abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
    Celkem 0 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    5.2.2021 12:11 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co by pomohlo?

    Zrušit veškerá opatření a smířit se s tím, že část populace bude mít smůlu a buď umře, nebo bude mít nějaké dlouhodobé zdravotní následky.
    5.2.2021 14:36 /dev/ka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    psychopatologický asociál
    5.2.2021 14:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    To jsou spis vsichni koronahysterici. Tem nevadi omezovani lidskych kontaktu, respektive jsou ochotni se jich vzdat pro pochybne bezpeci pred nakazou.
    5.2.2021 15:25 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Presne tak. Sadisticti narizovaci, kteri jsou ochotni pripustit zavreni skol a aktivit pro nejmensi deti jen kvuli tomu, aby radoby zachranili par gerontu. At jdou do prdele.
    5.2.2021 15:37 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Kapitalista sa nezaprie.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    5.2.2021 15:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jak se má ovečka?
    5.2.2021 16:06 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Ako sa má vlk ?

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    5.2.2021 16:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Mám se dobře.
    Dalibor Smolík avatar 6.2.2021 18:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Typická reakce sobce. Mně se to netýká, tak mě s tím neobtěžujte. A nevšimne si, že už to dávno není jen otázka gerontů. Ale lidí, kteří mají před sebou ještě třeba 20 let života. Stačilo se podívat, když jsme částečně rozvolnili před Vánoci na tři týdny. (Lockdown byl zase od 27.12.20). Denní přírůstky byly kolem 17 tisíc, počty lidí v nemocnicích - i těch, kteří nejsou v evidenci Covidu - rostou. Já jsem onemocněl hned po Vánocích, dodnes z toho nejsem venku. Mimochodem, neteř 34 let, máma od třech malých dětí je v dost vážném stavu s neurologickými potížemi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.2.2021 20:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Vazeny pane Smoliku, vazim si vas, ale nesouhlasim s vami. Absolutne. Kazdy se muze chranit! To je prece axiom. Muzete nosit respirator, muzete nevychazet z domu, muzete si vybirat lidi pro setkani, atd. Ja ani nezlehcuji ztraty na zivotech, ale na druhou stranu odmitam zit dalsi rok v omezenem rezimu. Ani ja tech let nemam nekonec a nechci, aby mi stat vnucoval snizenou kvalitu zivota. Obrovske zadluzeni a deset milionu lidi bez svobody jsou take ztraty. Kdo posoudi, co je horsi zda par mrtvych, nebo toto? Nikdo. Kazdy mame jine priority a ve chvili, kdy se kazdy muze sam chranit efektivne a levne, neni legitimni zavirat celou zemi a nutit lidem nejaky polovezensky rezim. Ja proste uz chci zit a odmitam dalsi rok snizenr kvality zivota.
    7.2.2021 02:56 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Kazdy se muze chranit! To je prece axiom.
    Ale neni, jsou to proste zvasty. Je to nakazliva nemoc a kazdy, kdo se rozhodne pro riziko, zvysuje riziko i pro vsechny ostatni, bez ohledu na to, jak ti se rozhodli. Nekdo se rozhodne jit do hospody, nekdo nejit, ale je mu to houby platne, protoze se s tim prvnim potka v praci nebo v autobuse, ledaze tomu prvnimu prenecha i pracoviste i MHD a pujde se past. Ale pak kdo koho omezuje?

    Ja proste uz chci zit a odmitam dalsi rok snizenr kvality zivota.
    To ale asi chtelo i tech 17K mrtvych na SARS a kvalita jejich zivota poklesla pomerne dramaticky.
    7.2.2021 13:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co je na tom za zvast? Ty si prece muzes vybrat, s kym se potkas, zda pojedes mhd nebo do prace. Co je na tom nepravdiveho? Samozrejme kazda lidska interakce ma sva rizika a to i bez covidu.

    17k mrtvych? No a co jako? Likvidace svobod, ekonomiky, moralky a demokracie jsou ztraty daleko vyssi.
    9.2.2021 15:09 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co je na tom za zvast? Ty si prece muzes vybrat, s kym se potkas, zda pojedes mhd nebo do prace. Co je na tom nepravdiveho? Samozrejme kazda lidska interakce ma sva rizika a to i bez covidu.

    17k mrtvych? No a co jako? Likvidace svobod, ekonomiky, moralky a demokracie jsou ztraty daleko vyssi.

