Portál AbcLinuxu, 9. května 2025 00:02

Mozilla Firefox 3 Beta 5

Vyšel webový prohlížeč Mozilla Firefox 3 Beta 5. Oproti přechozí betě bylo opraveno na 750 chyb.

2.4.2008 20:18 | kouzer | Nová verze


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

2.4.2008 21:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, vzhledem k tomu, že ten prohlížeč existuje již hodně let, tak nový rozhodně není. A taky tu není vůbec napsáno, co je nového, 750 chyb samo o nic neřekne. Rád bych věděl, co bylo špatné na mé zprávičce vycházející z poznámek vydání a respektující prosbu vývojářů o odkázání konkrétní stránky. Podobně jako já informovala i většina ostatních serverů. Ale co, dobře vám tak.
Petr Tomeš - Blog
2.4.2008 21:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Hlavně že se tu rozepisujete o Digikam pro KDE 4, které ještě ani není na světě, a nejpoužívanější open source aplikaci odbýváte dvěma větami, jejíž betaverze používá víc lidí než drtivou většinu linuxových distribucí, o nichž tu rozepisujete pomalu romány o alfaverzích.
Frt avatar 2.4.2008 22:04 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
To jen proto, že vám někdo řekl svůj názor, teď budete napadat zprávy všech ostatních ? Jenom vy máte patent na úžasné a přínosné zprávy ? Proboha kolik je vám let ? Kdybych nečetl Váš profil, řekl bych tak 10 - ufňukaný, zuřící chlapeček... Proč to ?
2.4.2008 22:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ahá, takže někdo říkat názory může a já ne? Napsal jsem informačně nabitou seriozní zprávu, měli jste ji tu jako první v Čechách. Slashdot, Wired, PCMagazine, ZDnet a další byli schopni napsat ještě podrobnější. ABC Linuxu vydalo pahýl s krávovinou arogantně ignorující prosbu vývojářů o odkazování správné stránky. Ostatní servery to pochopily. Tento nikoliv.
Frt avatar 2.4.2008 22:18 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Tak to nemyslím. Jde mi o to, jakým stylem je podáváte potom v diskusích. Možná by to chtělo trochu méně arogance. Trochu obyčejného slušného chování. Jinak osobně si myslím, že dění okolo Firefoxu sledujete hodně a dost toho víte i o pozadí projektu. Akorát všeho moc škodí. Aby z toho tady nebylo místo abclinuxu za chvíli abcfirefoxu :-) Třeba na Czilla.cz by určitě vaši aktivitu uvítali i ocenili. Což neznamená, že bych nechtěl číst vaše zprávičky tady na abc. Ale jak už jsem řekl, všeho moc škodí a ve spojení s nabubřelostí a arogancí to v lidech vypěstuje akorát averzi. No nic, pro dnešek jdu spát. Přeji Vám i všem ostatním dobrou noc a zítra zase tady ;-)
2.4.2008 22:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Váš příspěvek by měl smysl a zabýval bych se jím, pokud byste uvedl konkrétní výhrady vůči: "Mozilla Corporation vydala Mozilla Firefox 3 beta 5 ve 45 jazycích včetně češtiny. Obsahuje více než 750 změn předchozí betaverze. Zlepšuje stabilitu a webovou kompatibilitu, platformu i uživatelského rozhraní včetně lepší integrace s linuxovým pracovním prostředím." To ať se na mně nikdo nezlobí, já tam žádnou aroganci ani nepřesnost nevidím. Zprávička sem tematicky patří, jak dokazují jiné podobné zprávy i ta, která nakonec byla publikovaná.
Frt avatar 2.4.2008 22:37 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Nemyslel jsem aroganci ve zprávách, ale v následujících diskusích.
2.4.2008 22:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Takže to nesouvisí s tím, co jsem kritizoval a o čem tu diskutujeme. Mě je třeba úplně jedno, kdo tu píše jaké zprávičky, pokud v nich tedy nejsou nesmysly a nemusí se na ně dva dny upozorňovat, aby to nakonec bylo opraveno v souladu s tím, co jsem psal v prvním příspěvku. A nechápu, jak "nový prohlížeč Firefox 3 beta 5" mohl projít schvalovací kontrolou.
3.4.2008 06:56 JP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
_Mně_ je třeba úplně jedno... vím, že to není angličtina, ale i český jazyk má svá pravidla, která není špatné dodržovat. Děkuji.
3.4.2008 09:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Vy byste zase mohl psát správně věty s velkými písmeny.
4.4.2008 07:38 JP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Prosím vysvětlete. Děkuji.
12.4.2008 15:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
2.4.2008 22:29 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Třeba na Czilla.cz by určitě vaši aktivitu uvítali i ocenili.
Tam už ten ksindl ocenili…
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
2.4.2008 22:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
A tebe za blbé kecy ocenil kdo kdy jak? Mě stačí, že produkty, které jsem lokalizoval a překládal k nim zpravodaje a weby se staly svého druhu v Česku nejúspěšnější a nyní je používají statisíce lidí každej den. Udělal jsem pro komunitu během několika let víc, než většina lidí, co tu blbě kecá.
Bob Bobovich avatar 2.4.2008 22:58 Bob Bobovich | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
"Udělal jsem pro komunitu během několika let víc, než většina lidí, co tu blbě kecá."

