jsou mizerne kvality (tzn. stejne kvality jako pro Win, ale s Win uz maji programatori ovladacu vyrobce XY 15 let zkusenosti => vi jak uchodit neuchoditelne) bude chvilku nadavat

    - pokud je nenajde bude chvilku nadavat

    = pak mu to neda a nainstaluje Win ... i kdyby jen kvuli hram

    a uz to tak zustane Mam doma 5 macku a jsem rad, ze budu moct nekomu ukazat jak vypadaly pocitace v dobe kdy IBM a MS vypustili platformu PC. A jak vypadaly pozdeji. I 6 let stara G3 s OSX nabizi vetsi komfort ...
    7.6.2005 10:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Skoda, ze Apple neridis ty. Co od takoveho mouly jako je Steve Jobs taky cekat. Qaxi na hrad!
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.6.2005 10:39 mmrnda | skóre: 18 | blog: Pokusy | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Já bych Steva tak neurážel. Dokázal se držet zuby nechty. Jak tu bylo již zmíněno Holt, business je business. :-(
    Učený člověk na zem nespadl.
    7.6.2005 11:11 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    to mirilo na mne ...
    7.6.2005 11:47 mmrnda | skóre: 18 | blog: Pokusy | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Neee, ale na BoodOk.
    Učený člověk na zem nespadl.
    7.6.2005 12:02 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    :-)

    ne ... to mirilo od nej na mne
    7.6.2005 11:10 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    ;-)

    To je dobre ze ho neridim, neumim to ...

    Mozna jste prehledl jedno MALE "Pokud"

    Je otazka jestli se "pokud" splni? Podle zatim dostupnych inf. ano ...

    Jobs je vybornej, miluju jeho technicke vize. Ale jsem trochu opatrny kdyz na nej koukam jako na "managera" urcujiciho ne tech. feature ale obchodni strategii ...

    Bojim se trochu prikladu NEXT a BeOS
    7.6.2005 10:43 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE

    1- Rychle zjisti, ze platforma x86 je spatne spasovana stavebnice a oni nemaji v OS X podporovany veskery HW/"uzasne feature" co kde jaky asiat spatla

    Pletete si procesor a platformu. Apple nebude podporovat žádné skládačky z PC komponentů. Apple bude vyrábět svoje vlastní počítače stejně jako doposud, akorát s jiným CPU. Všechno ostatní bude s největší pravděpodobností stejně nekompatibilní, jako teď. Všemi dnešními PCčky se táhne zpětná kompatibilita s původním IBM PC, kterou zaštiťuje především BIOS a pár kousků základního hadware, který je schovaný v každém PC čipsetu. Pokud tohle v Apple nebude (jako že asi ne), tak Apple a PC budou mít společného asi tolik co původní Apple s Amigou nebo Atari ST i když CPU měly taky stejný. Stejný procesor rozhodně na kompatibilitu různých platforem nestačí.
    7.6.2005 11:22 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Ja bych to uvital ...

    Ale je tu pomerne dost zprav, ze na to budou moct behat i Win a ty jsou s IBM PC tak zvazany, ze to bude muset byt IBM PC => bulharsky lego.

    Jo postavit cistou novou platformu s procesorem Intel, to by bylo jiny kafe ... i pres problemy ktere v sobe ma x86 zadratovane by to bylo terno ... to ale znamena novy chipset atd. atd. ...

    to neni prca ..

    Podle mne to bude neco mezi ... umele "znekompatibylneni" OS a/nebo HW ... a to neni nikdy dobre.
    7.6.2005 13:04 Jakub Hegenbart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Jak, svázané? Windows NT 4.0 byly i pro MIPS, Alphu a PPC (Mac ;-)). Microsoft je bude portovat na POWER jádro do XBoxu 360. Kromě toho, jakmile alespoň procesor je x86, možná by stačilo jen naportovat Wine...;-)
    7.6.2005 19:21 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Pod tohl ebych se skoro i podepsal... Přemýšlel jsem co bude můj další počítač, rozhodval jsem se mezi jablíčkem a nějakým athlonem, jablíčko bylo tak na 90%. Zdá se, že si ještě dva roky počkám a pak se budu rozhodovat znova. Třeba se nějak využije ten nový procesor od IBM pro PS3. To: Quaxi
    Tak teď nevím, mám tykat nebo vykat? :-) Na abclinuxu každému tykám, ale my si spolu v reálu vykáme...
    Zdenda je zmatený...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    8.6.2005 07:44 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec APPLE
    Ja tohle dilema uz vyresil ... ;-)
    Mam
    • Mac SE s Mac 7.0 jako artefakt
    • Mac LC a LC 475 s Mac 7.5 pro dobry pocit
      (PS: nemate nekdo sitovku do LC 475? "LC III PDS" )
    • Power Mac 7600 aby to bylo komplet
    • G3 s OSX/Linux pro potechu
    • x86 pro Win/Linux
    Ted uz jen rozbehnou na LC 475 Linux a jsem happy. Teda skoro, nekdy je tezke pro tu spravnou praci vybrat ten spravny stroj...