    Pekne pokrútené myslenie.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    10.2.2021 10:11 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    A věříš tomu, že přesně totéž si myslíme naopak my o tobě a ostatních koronavirových buzerantech?
    11.2.2021 12:39 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    zcela zbytecna urazka cloveka, ktery nikoho neurazel. Nediv se ze te pak neberou lidi vazne.
    11.2.2021 14:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Urážku v tom může vidět jenom ten, kdo sám sebe počítá mezi koronavirové buzeranty. Ovšem pak to není urážka, nýbrž pouhé konstatování.
    11.2.2021 16:17 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    ano, uvažoval jsem úplně stejně, jenže nikdo sám sebe nepočítá mezi koronavirové buzeranty - pak to tedy urážka od tebe je - zopakuji, zcela zbytečná urážka, bacha na to, ve svatém zápalu poznání a kázání pravdy, stává se člověk zaslepeným, ať už je koronavirový buzerant nebo popíračský impotent a hranice je tenká. Zbytečně se stáváš směšným.
    11.2.2021 19:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Je mi šumafuk jak si to kdo přebere. Pokud se někdo sám mezi ně nepočítá, tak se nemá co urážet. Ovšem pokud patří k těm, co si hodlají na druhých vynucovat co mají a nemají dělat, proto aby je snad náhodou neohrozili, tak mezi ně patří, ať se mu to líbí, nebo ne.
    11.2.2021 19:42 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Napsals o tobě a ostatních koronavirových buzerantech, tedy jsi ho do té kategorie přímo zařadil. Leda bys spojení o tobě a ostatních chápal nějak neobvykle.
    11.2.2021 22:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jistě. Kdybych napsal "a dalších", místo "ostatních", tak by to možná tak expresivně nevyznělo. Nicméně jak sám víš, diskuzní příspěvky zpětně editovat nelze.
    12.2.2021 09:01 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Já v tom takový rozdíl nevidím, ale dejme tomu, že v tom takový rozdíl je. Nebylo by pak lepší, než se hádat, že jsi nikoho neurážel, rovnou napsat něco ve stylu, pardon, tak to nebylo myšleno?
    12.2.2021 09:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Ne. Protože normální člověk se kvůli nějakého plku v diskuzi neuráží.
    12.2.2021 12:32 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nešlo o to, jestli se urazil, ale o to, že ti bigBRAMBOR (nikoli ewew, kterého jsi tak, byť třeba neúmyslně, označil) psal, že je to zbytečná urážka etc. a ty místo toho, abys to objasnil, tak se hádáš. Nediv se, že tě lidi považují za stroj :)
    12.2.2021 14:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Asi by sis měl ujasnit co je to hádka.
    12.2.2021 15:07 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Tak si to hadání na hraď diskutováním. Na principu to nic nemění. Rád slovíčkaříš, co?
    12.2.2021 19:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jen když na to mám náladu a čas.
    12.2.2021 21:33 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Ja bych spíš řek, že pokaždé, když nechceš uznat svůj omyl. Na kličkování jsi mistr.
    10.2.2021 22:56 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Kalm je to, ze si "muzes" (teoreticky ano, v praxi ne), i to ze "vybrat" (vesmes nemas na cem vyber zalozit, protoze infekcniho nepoznas), a cele je to non sequitur, protoze, jak jsem rekl, kdo se rozhodne pro riziko, zvysuje riziko i pro vsechny ostatni, bez ohledu na jejich rozhodnuti.
    Je to asi argumentovat proti dopravim predpisum s poukazem na to, ze kazdy se muze chranit. Muze nevychazet z domu. Nejezdit do prace. Vybrat si, s kym se potka. Mit v aute airbag. Ale misto toho jsou same omezujici prikazy a zakazy, ktere likviduji svobody, ekonomiku, moralku a demokracii.
    Plus ma to pomerne bizardni dusledky. Na jedne strane by i vylozene infekcni osoba nesmela byt nijak omezovana, protoze ostatni si mohou vybrat, jestli se s ni potkaji, nebo ne, na strane druhe pokud si vyberou, ze se s ni potkat nechteji, a vylepi vsude "infekcnim vstup zakazan", tak by to mela infekcni osoba respektovat a...omezit se?
    7.2.2021 06:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    7.2.2021 13:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Kdo jsi, abys urcoval, jak ma kdo zit svuj zivot? Jsi sadisticky narizovac. Sam se bojis a chces diktovat ostatnim, aby ses citil o trosku bezpecneji. Prosazovani narizeni neni nic jineho nez sadismus, diktat.
    7.2.2021 14:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Fet, kurvy, korupce, to je to co ti někdo omezuje? Meleš tu o morálce a sám žádnou nemáš.
    7.2.2021 15:05 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Obávam sa, že v tomto prípade pomôže, len "Pull the plug". Jednoducho ignorovať tieto reči.

    Najhoršie je to, že si to vôbec neuvedomujú tí čo hlásaju o uvolnení, že k tomu samy prispeli.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    7.2.2021 16:28 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Najhoršie je to, že si to vôbec neuvedomujú tí čo hlásaju o uvolnení, že k tomu samy prispeli.
    Jo? A čímpak? Tím že si dovolili neochořet, neskončit ve špitálu či snad dokonce neumřít?!
    Gréta avatar 8.2.2021 18:02 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    jasnej důsledek těch všech nařizovacích vopatřeních různejch ulítlejch :O :/ tak dlouho je chudáky kamioňáky vomezovali ažse vykašlali nejenom na koronavirusovou totalitu ale jakože uplně navšecky zákony :/ :/

    když tě eu státy chtěj nechat klidně chcípnout nadlažbě zato žeje celou dobu živíš svejma daněma vydřenejma za volantem a navíc ani třeba jako nejseš riziková skupina proč bys jako měl dodržovat zákony takovejch států?? :O :/

    JiK avatar 8.2.2021 18:06 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    mam pocit, ze ty zakony tam porusovali hlavne ti vladou najmuti "dozorci", kteri tam chlastali, fetovali, sukali na nocni, prodavali falesne osvedceni o negativnim testu na strasny zly kovid, a tak...

    Skoro to vypada, jakoby dat autoritou statu moc nad lidma nejake skupine smejdu nebyl uplne dobry napad...
    Gréta avatar 8.2.2021 20:51 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    tomu nevěřim u bachařů/fízlů/celniků určitě jako dělaj jenom samý hodný vochotný schopný čestný spravedlivý lidi dobrota sama :D :D ;D ;D

    ještěže takový lidi máme i tady unás a má kdo ližeřům zastavovat vleky nebo slíkat při zatýkání hospodský dotrenek zatimco vo kus dál je jejich velitel na party :O :O :D :D :/ :/

    tvl došpitálu pomáhat všecky ty gaunery uniformovaný nahnat ať sou jako aspoň jednou kněčemu dobrý.

    9.2.2021 08:59 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Neblbni, nemaj cas, musej kontrolovat estli nemas nahodou vylepenou lonskou dalnicku ...

    A tak jako pokazdy ve 100% pripadech naprosto dokonale zvladaji snih, takze jako vzdycky je D8 neprujezdna, a jeste urcite par dnu (mozna tentokrat i tydnu) bude, protoze nemci jako vzdy naprosto logicky uzavreli dalnici pro kamiony aby se to nejdriv protahlo, kdezto ti nasi kreteni je tam jako vzdy nechali najet.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    9.2.2021 15:01 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Typická reakce sobce.
    Vy jste sobec. Vy chcete ostatnim diktovat, jak maji zit! Co je sobeckeho na tom, co chci ja (osobni odpovednost)?
    Mně se to netýká, tak mě s tím neobtěžujte. A nevšimne si, že už to dávno není jen otázka gerontů.
    To je uplne jedno. Je mi jedno, zda se to tyka tricatniku ci osmdesatniku. To, ze se kazdy muze efektivne chranit sam, je zjevna pravda!

    SOBEC je ten, ktery ve jmenu vlastniho radoby bezpeci je ochoten prosazovat diktat, omezovani svobod druhych, likvidaci verejnych financni a ekonomiky. Nesobecky je ten, ktery je ochoten se chranit sam a nediktuje ostatnim, co maji delat! Je mi za vas stydno, pane. Cekal bych, ze budete v te druhe skupina. Fuj!
    10.2.2021 08:47 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Zádrhel je v tom, že je nemálo problémů, jejichž řešení vyžaduje koordinaci celé společnosti (aneb jak píšeš diktovat ostatním). Je to nevyhnutelný důsledek života ve společnosti více než jednoho člověka.
    Fluttershy, yay! avatar 10.2.2021 11:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Navíc biologická realita je taková, že Homo sapiens sapiens je jedno z nejspolečenštějších zvířat vůbec.

