abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 547 hlasů
     Komentářů: 24, poslední dnes 17:10
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    26.4.2006 13:35 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Podepisuju taktéž a tesám do kamene.

    Ing.Petr Malásek, PhD. - také antikomunista
    Heron avatar 26.4.2006 13:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Připojuji se.

    Tomáš Crhonek - antikomunista.
    Filip Dominec avatar 26.4.2006 14:47 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Souhlas. Mám dojem, že KSČM byla navíc zákonem z roku 1993 (jako hnutí směřující k potlačení lidských práv a svobod) zrušena a teoreticky by tedy vůbec neměla existovat.

    Filipec Dominec, taktéž "reakční podpůrce imperialistických vykořisťovatelů z Wall Streetu"
    Filip Dominec avatar 26.4.2006 14:49 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Jenom je zvláštní, že ten - oficiálně zakázaný - spolek politických radikálů pustí do poslanecké sněmovny, když tam mají zasedat opravdoví poslanci, a dokonce jim tam drží místa. Podivné. :D
    26.4.2006 14:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Zřejmě se budu podepisovat "Jan Jílek antikomunista z Abíčka" :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2006 15:56 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    To radeji ne, bo by is mohli nekteri jedinci myslet, ze jste antikomunista jenom na Abicku :-) :-) :-)
    26.4.2006 15:10 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Uplny souhlas!!!

    Ing. Hanak Tomas
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    26.4.2006 15:21 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Také se připojuji.

    Ing. Ladislav Jančík antikomunista
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    26.4.2006 15:23 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Jakákoli ideologie, která podněcuje nenávist a vyčleňuje určitou skupinu lidí podle jakéhokoli znaku a chce proti ní vést boj, je už z principu zhoubná. Většinou se jí chopí vychcánkové, kteří použijí frustrované masy jako výtah ke své moci, když jim prstem ukáží na "viníka" jejich neradostné situace. Takovýto mechanismus nemůže vést k ničemu jinému než k totalitnímu způsobu vládnutí.

    Kolikrát si lidé ještě budou muset zopakovat historii aby si ji zapamatovali a poučili se z ní ? Není 16 let po pádu devastující komunistické diktatury přeci jenom příliš krátká doba na to, abychom slýchávali tolik naivních názorů ?

    In the garden sleeps a messenger ·
    26.4.2006 20:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Kolikrát si lidé ještě budou muset zopakovat historii aby si ji zapamatovali a poučili se z ní ?
    Historie se opakuje v kruzích, ale lidská blbost narůstá exponenciálně.
    Quando omni flunkus moritati
    Ku8aZ avatar 26.4.2006 15:27 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    S tím se nedá jinak než 100% souhlasit.

    Bc. Radek Kubíček, zapřísáhlý antikomunista
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    belisarivs avatar 26.4.2006 15:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Nehadam se s Vami, ale nejsmutnejsi podle me je, ze nadavate na KSCM jako takovou, ale nenadavate na lidi, kteri jenom obratili kabaty. To jsou podle me jeste vetsi hajzlove. A najde se jich dost i v ODS i CSSD.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.4.2006 16:00 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    podle me jde o komunisty, ne jen o KSCM..
    26.4.2006 16:01 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Sakra... Jako za prvního máje a nebo na projevu Hitlera. Jen tak dál kluci... :-) Heil Jílek!
    26.4.2006 16:17 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    muj postoj:

    mezi tema vojaka a lidma co nafackovali Dolejsovi neni vubec zadny rozdil. Obe dve party nafackovali cloveku s jinym nazorem. Oboje dvoje je spatne a svedci o slabem duchu onech jedincu.

    PS krom toho verim, ze fackovači za minuleho rezimu a nyni jsou ty same povahy, tj. tito by za totače nafackovali Striderovi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.4.2006 16:36 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Souhlasím.
    26.4.2006 17:07 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Skvele napsano!
    masožravá palma avatar 26.4.2006 18:53 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Nezažila jsem, ale vím dost, abych se mohla podepsat!