    To: tsunami
    Klidne tykejte, ja Vam to vratim ... Ahoj ... ;-)
    7.6.2005 10:55 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše A co aplikace ?
    A jak si Apple představuje běh stávajících aplikací ? Emulátor nepřipadá na rozumnou práci v úvahu i kdyby byl supervýkonný, tak to bude pořád přinejlepším 10x pomalejší než na nativním železe. A portovat stávající aplikace bude jejich výrobce stát nemalé investice a čas. Mnozí se na to můžou vykašlat, nemluvě o tom, že pod OS X určitě existuje hafo široce používaného software, který už se nevyvíjí, zdrojáky nejsou a tudíž tímto končí.
    7.6.2005 11:40 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    A jak si Apple představuje běh stávajících aplikací
    Nějaký emulátor převedl Jobs přímo na keynote. Podle ohlasů to nezvládne všechno (prý aplikace, co využívají Alivec zrovna ne...), ale cosi z MS Office, co tam bylo předvedeno, prý běželo relativně rychle.
    7.6.2005 12:08 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    A co ty grafické, video, DTP a audio aplikace, kvůli kterým většina lidí Apple používá ? To prostě sebelepší emulátor na použitelné rychlosti neutáhne.
    7.6.2005 13:55 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    98% bude představovat ekvivalent ./configure && make && make install, 1% je v OS X a tam je to hotové a to zbývající 1% bude trápit jen špatné vývojářské firmy. Lidi co už k Macovi SW mají, nemají důvod kupovat nového a ti co si náhodou koupí nového Maca už si musí pohlídat, aby dostali novou verzi. A SW, který končí? Tomu nerozumím. Co je to za tak úžasný SW, na který původní autor kašle a ke kterému zároveň není zdroják? To asi nebude stát za moc.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    7.6.2005 15:07 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    98% bude představovat ekvivalent ./configure && make && make install, 1% je v OS X a tam je to hotové a to zbývající 1% bude trápit jen špatné vývojářské firmy.
    To si nemyslim. Pochybuju, že by programy jako Photoshop byly psané tak, aby stačilo napsat make. A ten výsledek někdo musí tak jako tak důkladně testovat, než se to pustí na trh. A to znamená práci a peníze. Pro mnoho firem tohle může být to poslední kapkou a důvodem, proč MACa definitivně přestat podporovat.
    A SW, který končí? Tomu nerozumím. Co je to za tak úžasný SW, na který původní autor kašle a ke kterému zároveň není zdroják? To asi nebude stát za moc.
    Proč by to nemělo stát za moc ? Takovejch programů může bejt hafo. Například různé grafické filtry, pluginy a audio VST pluginy, které se používají léta, přitom firma už dávno apple opustila. A to vůbec nemluvím o ovladačích.
    7.6.2005 18:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    Proč by to nemělo stát za moc ? Takovejch programů může bejt hafo. Například různé grafické filtry, pluginy a audio VST pluginy, které se používají léta, přitom firma už dávno apple opustila. A to vůbec nemluvím o ovladačích.
    Nj, ale problém s takovými programy nastane. To už je jenom otázka času, to se nedá svítit.
    Copak toho není dost?
    7.6.2005 19:28 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    Otázka času to je, ale v případě zachování PPC větve by ty programy zastaraly dřív morálně než by byl problém je spustit. Takhle nezbude, než je zahodit rovnou.
    7.6.2005 19:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A co aplikace ?
    Zase bude větší motivace za ty potížisty hledat lepší náhradu. Takovéhle programy jsou prostě problém. Aspoň si takto lidé uvědomí jak velký problém a pro příště si dají větší pozor. Nebo třeba zase ne.
    Copak toho není dost?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.