    Proto je např. samotka formou mučení – hle, zdejší bojovníci za individualismus protežují právě takové sebetrýznění lidí, kteří by mohli mít problém s čovidem, nebo jejich prostě obětování vlastnímu sobeckému zájmu… místo aby hledali nějaké společenské ekvilibrium.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.2.2021 14:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    místo aby hledali nějaké společenské ekvilibrium.
    A to zastánci co nejtvrdších opatření dělají?
    Fluttershy, yay! avatar 10.2.2021 19:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nejtvrdší opatření, které někoho vidím skutečně navrhovat, je sanitární kordon – pouze na několik týdnů, za čímž je celkem logická kalkulace… akorát není realistické, že by to tady a teď populace dodržovala. Když pak přijde řeč na to, že by to měly vynucovat represivní složky, začne to být vážně problematické.

    Přitom současně jsou na stole i pozitivní motivace, hybridní režim mj. ve školách atd.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.2.2021 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Represivních složek nemáme dost na to aby mohli cokoliv vynucovat. Sanitární kordon je blbost. Ta nemoc během něj nezmizí, bude tady možná už navždy, takže je potřeba vymýšlet udržitelná řešení. Naopak díky nesmyslným cyklům rozvolnění a utahování jsme nejhorší na světě.
    10.2.2021 11:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Sorry, ale lidé nejsou včely nebo mravenci. Patříme k živočišnému druhu, pro který je výhodné se sdružovat do větších celků, ovšem nikoliv nezbytně nutné.

    Jakákoliv epidemie, atp. je pouze přirozenou obrannou reakcí na zvýšenou koncentraci jedinců – přemnožení. Takže oním “bojem v první linii” a “opatřeními” se pouze odsouvá finální stav, kterým je snížení populace.
    10.2.2021 13:29 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Já zdaleka nemyslel jen epidemie. Princip, kdy se řeší problémy, nebo se jim předchází tím, že se zavedou obecně platná pravidla, je obvyklý. S jeho důsledky se setkáváme každý den. Je starý zhruba jako lidstvo samo.
    10.2.2021 14:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Já zdaleka nemyslel jen epidemie. Princip, kdy se řeší problémy, nebo se jim předchází tím, že se zavedou obecně platná pravidla, je obvyklý. S jeho důsledky se setkáváme každý den. Je starý zhruba jako lidstvo samo.
    Myslím, že by ses měl jít opláchnout. Zavádění obecně platných pravidel a jejich vynucování silou není staré jako lidstvo samo. Každá tlupa měla svoje vlastní pravidla o kterých ani náhodou nelze říct že by byla obecně platná.

    A ani dnes neexistuje nic jako obecně platná pravidla. Stačí vystrčit hlavu z… ulity(?)
    10.2.2021 15:20 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co třeba zákony? Ty platí pro všechny stejně a bývají vynucovány silou.
    10.2.2021 15:23 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    A co takhle si prostudovat jak vypadají zákoníky sousedních států? Nebo si fakt myslíš, že jsou všechny stejné?
    10.2.2021 15:55 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Však taky od začátku píšu a společnosti, což může znamenat kdeco. Nebo až se příště budeš rozčilovat, že obecně platná pravidla proti covidu, jsou na nic, tak tě mám poslat do Německa? Tam jsou jiná. Samozřejmě, že pravdila se liší skupina od skupiny. To ale vůbec nic nemění na tom, že je nemálo problémů, jejichž řešení vyžaduje koordinaci celé společnosti (ať už myslíme stát, či tlupu, nebo třeba nějakou unii). Nic to nemění na tom, že princip, kdy se řeší problémy, nebo se jim předchází tím, že se zavedou obecně platná pravidla (např. v rámci státu, či tlupy, nebo třeba nějaké unie), je obvyklý.
    10.2.2021 17:13 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Podľa mňa toto je neustále opakujúci sa cyklus.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    10.2.2021 17:23 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Ta tvoje pravidla nefungují, a nebudou fungovat i kdyby jsi stál nad každým s karabáčem! Takovým způsobem se to prostě řešit nedá.

    Úspěšné řešení problému je založeno na tom, že necháš řešení na jednotlivcích, a negeneruješ chaos. K ničemu jinému totiž ta zmatečná opatření nevedou! Kdo se bojí koronáče, nebo je rizikový se podle toho zařídí i bez buzerace státu. Jenomže to naši idioti vytvářejí prostředí, které nejenom že nebrání nákaze, ale přímo způsobuje druhotné problémy, které však pro řadu lidí končí smrtí!
    10.2.2021 18:11 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    To, že implementace realizovaná naší vládou je zmatečná neznamená, že ten obecný princip je špatně. V jiných záležitostech naopak postup nechat vše na jednotlivcích vede k chaosu.

    Kdo se bojí, tak se nemůže vždy sám zařídit.
    10.2.2021 19:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Pokud selže vláda tolikrát, že je lepší jí pro vlastní duševní zdraví vůbec neposlouchat, a vzhledem k politické situaci není žádná možnost jí vyměnit za kompetentní, tak prostě nezbývá nic jiného než chaos. Ale můžeme si za to samy, když si myslíme, že peníze na marketingovou kampaň (Babiš) a nostalgie (Zeman) jsou dostatečná kvalifikace k řízení země.
    Gréta avatar 10.2.2021 20:05 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Co třeba zákony? Ty platí pro všechny stejně a bývají vynucovány silou.

    třeba norimbercký sou jakože takovej móóóc hezkej příkládek :/ ;D :/ ;D

    11.2.2021 09:09 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Opravdu?
    10.2.2021 14:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    To je dost blbě napsané. Vždycky se ve společnosti posuzuje přínos/dopad zákonů a dalších nařízení. Ideálně se vybírají taková, kde je kompromis mezi účinností a co nejmenším zásahem do života lidí. To se u koronaviru neděje, nařízení se tahají z klobouku a kdo s nimi nesouhlasí, tak je antirouškař a sobec.
    10.2.2021 14:19 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    To se vůbec nevylučuje.
    10.2.2021 16:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Takže máme nejtvrdší potlačení osobní svobody od války, které trvá víc než půl roku a zároveň jsme nejhorší na světě přesně v tom co ta opatření mají zlepšit. Školy nemám, ale někde se asi stala chyba. Nejlepší na tom je, že je tady pořád část lidí, kteří to podporují a naopak ještě volají po zpřísnění nefungujících opatření.
    10.2.2021 17:12 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Problém je disciplína ľudi. Pokial väčšina bude stále obchádzať pravidla, tak prídu tvrdšie sankcie.

