abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 6
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 161 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?

    22.1.2008 23:32 | Přečteno: 939× | Hardware | poslední úprava: 23.1.2008 00:09

    A teď schválně co povíte na tento stroj? Napovím: Intel + nVidia :-).

    Základ stroje je shodný, liší se pouze nezbytné komponenty, tedy deska, cpu, grafika.

    update: K ceně si připočtěte cca 1600Kč za 2ks 2GB-DDR2-800 ;-).

           

    Hodnocení: 40 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.1.2008 23:40 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    No, ja mať vypláznuť tieto prachy za herný počítač, tak radšej kúpim PS3.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    23.1.2008 08:09 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    +1
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))
    23.1.2008 12:17 Duff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Při cenách konzolových her v republice se ta investice nekde u 22 her vyrovná a pak už je na tom pc líp.
    23.1.2008 22:37 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ale kym zahram(prejdem 22 hier) budem zas musiet naliat do PC dalsie koruny...
    23.1.2008 22:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    No, ja som zvažoval, že by som PS3 kúpil asi kvôli dvom alebo trom hrám (npr. FEAR) a keby podporovala môj monitor, asi ju kúpim. Dve, tri hry sú asi šialenstvo, ale tých 22 by bola podľa mňa celkom dobrá bilancia.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    24.1.2008 15:26 Duff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Jasně, chtél jsem jen poukázat, že konzole nejsou cenově výhodnější pro všechny. Z mého pohledu, řekl by jsem průměrného hráče (těch +/- 22 her je tak na dva a půl až tři roky, což je podle mých zkušenostní doba po kterou není kvůli hrám do počítače kolem 30000 kč třeba investovat a s investicí v řádu pár tisíc po těch 3 letech vydrzí tak ještě další 2), to výjde vyrovnaně až troch líp pro pc (nehledě na to, že počítač nepoužívám jen na hry).
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.1.2008 22:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Mně stačí jen PS1 (zdechnul) + hogs of war & gran turismo-II už hezkejch pár let... ;-)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    22.1.2008 23:46 Boris Dušek | skóre: 23 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    s 66 GHz CPU, to se to bude pařit :-)
    vim ~/.emacs
    3of5 avatar 22.1.2008 23:56 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    K cemu tam ta Vista?
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    22.1.2008 23:59 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    nevšiml sis slova "herní" v nadpisu?
    3of5 avatar 23.1.2008 00:00 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ale jo, to jo ale tak mame linux a widle se daj tak krasne "ukrast" ... ;-)
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    Luk avatar 23.1.2008 01:57 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    widle se daj tak krasne "ukrast"
    To neříkej ani ve srandě:

    Kdo veřejně podněcuje k trestnému činu nebo k hromadnému neplnění důležité povinnosti uložené podle zákona, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
    23.1.2008 07:10 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    To je až to poslední co by mě zajímalo. :-D Na prvním místě by člověk měl mít sebeúctu. Nebudu vykládat, jak jsou Widle hrozné, abych si je pak ukradl :-D. Když je považuji za kvalitní produkt, měl bych být ochoten ho zaplatit. A Nějaké to zákoné bububu je vedlejší. Hlavně v kontextu toho, jak představitelé Microsoftu veřejně prohlašují, že si přejí aby byl jejích SW kraden.

    A nakonec, "ukradením" Windows Vista se dopouštíě přestupku, aspoň myslím, protože škoda není až tak vysoká. Ale proč to tady vlastně řeším, když Widle nepoužívám :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2008 09:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Přesně tak, kdybych si kupoval takové PC ušetřil bych 2600 a navíc bych nic nekrad :-)

    (...ale hlavně ten kdo si jen tak jde a koupí si PC za 30, tak asi nemá potřebu Widle krást)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    23.1.2008 09:28 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ale má. Jsme přece češi ne? :-D
    Luk avatar 23.1.2008 11:54 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ano. Průměrný Čech si pořizuje nelegální soft, jezdí rád načerno hromadnou dopravou a nadává na poplatky u lékaře. Zatímco na pivo (a většinou je jedno) si vždycky zajde rád a peněz nelituje :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2008 13:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    (a většinou je jedno)
    ...tak to já jsem nadprůměrnej :-D A to ho ještě piju v nejlevnější hospodě asi za 37,50 (podle kurzu PLN) a plzeň přes pade...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Luk avatar 23.1.2008 16:49 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Měl jsem samozřejmě na mysli ne jen jedno ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2008 17:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    :-D ...se stane, holt murphyho zákon, Když překlep, tak úplně blbej, znám to... :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Luk avatar 23.1.2008 17:21 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Tohle je velmi speciální druh překlepu. Říkám tomu mentální komprese. V tomto případě šlo o to, že se slova "ne" a "jen" při psaní spojila do jednoho, a sice do té horší varianty ("je") :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2008 17:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    mentální komprese
    :-D :-D :-D :-D :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Bluebear avatar 23.1.2008 14:43 Bluebear | skóre: 29 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    A ty bys mi měl toho průměrného Čecha ukázat, protože se v ČR pohybuju už cca 30 let a nikoho takového neznám.

