abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 01:00 | Komunita

    Debian dnes slaví 32 let. Ian Murdock oznámil vydání "Debian Linux Release" 16. srpna 1993.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    15.8. 17:44 | IT novinky

    Policisté zadrželi odsouzeného drogového dealera Tomáše Jiřikovského, který daroval ministerstvu spravedlnosti za tehdejšího ministra Pavla Blažka (ODS) bitcoiny v miliardové hodnotě, a zajistili i darovanou kryproměnu. Zadržení Jiřikovského může být podle ministerstva důležité k rozuzlení kauzy, která vypukla koncem května a vedla ke konci Blažka. Zajištění daru podle úřadu potvrzuje závěry dříve publikovaných právních

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    15.8. 13:44 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa jedná o možném převzetí podílu ve výrobci čipů Intel. Agentuře Bloomberg to řekly zdroje obeznámené se situací. Akcie Intelu v reakci na tuto zprávu výrazně posílily. Trump minulý týden označil Tana za konfliktní osobu, a to kvůli jeho vazbám na čínské společnosti, čímž vyvolal nejistotu ohledně dlouholetého úsilí Intelu o obrat v hospodaření. Po pondělní schůzce však prezident o šéfovi Intelu hovořil příznivě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.8. 05:44 | IT novinky

    Společnost Purism stojící za linuxovými telefony a počítači Librem má nově v nabídce postkvantový šifrátor Librem PQC Encryptor.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    14.8. 18:00 | Nová verze

    VirtualBox, tj. multiplatformní virtualizační software, byl vydán v nové verzi 7.2. Přehled novinek v Changelogu. Vypíchnou lze vylepšené GUI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.8. 14:11 | IT novinky

    Eric Migicovsky, zakladatel společnosti Pebble, v lednu oznámil, že má v plánu spustit výrobu nových hodinek Pebble s již open source PebbleOS. V březnu spustil předprodej hodinek Pebble Time 2 (tenkrát ještě pod názvem Core Time 2) za 225 dolarů s dodáním v prosinci. Včera představil jejich konečný vzhled (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    14.8. 12:44 | Zajímavý software

    Byla oznámena nativní podpora protokolu ACME (Automated Certificate Management Environment) ve webovém serveru a reverzní proxy NGINX. Modul nginx-acme je zatím v preview verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    14.8. 12:22 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.08. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.8. 11:55 | IT novinky

    Společnost Perplexity AI působící v oblasti umělé inteligence (AI) podala nevyžádanou nabídku na převzetí webového prohlížeče Chrome internetové firmy Google za 34,5 miliardy dolarů (zhruba 723 miliard Kč). Informovala o tom včera agentura Reuters. Upozornila, že výše nabídky výrazně převyšuje hodnotu firmy Perplexity. Společnost Google se podle ní k nabídce zatím nevyjádřila.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.8. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 34 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20250812 mikrokódů pro své procesory řešící 6 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (52%)
     (19%)
     (4%)
     (5%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (17%)
    Celkem 406 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    -

    9.1.2008 23:41 | Other | poslední úprava: 8.9.2017 17:08

    -        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.1.2008 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    (Historicky, tolik dal Andrej Anastasov System Shocku ve SCORE 11 ;-))
    ANDREWa jsem nesnášel...
    vypadá to hustě... ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2008 06:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Proč? Byl skoro lepší než ICE.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Ježek avatar 10.1.2008 12:47 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    skoro? Andrew psal skvěle. Ice měl sice čistý a perfektně čtivý projev, ale byly to právě Mamoulianovy úchylnosti, které tomu dávaly šťávu. IMHO
    10.1.2008 00:10 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Nevim nevim. Pri pouhem sledovani speedrunu SS2 se mi vybavily emoce tehdejsi parby, jez jsou i dnes mnohem silnejsi nez aktualni zazitek pri hrani Bioshocku. Bioshock vladne lepsi grafikou (cemuz se pri vyvoji CG nelze divit :), ale v celkove hratelnosti jej (tedy pro mne) valcuje SS2. Asi uz jsem prilis stary na pareni novych hypegames. Konzolove manyry na PC mne irituji.

