Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 00:42

Agresivní reklama O2

16.4.2008 23:48 | Přečteno: 2195× | Letem světem

Dnes, stejně jako včera, minulý týden, předminulý týden, předpředminulý týden, před.... týden atd. mi jako majiteli GO karty volali jistě "zajímavé a půvabné" telefonistky zastupující mého "milovaného" operátora Oshit (pardon, O2 - proč má vlastně španělská telekomunikační firma působící v ČR v názvu chemický prvek a nutí nás všechny jejich název vyslovovat anglicky? Není to schizofrenie?) s nabídkou zaručeně supervýhodných podmínek při přechodu na paušál.

Včera mě volala slovensky mluvící telefonistka (skoro jsem ji nerozuměl) s tím že ... ani nevím, protože volala uprostřed lovení jedné zapeklité chyby v našem lékárenském programu, vyvíjeném nad Progress 4GL (můžu se na požádání o tomto vývojovém protředí rozepsat trošku více, především o jeho záporech) a já ji poměrně rázně utl s tím, že na ní opravdu nemám čas a ať mi už proboha zbytečně nevolají, rozloučil se a hovor jednostranně ukončil. Dnes lovení chyby pokračovalo (ona je tam už od začátku), tentokrát s použitím Progress 10 a jeho debuggerem. Normálně vyvíjíme v Progress 9, protože zákazníci ještě na Progress 10 nepřešli, jenže v mé části programu neustále přetéká segment, takže debugger pro Progress 9 nespustím. Vesele si debugguju jednotlivé procedurky a ejhle, začal mi cvrlikat tydlifon, kterýžto zvuk mi jako zvonění nastavila Blanka. Viděl jsem sice neznámé číslo, ale čekal jsem telefonní hovor od projektanta, který nám má dělat projekt topení a jehož číslo nemám v paměti uloženo. Zvedl jsem tedy tydlifon a opět známá fráze "Dobrý den .... O2, jste majitelem tohoto tel. čísla?". Tentokrát telefonistka mluvila česky, ale můj pohár trpělivosti dovršil své míru. Telefonistku s poměrně příjemným hlasem jsem důrazně upozornil (nebyl jsem hrubý, jen jsem zvolil poměrně ostrý tón), že na jakékoliv nabídky nemám v pracovní době čas, že mi hodně vadí ignorování mé žádosti z předešlého dne aby mi už nevolali a že toto bylo naposledy a pokud zavolají ještě jednou, ještě ten den měním operátora. Telefonistce nejspíš musela spadnou čelist, protože se rozloučila frází "Na slyšenou", což mě málem vytočilo do ruda. Chlapci v naší kanceláři se dali do bujarého smíchu, že takto rázně a ostře mě snad ještě neslyšeli s někým jednat.

Proceduru jsem stejně neodladil, zato jsem zjistil, že Progress v okamžiku spuštění jakéhokoliv uživatelského triggeru nebo procedury obsahující volání PROCESS EVENTS jakoby stopne běh procedury, začne vykonávat uživatelský trigger a až jej dokončí, pak teprve pokračuje v původně rozjeté proceduře. Tohle je v případě provádění transakcí docela pr..er a to má být Progress určen pro enterprisové aplikace. Ale to jsem odbočil kam jsem vůbec nechtěl.

Zajímalo by mě, kolik zákazníků svým agresivním způsobem reklamy O2 získalo a o kolik stávajících přišlo. Podobné způsoby reklamy podle mého názoru nutně musí po určité době u zákazníků stávajících i potenciálních vyvolat averzi vůči společnosti, která se k tomuto druhu reklamy uchyluje a stane se tak kontraproduktivní. Prostě mi vadí, že když stejnému obchodníkovi řeknu 3x jasné každému jasné NE, zkouší to stále dál a dál. Rozumný člověk pochopí a přestane otravovat, ale někteří operátoři ....