Radku?
3.4.2008 06:57 JP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
_Mně_ stačí... vím, že to není angličtina, ale i český jazyk má svá pravidla, která není špatné dodržovat. Děkuji.
3.4.2008 08:56 Pev | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Mě zas občas drásají chyby shody podmětu s přísudkem, co jsou na abc docela často...
David Ježek avatar 3.4.2008 09:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Udělal jsem pro komunitu během několika let víc, než většina lidí, co tu blbě kecá.
že tě huba nebolí! jakmile by sem zavítal nějaký nový adept a viděl to co tu v poslední době předvádíš v každé diskusi, tak akorát zase odejde, neb s takto hádavými lidmi nebude chtít nic mít. fakt skvělá pomoc komunitě.
3.4.2008 09:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Tak fajn, co jsi udělal ty, že jsi tak chytrej a nebolí tě huba? Já chtěl jen vědět, proč nebyla schválena moje zprávička. Nikdo se to neobtěžoval nijak vysvětlit, když už jsem si dal tu práci a psal ji, a byla tu dříve než tato.
David Ježek avatar 3.4.2008 10:03 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Co jsem udělal já? Proč ten minulý čas, o linuxu a různých opensource programech píši poslední tři roky a budu v tom samozřejmě pokračovat dál. Možná to není každý den, ale věřím, že řada lidí, kteří jinak o nějakém abclinuxu nemají potuchy, si ty články a krátké zprávy přečte.

A k té tvé zprávičce. Proč nebyla schválena? Inu, už jsem ti to psal: nemáš potuchy o tom, co obnáší redaktorská práce. Kdyby měl Robert a další reagovat odpovědí na každou neuznanou zprávičku, tak celý den nedělá nic jiného a to mi veř. Uvědom si, že nikdo z redakce vůči tobě nemá žádné povinnosti! chceš-li vědět, proč se tak stalo, stačí se slušnou formou Roberta zeptat v mailu. Já sám jsem tu měl pár neuznaných zpráviček, Robertovi jsem napsal mail, protože u jedné mě konkrétně zajímalo proč nebyla uznána, abych se témuž v budoucnu vyvaroval. Robert odpověděl, já byl spokojen. Ty zde místo toho štěkáš desítky OT příspěvků v diskusi a kazíš slušným lidem atmosféru.

Jestli se ti nelíbí jednání zdejší redakce, chování řady zdejších uživatelů (jako jsem já), politika schvalování zpráviček a podobné věci, tak sem nelez! Rozhodnutí je to tvé a nikdo ti za něj nebude spílat tak, jak ty spíláš Robertovi za jednu pitomou zprávičku, kterou beztak zítra spláchne historie z homepage.
LFCIB avatar 3.4.2008 11:21 LFCIB | skóre: 19 | blog: LFCIB | /home/lfcib
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Souhlas!
-=:L:i:N:u:X:=-<=>-=:4:e:V:e:R:=- Vyhovuje mi Debian GNU/Linux
3.4.2008 15:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
V tom případě je to jednoduché. Pokud se někom nelíbí mé příspěvky, ať je ted nečte. A hotovo. Řiďte se vlastními radami a je to.
3.4.2008 11:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Já chtěl jen vědět, proč nebyla schválena moje zprávička. Nikdo se to neobtěžoval nijak vysvětlit
Kdybys nekecal... dostal jsi e-mail s vysvětlením jako každý, komu kdy nebyla schválena zprávička.
3.4.2008 15:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Měl jsem nastavenej špatnou adresu, takže jsem žádný nedostal.
Milan Vít avatar 3.4.2008 15:19 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ještě ti tam chybí: „Takže samozřejmě uznávám svou chybu a hluboce se omlouvám, že jsem se choval jako troll.” ;-)
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
3.4.2008 15:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ano, omlouvám se, ten omyl je mi líto.
Ilfirin avatar 3.4.2008 10:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ti nejskvělejší lidé jsou ti nejskromnější. To jenom hlupáci potřebují o sobě mluvit, aby sami ve svých očích vyrostli.
Ota Pavel
belisarivs avatar 2.4.2008 23:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Se divim, ze se s nim zahazujes. Normalni hulvat kryjici se za nedotknutelnost prez internet. Proste hrabnes do davu hospodskych krupanu a vytahnes jeho.

Mit ho po ruce, tak uz mu davno rozbiju hubu stejne jako vetsina s nim polemizujicich. On to vi a ma z toho detinskou radost a jeste vice do nich reje. Nema ani trochu smyslu pro cestne chovani a za sve urazky se nema tendenci omlouvat tak jak to jinak dela vetsina slusnych lidi.
IRC is just multiplayer notepad.
3.4.2008 01:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
a za sve urazky se nema tendenci omlouvat tak jak to jinak dela vetsina slusnych lidi.
Meleš páté přes deváté. Slušní lidé prý neurážejí vůbec. Každopádně bys jako ti, kdo pořád podsouvají nějaký pitomosti a rejou, přes držku pořádně zasloužil. A nejen jednou.
belisarivs avatar 3.4.2008 06:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ale nemelu, to jenom ty spatne chapes.

To, jestli slusni lide urazeji nebo ne nema vliv na to, jestli se nekdo dalsi za sve vyroky omlouva nebo ne.

A pitomosti rozhodne nepodsouvam, staci si projit tvuj blog a je to jasne. To, ze ne tobe, neni moje chyba ani problem.

