abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (17%)
     (28%)
     (33%)
     (22%)
    Celkem 18 hlasů
     Komentářů: 3, poslední včera 19:48
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    4.8.2014 20:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Jsem si pri cteni vzpomnel na vtipkovani Rusu po pozaru Ostankina, udajne se pry srazilo s cizi televizni vezi...
    4.8.2014 20:56 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak za tohle máš odemě 100 procent, pobavilo! :-)))
    5.8.2014 06:38 Dom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    +1 :-D
    4.8.2014 21:06 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Blbost, jak je z tech trosek patrne, ze to byl zasah spicky ledovce?
    4.8.2014 21:25 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    :-)
    Jardík avatar 4.8.2014 21:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Neviděl tu někdo Jardíka? Nějak tu dlouho nebyl. Co když už to má za sebou?
    Věřím v jednoho Boha.
    4.8.2014 21:44 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ten seděl na tom neexistujícím BUKu a letěl tajně fotit Obamu na dovolené aby mu vrátil to, jak ho Obama všude špehuje a odposlouchává
    coder avatar 4.8.2014 21:47 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    4.8.2014 21:52 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    připomnělo mi to starý vtip: na hřbitov vedle ukrajinské vesnice spadlo malé doravní letadlo - záchranáři zatím vyprostili 8536 obětí a záchrané práce stále pokračují
    4.8.2014 22:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Letadlo firmy Ikea se zřítilo během letu. Podařilo se najít přes 1000 černých skříněk.
    4.8.2014 21:59 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Super :-)
    4.8.2014 22:15 Sergej Radunov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    http://tinyurl.com/m9sw744
    4.8.2014 22:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    4.8.2014 23:28 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ano, také nevidím rozdíl.
    4.8.2014 22:33 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    blbý, nudný, dlouhý, zbytečný, hloupý, dětiniský, rádobyvtipný sračkovitý zápisek
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 4.8.2014 23:41 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Krásně ses ohodnotil.
    6.8.2014 07:47 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ne, to je hodnocení blogpostu. Podprůměrný humor za každou cenu, ale de gustibus non est disputandum.
    6.8.2014 11:07 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    U tebe se dá všechno poznat už podle neregistroaného nick-name.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.8.2014 06:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    uvedl exkluzivně pro novinky známý konstruktér ing. Zima, jeden z expertů mezinárodní komise složené dále i ze slovenských učitelek.
    systemd
    Není dobrý číst tyhle věci s plnym močákem v autobuse :-D
    Dalibor Smolík avatar 5.8.2014 19:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Není dobrý číst tyhle věci s plnym močákem v autobuse
    Já jsem zase kafem poprskal monitor ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.8.2014 20:12 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    vy by ste boli, p. Smolík, ideálny komparzista, keď sa dokážete smiať na povel
    Dalibor Smolík avatar 5.8.2014 20:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Učím se to. Raději se smát, než si zoufat. No není to dobrá životní filozofie?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.8.2014 22:00 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ako sa volá v marketingových príručkách metóda: tvárim sa, že neviem o čom bola reč? ;-)
    5.8.2014 22:01 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    zmlkni, píčo
    5.8.2014 23:41 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    To si nechaj pre svoju mater, hajzel. Podľa tvojho slovníka ťa chytila niekde na diaľnici spolu s kvapavkou.
    pavlix avatar 6.8.2014 00:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Aneb když se baví dva jedinci na stejné úrovni.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.8.2014 00:37 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Aneb když se baví dva jedinci na stejné úrovni.
    Myslím si, že tie prezývky, čo mi vulgárne nadávajú zrejme v snahe umlčať a vypudiť:), sú pavlixa a tých dvoch-troch s ním spriaznených duší, ktoré tu diktujú túto úroveň konverzácie.
    7.8.2014 09:04 sdj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Oni tě soudružko nemají rádi? Divné, taková křišťálová studánka.
    7.8.2014 10:53 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    nie som tu preto, aby ma mali radi, moja funkcia je čisto diagnosticko pedagogická a výchovná, pravdaže, po stý krát prezlečenému anonymovi alkoholom a ešte bohviečím poškodenou osobnosťou už nepomôžem