    Anežka Bubeníčková bt.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    26.4.2006 19:02 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Já to panu Dolejšovi docela přeji. Když někdo propaguje třídní boj a revoluci, tak nevidím nic špatného na tom, že mu někdo jiný trochu toho třídního boje dopřál :-)
    26.4.2006 23:43 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    souhlas, komunista nepatri mezi slusne lidi

    Adam Příhoda, antikomunista
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    27.4.2006 06:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se

    Ponejprv jsem zvažoval, zda-li se nejedná o fintu A. Zápotockého z první republiky, kdy tento, pozdější president měl uplaceného policajta, který mu při demonstraci jednu malou ubalil a Toník měl plus za mučednictví. (poměrně věrohodně doloženo)

    Ale ono asi ne. Chápal bych facku jako reakci, Chápal bych výzvu na souboj. Počíhat si ve dvou a zmlátit, není můj šálek čaje. To je srabárna nějakejch blbečků a žádný antikomunismus.

    Antikomunistou nejsem od konce roku 89. Vzal jsem si partizánskou dovolenou. Antikomunistů, přestoupivších z řad SSM (komunistický svaz mládeže) a bolševických manifestcí bylo nejednou tolik, že jsem si připadal navíc. Což opravdu není rejpanec do autora ani níže podepsaných! Opravdu ne, nic o nikom tady nevím.

    27.4.2006 07:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Antikomunistou jsem od roku 1968 k dnešku. V SSM jsem nebyl, v Pionýru krátce. Stále si myslím, že je ještě dost škodlivých komunistů na této planete. Na Kubě, v Koreji i v Číně. Případně v Bělorusku. To mluvím o tom kde přímo vládnou. Zde u nás jich je taky dost. Tady a v okolních zemích se alespoň snaží nadělat zmatky a škody. Julda Fučík, neblahé paměti jedna z komunistických ikon říkal: "Lidé bděte." Tak bdím. A mlátit ve dvou poslance nebo kohokoliv jiného považuji za nemravnost. A to jsem se za mlada prával po hospodách.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 08:08 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Ja jsem nebyl ani v pionyru. Vek jsem na to mel, ale nechtel jsem. Byli jsme dva takovy od nas. Pro me jsi nakazenej komunismem :-)

    Kapitalista ti proda i provaz na kterem ho potom obesis. A ejhle plati to beze zbytku. Cina nas velky pritel. Udelame cokoliv aby jsme mohli prodavat do Ciny. Ze jsme jejich nepratele, a ze by u nas chteli zase revoluci a komunismus? No a co, kupojou.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Oni mě z tý "nákazy" zcela spolehlivě vyléčili. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 08:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se

    Ano: Jak říkám, nebylo to v žádném případě na Vás!

    Pamatuji na debaty, kdy minimálně na slíbení pár facek došlo. Prostě poněkud drsní muži si "ujasňovali svá stanoviska", oba věděli s kým se baví a jak -- OK.

    Pamatuji i tu událost s dvěma cikány a Sládkem, co jí chytil na tribuně. Odmyšleno od všeho kolem, pokud jde o facku, tak mi nijak moc nepohoršuje. Byla to facka a nedokopali ho, bylo ta náměstí plným jeho věrných a on měl u sebe ochranku. Jenže všichni ti verbální drsani se těch cigošů báli. On chtěl silové řešení, tak ho měl.

    Stejně pokud by někdo dal komunistovi (a nebyla to žena a nebo vetchý stařec) facku, při jeho projevu, kdy by obhajoval vraha Gottwalda, tak fackovače bráním.

    Ale tohle ne.

    27.4.2006 08:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Sládek dostal dvakrát. Prvně když kandidoval na presidenta v roce 1992. Před Federálním shromážděním mu ji střihnul "obránce demokracie a Havla" a po druhý dostal v Novém Boru, také údajně od "obránců cti" presidenta Havla. Měl to Havel dobrý. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 07:34 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Já s tím nesouhlasím. Zmlátit druhého člověka je špatné, když se jedná o p. Jílka, i když se jedná o soudruha Dolejše. Socialismus jsem zažil a rozhodně si nepřeji návrat ke starým časům. Napsal jsem kdokoliv, ne jen komunisté. Nejsem žádný zapřisáhlý pacifista a budu první kdo se přihlásí jako dobrovolník do armády abych chránil svou rodinu pokud by kdokoliv chtěl provádět nějakou revoluci.

