abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 505 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech

    Firefox 4.0 bude obsahovat funkci out-of-process plugins (OOPP), tj. každý plugin má běžet v samostatném procesu. K dispozici jsou předverze 3.7, ze které by se měla koncem roku 2010 stát 4.0. Více na mybroadband.co.za.

    14.3.2010 11:54 | Robert Krátký | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 14.3.2010 14:59 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Jen doplním, že oddělení běhu zásuvných modulů bude už v rámci jedné z aktualizací Firefoxu 3.6.
    14.3.2010 16:00 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Mohu poprosit o nějaké bližší infostránky?
    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 14.3.2010 16:43 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Co konkrétně bys rád věděl? Můžeš mrknout do blogu Benjamina Smedberga, který na uvedené funkčnosti pracoval, a který o tom párkrát psal. Práce na oddělení běhu zásuvných modulů můžeš sledovat v Bugzille či si o tom přečíst v Mozilla Wiki. Pokud tě zajímá aktualizace pro Firefox 3.6, která bude obsahovat oddělený běh zásuvných modulů, tak ta bude někdy na jaře. Je na to stránka ve wiki, ale nic extra tam není.
    14.3.2010 19:11 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Děkuji.
    Jakub Lucký avatar 14.3.2010 15:14 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Samé dobré zprávy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kouby avatar 14.3.2010 16:54 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Ještě aby to umělo ty procesy samo zabíjet když začnou žrát 100% cpu a bude to super featura pro flash plugin. :-)
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    Saljack avatar 14.3.2010 17:06 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    +1
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    14.3.2010 17:21 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    to bys ale přišel o to potěšení zabít si takový proces sám... a tím o určitou ventilaci vzteku :-D
    mirec avatar 14.3.2010 19:57 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    psDooM? :D
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    14.3.2010 21:41 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Bomba! :-)
    14.3.2010 18:29 orpheus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    bezim uz vsade testovaciu aplha verziu a mozem povedat ze je to ooooomnoho lepsie :).. nepada a pluginy nelaguju FF.Hlavne stranky s flashom a flash hry (napr facebook) bezia omnoho lepsie...
    14.3.2010 18:36 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Pády aplikací jsou asi nějaká nová funkce. Co by vývojáři neudělali pro to, aby pád byl zábavnější a zajímavější. Takhle se pád aplikace stane zážitkem pro celou rodinu.

    Navrhuju, aby každé tlačítko beželo v samostatném procesu. Kdyby jedno spadlo, tak ostatní budou pořád běžet. To je přece super, no ne?

    Lidi, pochopte to... Vždyť jde o komfort... ;)
    LukynZ avatar 14.3.2010 19:04 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    No, ted jeste aby zapracovali na tom aby to nebyl firefox a bude to mozna i pouzitelne :)
    lmanik avatar 14.3.2010 19:36 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech

    Uzasne, kdo te nuti to pouzivat?

    A komu to cpes?
    LukynZ avatar 14.3.2010 21:19 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Diky bohu nikdo
    Ravensun avatar 15.3.2010 08:51 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    V tom případě nechápu tvůj názor.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    15.3.2010 10:21 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    tak to jsi šťastný člověk ... :-/