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Anketa

Ke kterému operátoru přejít?
 (14 %)
 (20 %)
 (63 %)
 (4 %)
Celkem 139 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

16.4.2008 23:57 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta anketa je dobrý návod na flame :-D
Prcek avatar 17.4.2008 00:06 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja mam taky GO kartu a zatim mi nikdo nevolal (tuk tuk na drevo :-D). Nevim jestli to ma vliv, ale nemam ji zaregistrovanou na jmeno (nevyplnil jsem ten jejich kupon, kde mi slibovali 50 korun kreditu za to, ze jim dam sve soukrome udaje :-)).
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
17.4.2008 21:14 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
No tak to jsi šťastný člověk. Já se nikde neregistroval a přesto ... mě otravují.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
17.4.2008 00:25 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mam VIP firemny T-mobile a nikto ma neotravuje :-D
17.4.2008 00:29 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Mne nikdo neotravuje a to nemam VIP telefon :-D Teda ne z T-Mobile. Mne zase kazdou chvili vola eBanka, jestli nechci uver (hodne mi kolisa stav uctu).
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
17.4.2008 00:53 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Jo tak ebanka mi volá taky a dokonce s neveřejným číslem (které nezvedám). Bohužel však po několika pokusem číslo odkryjí a tak samozřejmě telefon zvednu. Vždycky jim tak slušně vysvětlím, že momentálně nemám zájem, ale ještě to několikrát zkusí a asi přejdu k podobnému manévru, jako psal pisatel v blogu :-) Zajímavé je, že vždycky při každém tom telefonátu mi nabízejí čím dál tím větší úvěr. Jsem zvědav, kdy narazí na strop :-D
Jiří Poláček avatar 17.4.2008 08:31 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Bohužel však po několika pokusem číslo odkryjí
Tak toho jsem se ještě nedočkal …
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
17.4.2008 09:35 MJ | Tady a teď
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
eBanka sice s takovými věcmi otravuje, ale když jsem jim řekl, že nechci, aby mi volali, napoprvé to respektovali. To by mělo být úplně normální, ale stejně mne to příjemně překvapilo.
17.4.2008 10:41 vlasta neubauer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
mě otravovala telefonáty komerčka, tak už jsem u eBanky
brk avatar 17.4.2008 19:56 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
To mi připomnělo kámošovo vyprávění, jak docela vtipně odpálkoval telefonistku s podobno nabídkou.
"... chtěla bych vám nabídnut půjčku až do výše pětinásobku vašeho měsíčního příjmu"
"Pět milionů? To se může hodit"
"Ne pět milionů, pětinásobek vašeho měsíčního příjmu"
"Však říkám pět milionů"
"... neshledanou"
USE="-qt -kde"
hikikomori82 avatar 17.4.2008 00:33 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
>> Normálně vyvíjíme v Progress 9, protože zákazníci ještě na Progress 10 nepřešli

to poznam, nas najvacsi zakaznik (cca 400 pocitacov na 1 osemprocesrovy zanovny xeon) ma este stale Informix 5.0, tusim to bezi na SCO OpenServer 5.0.7
Slobodný font na technické kreslenie
17.4.2008 01:10 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, tohle je kyslíková klasika. K nám domů třeba už ani nevolaj, ale choděj osobně. O nezájmu o jejich Internet už jsem je přesvědčil, ale teď mi pro změnu nabízej televizi. Příště jim na férovku řeknu, že mám doma tři televize a jejich služba je tim pádem to poslední, co bych chtěl platit.

P.S.: Opravdu by mě zajímalo, kterej dobrák je do baráku pouští, od novýho roku tu byli snad pětkrát.
17.4.2008 07:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To mi připomíná... Nedávno nám u dveří zvonil nějaký chlap, tvrdil, že je od O2, až na požádání mi ukázal kartičku, ani do ruky mi ji ale nechtěl půjčit (že už prý o jednu takhle přišel - no a co?). A prý že potřebuje vidět náš účet za telefon, aby "ověřil, jak u nás postupuje ta digitalizace". Tak jsem milého pána poslal do háje s tím, že si to zcela jistě O2 může zjistit ve své databázi a nemusí kvůli tomu otravovat lidi doma. Tak nevím, jestli jsem mu nekřivdil, ale spíš ne, vzhledem k tomu, že mi nedokázal podat uspokojivé vysvětlení. Navíc použil nechutnou praktiku - tvrdil, že jsme poslední v domě, u koho to musí zkontrolovat. Když jsem o pár minut odcházel ven, viděl jsem ho u jiného bytu.
17.4.2008 08:45 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
heh, ona digitalizace ještě není dokončena? To jsem netušil... :-)