Z Ubuntu te vylili, presto, ze tvoje prekladatelske kvality jsou nezanedbatelne. Z flamu kdy jsi sem prisel brecet mi bylo jasne, ze se jim to porad vyplatilo pro tvuj osobity arogantni styl jednani.

Tady na abicku jsi rovnez tak obliben. A svou vlastni vinou. Pan Dolezel te poslal k certu, pana Vyskocila jsi napadl kvuli tomu, ze jsi mel vlci mhu (pak jsi jenom konstatoval, ze sis ho s nekym spletl, omluva zadna), nekteri diskuteri, ackoliv jsem ja s nimi nemel nejmensi konflikt, zavedli hitparadu koho z nich oznacis nejhrubejsim slovem, s tvoji diskuse s panem Kratkym je zjevne, ze jsi se mu za sve chovani omlouval a sliboval napravu (sliby chyby) a obrovska spousta dalsich.

Tak ze mne prosim nedelej lhare. To, ze ty si odmitas pripustit pravdivost mych argumentu neznamena, ze ja tobe neco podsouvam. Ja jsem totiz cestny clovek, kteremu se lhani prici a ma spoustu jinych moralnich zabran.

Jedine fakt, ze jsem byl po par sklenickach dobreho vina trochu v razi me zabrany trochu omezil coz vedlo k napsani meho predchoziho prispevku. Normalne bych to takhle natvrdo asi nenapsal, coz ovsem neznamena, ze bych si za tim dale nestal. Proste bych to v sobe dal dusil.

A ja osobne jsem te nikdy pred tim nenapadl. Dokonce jsme si tu nekde v pohode pokecali. Ale stacilo, abys jeden muj prispevek nepochopil (navzdory tomu, jakym vysokym IQ se tu chvastas, ackoliv zrovna pan Vyskocil se spravnou interpretaci nemel nejmensi problem) a uz to bylo. A zase, slusny clovek se zepta jak to bylo mysleno. Ne tak ty. Vybral sis zamerne nejhorsi moznou variantu vykladu a s radosti sobe vlastni jsi se do me oprel.

Pak jsem te jeste nekolikrat upozornil, ze neni spravne chovat se tak jak se chovas (nebo neco v tom duchu). Ze netiketa nejaky vyznam ma. Ale ty radsi flamujes a chces za kazdou cenu udelat z lidi blbce.
IRC is just multiplayer notepad.
3.4.2008 06:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
ackoliv zrovna pan Vyskocil se spravnou interpretaci nemel nejmensi problem) a uz to bylo.
A on pan Vyskočil běžně trpí problémy s interpretací příspěvků? :-D

Měl bych se asi urazit, ale nejde to. Ten dvojsmysl (aspoň doufám že to je dvojsmysl) je moc hezký ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
belisarivs avatar 3.4.2008 08:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Tak to mysleno nebylo. Proste jste podal, zjevne nechapajicimu, panu Tomesovi vysvetleni a ja to zminil.
IRC is just multiplayer notepad.
3.4.2008 09:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Mohu poprosit o tykání a vynechání toho slova pán? Cítím se pak moc ctihodně, což mi nesvědčí. Děkuji mnohokrát.

BTW: jasně, já to pochopil, ale musel jsem si rýpnout. Ostatně ten dvojsmysl byl fakticky moc hezký ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
belisarivs avatar 3.4.2008 10:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Není problém.

Teší mě, Michale. Víťa Pelčák.
IRC is just multiplayer notepad.
2.4.2008 22:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Také jste mohl být tak aktivní v minulé diskusi, ale toho evidentně nejste schopen.
Frt avatar 2.4.2008 22:20 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Takže ještě jedna reakce. Přestaňte se ke mně takhle chovat ! Jsem rád, že víte o mne všechno i z mého soukromí (aspoň to tak vypadá). V minulé diskusi jsem nebyl aktivní proto, že jsou lidi co nemají čas pořad jenom sedět u kompu a na vše reagovat. prostě jsem tu nebyl. Ale to vy dokonalý přece asi víte.
2.4.2008 22:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Vy se přestaňte takto ke mně chovat a podsouvat mi "To jen proto, že vám někdo řekl svůj názor, teď budete napadat zprávy všech ostatních ? Jenom vy máte patent na úžasné a přínosné zprávy ? Proboha kolik je vám let ? Kdybych nečetl Váš profil, řekl bych tak 10 - ufňukaný, zuřící chlapeček... Proč to ?" Takové rozumy si klidně strčte za klobouk, takto se mnou jednat nebudete.
Frt avatar 2.4.2008 22:33 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Teď už je mi Vís akorát líto.
Frt avatar 2.4.2008 22:34 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Překlep. Mělo tam být Vás místo Vís.
2.4.2008 22:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
a nejpoužívanější open source aplikaci

Tohle mne docela zaujalo. Vycházíte z výsledků nějakého průzkumu nebo je to jen odhad?

