abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    11.7. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 21:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.7. 15:22 | Nová verze

    Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.7. 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.7. 11:55 | Humor

    Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    10.7. 02:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 01:11 | Nová verze

    Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.7. 00:11 | IT novinky

    Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (27%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 389 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Gréta avatar 4.11.2024 17:49 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše nickám ani floka

    zase jako nejde stahnout gratis nicmeně to maj hele pod licencí cc by-nd 4.0 takže si počkám až to někdo legalně ukradne :D

    to neni nic proti panoj malýmu ale provládní sdružení neziskovek cz.nic vodemě prostě jako nedostane už ani floka dokavaď tam bude smrdět u kormidla to samý vedení který se dopustilo tý nezákonný cenzury opozičních webů :D :/ :D :/

    4.11.2024 18:46 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Mam pocit, ze minule to po mesici vyselo na rootu, pres nejaky zakulisni kamaradsofty.
    4.11.2024 19:39 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    ND .. No Derivative Works. Znamená to, že kopie musí být zcela identická? Pak snad jedině říct Majce z Gurunu.
    Gréta avatar 4.11.2024 22:34 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka

    proč mysliš že tam jakoby maj to rovnitko v tom logu :D

    btw je to ňáký divný, CC BY-ND 4.0 zakazuje dělat i překlady páč sou považovaný za adaptaci dila noa to ta licence hele zakazuje nicmeně nicky na svejch stránkach pišou že je možný dilo překladat a šiřit což je tak ňák v kontradikci s tou licencí CC BY-ND 4.0 pod kterou to sami šiřej :O :D :O :D

    5.11.2024 12:09 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Je verejne známy fakt že väčšina užívateľov nečíta licenčné ujednania. Ale že by to nečítali ani tvorcovia?
    Gréta avatar 6.11.2024 12:36 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka

    asi jako nečtou :D tu větu co maj v tom svým vobchůdku nicky 'Dílo však může být překládáno a následně šířeno ...... za předpokladu, že nedojde ke změně díla' de imo přeložit jako 'dilo muže bejt měněno za předpokladu že se nezmění' :D

    5.11.2024 12:25 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Vypadá to, že to vyšlo i jako e-kniha. Pokud by i toto vydání mělo ctít zmíněnou licenci může využívat legálně DRM, které má za cíl šíření bránit? Nebo vyjde bez DRM či se sociálním DRM (které šíření technicky nebrání)?
    Gréta avatar 6.11.2024 12:35 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka

    drm maj ve faq hele :O ;D

    If someone is applying effective technological measures to your CC-licensed material that do restrict exercise of the licensed rights (such as applying DRM that restricts copying), this is a violation of the license terms unless you have chosen to grant this permission separately.

    ....noa to se asi jako domluvili s těma palmknihama a dalšíma :D ;D

    4.11.2024 23:07 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Typický pravičáci, chtěj všechno zadarmo, zrušit daně atd. Ale když se o ně nikdo nepostará a musej zaplatit 50korun za parkovný, tak s károu za 3mega radši parkujou v příkopu a knížky za 3 stovky stahujou na torentech. A ještě bulej v diskuzi jak malý holky :-)
    5.11.2024 00:36 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    mas tam chyby v tom svym prispevku... Pravicaci jsou samozrejme levicaci, chtej vse zadarmo, atd. Karu samozrejme za 3 mega nemaj protoze pry je pro spolecnost lepsi kdyz se vozi s bezdomovci zdarma v MHD... a knizky na torentech samozrejme nestahuji protoze maji vystudovanou VS zivota a cist nepotrebuji. Samozrejme stahuji na torentech nejnovejsi dil Ulice a dalsich podobnych picovin. Jinak to mas spravne..
    5.11.2024 08:45 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Panu Malemu za to klidne zaplatim, jen nechci interagovat s tou neziskovkou. To je naopak normalni trzni reseni - kdyz se mi nabidka nelibi, nevyuziji ji.
    5.11.2024 09:25 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    zaplatit 50korun za parkovný, tak s károu za 3mega radši parkujou v příkopu
    Nabidka nehlidaneho, negarantovaneho a skodne nepojisteneho stani za 50/h je mene lakava nez 0/h za nehlidany prikop. Zcela pravicove hlasovani penezenkou.
    5.11.2024 10:11 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ten příkop je buď veřejným statkem, takže pravicový parkující idealista čerpá veřejný statek bez úplaty (dotaci/dávku), nebo je soukromým statkem jež využívá on bez svolení (neúcta k majetku jiných).