    7.8.2014 11:46 vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    otázka je, jestli tu o tvojí "pomoc" někdo stojí
    pavlix avatar 7.8.2014 12:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    diagnosticko pedagogická a výchovná
    Co jiného taky čekat od člověka, který sem přišel jen kvůli panu psychoterapeutovi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 12:11 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Neviem, ako to napísať, aby to bolo transparentné len pre teba - chcelo by to niečo ako "súkromnú poštu" ako na azete, aby som nebola osočená, že prezrádzam nejaké listové tajomstvo:). V podstate sa u Teba jedná o zneužitie (vtedy hlúpo naivnej, uznávam) dôvery. Dá sa to dokázať, nechala som si tú vzájomnú konverzáciu, aby som neskôr prípadne netvrdila niečo, čo nebolo tak, pretože pamäť je nespoľahlivá. Lenže nezopakujem nešťastný krok, ktorý som spravila pri tom príchode sem - a tiež rešpektujem, čo si potom požadoval. Takže nemám inú možnosť, ako Ti to napísať tu: vieš veľmi dobre, že to všetko nie je tak, ako naznačuješ, že s tým človekom, s ktorým ma neustále nasilu spájaš, som nemala nikdy a nemám nič spoločné - teda okrem toho, že sa inde choval asi ako cécéčko alias wécéčko a vďaka jeho propagande popularity na abc linuxe tam, kde mobboval prv, som sa dostala sem, nevydržala som a pokúsila som sa nejako zastať užívateľa, ktorého svojím charakteristickým spôsobom napádal, netušiac, do čoho sa namáčam:). Urobila som to blbým spôsobom, moja hlúposť, uznávam. V jednej diskusii si prekrútil tú konverzáciu medzi nami a tvrdil si veci, ktoré by v nej nikto nenašiel (ale tentoraz rešpektujem to listové tajomstvo a tak to nebudem dokazovať tak ako vtedy, keď som spravila ten prvý blbý krok). To verejné osočovanie z niečoho, čo sa nezakladá na pravde od teba nebolo fér - ani si neocenil, že som si nechala pre seba ten dôkaz a nezverejnila ho. Urobila som to raz, zosypala sa na mňa za to kritika, a viac to nespravím. Prečo tak potrebuješ zdôrazňovať toho JJ v súvislosti so mnou? Mňa nezaujíma, už je to pre mňa dávno bezpredmetná záležitosť, vieš veľmi dobre, že vo vzťahu ku mne šlo len o samozvaného internetového útočníka, ktorý sa v dobe, keď som ešte toho veľa o virtuálnej komunikácii nevedela, bavil aj na môj účet internetovou šikanou. Tak ťa žiadam, aby si konečne prestal robiť narážky na nejaký iný vzťah medzi mnou a ním, lebo nič také nikdy neexistovalo. Niekto tu stále musí pripomínať tie blbé klebety, ktoré sám šíril. Divím sa, že sa nájde ešte niekto iný, kto má takú potebu ma takýmto spôsobom zhadzovať. Potom sa nediv, že vidím tú podobu.
    pavlix avatar 8.8.2014 12:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak dlouhé věci ani nečtu, pokud k tomu není zvláštní důvod.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 13:00 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    nepríjemnú pravdu nikdy nie je príjemné čítať... ako chceš, láskavo sa prestaň do mňa navážať, recipročne nebudem tiež
    pavlix avatar 8.8.2014 23:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Pokud si dobře pamatuju, tak jsem tě zprvu špatně odhadl, hájil jsem tě před JJ a přesvědčoval tě, že máš na víc, přestože mi po tom bylo takříkajíc hovno. Co jsem poznal, že jsi jen zlá zakomplexovaná osoba, je mi vcelku jedno, co si myslíš, co píšeš a co slibuješ. Většinu svých zde daných slibů stejně do 48 hodin porušíš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.8.2014 01:33 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ja si pamätám celkom presne(aj vďaka zachovaným e-mailom medzi Tebou a mnou, ktoré som neraz prešla hľadajúc Tvoje verejné obvinenia tu na na abc, že som ťa v niektorom nejako urazila). Pýtala som sa čím preboha, a neprišla som na to. Pretože tam nič také nie je. Naopak, našla som v tom poslednom veľa takej snahy z Tvojej strany - a neodhalila som dôvod toho prudkého obratu k otvorenému nepriateľstvu. Tak som sa tým pestala zaoberať, ale Ty si odvtedy nevynechal príležitosť, aby si ndal najavo v nejakom rýpavom komentári, že
    jsi jen zlá zakomplexovaná osoba, je mi vcelku jedno, co si myslíš, co píšeš a co slibuješ
    . A tým som postupne namiesto toho celkom sympatického pavlixa začala vidieť za tými písmenami jílka. Úplne rovnaká nevysvetliteľná zloba, až nenávisť, ktovie z čoho prameniaca. Až patologicky to na mňa pôsobilo, tak som sa snažila si to nevšmať, ale Ty sa pripomenieš zakaždým, s až úpornou snahou nejako sa ma dotkbnúť, zhodiť... vyhodiť:). Zlá zakomplexovaná, osoba...toto opakuješ už nevemkoľkýkrát ako zaklínadlo, ako keby si ma na to chcel silou - mocou premeniť, aby si bol konečne spokojný:).
    je mi vcelku jedno, co si myslíš, co píšeš a co slibuješ. Většinu svých zde daných slibů stejně do 48 hodin porušíš.

