Ubuntu 25.10 má nově balíčky sestavené také pro úroveň mikroarchitektury x86-64-v3 (amd64v3).
Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
 3.2.2007 11:58
herne the hunter             | skóre: 10
            
             | tor lara
        3.2.2007 11:58
herne the hunter             | skóre: 10
            
             | tor lara
        pár informací k antologii pro případné zájemce: je to repack golda (ne TDP!), TMA a TDS, včetně posledních patchů, češtin a českejch manuálů (čeština je stejně naprd ;) a navíc nejsou hacklý fonty, takže je bez diakritiky). dobrý je, že pro hraní _není_ potřeba mít dvd v mechanice. na disku jsou ještě kodeky potřebný pro přehrávání *avi a „the making of thief II“ video. sám jsem dost uvažoval jestli koupit nebo ne, ale nakonec jsem si jí nekoupil, poněvadž stejně všechny díly už mám a navíc se mi nelíbí obal :D a taky disk neobsahuje TDP, kterej mám radši než golda, resp. nový mise v goldovi jsou supr (song of caverns!) ale to zprzněný lost city… :'(
jinak system shock 2 jsem si chtěl nedávno sehnat na ebayi, ale když jsem viděl ty ceny (£15–20) tak jsem to uložil k ledu :/
 3.2.2007 14:09
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        3.2.2007 14:09
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
         3.2.2007 14:12
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        3.2.2007 14:12
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         
             3.2.2007 21:23
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        3.2.2007 21:23
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
         3.2.2007 22:26
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        3.2.2007 22:26
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        Z matemetického hlediska hlasovalo 100% lidí. Hlasů je v poměru ku lidem 150% protože někteří hlasovali vícekrát. Kdyby to bylo naopak tak by to bylo nelogické. Přijmout 100% hlasů od 66% lidí mi nepřijde rozumnější, protože lidí je vždy 100%.
Procenta v anketě nevyjadřují kolik procent z hlasů bylo dané možnosti přiřazeno, ale kolik procent lidí pro tuto možnost hlasovalo. Nemůžeš tato čísla sčítat, protože lidé mohou hlasovat pro více než jednu možnost a přitom stále zůstat jedním člověkem.
 3.2.2007 23:16
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        3.2.2007 23:16
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        Umíš číst? Mícháš hrušky s jablky. Procenta hlasů (ta sčítáš, je jich např. 150%) a procenta lidí (kterých je vždy 100%). Hlasy mohu ztotožnit s lidmi pouze v případě, že každý člověk má jeden hlas.
Ještě jednou podrobněji:
z mat. hladiska hlasovalo 100% a hlasov bolo taktiez 100%. prislo by mi ovela logickejsie vydelit hlas cloveka poctom moznosti, za ktore hlasoval.
Tohle by Leoš možná také mohl naimplementovat, ale myslím si, že by to bylo výrazně složitější a určitě by se našli lidé kteří by tvrdili, že pro danou možnost nehlasovali jen polovinou, ale pro obě dvě možnosti hlasovali celí (tj. hlasovalo 66% hlasujících).
 4.2.2007 09:16
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        4.2.2007 09:16
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         
            
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                