2.4.2008 22:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Pro koncové uživatele. OpenOffice je pravděpodobně druhá a následují Linuxové distribuce. Píše se o tom všude a z logiky věci to vyplývá, jestliže je více než miliarda uživatelů webu a minimálně pětina z nich v globálu používá Firefox, pak těžko najdete podobně populární aplikaci. Jinými slovy Firefox ukazuje, co všechno je možné (a jak se to má dělat) a že je možné dovést open source a free software na pracovní stůl většiny lidí.
2.4.2008 23:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Netvrdím že není. Jen mne zajímalo, jestli je to váš odhad nebo jestli někdo takový průzkum opravdu dělal (ten žebříček by mne docela zajímal).
2.4.2008 23:05 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Někde jsem čet, že čtvrtina českých domácností má připojení k internetu a dvě pětiny mají doma počítač.
2.4.2008 23:13 Bob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
"minimálně pětina z nich v globálu používá Firefox" vs "Firefox...na pracovní stůl většiny lidí". Musíte mít hodně krve v očích.
3.4.2008 01:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Na rozdíl od vás chápu význam slov "že je možné dovést open source a free software na pracovní stůl většiny lidí.", a proto jsem je tak použil. Podle XiTi Monitoru měl Firefox v pěti evropských zemích v prosinci podíl již přes 40 procent a dále jde nahoru. Pokud započítáte jiné open source prohlížeče s jádrem Gecko a WebKit, tak postupně bude přibývat zemí, kde většina uživatelů používá otevřená řešení. A nic neukazuje na to, že by se to v dohledné době změnilo. IE 8 beta 1 nepřináší nic podstatného, co by nešlo často i lépe udělat v jiných prohlížečích již dnes mnohem rychleji a s mnohem nižšími nároky na systém. A konečná verze IE 8 nebude dříve než koncem roku. Na mobilních zařízeních má pak Firefox během pár let velmi dobrou šanci předehnat všechny současné hráče s uzavřenými řešeními - Operu, Safari.
Bob Bobovich avatar 3.4.2008 16:19 Bob Bobovich | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Holt jsem nechápavý. Prostě nechápu, proč účelově vytahujete procenta, jak se vám to hodí? Podívejte se na celkové statistiky bez toho aniž byste se opíral o vybrané vzorky ("v pěti evropských zemích") respondentů. Potom srovnávejte. Kde je proprietární řešení, kde je opensource? (a zvlášť na poli prohlížečů :-P)

To co bude, je něco trochu jiného než to, co je. Vaše predikce se zakládají na dojmech a nejsou ničím podloženy a nemají ani časový rámec - co je to dohledná doba? Zažil jsem už takových prohlášení (a ty odváženější tvrdily před deseti lety do roka, do dvou let, ...) o dohnání, předehnání a zničení zlé komerční proprietární konkurence, že si o tom myslím jedno: moje ani Vaše oči tohle bohužel neuvidí.

Svou zarputilou a hlavně účelovou obhajobou děláte opensource/firefoxu medvědí službu.
3.4.2008 16:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Holt jsi nechápavý, nechápeš budoucí čas a připuštění. Nepsal jsem, že open source již je na většině. Takže ne procenta, jak se hodí, nemůžu za to, že nechápeš. Trend je jasný, podíl open source řešení se zvyšuje. Během 5 let ztratil IE v globálu čtvrtinu trhu. Když jsem tohle tvrdil před 5 lety, vám podobní lidé to zesměšňovali a nyní se chytají za nos. Źádné dojmy, ale vycházel jsem z toho, jak se vyvíjí trh a co kdo může nabídnout.
Bob Bobovich avatar 3.4.2008 22:12 Bob Bobovich | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
"podíl open source řešení se zvyšuje", zkuste být přesný, podíl na čem? Nemyslíte ten podíl v nesmyslném grafu ve Vašem blogu, kde hodnota podílu opensource bůhví na čem vyšplhala na závratných 0,8 % a klesá?

Před pěti lety jste prognózoval pokles tržního podílu IE o 25 %? Tak v tom případě smekám, já ve třinácti letech řešil naprosto odlišné problémy. Naštěstí.

Proč bych se měl kvůli IE chytat za nos? To se chytám spíš za hlavu, když mám řešit správu firefoxu přes group policy a vůbec jednoduché nasazení a správu Firefoxu ve firmě :-P

Evidentně jste se inspiroval svým přístupem ke svému okolí u Radka Hulána, ten taky udělal nejvíc pro opensource na světě a v pěti letech programoval v assembleru; teď dělá tuším ředitele zeměkoule, takže už nemá tolik času leštit svoje ego, a Vy máte konečně možnost vyniknout.