    P.S. Jo, abych si jeste flejmul: DeusEx (jednicka) je stejne nejlepsi! :D
    David Ježek avatar 10.1.2008 00:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    jj, ten speedrun znám a bylo to asi poprvé v životě, co mi brada samovolně visela dolů přes půl hodiny v kuse. pocity stejné, ja jasně říkám, že bioshock dosahuje tak 80-90% sshocku2. já už jsem na to také trochu starý, ale konzolové manýry mi nevadí, protože, jestli v bioshocku nějaké pozoruješ, pak mě nechávají zcela kldiným.

    jinak deus ex ... před pár dny jsem si pořídil komplet kolekci za 170Kč ... stejnou cenu jsem dal za thief trilogii.
    10.1.2008 00:29 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ja sam bych dal Bioshocku tak 60% max. 70% z SS2, tedy mnohem mene, ale hodnoceni je vzdy osobni vec, no problemo! :) Kolekce DeusEx za 170Kc? OMFG! Kde to lze zakoupit, pretty please?
    David Ježek avatar 10.1.2008 00:37 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tady ... ale ted zrovna to maj nejaky nemocny. tamtez jsem bral i ten levny bioshock
    10.1.2008 02:50 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    nebo na xzone.cz za o fous vice
    David Ježek avatar 10.1.2008 12:48 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    xzone je fajn kšeft, ale zrovna třeba bishock maj za 899 zatímco já jej kupoval za 680. dražší tedy o 32% :-O
    10.1.2008 01:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    P.S. Jo, abych si jeste flejmul: DeusEx (jednicka) je stejne nejlepsi! :D
    Lepší než Half-Life? Těžko.
    Quando omni flunkus moritati
    10.1.2008 02:53 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    spis lehko, v dobach meho mladi (no oki, je mi teprve 26, ale hl1/dx1 bylo pred hafo lety :D) jsem hral oboje a dx1 je aspon desetkrat lepsi nez hl1
    10.1.2008 06:27 I.X.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Deus Ex má i RPG prvky...

    a původní Half-Life by zoufale overhypovaný, spousta rádoby inovativních nápadů v něm byla bez skrupulí vzata metodou cut&paste z her Lucasarts (m.j.), protože Valve celkem správně cynicky kalkulovali s tím, že je průměrný "důmer"/"kvaker" nezná... (a měli pravdu). HL sice měl pár originálních nápadů, ale nebylo jich zdaleka tolik, jak je často tvrzeno.
    rADOn avatar 10.1.2008 09:48 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2

    To neni o nejakym papirovym seznamu napadu. To je o umeni designu - vsechny 3D hry pred halflifem mi pripadaly delany stylem: vymyslet par klicovych napadu ktery se dobre vyjimaji na screenshotech, rovnomerne rozprostrit a meziprostor vyplnit vatou. Halflife nemel nejlepsi napady ale taky zadnou vatu. Menilo se prostredi, menila se zapletka (nebo to co se u 3d akci poklada za zapletku :-)

    Pokud jde o atmosferu a pribeh, Thief a Halflife jsou ve svych zanrech moji favoriti. Ale to je mozna tim ze jsem systemshocku nejak neprisel na chut.

    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    David Ježek avatar 10.1.2008 09:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ale to je mozna tim ze jsem systemshocku nejak neprisel na chut.
    tak jest. znal jsem pár takových, kteří nechápali, co na tom sshocku vidím. já zase nechápal je, jaktože oni to nevidí.
    10.1.2008 10:29 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    suhlas; Deus Ex a SystemShock ma takisto nikdy nenadchli - to prostredie sa mi zda dost chladne, obycajne (lepsie to popisat neviem); ale Half-Life tak je uplne ina kava :)
    xvasek avatar 10.1.2008 08:51 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Zkoušel jsem demo, ale moc mě to nechytlo, tak jsem to ani nekupoval. SS1 a 2 jsem taky viděl a nehrál ze stejného důvodu - asi jsem nějaký divný. Takový HL2 (a zvlášť EP1), to je jiné maso - se čtvrtinovými nároky na HW úplně jiný zážitek - teda aspoň u mě.