    Prečo by som ja TEBE mala niečo sľubovať? Môžem Ti dať návrh, ktorý predpokladá aj Tvoju ochotu, rovnako ako moju. Ja nie som Tvoja podriadená a Ty nie si môj šéf, necítim sa byť "menej" ako Ty, neviem, prečo by som mala rešpektovať niekoho, kto nerešpektuje mňa. Moje správanie voči Tebe závisí len od Tvojho. Zloba, s ktorou píšeš už dhú dobu sústavne tie všelijaké obviňujúce/zhadzujúce narážky a poznámky zamerané na moju adresu je pre mňa nepochopiteľná. Naozaj som ju u Teba nepredpokladala, nechápem, z čoho vyviera... a ako vidím, každým ďalším pokusom o "normalizáciu" sa to ešte zhoršuje. Ignoráciu som už navrhovala - ani to neprešlo. Fakt je to patová situácia;-)...
    pavlix avatar 9.8.2014 09:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Prečo by som ja TEBE mala niečo sľubovať?
    Taky nechápu, proč pořád něco slibuješ, když (1) nemusíš a (2) to stejně nikdy nedodržíš.

    Vzhledem k tomu, že nevynecháš příležitost mě urážet ve vláknech, kterých se ani neúčastním, tak o žádné reciprocitě nemůže být řeč. Buď si svůj problém vyřešíš sama, nebo ho budeš mít dál.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.8.2014 11:29 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ja som si dnes zase prešla tú korešpondenciu:), aby som zistila, na základe čoho si si urobil závery, strašne veľa zbytočných slov v snahe o akési ukecané "vysvetľovanie" z mojej strany, ale žiadna urážka Tvojej osoby, len jedna moja reakcia napísaná kapitálkami (bez nejakých urážlivých výrokov o Tvojej osobe, ako si raz verejne nejakej diskusii tvrdil). Zrejme odozva na nejaké aj tvoje komentáre v diskusii, kde sa do mňa obúvali nejakí predchodcovia wécé a cécé. Spätne ma akurát mrzí tá prepiatosť, s ktorou som a snažila "nájsť spol. reč", to som fakt preháňala, asi sa ma ešte nadmerne emoc. dotýkali tie vtedajšie osobné útoky. Dnes sa wécéčkari môžu postaviť aj na hlavu, aký požič, taký vráť -takže zrejme už mám "probém" s e-svetom vyriešený.:)

    Ak som Ťa teda urazila, tak prepáč - neostal si mi nič dlžný. Reagovala som na tvoje komentáre o mne bezo mňa, resp. na osobné poznámky a sem-tam som tiež použila tiež tento formát - to je pravda. Keby ma to nemrzelo, tak na to kašlem ako v prípade tých cynických hulvátov a už sa nesnažím to nejako riešiť.

    9.8.2014 12:24 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Z tvých projevů je patrné toto:

    1. Chybí tí sebereflexe, je z toho znát sobectví, pýcha, sebezahleděnost

    2. Trpíš sebelítostí - souvisí z bodem 1.

    3. Vinu svých problémů hledáš vždy ve vnějším světě, hledáš viníky všude jinde, jen ne v sobě.

    Takže jsi v začarovaném kruhu. Tady to nevyřešíš. Rozumné řešení by bylo navštívit psychologa, sama to asi opravdu nevyřešíš.

    Krok ke zlepšení by byl ten, změnit svoje chování a návyky. Začít jinak žít, chodit do přírody, najít si přátele, odpoutat se od světa internetu. Najít sama sebe.

    Jistě to nebude lehké, tak jako třeba není lehké pro kuřáka přestat kouřit. Ale určitě to stojí za námahu. Život je příliš krátký.

    PS: Pavlixe pusť z hlavy a mysli na sebe. Lidem, kteří ti nesedí, se vyhýbej, rozhodně s nimi nebojuj, a s těmi, se kterými je ti dobře, udržuj dobré vztahy.
    9.8.2014 12:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A co když chce spíš zlepšit svět, když vidí jak je špatný?