Kde to bylo? Docela by mě zajímalo, v kterém zapadákově ještě používají voliče.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
17.4.2008 15:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Praha 7 - Holešovice Nějaký ten pátek na té lince mám ADSL…

Pokud se nemýlím, chtěl nám nabídnout úžasnou O2 TV…
kotatko avatar 17.4.2008 16:24 kotatko | skóre: 10 | blog: mafyblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
jj, u me taky byl (Holesovice), ale ja ho nemusel odhanet. Rekl jsem jen UPC a byl pryc :)
Můj blog ČAV is only right for HAM.První český cubesat. mafy@njs.netlab.cz | soom.cz | PAST |
17.4.2008 07:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Telefonistku s poměrně příjemným hlasem jsem důrazně upozornil (nebyl jsem hrubý, jen jsem zvolil poměrně ostrý tón), že na jakékoliv nabídky nemám v pracovní době čas, že mi hodně vadí ignorování mé žádosti z předešlého dne aby mi už nevolali a že toto bylo naposledy a pokud zavolají ještě jednou, ještě ten den měním operátora. Telefonistce nejspíš musela spadnou čelist,

Nojo, můžou si vybrat - buď je budou jebat zákazníci, že volaj, anebo je budou jebat ti managoři, co si tyhle superhyperkampaně vymejšlej, že nevolaj... Mělo by být dané nějakým zákonem, že v případě takové telefonické akce by měla existovat povinnost na požádání přepojit na tu nejvyšší hlavu celé akce, aby si zákazníci mohli vylejvat zlost na tom pravém místě. Seřvete telefonistku, zavolá podruhé stejně (anebo druhá), protože to je její práce... to je jak kdybyste řval na naprogramovaný automat.
17.4.2008 10:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Jo, zrovna mi pred chvili z Brna volala nejaka pani ze Sporky, ze mi poslali dopis, jestli nechci kontokorent a co ja na to. Vedel jsem, ze rvat na ni nema smysl, tak jsem se jen zeptal, jestli vi, co vyplyvy z toho, ze jsem na ten dopis nereagoval :-) Na lidi na infolince nervu. Vyjimky byly dve, Ceska pojistovna, ktera mi zaplatila skodu za autohavarii za sest tydnu (z toho dva byly na muj vrub, den po nehode jsem jel do Francie) a na pani u TELE2, kdyz se k nam vecpali v me nepritomnosti jejich jehovisti a nam nasledne po "nezavazne konverzaci" prisla smlouva k podpisu. Pani mela tu smulu, ze tvrdila, ze oni to NIKDY nedelaji, ze jsem se musel splest.
Marián Kyral avatar 17.4.2008 11:01 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Logicky z toho vyplývá, že ti ten dopis nedošel ;-)
17.4.2008 12:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
No, mezi tim padly vety jako "Dostal jste od nas dopis bla bla..." a "Ano, dostal" :-)
17.4.2008 08:40 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no je videt ze neplatej za telefon :-))
17.4.2008 09:25 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
prechazet k t-mobilu nema cenu, mam GO a z t-mobilu mi na tohle cislo volali taky
chemicky prvek zatim volal 2x, jednou zrovna kdyz jsem byl na flamovacim vylete, odbyl jsem je slovy "hele ja mam kocovinu dejte mi pokoj" (kamosi se mi pak smali celej den)
o par mesicu pozdeji volala nejaka slovenka, nez jsem z te slovenstiny pochopil kdo je a co chce stihla mi rict vsechno... :)
V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
Luk avatar 17.4.2008 09:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O Progressu (a jeho použití prostřednictvím NIS Medea) mi nemusíš nic vyprávět. Užil jsem si s tím docela dost a někdy se nedalo dělat nic jiného, než se tomu smát (například tomu, jak se to "skvěle snášelo" s microsoftími ovladači k síťovkám Realtek).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2008 21:01 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2