    No, ještě to zkusím poladit, abych dostal víc FPS, třeba to pak bude hratelnější a chytne mě to.
    StefanV avatar 10.1.2008 09:11 StefanV | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Pokud se vám EP1 libila tak doporučuji EP2,je znatelně delší + zajímavější prostředí.
    Viva el presidente...
    10.1.2008 10:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Taky je tam míň zombíků, což mě potěšilo... nemám je rád a Zombajny (ha ha ha ;-)) obzvlášť (ta část, kdy se v naprosté tmě bojuje se zombíky, než přijede výtah, je opravdu hnusná. Na druhou stranu si člověk aspoň užije.)
    Quando omni flunkus moritati
    xvasek avatar 10.1.2008 11:46 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Teď v pondělí nám po stěhování konečně zase připojili net. Kdybych nečekal narození dcerky na konci měsíce, už bych to "plnou parou" stahoval. Takto bych nerad platil za něco, k čemu se dostanu za půl roku a v té době to už bude stát polovinu - i když současných $30 zase není až taková pálka - třeba to otočím, když budou holky ještě v nemocnici. :-)
    10.1.2008 10:17 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Frozen Bubble rulez :))

    Ne, sorry, fakt jsem si nemohl pomoct :) My se s autorem známe, von ví, že jsem prdlej :) Já už jsem z her prakticky vyrostl a hraju je spíše tak z nostalgie, ale Frozen Bubble je upřímně řečeno aktuálně poslední hra, která mě doopravdy zaujala.
    David Ježek avatar 10.1.2008 10:20 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    přestaň blbnout, zavři oči a představ si rok 2018 a tu nostalgii, která na tebe padne při vzpomínce na BioShock. Hergot, na co ty dva Radeony HD 3850, 5000+ a 8GB RAM doma máš, když ne na tuhle pecku?! :-D

    @all ... jo a prdlej je, to potvrzuju :-D
    10.1.2008 10:22 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Však ty víš, ale pro ostatní, aby nevypadli z obrazu:

    Na tom hraje manželka, ne já :) Co by člověk pro svou milovanou ženušku neudělal, ne? Pořízení dvou HD 3850 do CrossFire je přeci to nejmenší, když je to AMD teď tak levný :)
    xvasek avatar 10.1.2008 13:14 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Stejně čučím - člověk, který dělá server o hardware a proleze každý (nejen anglický, ale i čínký, taiwanský a kdovíjaký web) v honbě za tím, kolik má která grafika pixel shaderů na jaké frekvenci - vlastně nakonec hraje nejraději Frozen Bubble.

    Kamaráda z výšky zase zaměstnali v Illusion Softworks, tak jsem se ho ptal, jestli ještě pořád hraje. Říkal mi, že her má z práce plné zuby a už toho taky - až na výjimky - nechal.
    10.1.2008 13:57 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Nene, Frozen Bubble je zatím poslední hra, která mě chytla. Ze 3D Windowsovek byla poslední tuším NFS Porsche 2000/Unleashed.