    Ano, zlým lidem se vyhýbej, skloň hlavu, snášej rány, a hlavně drž hubu a krok. Dobré rady pro otroka.
    9.8.2014 13:01 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Prečo ten anonym (keď je taký dlhodobý pozorovateľ a ovláda situáciu) nemá odvahu postaviť sa za svoje názory transparentne? Lebo by som vedela o koho ide a jeho tézy by sa stali bezpredmetnými? Má mi lichotiť, že niekomu tak záleží na tom, aby o mojej osobe verejne a úporne opakoval negatívne súdy, ktoré by si mala osvojiť virtuálna verejnosť? To znamená, že je táto úloha pre neho nejako životne dôležitá:), t.j. má so mnou pretrvávajúci problém, som azda príčinou jeho nízkeho sebavedomia a potrebuje si ho na mne potvrdzovať :) Neviem, a už ma to ani nezaujíma (je to iba anonym). * a teraz si idem pre zaujímavosť prečítať, čo to napísal:))
    9.8.2014 13:27 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A co když chce spíš zlepšit svět, když vidí jak je špatný?
    Teraz sa veľa ľudí utieka k východným filozofiám, čo ja pokladám za spôsob, ako ako si zachovať pokoj pre seba/vyhnúť sa osobnej "bolesti" - ujsť pred realitou, ktorá nie je bohvieako povzbudivá. Aj keď z psychologického hľadiska by pre nejakú pohodu bolo asi naozaj lepšie to vyhýbanie sa... Tak budeme všetci mlčať a počkáme, až sa to zlo zničí samo:). V Kyjeve vraj už naostro beží boj medzi oligarchami ( Tretí Majdan:)). Ale oligarchovia nebojujú v ringu medzi sebou, nechajú to na druhých, ktorí na to len doplatia. Viem, že nie je zdravé toľjo sa zaoberať tým, čo sa deje v Donbase. Ale hlboho ma to poburuje... neviem pochopiť, ako to niekto môže ignorovať.
    9.8.2014 14:12 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tyhle komentáře zase jen poukazují na to, že nežiješ svůj život, bohužel.
    9.8.2014 14:59 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A čo robí psy na internete za letného počasia... a keďže tak zainteresovane prehovoril do diskusie, naznačuje, že je účastníkov znalý... Alebo stačí len tak baiočko, náhodne sa tu vyskytnúť a hneď ľavou zadnou robiť psychodiagnosické závery?:)...

    Čo je to svoj život, psy? Keď už sme pri tom filozofovaní. Je svoj život chodiť 30 rokov každý deň do fabriky alebo do IT firmy, alebo trebárs sa namiesto seba zaoberať klientami v psychotearpeutickej ambulancii (ktorých často liečia klienti:))? Kedy vlastne môže človek povedať, že môže žiť "svoj" život? Keď si robí, čo chce a žije ho bez ohľadu na ostatných? Keď ho žije tak, ako mu ho niekto druhý - hoci s najlepším úmyslom - naplánuje? Bude žiť svoj život, keď namiesto hrabania sa v informáciách na internete bude radšej čítať knihy (pár ich mám rozčítaných:)), keď si polozí po týchto vrchoch tu a nazbiera si plný košík dubákov, alebo si každý týždeň povyrazí s klebetným krúžkom?

    Žije psy "svoj život" - alebo pri troche sebareflexie zistí, že sa ľahko radí iným, než samému sebe:).

    9.8.2014 15:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Čo by robil, voblbuje, a jde na to dost chytře. Jak nějaký farář :-D

    Musím uznat že zatím předvedl asi nejchytřejší přístup ze všech, je pravý protiklad těch co tu nadávají do bolševiků a na Putlera.
    9.8.2014 16:02 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    no práve, s tými nie je také ťažké si poradiť, idú na to priamočiaro a nie sú nevypočitateľní ;-)

    11.8.2014 15:59 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak jsem se vrátil z víkendového stanování od pískovny. Včera jsme i trochu zmokli, superúplněk viděli spíš skrze mraky, ale i tak bylo dobře.

    Účastníky diskuzí znám z toho, co sem občas, ne stále přicházím pročíst si, jestli tu není něco zajímavého. Do diskuzí se zapojuji málokdy, protože ve valné většině pouze chytají do sítí nekonečných konfrontací. Lidi si sem často chodí projevovat svoje zoufalství a taky si dovolují mnohem víc, než co by si dovolili běžně v životě. Reagoval jsem na tebe, protože mi připadalo, že nejsi úplně povrchní a chceš se něčeho dobrat, nějaké podstaty. Jestli to bylo dobré, nevím. Stalo se. Jsem tu i registrovaný, ale už se ani nepřihlašuji. Nechci tu uvíznout. Navíc poté, co se to tu zvrhlo na propagandy různého druhu, si dám zase na čas oraz, i od čtení, protože tohle jsou právě ty věci, kterým je třeba se vyhýbat. K ničemu dobrému to nevede, nikomu se tím nepomůže.
    Čo je to svoj život, psy?
    Nacházet sám sebe, tak jako jsme byli malé děti, ještě čistí, bez nánosů různých učení, výchovy, informací. První krok je zbavit se balastů v sobě. A protože psychika je v přímé souvislosti s fyzičnem, mnohdy je dobré začít pročištěním těla - půstem. Člověk, který to nezkusil, by nevěřil, jakou cítí po jednodenním půstu lehkost na duši. Naprosté uvolnění, vnitřní klid. A právě při takovém klidu přicházejí opravdové myšlenky z nitra. Promlouvá to pravé já. Půst znamená vydržet bez jídla, a samozřejmě i jiných škodlivin jako alkohol, cigarety, atd., bez internetu, rádia, tv. Pouze pít vodu a odpočívat. Maximálně poslouchat nějakou medetativní hudbu, zpěv ptáků, apod.