A nakonec: mladý muži, co takhle trochu slušnosti a zkusit lidem tykat až v okamžiku, kdy Vám tykání nabídnou nebo začnou tykat oni Vám? Nebo to u vás v burákově neplatí?
David Watzke avatar 2.4.2008 21:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
No, vzhledem k tomu, že ten prohlížeč existuje již hodně let, tak nový rozhodně není.
Opravil jsem to.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
3.4.2008 06:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
To nebylo třeba...:-) Když se řekne nový Firefox tak to přeci nemusí znamenat, že tu FF ještě předtím nikdy nebyl.
3.4.2008 09:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Už zase hájíš neuhájitelné věty typu "Vyšel nový webový prohlížeč Mozilla Firefox..."? Tak to si klidně doplň znalosti češtiny a nedělej proboha šéfredaktora.
3.4.2008 10:13 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Už tu nějaký webový prohlížeč Mozilla Firefox 3 Beta 5 byl, že není nový? Syntaktická nejednoznačnost původního vyjádření je nesporná, ale to nesmyslnost tvých výpadů taky.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
3.4.2008 10:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Už tu nějaká nová verze čehokoliv, o čem tu jsou tisíce zpráviček, nebyla nová? Je to nejednoznačné a zbytečné.
belisarivs avatar 3.4.2008 11:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Na to, jak tady machrujes se svym IQ (Jak se asi zije tem hloupym a osklivym? No nevesele.) tak se hrabes docela v peknych prkotinach. To je podle psychologu domena mene inteligentnich, kteri se vrtaji v detailech namisto vytazeni dulezitych informaci.
IRC is just multiplayer notepad.
3.4.2008 15:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
se hrabes docela v peknych prkotinach. To je podle psychologu domena mene inteligentnich, kteri se vrtaji v detailech namisto vytazeni dulezitych informaci.
To zde dělá většina lidí, kteří na mě reagují OT příspěvky. Ono by to tak odpovídalo. IQ i EQ je validní, tvé domněnky nebo neochota se s tím smířit na tom nezmění vůbec nic. :-)
David Watzke avatar 3.4.2008 13:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Vadil mi výraz "internetový browser" a když už jsem to upravoval ... ;-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
3.4.2008 10:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Měl jste to opravit na „vyšel starý webový prohlížeč Mozilla Firefox“ :-)
3.4.2008 07:02 cronin | skóre: 49
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Peter, gratulujem Ti k získaniu titulu "Zakladajúci člen môjho zoznamu blokovaných používateľov"!
Milan Vít avatar 3.4.2008 04:30 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Heršoft, jen víc zpráv o Firefoxu, já se u těch diskuzí vždycky tak hrozně zasměju… :-D
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
3.4.2008 06:09 Vredy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prosim redakci aby v pripade, ze se objevi zpravicka od P.Tomese ji uverejnila prednostne, jinak nasleduje odplata ve forme zahlceni diskuse naprosto nesouvisejicimi prispevky.

P.Tomes by pak do paticky mohl pridat svuj psychologicko-socialni profil, aby nemusel nesustale vsem opakovat, ze to s nimi mysli dobre, vyvede je z temnot nevedomosti a stejne mu nesahaji ani po kotniky.
3.4.2008 06:21 Derryk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Stačila by možnost nastavení zpráviček jako u příspěvků do diskuze.
Uživatel byl přidán na seznam blokovaných uživatelů.

Na vašem seznamu jsou tito uživatelé: Petr Tomeš Petr Tomeš
3.4.2008 06:43 hanoj | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jsem myslel ze se tu diskutuje a on, mocny pan, tu vede monology ;))))
3.4.2008 06:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Aby nebyl někdo ochuzen, tak přikládám i zprávičku pana Tomeše:
Mozilla Corporation vydala Mozilla Firefox 3 beta 5 ve 45 jazycích včetně češtiny. Obsahuje více než 750 změn předchozí betaverze. Zlepšuje stabilitu a webovou kompatibilitu, platformu i uživatelského rozhraní včetně lepší integrace s linuxovým pracovním prostředím. Firefox je nyní rychlejší než kdykoliv předtím.
Zprvu jsem v ní chtěl opravit nesouvislé vyjadřování, vymazat poslední větu a vydat. Ale pak jsem si všiml zprávičky od jiného uživatele, která byla napsána relativně stroze a věcně, takže jsem zvolil ji, abych předešel flejmům kvůli tomu, že to vypadá jako marketingový materiál. Ale - jak vidno - stejně jsme se flejmům nevyhnuli.
3.4.2008 07:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
stejně jsme se flejmům nevyhnuli

Skoro bych řekl, že to za daných okolností ani nebylo možné… :-(

kouzer avatar 3.4.2008 07:28 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Omlouvám se za strohou zprávičku. Osobně mám raději pokud je ve zprávičce jen krátké info s odkazem na zdroj a s podrobnějším popisem.
Linux user #448944.
3.4.2008 09:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
A aspoň vysvětlení toho, proč nejsi schopen vyhovět tomuto? Note: Please do not link directly to the download site. Instead we strongly encourage you to link to this Firefox 3 Beta 5 milestone announcement so that everyone will know what this milestone is, what they should expect, and who should be downloading to participate in testing at this stage of development.
pushkin avatar 3.4.2008 08:50 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Ale - jak vidno - stejně jsme se flejmům nevyhnuli.
V případech právě tohoto produktu a jisté rozšířené a rozštěpené distribuce se asi už nikdy flamu nevyhneme. Buď se urazí ego PT nebo někdo, kdo už jeho budovatelské cítění a propagandistický styl nemůže vystát. Ach jo :-( Existuje sice možnost tomuto zamezit, ale ta se neslučuje se zásadami demokratické společnosti, takže nezbývá než se s tímto faktem smířit, udržet své nervy na uzdě a na příspěvky PT nereagovat.