    bohužel, FF se stává druhým IE co do mršení webu a přístupu "nemáš IE? - tak táhni do pr..." :-(
    Jendа avatar 15.3.2010 10:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    IMHO by mělo stačit minimálně cokoliv jiného s Geckem.
    LukynZ avatar 15.3.2010 11:12 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    To bude tezke. Gnome nechalo umrit Galeona, coz byl imho nejlepsi prohlizec pro gecko/xul dodnes a preslo na webkit. KDE jede na KHTML. Jakekoliv nove vznikajici prohlizece jsou na webkit. Pro ten xul toho moc nebude a to co zbyva, se neda porovnavat s Galeonem :(
    pavlix avatar 16.3.2010 02:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Pro ten xul toho moc nebude
    A divíš se?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    LukynZ avatar 16.3.2010 03:56 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    To nedivim. Ale na Galeona vzpominam jen v dobrem :)
    15.3.2010 13:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    no tož v případě nouze sahám po SeaMonkey, ale není to snad v principu jedno, jestli web vyžaduje konkrétní browser nebo jestli vyžaduje "jenom" konkrétní jádro?
    Jendа avatar 15.3.2010 17:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    ale není to snad v principu jedno, jestli web vyžaduje konkrétní browser nebo jestli vyžaduje "jenom" konkrétní jádro?
    To pochopitelně je.
    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 15.3.2010 13:11 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Které weby ti Firefox "mrší"?
    15.3.2010 13:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    nejsem si jist, jestli se navzájem chápem ... já míním mršení v tom smyslu, že ty weby samy o sobě jsou zmršené kvůli tomu, aby jely v pohodě ve FF (resp. že autor zbastlil nějaký kód, to zkusil jen ve FF, tam mu to jelo, a na nějaké standardy zvysoka kašle) - jestli ty míníš "Firefox mrší" jakože FF něco zobrazí "špatně" (čti: v rozporu s úmyslem autora, bez ohledu na soulad/rozpor se standardy), tak toho je minimum, žádný takový mě z hlavy nenapadá
    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 15.3.2010 14:25 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Weby kvůli tomu, aby fungovaly ve Firefoxu a jiných prohlížečích, mršit netřeba (starší verze IE nepočítám). Pokud někdo zbastlí web, který mu náhodou "funguje" ve Firefoxu a jinde ne, pak to nevidím jako chybu na straně prohlížeče. Popravdě jsem se ale s takovým webem ještě nesetkal.
    15.3.2010 20:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Weby kvůli tomu, aby fungovaly ve Firefoxu a jiných prohlížečích, mršit netřeba (starší verze IE nepočítám).
    tohle jednoduše není pravda :-p - sám jsem jeden web kvůli FF musel zmršit :-(

    (ještě jednou děkuji už nevímkomu tady na ábíčku, kdo mi tam našel, na čem FF skape)
    Pokud někdo zbastlí web, který mu náhodou "funguje" ve Firefoxu a jinde ne, pak to nevidím jako chybu na straně prohlížeče.
    je tu takový drobný problémek, že tento prohlížeč o sobě lže, kdovíjak podporuje standardy, ačkoliv na ně docela úspěšně sere, takže tito bastlíři si často myslí, že je vše v pořádku - a to chyba na straně prohlížeče tedy je (já vím, dělají to všichni, a někteří lidé už ani nejsou schopni takovouto lež vnímat jako lež ...)
    Popravdě jsem se ale s takovým webem ještě nesetkal.
    je nutná ta podmínka "a jinde ne", anebo ti stačí příklady webů, které jsou "optimalizovány" (sic!) krom obligátního IE pouze na FF? - ve druhém případě viz prakticky cokoliv z dílny Seznam.cz
    Jendа avatar 15.3.2010 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    (ještě jednou děkuji už nevímkomu tady na ábíčku, kdo mi tam našel, na čem FF skape)
    To jsem byl asi já a dovolím si tvrdit, že XHTML by se mělo posílat se správnou hlavičkou MIME.
    Jendа avatar 15.3.2010 21:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Jinak máš ještě tu stránku? Možná je to bug Gecka, už si to přesně nepamatuji.
    16.3.2010 12:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    ne, "spravil" jsem ji :-)