    A kdyby někoho náhodou zajímalo, která byla první ... tak i na tu si přesně pamatuju a naštěstí se dá hrát ještě dneska: Crazy Kong.
    10.1.2008 11:06 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Jede to pod linuxem ? pokud ano, nabídni to jako článek :-) moc hezké, recenze her jsou fajn :-)
    David Ježek avatar 10.1.2008 11:12 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    ehm ;-)
    atan avatar 10.1.2008 11:17 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tak trochu zastarale informace, ne?
    atan avatar 10.1.2008 11:15 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Skoda, ze nepadlo ani slovo o tom jestli jde hra spustit v Linuxu, napr. pres WINE.
    David Ježek avatar 10.1.2008 11:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    prolítni si můj blog. o linuxu se zmiňuji jen zcela výjimečně, není to zkrátka nějaká má parketa. wine možná někdy až zas budu třeba zkoušet nové ubuntu, ale moc brzy to nebude.
    10.1.2008 11:32 MuaDib
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Musim rict, ze BioShock me puvodne (po cteni nejruznejsich informaci) docela zaujal, ale po zahrani dema me absolutne neoslovil. V demu se jevil jen jako lepsi koridorova strilecka. To co bylo skvele na obou System Shocich byla rozlehlost levelu, kdyz clovek prisel na rozcesti a mohl si byt jisty, ze kazda z chodeb vede do dalsich rozsahlych lokaci, ne jen par metru k nejake umele prekazce. S tim souvisel i volny pohyb nepratel, kdy se clovek obaval jit chodbou v pravo z obavy, ze mu z chodby vlevo nejaka obluda vlitne potaji do zad. Casto jsem pak chodil tam a zpet a bal se pokracovat dal :o) BioShock sice ma mrazivou atmosferu, ale tenhle prvek bezradnosti a opustenosti ve smyslu bloudeni a objevovani mi proste v demu chybel, nevidel jsem tam ani naznak neceho takoveho. Je na tom plna hra lepe? Potom bych ji asi dal sanci...
    David Ježek avatar 10.1.2008 11:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    ano, souhlasím, že tento prvek v demu chyběl a demo samotné mě tak od koupě spíš odradilo. ale v plné verzi tento prvek je skutečně přítomen přesně tak, jak jej popisuješ. doslovně to, cos napsal, jsem včera zažíval po několik hodin. a když vstoupíš do obrovské lokace, kde je big daddy a little sister, pustíš se do big daddyho, mezitím se objeví asi tak 5 nepřátel a do zad ti vpadnou další dva, začne docházet munice, eve a prachy, pochopíš, že ona atmosféra z rickenbackeru/von brauna je zpět.
    David Ježek avatar 11.1.2008 00:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    UPDATE #1: přidal jsem sadu screenshotů na konec textu. feel free to use them.
    11.1.2008 11:41 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Musim rict, ze to vypada opravdu uchvatne, pekne me to navnadilo :-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    David Ježek avatar 11.1.2008 21:01 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    další screenshoty...
    12.1.2008 13:22 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ach jo ... dalsi duvod k nakupu noveho HW ...
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    David Ježek avatar 12.1.2008 13:44 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    v noci sem zas trochu pokročil, můžeš si prohlédnout další architektonické prvky Rapture :-)
    15.1.2008 09:46 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    To je zly, to je zly ... ;-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    xvasek avatar 11.1.2008 12:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    BTW, když se na to tak dívám, tak voda v pohledu z koridoru vypadá dost divně. Jednak se vlní, jako by tam někde byla hladina a druhak špatně láme světlo - když se podíváš na akvárko z boku, tak ho vidíš jakoby placaté.
    11.1.2008 16:01 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    jak dopadne bioshock kdyz zabijis sestricky???

    ... videl sem jen konec za good chlapka a nemam cas ted hrat znova ....
    USE="-gnome -kde";turris
    David Ježek avatar 11.1.2008 16:04 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    nyní jedu good linii na "normal", poté zkusím bad na "hard" ;-)
    17.1.2008 19:42 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tak potom napis ...
    USE="-gnome -kde";turris
    xsubway avatar 15.1.2008 08:58 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše System Shock 2 a WINE
    wine verze 0.9.53: SS2 lze bez problemu nainstalovat a hrat :) ale nedari se prehravat filmy :|

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.