Aaaaaa, z Kutné Hory jsou zajímavé story z tamějšího používání NIS Medea, to se musí nechat :-) Naše Panakea (konkrétně pokladna kterou jsem zdědil) má ten pešek, že vlastně jako jediná z aplikací pracuje s reálnými penězi. Dneska jsem tu chybku se zpracováním událostí předvedl širšímu publiku, můj šéf a jeden konzultant odcházeli zdrceni a blekotali něco o tom, že to je v ... a že nás nezachrání ani OpenEdge10. Prostě se vykonává jedna procedura, najednou blik, procedura se stopne, místo ní se vykonává něco úplně jiného a až to něco jiného doběhne, procedura se zase začne vykonávat. První otázka byla "Dokážeš to opravit?" Odpověd "Ne, leda by přepsal Progress" od našeho guru je moc nepotěšila. Ono to není o neschopnosti programátorů Medey (leckteří jsou vážně kapacity), ale o tom zk.rv.ném Progressu. Vyloženě člověka nutí dělat postupy, které by v životě nepoužil. Vždyt on ani neumí např. funkce sinus, databázové triggery nejsou uloženy na db serveru, ale každá klientská aplikace si je táhne s sebou, takže může existovat více verzí jednoho a toho samého triggeru apod. A ke všemu si veškeré opravy někteří zákazníci instalují podle svého gusta, takže dvě tři opravy vynechají .... Prostě si lehce užívám.

Abych Progress jen nehaněl, ta databáze je vážně rychlá a například jejich ESB adaptér je vážně zajímavý kus softwaru. Pro změnu jejich 4GL implementace protokolu JMS je ... tristní a nejhorší je, že mi shazuje celou pokladnu když si vzpomene (já volám jen proceduru deleteSession ale ono to zhavaruje někde uvnitř.). Budu rád, až přejdeme na slibovaný .NET (ačkoliv to tu bude znít jako rouhání), protože 4GL je pro desktopové aplikace vážně nevhodné.

Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Luk avatar 17.4.2008 21:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Aaaaaa, z Kutné Hory jsou zajímavé story z tamějšího používání NIS Medea, to se musí nechat
A už nebudou. Medea už se nepoužívá, přechod na WinMedicalc byl levnější než pořízení potřebného počtu licencí pro Medeu (kolikpak že stojí licence na ten "skvělý" Progress?). Jinak už víc než 4 roky s tím nemám nic společného, takže co se týká story o používání, tak už dost dlouho o tom prakticky nic nevím.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.4.2008 13:41 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Progress je hrozná sr..ka. Předražená, pro jistý druh aplikací nefunkční ... a díky licencím neúnosně prodražuje Medeu.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
22.5.2008 14:03 Juro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Na triggre treba pouzivat appserver a tenkeho klienta
rADOn avatar 17.4.2008 10:07 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za cca pet let mi Oskari volali asi trikrat, ale to byl nejaky "pruzkum". Stejne jsem je poslal do haje...
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
17.4.2008 11:57 geckon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Ja mám Vodafone (resp. oskar) už 7 let a ještě nikdy mi za tu dobu nevolali:)
carnero avatar 18.4.2008 10:55 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Mám Oskar/Vodafone od roku, kdy Oskar vzniknul a zatím mi volali jednou - aby se mě zeptali, zda nechci levnější mobil, když na něj mám nárok. Byli slušní a po prvním "ne" se rozloučili a tím to haslo. Celkově s Vodafone mám dobré zkušenosti.
17.4.2008 10:40 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já mám Vodafone, tarif Odepiš. Platím i s DPH nějakých 12 Kč za měsíc, telefon leží celý měsíc vypnutý v šuplíku a občas ho zapnu, když potřebuju něco zaplatit elektronickým bankovnictvím.

V létě, když jezdím na kole, beru telefon s sebou. Dává mi totiž jakýsi pocit bezpečí, sice zcela falešný, ale přece nějaký... Jinak ho ovšem nikdy nikam nenosím.

O mobilních telefonech jsem se už velmi příkře vyjadřoval na mých stránkách i tady na ABCLinuxu.