    šlo o korektní (XML) uzavírání tagů, reproducer vyrobíš triviálně (nebo si to tu v historii dohledej)
    16.3.2010 11:55 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    To jsem byl asi já a dovolím si tvrdit, že XHTML by se mělo posílat se správnou hlavičkou MIME.
    vo tom žádná - já bych si dokonce dovolil tvrdit, že všechno by se mělo posílat se správnou hlavičkou

    problém byl ovšem v tom, pokud se dobře pamatuju, k čemu jsme se dobrali, že jak FF tuto informaci neměl, tak si ji prostě vymyslel - a vymyslel si ji špatně, namísto aby se podíval do hlavičky uvnitř souboru a řídil se podle ní

    kromě toho, jak jsem pochopil, tak parser FF na tom prostě skape, namísto aby korektně ohlásil chybu, což ze strany FF taky není košer, slušně vychovaný program si má poradit s jakýmkoliv zblitkem, aby jej mohl vrhnout zpět uživateli na hlavu, ať si to opraví
    Jendа avatar 16.3.2010 17:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    namísto aby se podíval do hlavičky uvnitř souboru
    Jirsákůůů? :-)
    kromě toho, jak jsem pochopil, tak parser FF na tom prostě skape
    Neskape, nedetekuje uzavření tagu script a zbytek dokumentu považuje za JavaScript.
    Jendа avatar 16.3.2010 18:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Příloha:
    První, druhé (pro názornou ukázku parsování si zobrazte zdroják a koukněte na barvičky).
    Jendа avatar 16.3.2010 18:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Všimni si, že když to načítáš z disku (a nemáš žádná metadata), tak to Firefox uhádne dobře, pokud mu explicitně neřekneš, že je to html (příponou htm[l]).
    17.3.2010 09:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    jsem línej se znova do toho kódu dívat, ale pokud se pamatuju (...), tak se rozhoduje právě jen na základě přípony, takže když "mu explicitně neřeknu, že je to html příponou html", třeba tak, že neuvedu příponu žádnou, tak je v pérdeli jak Baťa s dřevákama

    jinak přípona .html neimplikuje, že obsah je HTML, nedaří se mi teď rychle najít normativní text, ale tož aspoň příklad "od zdroje" kdy přípona .html znamená XHTML

    a jinak s IPv6 mám smůlu, sorry, nepodívám se :-/
    17.3.2010 16:09 Jenda (nepřihlášen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Vedle se vede flame o tom, zda je skutečně dobré věštit načítáním různých kousků souborů, když to stejně není 100%. Můžeš se přidat :-). Tvůj problém byl na webu, kde se ale MIME typ posílá už patnáct (víc?) let standardně v hlavičkách a tys prostě tvrdil, že je to HTML. Firefox na to správně pustil HTML parser, ten to shledal rozbitým a pokusil se to opravit. Což se mu nepovedlo. Takže buď:
    • budeš posílat xhtml jako xhtml
    • nebo budeš psát validní HTML
    Stejně bys (teď) nic neviděl, je to desktop, který vypínám ;-). Jinak doma mám jen jednu IPv4 adresu a tu má servřík, IPv6 adres mám 1208925820000000000000000, takže si můžu dovolit dát každému počítači v síti alespoň jednu :-).

    Taky si můžeš ten skriptík prostě někam nahrát.
    17.3.2010 16:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Vedle se vede flame o tom, zda je skutečně dobré věštit načítáním různých kousků souborů, když to stejně není 100%. Můžeš se přidat :-).
    hm, na něco takového se pamatuju ... nevidím příliš přínosné dohadovat se na úrovni cyklu informace má být v metadatech, je nepřípustné číst ji ze souboru -> nemám jak přenést metadata -> informace má být v metadatech! -> můj fs nepodporuje metadata -> informace má být v metadatech!! -> hlavička souboru je v principu totéž co metadata, prostě se to nepřečte z nějakého externího umístění ale ze začátku souboru -> informace má být v metadatech!!! atd.
    Tvůj problém byl na webu, kde se ale MIME typ posílá už patnáct (víc?) let standardně v hlavičkách a tys prostě tvrdil, že je to HTML.
    hm, pokud to tak bylo, tak to tvrdil server a ne já :-p