    Ak by mal dôjsť k zrušeniu opatrení, tak by mal zaniknuť aj nárok na odškodne za zatvorenie prevádzky.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    10.2.2021 17:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Četl jsem třeba vyjádření epidemiologů, že díky tomu, že lidi nosí roušky, se nešíří chřipka. A díky tomu, že je nenosí, tak se šíří covid.
    10.2.2021 17:20 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Ano, stalo se mnoho chyb. To se nevylučuje s tím, že je nemálo problémů, jejichž řešení vyžaduje koordinaci celé společnosti a epidemie mezi ně patří.
    10.2.2021 18:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Všechno mezilidské soužití vyžaduje kooperaci společnosti, ale málokdy je takhle represivní a zároveň nesmyslná a přesto podporovaná tak velkou částí vystrašených.
    10.2.2021 18:13 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Však já nikdy netvrdil, že to naše vláda dělá dobře.
    JiK avatar 10.2.2021 18:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jinými slovy, chceš diktátora, ale hodného (takového, který ostatním bude nutit to, co chceš ty).
    10.2.2021 19:44 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nic takového jsem nepsal.
    10.2.2021 18:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Dobře, tak jsme na úrovni teoretických debat v intelektuálních kruzích. A co z toho vyplývá?
    10.2.2021 19:33 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Že přistupovat k tomu pouze stylem každý ať si to řeší po svém není řešení.
    10.2.2021 19:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Naopak! Je to jediné řešení! Kdo na to peče, tak buď umře, nebo získá protilátky. A ten kdo na to nepeče se nechá naočkovat, nebo si bude dávat majzla tak dlouho, dokud mu bude hrozit reálné nebezpečí.

    Takhle nás Babiš a ten jeho poblázněný spolek "odborníků" potápí do čím dál většího zadlužení, a ještě při tom ohrožují na zdraví a na životě všechny ty, co zrovna trpí jiný neduhem než zrovna koronavirem.
    11.2.2021 09:06 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    On to Meh víceméně napsal za mě. Chování každého ovlivňuje spoustu dalších, které třeba ani nezná. To nutně vede k nutnosti zavést nějaká obecně platná opatření v rámci nějakého celku (třeba státu). Ostatně kvůli chřipce se to dělá už roky.

    To, že si myslím, že Babiš a ten jeho poblázněný spolek "odborníků" na to jdou dost špatně, jsem tu už zmínil už několikrát.
    10.2.2021 20:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Pokud lepší řešení selžou, nic jiného nezbývá.
    11.2.2021 09:08 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Doufám, že jsme dostatečně civilizovaná společnost, aby k tomu nedošlo. Ale když vidím, jak to řídí naše vláda, tak se toho obávám :(
    5.2.2021 15:26 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jsi akorat tak TY. Zavri se do sklepa a prestan omezovat ostatni.
    Gréta avatar 5.2.2021 12:20 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    • nařídit lidem aby každý ráno uďáli kotrmelec byť byto jako mělo zachránit jedinej život :O :O
    • všecko promořit
    • pustit zvířata ze zologickejch zahrad do ulic by se lidi jakoby báli chodit ven a zustaly zavřený doma
    • deportovat ližaře někam do polska/na sibiř
    • dát si nahlavu igelitovej pytlik jak jako raděj vládní experťy
    • dělat že žádnej bacil neni
    • strašit lidi že když jako furt polezou ven že vodpálíme kobaltovou bombu v parlamentu. jenže voni pak lezli eště víc ven :D :D
    • postavit v každým věčím baráku bar/kadeřnickej salon a další tydlety a tam kde maj výtah udělat zeschodiště sjezdovku když ji teda jako tak děsně nutně potřebujou by nemuseli lidi chodit ven z baráku. a žrádlo jim do voken posílat dronama nebo střílet raketama jak to jako vymyslel tamten votčenášek :D :D ;D ;D
    • sipat zletadla areosol s ještě nějakým nebezpečnějším virusem a jak byseho jako lidi báli tak by se skovávali i před vobyčejným koronavirusem :D ;D
    • udělat veřejnou zbírku na plastiku pro kulvajta/lewinskýho by vypadali uplně stejně jako klaus/beran a nechat je řikat dezinformace dezinformací :D :D
    • zakázat koronavirus evropskou směrnicí
    • vyhlásit koronavirusu totální válku a pak snim jakože sjednat příměří
    • vodstěhovat se na planetu b a nechat tady vostatní blbnout ;D
    Bystroushaak avatar 5.2.2021 12:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Kdo si prošel "správný" obor na vysoké škole, měl i přednášky z teorie řízení. Kolega mi z toho dal jedno ponaučení. Když se znažíme řídit systém, kterému nerozumíme, rozhasíme ho ještě víc, než je na začátku. A to se teď stalo. Vláda si nechce připustit, že nerozumí systému, který chce řídit (stejně jako v oblasti ekonomiky).
    Já si zase vybavil teorie z automatizace, kde impulzní regulace mají hysterezi. Takže třeba topení, kde se spíná termostat na 50 stupních prvně začne topit, pak to hitne 50°C, jenže to ještě chvíli setrvačností hřeje, než se to dostane na 55°, pak to padá dolu, na 50° to zase sepne, ale trvá chvíli než se ta hmota roztopí, takže to reálně začne topit zase až třeba u 45°. A neustále ti to osciluje kolem toho.

    Hezky to ukazuje tenhle obrázek: https://www.dixell.cz/wp-content/uploads/GRAF3-1024x509.jpg

    Když se česká vláda snažila optimalizovat na číslo R0 kolem 0.8, tak jim tohle někdo měl vysvětlit, že pokud se chtěli zbavit korony, tak měli nastavit regulátor na 0 a ne 0.8, kde jim to neustále bude tancovat pod a nad s nějakou odchylkou. Teď přešli na sofistikovanější regulátor, ale pořád mi to nepřijde jako PID optimalizovaná na 0.
    5.2.2021 13:17 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Hystereze je trošku vyšší liga, zatím jim úplně uniká, jak to vlastně mají řídit. Pokud tvrdí, že virus má dlouhou inkubační dobu, tak ta hysterezní smyčka může být i 2-3 týdny.

    Zatím to bylo tak, že po přitvrzení opatření říkali, že na hodnocení se musí počkat 2 týdny, po rozvolnění za 3 dny řekli, že za zhoršení můžou lidi, že chodí po obchodech a nakupují (případně chodí do školy, na hřbitovy apod.).
    5.2.2021 16:32 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    a) je to banda negramotnych blbu

    b) i kdyby jakakoli skutecne FUNKCNI opatreni dodrzovalo JEN 50% obyvatel, tak by se to MUSELO velice razantne projevit. Defakto 70% je hranice, od ktery by se sireni ZCELA zastavilo.

    c) je tudiz naprosto zjevny a dokazatelny, ze VSECHNA prijata "opatreni" nemaji efekt naprosto ZADNY. Realne sme na prakticky exaktne stejnym prubehu jakej ma bezna chripkova sezona = NIC se nedeje.

    d) teda krome toho, ze tu milion lidi privedeme nabuben.

    e) jakmile se otepli, pocty poklesnou (zima by taky pomohla, ale muselo by mrznout). Bures pak zacne vyskakovat a vykrikovat jak ON vsechny a vsechno zachranil.