P.S. Lidé se slabšími nervy mohou ovšem vždy použít své seznamy blokovaných uživatelů. (Jiní zase azbestové spodky ;-) )
3.4.2008 10:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
...abych předešel flejmům kvůli tomu, že to vypadá jako marketingový materiál.
A to jako proč? Viděl jsi, co psaly ostatní servery a jako marketingový materiál jim to nepřišlo? Tak hlavně, že se tu neštítíte publikovat zprávičky o zrychlení u různých jiných projektů, ale o výrazném u nejúspěšnější open source aplikace nepadne ani slovo. Přitom je to něco, co evidentně musí zajímat většinu zdejších, viz statistiky používanosti prohlížečů. A to, že žádný jiný důležitý prohlížeč kromě IE netestuje milion betatesterů a není vydán více než v jednom jazyce je vám taky fuk. Jakoby vám ruce upadly za pár slov o výsledku snažení všech lokalizačních týmů včetně toho českého, který nikde jinde není samozřejmostí.
3.4.2008 11:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
...abych předešel flejmům kvůli tomu, že to vypadá jako marketingový materiál.
A to jako proč?
Proč jsem se chtěl vyhnout flejmu? Nebo proč by z toho mohl být flejm? :-)
3.4.2008 17:08 Petr Švestka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
ten blacklist na vybrane uzivatele by se fakt hodil, uz jen kvuli tomu bych se zaregistroval - tedy pokud by tato funkce byla jen pro registrovane (coz me pripada logicke) Zdravim kluky ze Stickfishe:)
3.4.2008 17:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Proč by z toho měl být flejm. Bojím se, Roberte, že kdybys takto přistupoval ke každé zprávičce, musla by mít asi jen tak pět slov a jednu větu a kdo ví jestli by to stačilo.
3.4.2008 09:01 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
teda, kdyby nekteri lidi venovali tolik usili uzitecnejsim vecem nez dohadum v diskuzich o blbostech, asi by byl Linux a free software nekde jinde...
3.4.2008 09:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Jo, mohl. Jenže to by se o něm nejprve muselo lépe informovat. Pochybuju, že tu třeba někdo posílá náměty k lokalizaci Firefoxu tak jako já.
3.4.2008 09:51 marian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
je mi luto ludi, co sa nepochopia asi nikdy
3.4.2008 09:52 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lidumil. Velmi nápomocný, empatický, pečlivý, hrdý, příjemný a asertivní; obvykle svědomitý; spíše optimistický, ale realistický; otevřený (především k přátelům); poměrně nezaujatý; zdravě soutěživý; přiměřený perfekcionista. Obvykle neriskuji a nebývám tvrdohlavý.
No věřili byste tomu?
3.4.2008 10:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Většina lidí z mého okolí mě tak vnímá a psychotesty to potvrzují. Chápu, že to zdejším křivákům nejde na mozek. :-)
3.4.2008 10:30 error414 | skóre: 12 | blog: error414
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
tak se tak chovej a budem ti vsichni vdecni
3.4.2008 10:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Musíte začít u sebe. Několik dnů jsem tu neřekl křivého slůvka, mé příspěvky v blogu si získali 100 % nebo téměř 100 %, takže ono to jde. Pak přijde jedna zpráva, kde jsem uznal, že měla být formulována lépe a doplněna o informaci, že jde o test zaměřený na JS, a už jela lavina, kdy si na mě většina diskutujících chytajících se každé nepřesnosti léčila komplexy. Stejně tak jako Ti, kdo nechtěli schválit zprávičku. A když se zeptám proč a proč pustili tu, která nedává smysl a ještě k tomu nevhodně odkazuje, tak už je oheň na střeše. Musíte tu na sebe a na mě začít používat stejný metr, jinak to nepůjde.
3.4.2008 11:00 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
mé příspěvky v blogu si získali 100 % nebo téměř 100 %
K tomuto okamžiku 29 %, 67 %, 100 %, 33 %, 45 %, 48 %, 88 %, 34 % za poslední měsíc. To je průměr (vážený počtem hlasujících) 46 %. Kdyby se to někomu nechtělo hledat…
Bob Bobovich avatar 3.4.2008 16:19 Bob Bobovich | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Má evidentně problém s čísly, v diskusi jsem ho musel upozornil, že pětina není tak úplně většina ;-) Dle jeho logiky (ehm) bych se připravil na argument, že nelže, protože 46 je téměř 100 :)))
3.4.2008 11:04 error414 | skóre: 12 | blog: error414
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Nemuzes obhajit to jak na lidi pusobis. A to proste arogantne. Sam se ohanis tim ze to schytas za kazdou nepresnost. Precti si ale nektere svoje reakce a take kdyz ti dojdou argumenty tak upozornujes na gramaticke chyby.

BTW: je zajimave ze dokazes psat furt to jedno tisickrat jinak.
Integral avatar 3.4.2008 12:59 Integral | blog: devnull
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
kdyz jsme u tech pravopisnych hrubek, tak muzes zacit u sebe, nafinteny baliku
3.4.2008 14:58 hase
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
"Musíte začít u sebe. Několik dnů jsem tu neřekl křivého slůvka,"

Jezismarja a kto ma furt na vsetkych forach problemy? Nezda sa ti, ze si to furt a furt len ty sam? Co ta to do prdele este netrkolo, ze vytacas ludi kam sa pohnes? A este si ty dovolis niekoho vychovavat...To snad neni ani pravda. Kamarat, ty by si potreboval poriadne po papuli - nech si hovori kto co chce, ale to je asi jedina cesta, ktora by sa snad neminula ucinkom....
3.4.2008 16:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Jezismarja a kto ma furt na vsetkych forach problemy? Nezda sa ti, ze si to furt a furt len ty sam?