    Mimoto je dobrá meditace a modlitba. Nemusíš věřit v žádné náboženství. Stačí jen být si vědom, že člověk tu na světě není největším pánem.

    Už se nebudu rozepisovat, bylo by toho moc. Ptala ses - odpověděl jsem, a pokud zkusíš, uvidíš, jestli ti to něco dá.

    Rozloučím se se svojí nejoblíbenější modlitbou, která je myslím v kontextu projevů lidí zde jako jsi ty, radovan a další hodně aktuální:

    Ó bože, dej mi sílu,

    abych pokojně přijal věci, které nemohu změnit,

    dej mi odvahu změnit to, co změnit mohu

    a dej mi moudrost

    abych je od sebe dovedl rozlišit.

    /Friedrich Christoph Oetinger/

    Dalibor Smolík avatar 11.8.2014 16:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Mimoto je dobrá meditace a modlitba.
    Na toto téma jsem četl nějaké pojednání .. při motlitbě se mozek přepne do jiné "úrovně", na jinou vlnovou délku a dochází k jeho regeneraci, upevňuje se duševní zdraví. Naši předkové dobře věděli, co a proč měli dělat. Jen se tomu dala určitá forma podle místních kulturních zvyklostí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.8.2014 19:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    K regeneraci, nebo k upevnění společné "pravdy" ve stádu? Ono také záleží o tom kdo a s jakým cílem to "pojednání" psal, já jsem četl jedno vychvalující anální orgasmus mužů, a kromě toho že mám o autorovi celkem jasnou představu, tak rozhodně nehodlám jeho experimenty opakovat, bez ohledu na jeho kulturní zvyklosti :-D
    Dalibor Smolík avatar 11.8.2014 22:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Aha .. tak pardon, to zamyšlení mělo patřit někomu jinému
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.8.2014 18:58 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tá modlidba visela na nástenke na chodbe v jednej veľkej liečebni celoslovenskou pôsobnosťou pre alkoholikov, kde som bola ako študentka na takej veľmi poučnej praxi:) ...Pacienti - alkoholici mi vysvetlili, že je to "modlitba alkoholika"... ale keď som nad ňou premýšľala, došlo mi, že je to hlavne o odvahe zmeniť to, čo sa zmeniť môže... Bolo to niekedy po 2.roč. VŠ a taký 19/20 ročný človek je práve v bode, keď začína tvrdá konfrontácia medzi jeho ideálnymi predstavami a oveľa škaredšou realitou, ktorej je oveľa pohodlnejšie sa prispôsobiť... a hladká cestička láka, nevyžaduje veľa odvahy a jej výber prináša rôzne príjemné bonusy. Tak som sa rozhodla, že dám na rozprávky a pôjdem tou krivoľakou a kamenistou, hoci sa bojím vlkov... aj divých svíň:). A čo ma nezabije...:))
    9.8.2014 14:10 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ad Radovan:

    Přečti si znovu, na co reaguješ:

    Lidem, kteří ti nesedí, se vyhýbej, rozhodně s nimi nebojuj, a s těmi, se kterými je ti dobře, udržuj dobré vztahy.

    tvoje reakce:
    A co když chce spíš zlepšit svět, když vidí jak je špatný?

    1. Nemluvím o světu, mluvím o lidech, kteří mi nesedí. Jaký význam by mělo bojovat, mít neustálé konflikty a třenice s lidmi, kteří mi nesedí? Nevidíš snad na jasném příkladu, jak to v takovém případě probíhá pavlix vs. patent.zákon? Dosáhlo se něčeho? Odpověz si sám.

    2. Považuji za jednu z největších životních moudrostí: "Změň sebe a změníš svět". Opačně to neplatí. Ne tím, že budeš útočit, příp. vracet útoky, něco napravíš. Jedině tím, že půjdeš příkladem, budeš si dělat věci po svém, nezotročen míněním druhých, tím "nakazíš" další a vše se změní úplně přirozeně odspoda.