    Vsechno je to jen a pouze divadlo pro duchodce = buresovo volice. Hlavne ze stavime nemocnice, pro ktery stejne nemame personal, abysme je pak zas bourali. Jednoho hospodskyho vopicie odvede v klepetech a jinyho necha poradat nekolikadenni mejdan, kteryho se ucastni ... vopicajt.

    Vykrikuje se, jak se budou vockovat duchodci, aby se (jako vsude) nejdriv navockovali papalasi (co by se asi tak stalo, kdyby nam nedej boze bures vonemocnel ... jo aha, nejmin 1/2 naroda by to sla oslavit). A co treba kdyby veprak prohlasil, ze prenecha svoji davku nekomu potrebnejsimu a uzitecnejsimu ... jo aha, to nejsem ale v CR.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    5.2.2021 17:05 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    hlasovani pro koblihy se obvykle svadi na duchodce, ale koho voli slovaci zijici v CZ s volebnim pravem (cca 150000), cikani (250000), vietnamci (70000) a zamestnanci (nebo jinak z neho tyjici) koblihoveho imperia (min 20000)? Ovsem je samozrejme mozne ze slovaci sveho krajana ignoruji, ze cikani o socialni davky a toleranci kriminality nestoji, ze vietnamci uz kseftovat nepotrebuji a zamestnanci (plus dodavatele apod.) koblihoveho imperia stoji o jeho zanik, ze. A pro ovladnuti CZ staci 300000 hlasu ve volbach...
    5.2.2021 13:13 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Je treba vsechno uvolnit a vratit lidem svobodu. Kazdy se muzeme chranit respiratorem, rouskou, izolaci, pokud chceme. Ja na ostatni seru, uz chci zit. Uz je mi fakt jedno, kdo umre. Ja chci zit. Covid uz jsem mel a klidne ho risknu znovu :-P
    5.2.2021 19:44 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co přesně znamená to žít? Co přesně ti chybí tak strašně že na ostatní už seres?
    5.2.2021 22:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    kultura, sport, spolecenske kontakty, restaurace, cestovani...
    6.2.2021 07:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nic z toho není pro život nezbytné.
    JiK avatar 6.2.2021 16:15 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Pravda, ale teď zůstává otázka, jestli chceš zacházet s celou populací nevinných lidi hůř než s doživotně odsouzenými zločinci (kteří aspoň něco z toho mají)...

    Oni si totiz lidé sami vyhodnotí (vyhodnotili) jak moc se cítí ohrožení a podle toho dodržují nebo nedodržují nařízená opatření. Sami si zhodnotili jejich smysluplnost a účinnost. A výsledek vidíš sám. :-)

    Můžeš je nechat postříkat slzakem nebo vodním dělem, můžeš je nechat zmydlit pendrekama, pro ochranu jejich zdraví, třeba...
    6.2.2021 16:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Život je důležitější než zábava.

    Ano, výsledek vidím sám: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tak-vypada-unava-a-smutek-snimky-z-preplnene-nachodske-nemocnice-140400
    6.2.2021 18:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Kdyby nebylo koronaviru, tak by po lidech na jipkách neštěkl pes. To co píšeš je jenom důsledek špatné organizace. Nic víc. Kolega mi přeposlal stejný link. Zřejmě se domníval, že to na mě udělá dojem. No neudělalo. Na JIP se prostě taky umírá. Tak to je a tak to bylo. Kdo si to moc bere, nemá tam co dělat, pokud se z toho nechce sesypat.
    6.2.2021 00:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Chtít žít je naprosto legitimní, život nepočká pár let než epidemie přejde jako hra v počítači. Na ostatní sere v první řadě náš stát. Místo, aby vytvořili plán jak žít co nejvíc normálně, vymysleli dementní systém brzda-plyn: nesmyslné rozvolňování, střídané nesmyslnými zákazy. Takže potom jsou lidi zmatení a stát všechny neúspěchy svádí na ně. Připosraní občané tomu ještě tleskají a udává se víc jak za komunistů.
    5.2.2021 13:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    - otevřít sportoviště, restaurace, mnalé obchody, prostě všechno

    - zrušit povinnost roušek, trestat špinavé roušky

    - podpořit sport a vůbec kondici obyvatel

    - ohroženým skupinám zdarma ffp3 ochrane prostredky

    - nepouzivat antigenni testy, testovat pcr treba kazdy den (realne naklady jsou 80 korun), 100% nahrada mzdy v karantene
    5.2.2021 13:22 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Některé věci dlouhodobě fungovat nebudou.

    - V respirátoru FFP3 se většina netrénovaných spíš udusí.

    - 100% náhrada mzdy bude znamenat, že se začne kšeftovat s pozitivními testy. Doteď se řešilo, jak to udělat, aby se lidi neházeli marod, proto se neproplácí první 3 dny, nemocenská je kolem poloviny platu. A najednou se uvažuje o tom, že se dá nemocenská 100% mzdy.
    5.2.2021 13:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    - vsak noseni tech respiratoru by bylo dobrovolne, jen kdo by chtel, kdy by chtel (treba jen na nakup)

    - je potreba efektivne trasovat a efektivne davat lidi do karanteny - kdyz ztraci na mzde, tak se karantene vyhybaji a kontakty taji - muze ta motivace vypadat jinak, ale ted to proste nefunguje - nepocital jsme to, ale myslim, ze pokud se prestane dusit ekonomika, na ty nemocenske bude penez dost (ve srovnani se soucasnym stavem)
    5.2.2021 16:26 TomášJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Respirátory jsou potřeba. Proč jsou respirátory potřeba je ukázáno zde. Na posledním grafu si porovnejte hadrovou roušku s účinností 40/20 (výdech/nádech) a respirátor s účiností 95/95 (FFP2). Není třeba mít FFP3, bohatě bude postačovat FFP2. Třeba za 3.50Kč za jeden kus. 3.50Kč za kus ustojí i sociálně slabé skupiny.

    A pak je druhý problém - nošení. I sebelepší respirátor nefunguje jako respirátor, pokud je mezi ním a lidskou tváří díra že by prolezla myš, natož virus o průměru 100 nm. Účinnost nesprávně nošeného respirátoru pak klesá na úroveň látkové roušky. Dneska jsem se speciálně díval kolik lidí má roušku nasazenou správně v metru. Odhadem tak jeden ze sta (viděl jsem asi jednoho). Češi se musí naučit nosit správně respirátory. Bez toho se bohužel budeme stále potácet okolo reprodukčního čísla 1. Němci zavedli respirátory 12.1. Od té doby denní počet případů klesá (výraz NC/P). V Rakousku, které rovněž zavedlo povinnost nosit FFP2, klesá také.