    To že nemám rád komunisty, republikány, pankáče, skiny, cikány, mafiány, islamisty, agresívní křesťany... mne ale neopravňuje k tomu, abych šel některé z nich zmlátil mimo "mantinely" nutné obrany. Případ, ani žádnou ze stran neznám, ale pochybuji, že soudruh Dolejš někoho napadl nebo se na to chystal, prováděl revoluci nebo jinak někoho poškozoval a ten ho zmlátil v oprávněné sebeobraně. Pak by to bylo v pořádku, ale jinak nemohu souhlasit.
    27.4.2006 08:01 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Schopnější, co jim utekli a nebo byli vyhnáni, se prostě nevrátili. Neměli už důvod

    Ja mam emigranty spojene i s necim jinym, napr. s tim ze cast se z nich zpatky vratila, ale chovali se jako machri, a chteli nas tady opice na stromech ucich obchodu a kapitalismu. Kdyz si jich lidi nevsimali, odjeli zpatky a nadavali. Ne s tim jak emigranti po roce 48 nesnaseli emigranty po roce 68 a nadavali jim do komunistu. Jak jim nadavali kdyz si hrali pisnicky S+Š a nadavali jim do komunistu. Nebo nedavno jsem sledoval porad s Hutkou, kde rikal jak prijel do USA, a slysel jak se o nem bavej, "kdo je ten Hutka?" , "to je ten co ho vyhodili z CR", " Ja bych ho odsud (mysleno USA) vyhodil taky". Jak mu nadavali ze je komunista, protoze ma dlouhe vlasy. Dlouha emigrace kazila lidim tim smerem, ze cim mensi meli povedomi o stare vlasti, tim usilovneji se s nim ohaneli, a meli na vsechno "patent".

    Uteklo nebo bylo vyhozeno spousta kvalitnich lidi, kterych si vazim, ale i spousta blbecku, kterymi opovrhuji. A nazvat emigranty temi schopnejsimi od nas, to je neco s cim nesouhlasim. Ale emigrantu by se to urcite libilo.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:02 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Ne s tim -> Nebo s tim
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Fakt je ten, že většinou odešli schopní lidé, nebo byli vyštváni. To že někteří z nich po pádu komunismu nezvládli svůj úspěch a měli "patent na všechno" je věc jiná. Ale obrovská spousta kvalitních mozků unikla z této země bez možnosti návratu. A to byla katastrofa pro tuto zemi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 09:36 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    ja si spis myslem ze je to tak ze o tom ze odesel schopnej clovek se vi, o tom se mluvi. O Frantovi a jeho odchodu nestekne ani pes. Proto se to tak muze zdat.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:58 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    jen mě tak napadlo, jestli to není jen důsledek bojů dvou frakcí uvnitř KSČM, z nichž soudruh Dolejš jednu dost výrazně zastupuje... čili, komunisté si vyřizují mezi sebou účty způsobem sobě vlastním a navenek to z nich učiní bezmála mučedníky, co trpí pro své přesvědčení...
    27.4.2006 09:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    No vida, že by soudruzi podle hesla "pro hubu na hubu?"
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    JiK avatar 27.4.2006 09:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Qui Bono?!
    Podle prastareho pravidla Qui Bono bych to odhadl na to ze si to nejak zaridil soudruh Dolejs sam, aureola mucednika za komunistickou myslenku, za 'prava chudych' totiz pomuze nejen ostatnim komunistum, ale hlavne jemu osobne ve Strane, kde je jako ideove nepevny reformator a nestalinista pomerne dost neoblibeny.

    Poznamka pro hnidopichy, ano, opravdu se nejen muze psat Qui Bono a nejen Cui Bono, a ta prvni verze je dokonce rozsirenejsi a spravnejsi.
    27.4.2006 10:35 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    no, v jiných partajích se rovnou střílí... ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.