    Půjdeš-li opačnou cestou a budeš chtít změnit svět, lidi okolo sebe, povede to jen a pouze ke konfliktům, násilí, a v globálu k válkám.
    Ano, zlým lidem se vyhýbej, skloň hlavu, snášej rány, a hlavně drž hubu a krok. Dobré rady pro otroka.

    Jednak ten, kdo ti "nesedí" nemusí být okamžitě zlý. Hodně jsi má slova poupravil nebo špatně vyložil. Prostě když mi někdo nesedí, tak se od něho odvrátím. Už tím k němu vyšlu signál /nenásilný/ a věř, že i to má své účinky. Naopak, pokud bych šel do ataku, bylo by naivní se domnívat, že někoho změním a navíc bych tomu člověku dal ospravedlnění k odvetě.

    Pokud by mě někdo vysloveně fyzicky napadl, jasně že bych se bránil a snažil se ho zpacifikovat a poté co by to bylo možné, okamžitě se vzdálil. To je ovšem extrémní situace, které je nejlepší předcházet, aby se vůbec nestala.
    9.8.2014 14:15 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    PS: Proč nenacházet ve světě to dobré a přimknout se k tomu. Není to lepší varianta než hledat to špatné a snažit se bojovat s větrnými mlýny?
    A co když chce spíš zlepšit svět, když vidí jak je špatný?
    9.8.2014 14:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nevidím zlo, neslyším zlo... A když se zlo děje mě, tak myslím na něco hezkého. Na čem jedeš? Ježíš, nebo rovnou nějaký lepší matroš?
    9.8.2014 16:07 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zkus mi najít něco dobrého v tomhle: https://www.youtube.com/watch?v=HHI3q7VeAHI
    10.8.2014 09:10 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    žtak sa psy stratil,:), to som čakal, že na pre neho nepodstatné otázky ho nebudú, po tom, čo si povedal pre seba dôležité, zaujímať...

    http://rutube.ru/video/9a023212fcf0abddf2406ab2f83ea5ea/

    na you tube už anne news po 3.x zrušili účet:), pravda je totiž nepríjemná pre každého
    10.8.2014 09:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Asi jel těm ženským vysvětlit že mají myslet na něco hezkého. Pak by se mohl zastavit v Doněcku, a oznámit to obyvatelům těchhle paneláků: https://www.youtube.com/watch?v=67nFYenTeIA
    I když ty byly určitě plné zlých ruských teroristů, kteří nemysleli na něco hezkého!
    10.8.2014 09:40 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    to si ostreľovali gradmi či čím sami, tak ako sa upálili v Dome odborov v Odese a potom ani nevolali hašisčov a prvú pomoc...

    Povstalci majú nové vedenie, Borodaj odstúpil, nový je rodený čistý Ukrajinec... a naše bulvárne Topky vyrukovali s titulkov ( zas ich treba opravovať:)), že Kyjev odvrátil inváziu ruského vojska: Moskva chcela vojnu! Tak strašne sa snažia vyprovokovať Putina a dosiahli len to, že Britácnia sa už ofic. vyjadrila, že sa prípadného vojenského zásahu na UKR nezúčastní. A Merkelová asi tlačí už na rokovania o vyslaní medzinárodných mierových síl na Donbas. V Kyjeve striedavo zadymené:). Dúfam, že Porošenko a spol. majú dni zrátané.
    10.8.2014 09:45 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    už cenzurujú aj rusínske médiá, aj tie zo Slovenska:)...tvrdia, že na Zakarpatí nie sú žiadne separatistické tendencie, že Rusíni sú lijálni s Kyjevom( ktorých mimochodom vôbec Ukr. neuznávajú a odopreli im jazykové práva) a že Rusi tam vyslali agentov a Donbas provokatérov, aby organizovali odpor voči kyjevskej chunte - ale diskutovať sa o tom nesmie:)

    10.8.2014 09:45 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    *lojálni
    10.8.2014 11:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zakarpatí nemá co mít nějaké tendence, o nich se už rozhodlo jinde. Část západní Ukrajiny se zrestituuje Polsku: https://www.youtube.com/watch?v=FqQviWd2kVY

    Podkarpatská Rus se potom vrátí Maďarsku a i Rumuni si přijdou na své. Tím se napraví "zločiny Stalinizmu" a místní obyvatelé budou společně s psy (ne s čokly, ale s tím z téhle diskuze) konečně moci myslet na něco hezkého :-D
    11.8.2014 16:00 psy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Na You Tube jdou nacházet i pozitivní videa.