    A kdo se snad i v FFP2 respirátoru dusí tak může mít jednovrstvý meltblown s účiností cca 80%. S takovým respirátorem jsem schopen uběhat hodinový fotbalový zápas (osobně vyzkoušeno několikrát v září). A pokud se podíváte na již zmíněný odkaz a nastavíte 80% účinost, tak zjistíte, že takováto snížená účinnost by na radikální potlačení měla stačit. Ale ten respirátor musí těsnit.

    Pokud máte někdo nějakou fungující marketingovou strategii, jak naučit 10 miliónů Čechů nosit správně respirátor, tak sem s tím. Cena takové fungující strategie je v dnešní době nevyčíslitelná. (Kontakt na mě je to video na respirátor za 3.50kč)

    5.2.2021 16:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    lol

    tech rousek nebo respiratoru potrebujes na den pet deset klidne i dvacet, ne jeden kus - je to jednorazova pomucka. jakmile ji sundas a strcis do kapsy, a znova nasadis, tak ty viry z te rousky nebo respiratoru rozprasujes do okoli - je to horsi nez rousku nemit vubec. Kdyz je to mokre, tak to taky nefunuje. Vyjimkou by mohly snad byt rousky a respiratory se stribrem ci medi schopne se samodesinfikovat, ale nakolik je to ucinne by musel potvrdit nejaky test. Moc tomu neverim, virus neni bakterie, je to mimo bunku pasivni castice a ty mechanismy co likviduji bakterie asi fungpovat nebudou.

    jedine realne reseni je ty rousky zrusit, zavest dobrovolne respiratory pro rizikove skupiny, dotovat je a udelat kampan o tom co znamena jednorazova pomucka
    5.2.2021 18:12 TomasJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Ten pán je ukázkový příklad důvodu, proč je marketingová strategie na nošení respirátoru obrovským oříškem. Neumí nosit respirátor a tvrdí, že respirátor bude horší než rouška (nebo i nic), kvůli "rozprašování viru".

    • Respirátor nemáte co strkat do kapsy, tam vás neochrání. Ten máte mít na obličeji. Dá se to vydržet celý den i v létě (osobně ověřeno)
    • Pokud jej budete mít mokrý a špatně prodyšný, tak si jej vyměníte. Mokrý respirátor rozeberete a filtrační vrstvu vyhodíte.(Pokuď teda používáte model za 3.50Kč. zbylé součásti schováte do igelitového sáčku a umyjete je třeba až večer mýdlem). Umyjete si ruce mýdlem, nebo vydezinfikujete gelem a nasadíte nový respirátor. Ale asi nebudete mít respirátor mokrý každou hodinu, že ne? Mě vydrží jeden kus bez problému celý den. Jen při velmi intenzivním sportu, jej potřebuji po 20 minutách vyměnit, protože je mokrý. To s lehkým srdcem udělám, 3x1.7Kč za hodinu sportu moji peněženku opravdu nezruinuje.
    • Meltblown funguje (i) na elektrostatickém principu. Tkanina elektrostaticky přitahuje vše ve svém okolí. To co zachytí není úplně jednoduché z něj dostat. Ale po manipulaci s použitým respirátorem je nutné si umýt ruce.
    5.2.2021 18:37 lusk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nejde jen o cenu, jde o to, kolik odpadu zbytečné masivní nošení jednorázových pomůcek vytvoří. Viz. třeba jak vypadala Praha na jaře, když mraky blbců nosili do obchodů gumové nebo igelitové rukavice a pak je vítr vyfoukával z odpadkových košů. Nebo jak se všude válejí jednorázové roušky. Ale teď bojujeme s kovidem, tak po nás potopa.
    9.2.2021 20:10 TomasJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    5.2.2021 15:45 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    • nechať zatvorené športoviska a neskôr exterierové športoviska zrovnať a zmeniť to na úrodne pole, kde sa môžu športovci realizovať.
    • Nechať povinnosť rúšok. Nikto nie je zvedavý na obsah dychu.
    • Šport financovať výhradne z vrecka osoby. Nie je prípustne aby štát platil športovcom ich činnosť. Táto činnosť je len o peniazoch.
    • ffp3 chceš z čoho platiť, z daní ktoré odvedieš ?

    To že teraz je v podstate všetko zatvorené je len vina tých čo tvrdili, že to nič nie je. To je to isté ako v pripade Černobylu. Nič sa nedeje a podobne.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Zajímalo by mě, proč se vůbec morgoš vyjadřuje k situaci v ČR.
    5.2.2021 18:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XXX
    Protože není blbý fašoun jako ty.
    6.2.2021 00:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XXX
    Fašouni jsou spíš věrozvěsti apokalypsy jako ty.
    5.2.2021 16:39 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    " ffp3 ochrane prostredky "

    A kde bys je vzal? Dyk nasle slavna vlada neumi ZA ROK zajistit ani ffp2. Sestry v nemocnicich dostanou JEDEN respirator neurceny pro zdravotnictvi s maximalni pouzitelnosti 2 hodiny na CELY den! Pak nemaj byt vsichni pozitivni!

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    5.2.2021 16:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    jeto potreba jen pro rizikove skupiny a otevrenim ekonomiky bych ziskal oproti soucasnemu stavu vic penez, nez by bylo na respiratory potreba.
    5.2.2021 18:24 lusk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    - otevřít sportoviště, restaurace, malé obchody
    Tohle všechno už reálně otevřené je, ale veřejně se to moc neprezentuje, musíš se o tom dozvědět přes známé. Protože se vyrojila spousta udavačů a jiných komoušů, co se aktivně serou ostatním do života, buď z vady charakteru nebo protože mají strach jak malé děti. Třeba na sportoviště stačí podepsat smlouvu o brigádě a pak jen chodit "pracovat".