    Takže vlastně pravicovismus dle Trumpa.

    https://www.aljazeera.com/economy/2024/10/21/trump-us-rallies-leave-behind-unpaid-dues-again-and-again

    https://edition.cnn.com/2016/09/13/politics/trump-small-business-owners/index.html
    5.11.2024 10:18 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    takže pravicový parkující idealista čerpá veřejný statek bez úplaty
    Co je to verejny statek? Co je to ve chvili, kdy stat neni legitimnim vlastnikem?
    5.11.2024 10:47 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    čerpá veřejný statek bez úplaty
    Verejny statek je z definice vsech, tedy i parkujiciho obcana. Kolik jsi dneska zaplatil za postavani na chodniku? Dejme tomu, ze auto zabere 10m^2, tvoje osobni zona je 1m^2, tak sup sup, sypej 5Kc/h do obecni pokladnicky!
    5.11.2024 11:29 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Jedna věc je užívání veřejného statku v souladu s platnými pravidly a jiná v rozporu s nimi.
    5.11.2024 13:37 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Pochopitelne, o tom tohle vlakno ale neni - nikdo tady neobhajuje stani na placenem parkovisti bez zaplaceni.
    11.11.2024 19:54 Zadejte prosím své jméno.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ne, ty obhajujes stani mimo parkovaci zony, proste kde se to tobe libi, bez ohledu na kohokoliv. Asi proto, ze si hulvat, skrt a pripadne socka a nechce se ti dat 50 korun za parkovani.
    12.11.2024 07:37 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ty obhajujes vybirani poplatku bez poskytnuti protisluzby (ne, nakreslena modra cara neni benefit). Asi proto ze jsi hulvat, starosta nebo pripadne socka a svrbej te prsty z cizi kapsy.
    5.11.2024 12:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Argumenty levicaku pro minarchistum/ankapum, ze nemaji vyuzit statni sluzby, kdyz o ne nestoji, jsou liche. Jednak ma stat na spousty sluzeb (vlastnictvi silnic) silou vymozeny monopol(pouziti nasili), jednak stat silou vymaha svou legislativu, jednak silou vybira dane. Kdyz uz se zde nejaky levicak ohani verejnym statkem, moralni pravo na jeho vyuziti ma ten, ktery byl statem vice okraden, coz jsou vetsinou schopnejsi lide, kteri prave tihnou k pravici, minarchismu ci ankapu... Takze tak.
    5.11.2024 12:27 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Můžete uvést příklad koho považujete například v USA představitelem Vámi míněné pravice?
    5.11.2024 14:05 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Cast republikanu. Proc?
    5.11.2024 14:43 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Jak se vyhnout odpovědi 101.
    5.11.2024 12:30 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Jinými slovy pokračování staré dobré boomerské morálky "kdo nekrade okrádá svojí rodinu" :-)
    5.11.2024 14:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ne, ani omylem, jen ty nerozumis psanemu textu. Kdyz uz zde nekdo vytahuje pojmy jako "verejny statek", tak jsem citil povinnost pripomenout, ze stat okrada tim vice, cim je clovek schopnejsi a cim vice vydelava. Stejnym principem, jako vycitate "bohatemu", ze si zaparkuje porsche na nekde na "obecnim" travniku, tak vycitejte chudemu, ze se nechal osetrit ve statni nemocnici. Ten prvni tomu vasemu statu plati treba miliony za rok, ten druhy neplati nic.
    5.11.2024 14:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ten první neplatí nic a od pětidemolice ještě dostává výhody, zatímco těm druhým zvedají daně.
    6.11.2024 13:04 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ne, jak bylo psano, ten prvni plati treba miliony, podnika, plati dph, zamestnava lidi, vlastni spoustu majetku, investuje zde, atd. Ten chudy? V realu nic neplati nebo jen marginalni penize.
    6.11.2024 18:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    DPH platí koncový spotřebitel, takže zase ten nejchudší.
    6.11.2024 19:04 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Myslis toho ktery dostane penize na bydleni, cigara i rohlik od statu? Tak to jo…
    6.11.2024 23:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Mluvím o těch, kteří makají vlastníma rukama, ne o parazitech z liberastních neziskovek, které musí živit.
    7.11.2024 00:26 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    "DPH platí koncový spotřebitel, takže zase ten nejchudší." - ten nejchudsi je na davkach a obvykle nemaka... jakmile makas jiz nejsi ten nejchudsi...
    7.11.2024 01:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    A ty dávky pak protáčí v hernách :-D

