abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 11:33 | Pozvánky

    Blíží se léto, chladiče topí, tranzistory se přehřívají, novinářům pomalu docházejí témata a nastává klasická okurková sezóna. Je tomu tak i mezi bastlíři? Na to se podíváme na Virtuální Bastlírně! Tentokrát se strahováci podívají na zoubek velmi slibně vypadajícímu open-source EDM projektu - ne, nejde o taneční hudbu, ale o elektroobrábění. Ukáží taky, jak vypadá starší cykloradar zevnitř nebo jak se testuje odolnost iPhonů.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Humor

    CEO Microsoftu Satya Nadella odstoupil z představenstva Starbucks [CNBC, SEC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.6. 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Rozcestník

    Administrace komentářů

    Jste na stránce určené pro řešení chyb a problémů týkajících se diskusí a komentářů. Můžete zde našim administrátorům reportovat špatně zařazenou či duplicitní diskusi, vulgární či osočující příspěvek a podobně. Děkujeme vám za vaši pomoc, více očí více vidí, společně můžeme udržet vysokou kvalitu AbcLinuxu.cz.

    Příspěvek
    23.2.2011 22:37 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj webové aplikace v 5+ lidí
    Pokud to neznáte vy, tak je to vaše věc, ale při tvrzení, že nikdo a nikdy a neexistuje si myslím že jste trochu ujel.
    Už jenom samotný fakt, že drtivá většina takové problémy nemá, svědčí o tom, že vámi popisované problémy nejsou způsobeny použitou technologií a organizací práce, ale něčím jiným. „Nikdo a nikdy“ je jenom takový hovorový výraz, který se často používá i v případě, že se najde pár výjimek. Vy byste se ale spíš měl zabývat rozporem, že tvrdíte, že něco způsobuje problémy, a většina uživatelů se s takovým problémem nesetkala.
    Cena za chybu se nezlevňuje.
    Cena za chybu při vývoji samozřejmě zlevňuje. Dříve jste musel přelepovat dirku nebo rovnou vyhodit celý štítek, přišel jste o drahocenný strojový čas – dneska zmáčknete delete nebo za minutu spustíte kompilaci znova. To je výrazné zlevnění.
    Cena za chybu je funkce silně závislá na čase mezi jejím vyrobením a opravením. A s tím časem lze pracovat. V dobách štítků to bylo dlouho pro ty důvody které popisujete. A ještě dnes je např. rozdíl mezi tím, když si spustíte kompilaci z příkazové řádky a čekáte na zapomenuté středníky, a tím když to IDE automaticky podtrhne červeně. Programátor pracující s IDE opraví syntaktickou chybu rychleji než programátor pracující s editorem a překladačem. Aplikací stejného principu týmy pracující s CI opraví chyby v programu rychleji než týmy pracující s feature větvemi.
    Nepřipadá vám to divné? Uvedete X příkladů, které programátorovi usnadňují práci a nenutí ho udělat to hned na první pokus správně, a nakonec k tomu přiřadíte pravý opak, který programátorovi práci přidělává a nutí ho vše dělat „na první dobrou“. To se k sobě moc nehodí…
    Rozdělit čas na T1 vývoj a T2 testování znamená že do konce T2 nebudu vědět jestli práce v T1 za něco stojí. Co když na začátku T1 udělám chybný předpoklad a na tom postavím celou další práci? To je extrémní případ, ale ukazuje, jak je důležité odhalit co nejvíc problémů co nejdřív.
    Proto se běžně vývoj a testování prolíná. Jenže k tomu je potřeba klid, nemůžete vyvíjet a testovat, když vám zároveň pořád přicházejí změny a chyby od někoho jiného.
    Výhoda toho "mého" přístupu je, že eliminuje všechy složky, které vám běžně působí problém. A sice "ejhle", "honem", "trávíš čas" (ve smyslu čekáš/vyčerpáváš se) a "překopat". A to právě proto, že je to nastavené tak, aby se tyhle věci nestihly vyvinout a nabobtnat. … Ano čas je kratší, výsledek je funkční
    Chápal bych to tak, že pro samou integraci s kódem, který se nikdy nepoužije, už vám nezbývá žádný čas na vývoj. Ale tak jste to asi nemyslel. Zajímalo by mne, jak tím, že někomu zkrátíte čas na vývoj, docílíte toho, aby nedělal chyby a navrhl vše rovnou správně. Proč se ta vaše metoda nepoužívá třeba ve výrobě? Vyrábíte jeden výrobek 3 dny a občas stejně vyrobíte zmetek? Od teď to musíte stihnout za 4 hodiny, a uvidíte, že zmetky už nebudou… Já bych na to tedy nevsadil ani korunu.
    CHAPTER 1 Why Agile? Agile development is popular. All the cool kids are doing it: Google, Yahoo, Symantec, Microsoft, and the list goes on.
    Nás nezajímá, kdo používá úplně jiné metody vývoje, než vy. Nás by zajímal někdo, kdo používá tu vaši metodu „čím méně času, tím lepší výsledek“. Až budete mít někdy hodně klidnou náladu a jen tak něco vás nevyvede z míry, přečtěte si o tom, jak Microsoft vyvíjí Windows, a jak trvá týdny, než kód od programátora přes různé větve probublá do masteru.

    V tomto formuláři můžete formulovat svou stížnost ohledně příspěvku. Nejprve vyberte typ akce, kterou navrhujete provést s diskusí či příspěvkem. Potom do textového pole napište důvody, proč by měli admini provést vaši žádost, problém nemusí být patrný na první pohled. Odkaz na příspěvek bude přidán automaticky.

    Vaše jméno
    Váš email
    Typ požadavku
    Slovní popis
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.