Tak to zase ne, to jste poněkud přehnal…

Cubic avatar 3.4.2008 10:32 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Pokud jsem to dobre pozoruju, tak te "drtiva vetsina" v internetovych diskuzich tak nevnima. Nerikej ze jsi si jeste nevsiml.
3.4.2008 10:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Lidé v diskusích (často fanatičtí hádači) jsou jedna věc a to, že články kdekoliv komentuje méně než procento čtenářů je věc druhá. A je obecně známý fakt, že mnohem větší motivaci psát mají spíše Ti naštvaní než těm, kteří souhlasí nebo jim je to jedno. Jinými slovy, zdejší okruh asi dvou tuctů lidí, kteří mě pravidelně napadají a šťourají mi žíly netrhá. To je tak naprosto bezvýznamné množství lidí, kteří mě vůbec osobně neznají a nestojí mi za to.
Cubic avatar 3.4.2008 10:09 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
pushkin avatar 3.4.2008 10:40 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
To je něco jako:
V žádném případě! Jsem výjimečně hodný, vysloveně milý, vřelý, ohleduplný, ale ze všeho nejvíc hodný. Proto mi také říkají Hodňák Ackerman!
Prcek avatar 3.4.2008 12:15 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Zase jste mluvil...

;-)
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
San avatar 3.4.2008 10:40 San | skóre: 4 | blog: kecy starý Blažkový | Blansko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Apríla už bylo ;-)
Kýbl ovčích hovínek
3.4.2008 11:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5

Tady už jen chybí závěr: "Ale hlavně jsem až neuvěřitelně skromný." :-)

(omluva Wabi Daňkovi za vykradení myšlenky z včerejšího televizního pořadu)

3.4.2008 11:35 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
ROFL :-D Tak teď jsem se opravdu dobře nasmál ;-)

Myslím že by se to dalo shrnout jako "narcis" :-D
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
David Ježek avatar 3.4.2008 11:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
to mi připomnělo Mlčení jehňátek a ... "ježíš já bych se voprcal" :-D
Martin Stiborský avatar 3.4.2008 12:48 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mi to tu připomíná The Big Bang Theory .. Petře, jsi štastný člověk, chodíš se hádat na jeden z mála serverů na světě, kde jsou schopni sledovat tvé myšlenkové pochody ... ( a reagovat na ně )
Kvík ..
Ilfirin avatar 3.4.2008 12:55 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Jaksi jsi vynechal, jak ta věta končí ;-).
Martin Stiborský avatar 3.4.2008 13:08 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Už si nevzpomínám :) To by se po mě po noční chtělo moc.
Kvík ..
Ilfirin avatar 3.4.2008 14:18 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Pokud si vzpomínám bylo to nějak "Máš štěstí, že mluvíš s někým, kdo jako jeden z mála na této planetě dokáže sledovat tvé myšlenkové pochody, bohužel mě ale tvůj problém nezajímá. ... ... Stále mě to nezajímá."
Martin Stiborský avatar 3.4.2008 14:32 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Máš pravdu, teď je to ještě lepší :)
Kvík ..
3.4.2008 15:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
A teď si představ, kdyby na to nereagovali. To by bylo na světě krásně.
Martin Stiborský avatar 3.4.2008 15:28 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Nereagovali ? Jenže většinou prskáš první ty a to tak kvalitně, že některým to nedá, nereagovat. Ani se nedivím.
Kvík ..
Integral avatar 3.4.2008 13:03 Integral | blog: devnull
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hmm, chtel jsem si precist jednu zpravicku a pulhodina je v pr****, s takovym typem diskuzi bude konvergovat semanticka hodnota webu k nule (ted jenom musim zjistit, kde ze se to zapina to blokovani uzivatelu...)
3.4.2008 13:35 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Stačí v diskuzi kliknout na link Blokovat ve stejném řádku jako je Odpovědět
Integral avatar 3.4.2008 13:37 Integral | blog: devnull
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
bezva, dekuji moc ;)

hezky den
3.4.2008 15:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Pokud se to musí takto vysvětlovat, tak to možní není moc podařená funkce.
3.4.2008 19:25 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Když to Leoš programoval, asi vás ještě neznal…
3.4.2008 19:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
:-)
3.4.2008 17:15 Petr Švestka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
jsem se ted kvuli tomu zaregistroval. uz ted to stoji za to, diskuze se znacne zkratila a vetsinu prispevku konecne tvori prispevky s nenulovou "pridanou hodnotou".
4.4.2008 07:16 Vredy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Citim z toho nejaky tajny zamer. Nejdrive funkce na blokovani jen pro registrovane a potom vypusteni p.tomese do diskusi :) Neni on nahodou bot?
4.4.2008 07:23 cronin | skóre: 49
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Neni on nahodou bot?
Iba ak cho-bot. :-D
stativ avatar 3.4.2008 15:34 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doufám, že budou moje oblíbená rozšíření brzo updatována…
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
3.4.2008 15:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Která?
3.4.2008 16:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Za kolegu mluvit nemůžu, ale co se mne týká, tak jako "must have" vidím AdBlock Plus a hodně bych ocenil Web Developer, DownThemAll a Show the Image. Možná jsem ještě na něco zapomněl, nejsem teď u svého hlavního počítače. Bohužel v průběhu vývoje mi z nich podporoval 3.0 jen AdBlock Plus a teď už ani ten. Podle zkušeností z dřívějška se autoři rozšíření obvykle probudí až s prvním RC a někteří až po vydání ostré verze. :-(
3.4.2008 17:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Není snad problém používat Nightly Tester Tools, které většinu rozšíření umí udělat kompatibilními.
3.4.2008 17:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Bohužel to řeší jen případ, kdy rozšíření sice kompatibilní je, ale není jako takové deklarované. Zkusil jsem kontrolu kompatibility potlačit nastavením v about:config, pak se sice v menu Tools objevují volby pro jednotlivá rozšíření, ale např. AdBlock Plus (0.7.5.3) neblokuje a hned první pokus použít Ctrl-Q (Show the Image) sestřelil prohlížeč.
stativ avatar 4.4.2008 18:23 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta 5
Adblock Plus, Brief, Fire Gestures. Vlastní úpravy už radši dělat nebudu.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
3.4.2008 15:45 Marek Chlup
Rozbalit Rozbalit vše Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