    Ne, nejchudší jsou ti, kteří makají rukama celý den, vzpomeň si na nejsledovanější video na YouTube:

    https://www.youtube.com/watch?v=sqSA-SY5Hro

    Ale chápu že tě nepřesvědčím, sytý hladovému nevěří.
    7.11.2024 09:16 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Zalezi, jak to definujes, tak ok :-D Co to jako meni?
    5.11.2024 14:52 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Takže když jste dostatečně bohatý máte právo porušovat beztrestně zákony?

    Začinám si být jistý jakou část republikánů jste měl na mysli.

    Příznivci Donalda Trumpa se dělí na dvě skupiny. Ti co jsou Donald Trump a ti co žijí v naději že se jím jednou stanou.
    5.11.2024 16:08 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    zatimco kdyz bezdomovec sere na ulici tak je to vporadku... idioti jsou v kazde skupine, dovolim si tvrdit ale ze vice idiotu je mezi levicakmi...
    5.11.2024 17:11 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Pokud při tom neporušuje zákon (o čemž pochybuji) tak pouze využívá individuální svobody jejíž jste podle všeho zastáncem, pokud ano musí být dle zákona potrestán. Pokud není je to selháním zodpovědné třetí osoby(osob). Jakkoli je jeho čin objektivně nechutným jeho společenská nebezpečnost je menší než zločiny bílých límečků, nad kterými se tak často mává rukou.
    6.11.2024 13:05 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    lol
    6.11.2024 13:04 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Takže když jste dostatečně bohatý máte právo porušovat beztrestně zákony?
    Ne, jen jsem psal, ze kdyz uz se aplikuje ten princip, je treba to dotahnout do konce i na tyto pripady.
    5.11.2024 23:31 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Ok, takže čin je stejný, jen jeho omluva je "kreativnější" :-)

    P.S. Ten tvůj příklad nedává smysl, ten chudák jde do nemocnice, protože nemocnice je od toho aby mu pomohla. Jen debil tohle nechápe. Za to zase jen debil si myslí, že příkop je určený k parkování.
    6.11.2024 13:04 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka
    Jasne, takze kecy o kolektivnim statku se nam hodi jen, kdyz jde o chudaka, ze? Pro bohateho plati jine principy :-D
    Gréta avatar 6.11.2024 12:39 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nickám ani floka

    ttssss jenom kňučiš že ti lidi nechtěj dotovat ten tvuj komunizmuz :P :P

    David Heidelberg avatar 5.11.2024 01:09 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    a co RISC-V, myslel někdo na RISC-V? :-D
    5.11.2024 06:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Jistě, žlutí soudruzi:

    https://www.youtube.com/watch?v=c33SjJcqawI

    Bouchají to po tunách a Putin to dává do raket místo čipů z praček. Tím pádem ho stojí dolar to, za co AČR vyplázne deset milionů. A západní experti potom počítají náklady na válku v západních cenách a diví se že Rusko nekrachuje po třech dnech, ale ekonomicky roste a plní sklady zbraní novoučkými naleštěnými zásobami na pár dalších válek :-D
    5.11.2024 10:25 Harvie.CZ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Je to hnus. Obzvlast, kdyz je evropa ve valce jde podle me o vlastizradu...