    bohužel teď to neověřím, ta sajta je dole

    nicméně na základě problému na webu jsem totéž reprodukoval lokálně, a tam se FF choval zjevně chybně (pomineme-li výše uvedené dogma, že typ souboru se nesmí číst z jeho hlavičky - i když pak by se taky choval chybně, protože stejně tak, jako bez metadat nemůže rozhodnout, jde-li o XHTML, tak nemůže rozhodnout, jde-li o HTML a které verze)
    pavlix avatar 14.3.2010 19:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Na redhatu/centosu to tak funguje tuším už teď (rhel5/centos5). Fajn, že se to dostane do upstreamu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2010 13:21 ma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Ne, to je neco jineho - je tam extra balicek nspluginwrapper ktery to zajistuje, ale neni moc spolehlivy. Ten samy balik je ve Fedore a i jinych distrech uz ted.
    pavlix avatar 16.3.2010 02:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Používáš příliš mnoho zájmen, aby se dalo tomu tvému vyjádření vůbec porozumět. Dyť takhle ani nejde objektivně rozhodnout, jestli máš pravdu nebo ne :).

    Zkus to příště nějak líp.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2010 11:40 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    pavlix avatar 16.3.2010 16:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Ještě lepší, vy jste se nějak sešli. Neumíte napsat celou větu, co má hlavu a patu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2010 16:23 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    neumíte si přečíst ten odkaz?
    pavlix avatar 16.3.2010 18:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Já se snažil vyčíst smysl tvého příspěvku. A to se mi rozhodně nepodařilo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 16.3.2010 19:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Aha už tě asi chápu. Ty jsi předpokládal, že jsem neslyšel o nspluginwrapperu (tenhle předpoklad jsi nikde nenapsal a je chybný).

    Místo debilního (normálně to slovo v diskuzích nepoužívám, ale tentokrát si to myslím můžu s klidem dovolit) výkřiku "Cože!" jsi mohl vlánkno ignorovat.

    Původní autor napsal něco, co nedávalo hlavu ani patu... a rozhodně to nebylo tím, že psal o nspluginwrapperu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 16.3.2010 21:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Zvláštní, já příspěvku ma rozuměl.
    pavlix avatar 17.3.2010 19:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Jo... při kompletní znalosti situace se dá najít v jeho příspěvku smysl. V takovym případě je pro tebe jeho příspěvek zbytečný.

    Tudíž lidem, kteří věděli, nepomohl, protože už věděli. Lidem, kteří nevěděli nepomohl, protože nepodával informace v jednoznačné a srozumitelné formě.

    Třetí možnost, je, že jsem jenom blbej :). Ale tu bych ze svého pohledu neviděl jako pravděpodobnou.

    Takže chápu to dobře, že nspluginwrapper na současných redhat distribucích Firefox 4 nahradí wrapperem jiného názvu ale který tuhle funkci dokáže zastat taky?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2010 23:55 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    to bude v pohodě, neboj:)
    15.3.2010 09:29 peppa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech

    Nevíte někdo, kde přepnou FF aby kopírování URL adresy do texťaku vypadalo jako v Chrome

    http://matriky.archives.cz/matriky_lite/pages/zoomify.jsp?page=58&entityRef=(^n)(((localArchiv,^n,)(unidata))(3008))

    a ne zakodovaně ? T.j. takto

    http://matriky.archives.cz/matriky_lite/pages/zoomify.jsp?page=58&entityRef=%28%5En%29%28%28%28localArchiv%2C%5En%2C%29%28unidata%29%29%283008%29%29
    15.3.2010 10:13 Mazarik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Prave ten druhy sposob je spravne a bude Vam fungovat vsade. Precitajte si v specifikacii uri pre blizsie info, ktore znaky su povolene.
    15.3.2010 15:59 peppa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Specifikace mne nezajímají, já chci zkopírovat to, co vidím v adresovém řádku. Když to budu chtít vložit do browseru, tak ať si to on interně přeloží dle specifikace a pošle jako požadavek na webserver.
    15.3.2010 16:21 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Specifikace mne nezajímají
    Aha, skvely pristup. Tak zkus MSIE pod Wine, tam to treba pujde. :P
    pavlix avatar 16.3.2010 02:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 4.0 s pluginy v oddělených procesech
    Taky dobrý přístup :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.