    Nemá cenu se snažit to vyřešit nějak systémově, prostě náš stát totálně selhal a tak jsme každý za sebe. To není sobeckost, ale realita. Protože pokud by to všichni začli dodržovat a náhodou by to zafungovalo, tak vláda okamžitě brutálně rozvolní, aby uklidnila voliče a do 2-3 týdnů jsme zase zpátky. Už jsme si to vyzkoušeli víckrát. Prostě žij podle svých pravidel a omezení vlády si ideálně ani nečti.
    5.2.2021 14:43 Vedúci výrobného štábu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Vlády tu už skoro rok testujú universal basic income a ani ste si toho nevšimli :-D
    5.2.2021 15:07 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Což o to, krátkodobě lze tisknout peníze a dělat dojem, že je všechno v pořádku. Ale nakonec to dojde do stavu, že nepůjde ani tisknout ty peníze (nakonec to skončí u toho, že nebude jídlo nebo elektrika).
    5.2.2021 17:05 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Skúsenosti zo Zimbabwe to potvrdzujú - nakoniec im odmietli (zo zahraničia, keďže v Zimbabwe sa od nástupu komunistu a rasistu Mugabeho priemyslu darilo ako nikdy predtým) dodávať bankovkový papier a servisovať tlačiarenské stroje...
    5.2.2021 17:10 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    proti komu je cernoch mezi cernochy rasistou?
    5.2.2021 17:23 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Nejsou jenom černí a bílí. Někteří jsou jinak bílí, jiní jinak černí. V Africe jsou dost časté rozbroje mezi národnostmi, či kmeny (což technicky není rasismus, ale výsledky jsou stejně špatné). Kromě toho, čím černější, tím větší rasisti, například v soutěži miss v Indii vyhrávají spíš bělejší slečny.
    5.2.2021 18:05 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Predovšetkým ale Mugabe predsa bol rasistom voči belochom (najmä farmárom), ktorí boli oporou tamojšieho hospodárstva z čias Rodézie.

    Ono ten vtip o socializme a nedostatku piesku na Sahare tam prestal byť vtipom - bola to ukážka, ako spôsobiť hladomor v krajine, ktorá potraviny predtým vyvážala. Teda nie len to Černomyrdinovo "...ale dopadlo to ako vždy", ale dokonca "...dokurvili sme, čo sa dalo".
    6.2.2021 00:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Škoda jen, že to platí jen pro státní zaměstnance a jiné babišovy voliče. A zkus si v téhle situaci požádat třeba o stavební povolení (přitom z daní si tu službu platíš pořád naplno).
    paul2no avatar 5.2.2021 16:28 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Lidé dodržují jen to, co musí pod hrozbou reálného trestu. To je rouška v tramvaji. To že uděláme sraz u vždy někoho doma (když hospody jsou zavřené) nemá stát jak kontrolovat a vymáhat. Stejně tak to že pojedu navštívit rodiče, kteří mě sami pozvali.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    5.2.2021 16:50 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Ehm ... ne.

    Lidi dodrzujou POUZE to, co si myslej ze JIM dava smysl. Ani trest smrti neodradi lidi od kradezi, vrazd, ...

    Navic to, ze lidi ty nesmysly nedodrzujou, jsou jen a pouze kecy a zvasty, a kazdej kdo to z huby vypusti by obratem pres tu hubu mel dostat. Drtiva vetsina lidi to dodrzuje, a to presto, ze vedi, ze je to khovnu.

    Jaka je asi tak pravdepodobnost, ze se nakazim na sjezdovce, vs ze se nakazim v ty tramvaji? 1:100 000? To by tak mohlo sedet ze? Presto jsou zavreny sjezdovky ale tramvaje jezdi ... ale protoze pry to je malo, tak ten provoz tramvaji zredukujem, aby sme to zvedli na 1: 1 000 000. Jako bonus si pak lidi muzou otestovat, jak to maji ty sardinky v pixle ze?

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    5.2.2021 20:08 aesdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Sjezdovky jsou v pohodě, ale na dopravu k nim nikdo nesmí použít tu zmiňovanou hromadnou dopravu, a nesmí tam být otevřené ani záchody, natož nějaká občerstvení, nebo fronty.
    Co se tramvají týče, tak to je přesně důvod, proč se zavřely všechny ty obchody. Samozřejmě, můžeme ten lockdown vyhlásit plošně, a zakázat lidem i to ježdění do práce.. :)
    10.2.2021 08:36 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Jasne, ale pro presun otroku do fachy je to OK, vid? A aby se nam povl pekne zkoncentroval, tak zavrem kramy a nechame otevreny jen ty co patrej kamaradickum co radne sypou, aby se tam taky pekne nakoncentrovali a virus mel idealni podminky.

    Zajimavy, ze vsechny markety maji vetsi obraty nez pri bezny vanocni sezone ... cim to asi bude.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    5.2.2021 20:04 dx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Česko, jakožto demokratická země, přece nemůže trestat jízdu na červenou.
    5.2.2021 20:47 Pazouch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Stát je hlavně něschopný si dodržování opatření vynutit. Na iDnesu je teď krásný článek o tom jak se obchází opatření na horách tím, že majitelé nemovitostí tam místo ubytovávání hostů jim nemovitost pronajmou a stát s tím není schopný nic udělat. A stát s tím není schopný nic udělat. Problém vidím že se strašně bazíruje na slovíčkách (ubytování vs pronájem) a neřeší se účel. Tím že někdo takhle účelově pronajme chatu někomu cizímu na týden, tak formálně sice nic neporuší ale fakticky tím maří účel vládních nařízení. Účelem těch nařízení je aby lidi na hory ani jinam nejezdili. Pokud někdo dělá cokoli (aniž by to dané konání muselo být explicitně specifikováno) čím tenhle účel maří, tak by měl být pak postihován maximálními sankcemi navýšenými ještě o přirážku za vychcanost.
    5.2.2021 21:24 aesrd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Právo v sobě ty high level principy nese. Vyloženě je v někde napsané, že žádný zákon nesmí být interpretován proti svému smyslu, a někde jinde zase, že každý čin bude souzen dle své pravé podstaty.
    Takže jim nic nebrání prostě rozdat flastry, a případně to nechat potvrdit ve správním řízení.
    Ve skutečnosti ale jde o dlouhodobý souboj mafie se státem. Mafie se snaží postupně rozbrušovat právní řád tím, že se snaží v podobných situacích tvářit, že přece není, podle čeho to potrestat. To jim dává výhodu v jejich soudních sporech.
    5.2.2021 21:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Účelem těch nařízení nikdy nemělo být aby lidi nejezdili na hory, ale aby se zamezilo šíření koronaviru. Tím, že někdo někomu svůj objekt pronajme nic neporušuje. A pokud tam pojede jedna rodina, která tak jako tak bydlí v jedné domácnosti, tak taky ne.

    O porušování vládních nařízení by mohla být řeč jedině v případě, že by se tam těch rodin sjelo víc najednou.