    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zakazka-za-vsechny-penize-armada-koupila-drony-za-42-milionu-stoji-pritom-par-set-tisic-40478760
    http://wiki.spoje.net/
    5.11.2024 14:23 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    kdyz je evropa ve valce
    Evropa ve valce neni. Dokonce ani Ceska Republika neni ve valce. Ve valce je Ukrajina a Rusko.

    A jinak ano, je videt, jak neefektivne stat hospodari. Je uplne jedno, zda je ci neni valka, stat neumi hospodarit nikdy.
    5.11.2024 14:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Ale no tak, nelži. Kterýpak signalista to tenkrát říkal že jsme ve válce s Ruskem? ;-)

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-vlada-posle-ukrajine-dalsi-zbrane-za-400-milionu-jsme-ve-valce-rekl-fiala-190784

    Máš paměť příliš krátkou nebo jenom selektivní?
    5.11.2024 14:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    No to víš, když jsi ve válce, i když třeba jen ekonomické, je potřeba nejdřív zjistit kdo je na kom závislý:

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cinska-odveta-sankce-paralyzovaly-nejvetsiho-americkeho-vyrobce-dronu-40495850

    A nějaký ten tunýlek tě v Čechách přece nemůže překvapit :-D
    5.11.2024 14:58 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    V článku se píše, že slo o dodávku baterií (akumulátorů), to má být tou klíčovou komponentou nebo šlo o ještě něco jiného?
    5.11.2024 16:09 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    baterie je pro dron docela klicova komponenta...
    5.11.2024 21:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Přesně tak, stejně jako ty ukrajinské sliby že budou zásobovat Evropu elektřinou a nahradí tak levný ruský plyn:

    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ukrajinu-ceka-kruta-zima-az-dvacet-hodin-denne-bez-elektriny-40495702
    5.11.2024 23:41 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Hlavně, že si najdete něco co Vás potěší.
    6.11.2024 07:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Jako že mě těší ceny elektřiny? Nebo zabíjení?

    Ne, jenom si pamatuji sliby, jako třeba že soláry a větráky budou vyrábět levnou elektřinu a díky tomu ceny klesnou, nebo výroky, jako že vláda, která použije násilí proti vlastním občanům, musí skončit, a potom co na Majdanu hořeli neozbrojení polisté a skončila, to zabíjení civilistů, které ale titíž co tohle prohlašovali podporovali.

    Pamatuji si jak místní náckomilové hajlovali nad ukrajinskou ofenzívou, jak si ustříkli při vpádu do Kurska, ale takové ticho jako teď od nich nepamatuji. Asi jim nepřišly notičky z americké ambasády :-D

    Netěší mě ani nejzfalšovanější volby v americké historii, tam není otázka která strana je zfalšuje víc, ale jestli je možné je zfalšovat tak moc aby Trump v téhle situaci nevyhrál. A svůj názor na něj jsem napsal už když vyhrál minule...

    Prostě si pamatuji příliš mnoho lží. A připomínám je.
    6.11.2024 07:54 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Máte zajímavě nastavené priority. Zabíjení je u Vás až na druhém místě za cenami elektřiny.
    6.11.2024 09:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ESP32 prakticky, nová kniha z Edice CZ.NIC
    Protože elektřinu používám každodenně, ale nezabíjím nikoho. Některé zajímá víc to zabíjení...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.