Musím ale říct, že být obtěžován operátorem je asi tak to nejhorší, co si umím představit. :-) O takové eventualitě jsem v odkazovaných blogpostech vůbec nepsal, protože jsem ji zkrátka nepovažoval za možnou. Ale jak je vidět, možné je všechno. Pisatele blogpostu upřímně lituji. Když se to zařízení (kvůli očekávaným hovorům) nedá vypnout a zavřít do šuplíku, kam patří, a navíc ještě samotný operátor nedá pokoj, musí to být otrava.

O operátorovi O2 se ještě v dobách Eurotelu říkalo, že je „prostě nejlepší“. (Kdysi jsem krátce používal předplacenou kartu od O2.) Mám pocit, že je to spíš takové hovno na zlatém podnose. Nabízí desítky služeb, které ale nikdo nepoužívá a jsou schválně tak drahé, že se nehodí jinam než do katalogu. Pokud jde o pokrytí, tam už dávno nelze hovořit o „lepších“ nebo „horších“ operátorech. Jediné, co lze o O2 spolehlivě říct: Je suverénně nejdražší. Ničím jiným podle mě nevyniká. (Ano, málem bych zapomněl, má sítě třetí generace... Které jsou na tom s pokrytím poněkud bídně, byly beznadějně zastaralé už ve chvíli, kdy je konečně začali zavádět, jejichž použití (na videohovory) je ještě extra zpoplatněno a k nimž neexistuje rozumně malý mobilní telefon, který by navíc poskytoval spolehlivě stejnou kvalitu služeb i při roamingu... Ne, děkuji.)

17.4.2008 14:00 Yokotashi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Mel jsem ten oskari tarif. Pak prestali posilat slozenky (asi 4x jsem je upozornoval, ze nema cenu posilat slozenku na 12.50, ktera stoji stejne za poslani a rekli mi, ze je nemam platit, jsou-li mensi, nez 100kc). Pak prisla slozenka na 151kc, to jsem zaplatil. Pak na 1200 ... ze pry me odpojili a tim, ze jsem zaplatil tech 151 (kde zadna takova informace nebyla) jsem se nechal pripojit a za to mam zaplatit. Hadal jsem se s nima 3 roky, vyvrcholilo to exekutorem a vyhruzkou, ze budou v televizi, nebo na billboardech.

Takze dohodneout se s nima nakonec da, ale stoji to dost casu, penez za doporucene dopisy a nervu. Eurotel na me nikdy takove smecko nezkusil, telefonisty posilam do prdele (kdyz uz vyjimecne vezmu nezname cislo).
Luk avatar 17.4.2008 15:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Eurotel na me nikdy takove smecko nezkusil
Eurotel dělá zase jiné věci. Když jsem před pár lety převáděl svůj osobní tarif na firemní, přišel mi od ET dopis, kde mě vybízeli k využití "startovacího balíčku", ve kterém bylo mj. 500 MB dat zdarma. Balíček měl platit měsíc. Párkrát jsem si přes to stáhl poštu, vyčerpal jsem cca 5 MB. Jaké bylo pak překvapení, když mi následně za těch 5 MB naúčtovali 600 Kč!

Sice mi to po reklamaci vrátili (startovací balíček se netýká převodů smluv, ale v tom případě mi neměli posílat ten dopis), ale když si představím, že jsem to mohl vyčerpat na doraz a přišla by mi faktura na 60 000 Kč, docela mě to děsí. Pak by už nemuseli být tak vstřícní, mohlo by to skončit u soudu atd.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
18.4.2008 11:31 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
S takovouhle logikou byste si mel hned jit posedet za znasilneni - sice jste to neudelel, ale co kdyby ... :-)
Luk avatar 18.4.2008 21:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Jde o to, že tam mají přinejmenším bordel, který mně způsobil komplikace. Už takhle mi způsobili nenulovou škodu, byť mi zaplacené peníze následně vrátili. Těch 60 tisíc bych také musel zaplatit hned (reklamace není důvodem k odkladu platby), přičemž by nebylo jisté, jak by to následně dopadne.