I přes opravu obrovského kvanta chyb jich mnoho zůstává. Žel jsou stránky na který je tento Firefox 3 beta ve scrollování pomalejší než kdykoliv předtím. Hodně markantní je to na stránce zde, kterou jsem vytvořil pro demonstraci. Firefox 2 nemá s touto stánkou problém. S příchodem každé další bety si říkám, třeba se již stal zázrak a vývojáři to opravili, ale žel Firefox má stovky jiných chyb, kterým je dávána přednost.

Snad nebude Firefox 2 můj poslední Firefox. U Firefoxu mi vyhovuje jeho dostupnost na mnoha platformách a proto jej doporučujeme jako prohlížeč pro náš webový informační systém, zabývající se především systémem řízením výroby. Příchod Firefoxu 3 mi dělá docela vrásky na čele a není to jen kvůli výše uvedenému problému.

3.4.2008 17:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím
Mohl byste odkázat chybu v Bugzille, když se o to zajímáte a děláte testcase?
3.4.2008 20:35 Marek Chlup
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím

Firefox má s position:fixed problém již od doby, kdy se jmenoval Phoenix. Nicméně dalo se to udělat tak, aby to pomalé nebylo. To, že s příchodem Firefox 3 to nejen není opraveno, ale už se to nedá ani udělat tak, aby to bylo použitelné je hodně smutné. Proto jsem to hlásil jako doplněk k Bug 201307.

Dále je zajímavý přístup vývojářů ke standardům webu. Ve Firefox 2 byla implementována v tabulkách podpora "proportional columns". Ve Firefox 3 tato podpora již není a co na to vývojáři? Viz Bug 386814. Prostě při vývoji Firefox 3 došli vývojáři k závěru, že standard je zde špatný a tak podporu zrušili.

Má vůbec smysl hlásit do Bugzilly další chyby?

3.4.2008 20:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím
Tak to je opravdu síla (mám na mysli ten bug 386814)!
dbaron decided that we don't need proportional columns and that the spec is not consistent.
To je arogance jak Brno, tím snad trumfli i Petra Tomeše ;-) Naprosto nechápu jak si můžou něco takového dovolit, až nechutně to připomíná přístup Microsoftu s jeho Internet Explorerem...
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
4.4.2008 08:56 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím
Naprosto nechápu jak si můžou něco takového dovolit, až nechutně to připomíná přístup Microsoftu s jeho Internet Explorerem...
Problém není v tom, že by si tohle mohli dovolit, ale že si nemůžou dovolit opak – vyvíjet renderovací jádro, které by v co možná nějvětší míře odpovídalo standardům. Gecko má velkou uživatelskou základnu, má velkou základnu vývojářů, kteří píšou doplňky a rozšíření, ale lidí zabývajících se vývojem samotného jádra je zoufale málo. A to nejen přímo vývojářů, kteří píšou kód – stačí se podívat do bugzilly, že se ani nezvládá nějak rozumně zacházet s hlášenými chybami, třídit je, ověřovat, stanovovat priority. Takže vývoj Gecka se podle mne řídí především tím, co je nějak mediálně vidět – takže o tom, co Gecko bude a nebude umět teď nejspíš určuje to, který test à la Acid2/3 se podaří zmedializovat, případně podpora čeho se bude hodnotit v nějakých srovnávacích tabulkách. Že pak ve skutečnosti bude Gecko z takové novinky podporovat jenom naprosté minimum, aby se někde mohlo napsat „OK“, ale ve skutečnosti bude daná věc třeba až reálně nepoužitelná, to se neřeší – protože nejsou vývojáři, kteří by to dotáhli do konce.
4.4.2008 12:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím

To chápu, ale cítím značný rozdíl mezi WONTFIX s komentářem "standard je blbost" a ponecháním OPEN s komentářem "ano, je to chyba, ale ne moc podstatná, momentálně nemáme kapacity, uvidíme později".

Mimochodem, tady je jiný příklad poněkud zvláštního (i když zdaleka ne tolik) přístupu vývojářů k bugům týkajícím se implementace standardů (myslím komentář #1 a první odstavec #3).

4.4.2008 13:27 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3 Beta - pomalejší než kdykoliv předtím
Vlastně máte pravdu. A jak tak koukám, není tohle řešení s WONTFIX nijak ojedinělé, mám v záložkách jinou chybu, kde je řešení WONTFIX s komentářem „je to tak schválně“, z kontextu chyby si to pak lze přeložit jako „je to rozbité schválně“.

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.