    Jinak viz modlitba v komentu
    11.8.2014 18:40 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    zábavné, Dušeka poznám, kto chce chodiť naboso, nič proti tomu, ani ja s tým nemám problém do neskorej jesene:), ale stále je to len o tom, ako urobiť dobre hlavne sám sebe/vnútorne emigrovať a že ten človek verí v pozitívnu silu, ktorou takto ovplyvní pomer medzi dobrom a zlom (bolo by sa opýtať ľudí z najbližšieho okolia či ten rast dobra z neho vyžarujúceho cítia), je pre neho iste veľmi pozitívna vec

    11.8.2014 19:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak si pozitivně představ že ten tvůj baráček z odpadků stojí v tomhle městečku, a dopadají na něj střely z Gradu: http://vk.com/video136389396_169466302

    Jak tě tak pozoruji, ono je to ještě trochu jinak. Ty na ty lidi prostě sereš. Vznášíš se ve svém nábožném rauši, a to že kolem tebe cáká krev vražděných dětí je ti úplně jedno. Přesně podle hesla "Zabijte je všechny, Bůh si ty svoje pozná."

    Svobodný člověk pozdvihne zbraň, otrok růženec.

    Předpokládám že jsi kmenový volič klerofašistické KDU-ČSL, ne-li dokonce člen, i tím se vysvětluje tvoje podpora těch zvěrstev co tam fašouni páchali a páchají.
    11.8.2014 19:55 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Pokud se tě to opravdu nějak dotýká, udělej něco konkrétního, třeba tam jeď a dovez lidem potřebné věci! Nebo když jsi bojovně naladěnej, jdi bojovat za tu podle tvýho mínění správnou stranu!

    Tímhle štěkáním nikomu nepomůžeš a jen tu nenávistně napadáš slušný lidi.

    To, že se někdo nezapojuje do haterských debat o Ukrajině a Putinovi nebo že je znechucenej propagandou ještě neznamená, že se ho to nedotýká. To spíš lidi, kteří tu mávaj mrtvolama mi připadaj, že maj sami nějakej problém. A že jim vlasně nejde o ty chudáky, co tam trpěj, ale spíš je berou jako klacek na názorový oponenty.
    tím se vysvětluje tvoje podpora těch zvěrstev
    Nevšiml jsem si, že by tu psy nebo někdo jinej podporoval nějaká zvěrstva. Od tebe to spíš vypadá na symptom Kdo nejde s námi, jde proti nám :-(.
    11.8.2014 20:31 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tímhle štěkáním nikomu nepomůžeš a jen tu nenávistně napadáš slušný lidi.
    Mne to skôr pripadá, že tým putlerofóbom a antiboľševikom (nie iba v tejto diskusii) dosť záleží na tom, aby urážlivo nálepkovali ľudí nesúhlasiacich oficiálne proklamovanými "pravdami". Ja sama som nijaký vyhranený názor na Rusko a Putina vo vzťahu k Ukrajine nemala, ešte tak na jar som polemizovala s kolegyňou, pre ktorú je Rusko srdcová záležitosť, že to vidí tiež jedostranne a príliš si to súčasné Rusko idealizuje. Potom som sa v tom začala šprtať a sledovať to celé viac a môj názor sa priblížil vo viacerých smeroch k jej (nie úplne:)). Takže informácie, ktoré som medzitým vyštrachala (vďaka rôznym internetových zdrojom, nezávislým médiám aj obnoveniu si ruštiny:))zmenili moju mienku.

    A badám veľký pohyb verejnej mienky v tých teraz už zakázaných diskusiách na interente:). Väčšina ľudí zrejme vôbec nevie presne, čo sa tam deje, nerozumie tomu a ani ich to nezaujíma . kým sa ich to priamo osobne netýka(práve je dovolenkové a ešte nie je vykurovacie obdobie:)). Ale už dosť veľká časť ľudí ( napr. aj na kresťanských stránkach) sa začína nejako mobilizovať a napr. píše listy politikom ( keď si naši poslanci chceli priklepnúť výhody, na internete vznikol taký nápad, zasypať ich protestnými e-mailami... ). Keby nerobil nikto úplne nič, politci by si mysleli, že majú mandát robiť si naozaj čo len chcú. Babka k babce, budú kapce... :))

    Neviem prečo posielate Radovana s humanitárnou pomocou, resp. mu odporúčate, aby sa pridal k "separatistom", keď viete, že je to nezmysel. V Donskej oblasti má kolegyňa príbuzných z mužovej strany - za celý čas sa navštívili vzájomne len párkrát, nie je to taká jednoduchá a pre bežného človeka i finančne dostupná vec.:) Ale iste, keď pôjde o to, podporiť nejako tamojších ľudí a bude spoľahlivý a transparentný spôsob, aby sa materiálna pomoc k nim dostala, myslím, že a nájde dosť takých, ktorí to spravia, nemajte obavy. Oni potrebujú aj podporu morálnu - a to je dnes na verejnosti aj u nás.