A jaksi předpokládám, že zatímco s malou částkou nedělali problémy, u desítek tisíc by to jen tak nevzdali. Už proto, že osobně znám několik lidí, kteří takové problémy museli řešit až u soudu, protože si ET trval na svém a nehodlal se neoprávněně získaných prostředků vzdát.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2008 15:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Ad 3G telefon… mám Sony Ericsson Z610i. Říkal jsem si, jaký jsem si to pořídil fajnový moderní telefon, fungoval i v Japonsku, to jo… ale připadal jsem si tam jako hodně chudý příbuzný. :)
17.4.2008 13:32 h.xman | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na youtube je pekny trik, jak odpovidat na podobne telefonaty. Priste to zkus, mozna ti to zvedne naladu.
Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
frEon avatar 17.4.2008 14:03 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
jo, tak to je hodne husty.
Talking about music is like dancing to architecture.
msk avatar 18.4.2008 11:20 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
To je. Nerozumiem ani slovo :) ...
17.4.2008 13:49 h.xman | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Antitelemarketingový formulář.
Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
17.4.2008 16:08 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mas zacit ze kdyz s tebou pujde na rande ze si s ni rad pokecas:-)))
V podstatě nic nevím
17.4.2008 21:02 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Jsem šťastně ženatý, ale pšššt, ať se to Blanka nedozví :-)
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
17.4.2008 20:41 wo | skóre: 2 | blog: wo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na pevnou volaj taky. Kdysi jsem jim řek, ješte jeden hovor a přecházím ke Contactelu a byl dva roky klid. Teď jim říkám, nemám zájem, používám digitální satelit a asi to zapomínají tak do dvou měsíců.
18.4.2008 11:55 latrína.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
člověče mě by asi museli po takovém telefonátu odvézt na nejbližší psychiatrickou léčebnu s akutním záchvatem nepříčetnosti. mě se teď stává něco podobného na ulici. v práci chodím denně několikrát mezi dvěma budovami přes zalidněné náměstí, občas docela spěchám. no ale poslední dva měsíce se na tom náměstí každý den vyskytují ti dacani z týdebailu, pokaždé někdo jiný. a nabízejí mě přechod k jejich operátorovi. a když spěchám, drze si stoupnou přede mne a nechtějí mě pustit!jednomu jsem už málem rozbil hubu, spoustě jich sem sprostě nadal. teď když někoho z nich vidím, tak dopředu hlásím, že o jejich zkryplený a předražený služby nestojím a ať mě nechají na pokoji, jinak volám městskou policii.
18.4.2008 15:49 Marv-CZ | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

No já mám T-Mobile a nevolají mi, zato neustále posílají nějaké SMS s nabídkami. Celkem se tomu musím zasmát v souvislosti s tím, jak rušili SMS zdarma z netu s poukazem na to, že je to zneužíváno na posílání reklam. A přitom jediný, od koho mi chodí reklamy, jsou oni sami.

otasomil avatar 18.4.2008 15:50 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Agresivní reklama O2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky u me byl jednou dealer od O2 a takto jsem ho dostal:


Zvoni zvonek
jdu otevrit
dobry den jmeno prijmeni ja jsem dealer mobilnich telefonu a sluzeb operatora O2 mate chvilicku ?
ale povidejte co jste mi prinesl
mate mobilni telefon ?
ne !
???
dovolil bych si vam nabidnout telefony dle vaseho vyberu a to za symbolickou cenu ktera se odviji podle vyse pausalu ktery byste si u nas platil
pausalu ?
a co me to prinese ?
budete mit neomezene volani bez starosti o vysi vaseho kreditu a spoustu dalsich sluzeb navic
no ale to potom budu platit za hovory taky prece nee ?
chvile zamysleni - no ano ale mnohem mene nez treba s tarifem kreditnim
ale pausal je od slova pausal nee ?
ano
mate doma internet ?
ano
a vy platite za kazdou minutu co stravite prohlizenim webu ?
no neplatim
takze mate pausalni tarif na internet ?
ano
tak az budete nabizet takovyto tarif i pro telefonovani tak se u me stavte
no ....... nashledanou
K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.