    Už mi ten "průměrný Čech" začíná pěkně lézt na nervy. Kdekdo se rozohňuje, že "průměrný Čech" (a myslí tím "všichni Češi", proti čemuž se kategoricky ohrazuji) jezdí načerno, nadává na doktory, chlastá pivo z vědra, sleduje Novu, používá nelegální software atd. Co to ksakru je za zrůdu, ten průměrný Čech? Kdo ho kdy viděl?
    I consign this grievance to Hell...
    23.1.2008 14:56 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    potkávám ho denodenně :-D
    kralуk avatar 23.1.2008 15:37 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    co máš propti pití piva? já si rád na jedno zajdu, zvláště když je dobré jako u nás...

    Ale nova je demence, s tim souhlas...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Luk avatar 23.1.2008 16:57 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    A ty bys mi měl toho průměrného Čecha ukázat, protože se v ČR pohybuju už cca 30 let a nikoho takového neznám.
    Průměrný Čech není žádná živá bytost. Je to virtuální objekt vytvořený na základě různých statistických ukazatelů. Průměrný Čech má tedy mzdu ve výši 21470 Kč (aritmetický průměr mezd), vypije 1 pivo denně (prodané množství piva na 1 obyvatele), většinu času sleduje TV Nova (sledovanost zjištěná peoplemetry), kupuje si auto značky Škoda atd.
    Už mi ten "průměrný Čech" začíná pěkně lézt na nervy. Kdekdo se rozohňuje, že "průměrný Čech" (a myslí tím "všichni Češi", proti čemuž se kategoricky ohrazuji) jezdí načerno, nadává na doktory, chlastá pivo z vědra, sleduje Novu, používá nelegální software atd. Co to ksakru je za zrůdu, ten průměrný Čech? Kdo ho kdy viděl?
    Toto přece nemá vůbec nic společného s tím, jak se chová nějaký jedinec. Je to důležité z jiných důvodů. Jako obchodníka mě například bude zajímat, jak se chová průměrný zákazník. Jako výrobce piva mě zajímá, kolik piva průměrný člověk vypije atd. Samozřejmě, z tohoto hlediska je ještě lepší pracovat s těmito průměry v rámci různých skupin, aby bylo možné cílit na konkrétní skupinu lidí (přestože jde pořád o průměrného člověka a se situací u jednotlivců to nemá nic společného).
    23.1.2008 00:05 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Dobrá sestava, akorát to bude asi hooodně swapovat ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    23.1.2008 00:08 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    ty snad víš o nějaké hře, co vyžere ty cca 3,3GB RAM, co vista nechá k dispozici? já soudím dle bioshocku, který mi žere max 750MB.
    23.1.2008 00:08 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    hergot, teď sem si toho všiml! :-D
    23.1.2008 07:10 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    :-D
    Jardík avatar 23.1.2008 00:39 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ten monitor vyměň! Né všechny hry podporují širokoúhlý monitor či takové rozlišení a pokud ano, s tou grafikou se ti na jeho nativní rozlišení budou nejnovější hry sekat. Na nenativní rozlišení se hry hrají špatně, protože to VŠECHNY LCD tím přepočtem pixelů zmršej. Navíc ten monitor má pouze TN matici (čti 6,2mil barev místo 6,7mil barev, blbé pozorovací úhly oproti 178/178).

    Já mám doma Athlon64 X2 5200+ EE, MSI K9N-SLi, 2x 1GB DDR2-800, 2xGF8600GT, DVD palírna Asus (nevimjaka, SATA2 s lightscribe a zápisem DVD-RAM) do a na 1280x1024 se Crysis dá hrát pouze na střední detaily.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    23.1.2008 01:48 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    imo blbost - ukaz mi nejakou aktualni hru ktera nepodporuje wide...
    jinak ale souhlasim s tim, ze tohle lcd je blbej vyber (vcetne tech disku :( )
    Jardík avatar 23.1.2008 17:34 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Já ale neříkám, že to nepodporují hry nové.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    23.1.2008 17:38 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    spousta her se dá donutit k běhu na wide. navíc v catalystech má někde jít nastavit pevný aspect ratio (nevím kde, nepotřebuju to, ccc ani nepoužívám), takže nevím, co s tím kdo může mít za prob
    23.1.2008 17:41 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    a ještě dodám:

    - TN mě nevadí, nedělám v dtp, takže mě to vyhovuje. aspoň je to zcela prosto input lagu. jinak wide je jasná volba, ostatně za takovej rok pomalu ani nic jiného nekoupíš. a 5:4/4:3 jsou už dnes dnes hodně předražený.