    Ovšem nyní máme situaci, ostatně jak ji sám popisuješ, kdy vláda zneužívá opatření k buzeraci občanů tím, že jim aktivně brání aby se přesunuli do méně rizikového prostředí, kde by mohli také něco udělat pro své zdraví.
    6.2.2021 00:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Účel nařízení by měl být nešířít virus, ne buzerovat lidi. To ale čtenáři idnesu těžko pochopí.
    7.2.2021 09:18 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    I na tom iDnesu se ty diskuse hodně překlopily. Zaplacení spin doktoři nestíhají
    Gréta avatar 8.2.2021 21:01 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    a co bys jako uďál bejt premiér bureš?? poslal bys jako proti sněžnejm rolbám pandury?? bys jakoby nechal lidi s jiným názorem tlouct pendrekama jako to dělá běloruskej lušačenko?? :D :D ;D ;D

    néébbbóóó bys jako nechal střílet dolidí když si eště všichni móóóc dobře pamatujou hniličkovu teplickou homoparty v holelu princ ketrou vosobně kryly policejní papaláši????? ato jako zrovna teďkonc když blatnej dělá bububu že jakoby zavře hranice krajů zatimco tvoje zlatokopka si užívá dovču někde u towelheadů hele + havlíček si taky vejletuje hele a finanzministerin schiller bere svou bezpečnost jakože tak děsně děsně vážně žese v autě nepřipoutá a hlavně se jakoby znova nechá chytit při lži a se snaží vyplatit legračníma penězma voproti pokutám který sama dává hele a dotoho všeho ti primula co vodešel/nevodešel řekne že chytrá karanténa je uplně nahouby hele?? :O :D :D ;D

    moc bych si jako přála by to ten bureš uďál a posal proti ližařům/hospodskejm armádu ale nato je moc chytrej a ví kam byto jako taky mohlo víst :O :D ;D ;D

    btw ve velkejch městech prej furt jezdí mhd. toti jako neva???? ;D ;D

    10.2.2021 08:31 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Neblbni, pindour vs rolba ... to by behem 5 minut byly vsechny pindoury na srotaku.

    Pendreky prece uz pouzva no ni? Trebas vcera vymazany pendreci vyhaneli decka z petrina. Pred tejnem jedny pendreci v usti odvedli hospodskyho v klepetech, zatimco druhy pendreci v teplicich hlidali, aby velependrek mel klidek na chlastacku.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    limit_false avatar 5.2.2021 23:43 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Existuje technicky proveditelný kompromis, který není ani drahý:

    Viz poslední sekci: Scenario: Rapid testing gets accepted

    Což je v zásadě otevřít všechno a testovat před vstupem. Kanada má tímhle směrem nakročeno.

    When people want prime order group, give them prime order group.
    Gréta avatar 8.2.2021 21:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    todleto nejsou schopný unás vorganizačně/technicky províst :/ :/

    buť jako rád za pitomí vočkování aspoň části lidí z rizikovejch skupin......................................

    6.2.2021 20:12 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Mimochodem, ona se zavádí nějaká opatření proti epidemiologům? ;-)
    6.2.2021 20:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Bohužel ještě ne.
    JiK avatar 6.2.2021 22:02 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    dej tomu jeste dva, tri lockdowny, nejake zakazy, a par proflaknutych oslav papalasu, ministru a policejnich prezidentu...mozna se potom lidi nastvou a hlavy papalasu fakt skonci narazene na kulech...byl by to takovy pekny mechanismus zpetne vazby a signal pro nove papalase...

    Vzhledem k tomu, na jakem jsme serveru, bychom se meli shodnout, bez ohledu na politicke presvedceni, ze zpetna vazba je kriticky dulezita, a ze kdyz v komplexni systemu zpetnou vazbu zrusime, dockame se zajimavych stavu...
    9.2.2021 09:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Bohuzel se ta zpetna vazba uplatnuje jen velmi ridce a jeji efekt byva striktne docasny.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    9.2.2021 09:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Přesně tak, podle mě spíš celou situaci nakonec "zvládneme" navzdory systému, díky obětavé práci pár dobrých duší. To bude důkaz, že vlastně u nás všechno dobře funguje, a tak můžeme pokračovat beze změny. Je to stejný jako za komunistů, kdy se neschopný panáci ukazují v televizi, samy sebe chválí a dávají si navzájem vyznamenání. Realita je vůbec nezajímá (ale ani většinu voličů).
    9.2.2021 14:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Shrnuti:
    • kazdy se muze chranit dobrovolne a sam (rouska, respirator, izolace, vyber lidi pro kontakt, atd.)
    • neni legitimni nekomu vnucovat omezeni a snizovat mu tim kvalitu zivota ve chvili, kdy se zranitelni mohou chranit efektivne a sami
    • ekonomicke dusledky vladnich narizeni se absolutne ignoruji - stat zije doslova na dluh
    • ti, kteri si dovoli vazit ztraty ekonomicke a ztraty lidskych zdroju, jsou ostrakizovani a oznacovani za hyeny, i kdyz toto je naprosto legitimni, jelikoz hodnota zivota je ryze subjektivni vec
    • seru na ostatni, chci normalne zit
    9.2.2021 15:00 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují

    Egoisticke kapitalisticke reči. Aj cez mrtvoly. Za každú cenu uspokojiť svoje nie nutné k životu potreby.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    9.2.2021 16:36 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Co je na tom egoistickeho nebo dokonce kapitalistickeho? Ze chci nechat lidi, aby se chranili sami dobrovolne? Ze chci zit svobodne? To je egoisticke? Radsi si dej rovnou facku!
    Za každú cenu uspokojiť svoje nie nutné k životu potreby.
    Kdo jsi, abys urcoval, co je pro koho nutne k zivotu? Kdo?
    10.2.2021 08:24 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    Zalez pod zem, zabetonuj se tam, a hlavne pristich nejmin 100 let nevylejzej. Predevsim pak neotravuj svoji existenci svy okoli.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    9.2.2021 18:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiepidemiologická opatření prý nefungují
    ti, kteri si dovoli vazit ztraty ekonomicke a ztraty lidskych zdroju, jsou ostrakizovani a oznacovani za hyeny, i kdyz toto je naprosto legitimni, jelikoz hodnota zivota je ryze subjektivni vec
    Ten argument je postavený totálně blbě. Nejde o hodnotu života, ale že ekonomické ztráty reálně znamenají lidské životy. Spoustě lidí chudoba podstatně krátí život a příštích několik let nebudou peníze na potřebnou lékařskou péči (budou chybět peníze vybrané ze zdravotního pojištění). Takže reálně nemáme na výběr a musíme zachránit ekonomiku, jinak to bude znamenat zbytečně mrtvé v příštích letech. Jde jen o to jak kvantifikovat tyhle ztráty. Počty mrtvých na kovid se kvantifikují dobře, proto je to jediná metrika, kterou teď používáme.

    Vyděšení svědkové apokalipsy, taky tvrdí, že jediný kdo může správně rozhodovat jsou epidemiologové nebo fachidioti jako Flégr, tak podle toho ty opatření vypadají. Člověk totiž není přenašeč toxického materiálu, kterého stačí na pár let izolovat.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.