    - 2xGF8600GT - to se pak nediv že ti crysis trhá i na střední, ta karta je pěkná sračka a dva kousky tomu moc nepomůžou. kolik že to má stream procesorů? 2x32? 3850 má 320 (no dobře, neber to vážně, vím že to není fér :-))
    23.1.2008 00:52 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?

    A mohl by jsi udelat neco s tim diskem...myslim si ze Samsung neni to pravy orechovy.

    Ale jinak nevim po oslave dvou udelanych zkousek za dva dny nejsem schopen moc rict...mozna az rano;-)

    In TUX we trust
    kralуk avatar 23.1.2008 03:34 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    jo no když už do toho vrážíš taký prachy proč ne ňákej pořádnější disk? ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    davkol avatar 23.1.2008 01:00 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Kde bereš ty ceny? Ten monitor stojí i v CZC o 400 korun víc.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    23.1.2008 01:16 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Proč "i v CZC"?
    davkol avatar 23.1.2008 06:02 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Protože jinde, kde to mám rád je dražší, nebo není vůbec.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    23.1.2008 07:11 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    czechcomputer není z nejlevnějších. Třeba Alfacomp má ceny většinou (né vždy) nižší.
    davkol avatar 23.1.2008 19:43 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Alfacomp znám, mám rád, nakupuji v něm, ale nesouhlasím, že je levnější.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    23.1.2008 10:41 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Třeba Alza nebo, chcete-li něco méně masového, Softcom bývají většinou levnější. Ale najdou se i další.
    kralуk avatar 23.1.2008 15:34 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Třeba alza ma mozna ceny nizsi, ale zajem o zakaznika konci zaplacenim a dal se s nim _vubec_ nebavi, reklamace bojkotuji a sou to vubec svine...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    23.1.2008 16:39 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Holt už jedou víc ve velkém a je to takové odosobněné. Pokud vám to nevyhovuje, zkuste třeba ten Softcom.
    Luk avatar 23.1.2008 17:01 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    V poslední době čím dál víc upřednostňuji kamenné obchody. Už mi dochází trpělivost se stále se zhoršujícími e-shopy, stále stejně špatně fungující poštou a stále se zhoršujícími kurýry. Pár ušetřených stovek opravdu nestojí za ty nervy, nehledě na ztrátu času. Z toho celého mám dojem, že v e-shopech už se zhusta přestali snažit o kvalitu a mají pocit, že stačí mít nízkou cenu. Zřejmě to na lidi zabírá a kvůli ušetření pár peněz překousnou leccos.
    23.1.2008 17:03 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Já sice komponenty objednávám přes net, ale většinou si je vyzvedávám osobně.
    Luk avatar 23.1.2008 17:19 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    To dělám taky. Jenže problém je v tom, že třeba můj "domovský" obchod s výpočetní technikou měl ještě nedávno příšerně nepřehledný e-shop (ten současný - který mimochodem používají i další dva takové obchody ve městě - ovšem také není kdovíjak skvělý), že se mi v něm ani nechce příliš hledat. Takže se často radši zastavím rovnou osobně a prokonzultuji to.
    24.1.2008 01:34 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    njn, Orchidej od ED system, co by jsi cekal :-)
    23.1.2008 07:16 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    to vypadá jako kompenzace minulého přehmatu :-D
    Rezza avatar 23.1.2008 09:07 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Za disk bych si klidne priplatil, Samsung eee!
    23.1.2008 11:03 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    +1
    In TUX we trust
    multi avatar 23.1.2008 12:59 multi | skóre: 37 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    zdar

    jak tak koukam na ten screen tech cen, tak co se fontu tyce, tak mas zaply hinting+subhinting naplno ze? to ti nevadi ten zluty stin u toho
    23.1.2008 13:35 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    ano, cleartype mám zapnuto :-). žádný žlutý stín mi nevadí, žádný totiž na svém TN panelu nevidím.
    belisarivs avatar 23.1.2008 13:55 belisarivs | skóre: 21 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    ten je totis rovnez zluty :-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    multi avatar 24.1.2008 12:43 multi | skóre: 37 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    pismenka na prave strane jsou ostra, a na leve strane svetla (do zluta), konkretne to dela RGB subpixel hinting
    srigi avatar 24.1.2008 21:57 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našlapané herní superPC za 33 000 Kč - podruhé?
    Ked uz kupujes dedikovany cooler na CPU, skus pouvazovat nad tym, ci nezoberies TRAY CPU (bez chladica, bez krabice). Ludia hlasia lepsiu pretaktovatelnost. Samozrejme to plati iba ak kces taktit. Ak vezmes ten TRAY, tak nebud prekvapeny, ze CPU uz bol pouzity (ma na pinoch vpichy od patice LGA775).
    Be kind to newbies.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.