    Nenávisť či neznášanlivosť nevyčítajte druhým, pretože Vaše komentáre sú dosť útočné a netolerantné. Teraz nebudem dokazovať konkrétne, lebo sa mi to nechce dokazovať linkami, ale viem, že MG je jeden z nickov, ktoré vo mne zanechali dojem, že nepotrebujú protiargumenty k veci, ale postačí vyhlásiť niekoho, kto im nesedí za "plného nenávisti"- a iných zas podľa vlastného výberu za "slušné lidi". Váš názor na Radovana má nárok na objektivitu a názory tých, ktorých takto osobne napádate a vyhodnocujete, nie ? :)

    Toto bol dlhý prejav:), takže očakávam poznámku tl;dr alebo niečo podobné, čo sa jeho obsah pokúsi anulovať. :-D

    11.8.2014 22:01 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ja to vidim velmi podobne, a taky jsem na celou vec zmenil nazor podobnym smerem. Dokonce mam za to, ze bych se rad naucil lepe rusky (umim v podstate jen cist azbuku po slabikach), idealni by byl nejaky poslech/serial, ale zadna ruska dila me tedy nikdy moc nezaujala. :-)
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    11.8.2014 23:44 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    začnite tou internetovou TV http://stream.1tv.ru/live :), treba si len zvyknúť, ale je fakt, že ja to mám veľmi ľahké, keďže som zvyknutá na zemplínske nárečie a tiež mentalitu, oni tam museli prísť od toho Donu(majú veľmi veľa z ruštiny/ukrajinčiny, až teraz som si to uvedomila naplno)

    a fakt nádherná ruština je toto Украину развели на пирожок . Никита Михалков
    11.8.2014 23:57 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ku knihám, klasike... mňa okrem detských (Nosov:)) klasika tiež ani nie tak veľmi, Anna Karenina alebo Zločin a trest ...mm... ale napr. toto http://pokorny.bigbloger.lidovky.cz/c/50819/Lidska-tragikomedie-VIII-Dostojevskeho-Besi.html na mňa v 80. rokoch pôdobilo priam terapeuticky:).. a dnes by si to mali zopakovať Ukrajinci
    11.8.2014 21:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ty sis nevšiml víc věcí. Třeba toho jak nám tu nadávají do bolševiků a vyhánějí nás z fóra i republiky. Takže kdo je tady napadán? A zrovna od tebe jsem tu viděl štěkání docela dost.

    Proč tam nejedeš ty, a nedovezeš jim jídlo a léky? Aspoň bys dokázal že ti na nich záleží, že to není jen slepá nenávist ke všemu co jen trochu zavání Ruskem...

    A nebo se přidej k Nacigardě, nemusíš se bát že bys se ti něco stalo, tihle také neměli žádné ztráty, podle zaručeně pravdivých kyjevských zpráv: https://www.youtube.com/watch?v=VIw1eZr5Z-A
    11.8.2014 23:03 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ty seš fakt chorej :-).

    Nuže, jdi příkladem, soudruhu! Seš tu nejakčnější, smrdíš tu 24/7, reaguješ spolu s patentkou snad na všechny komentáře, vždy ve střehu na webu proti možnému třídnímu nepříteli, ale tím to asi končí, viď šmudlo :-).
    12.8.2014 00:10 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    patentka:)... no vidíte... to môže byť:))
    13.8.2014 19:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No vidíš, a už zase mi nadáváš.

    A možná bys měl velmi doufat že "tím" to končí, protože na Doněcku to právě tímhle neskončilo, a lidé se proti nadávkám začali bránit. Nejdřív holemi, pak automaty, děly, raketomety a tanky...

    A kde to skončí? Myslel jsi na to? Vzpomeň si jak to v dubnu nenápadně začínalo!
    12.8.2014 09:48 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tímhle štěkáním nikomu nepomůžeš a jen tu nenávistně napadáš slušný lidi.

    Řekl bych, že to samé platí pro tebe. Proč sem sereš ty svý haterský píčoviny a napadáš slušný lidi? Co mají společného s Linuxem tyhle nenávistný sračky? Komu je pořád cpeš? Píšeš anonymně, protože se za sebe přitom stydíš? Kolik máš registrací a který z těch nových neregistrovaných anonymů jsi ty? Proč máš takovou potřebu 24/7 vyhledávat nepřátele a bojovat s nima? Proč je nedokážeš pustit z hlavy a ignorovat? Komu pomůže tvé štěkání? Jsi vážně až tak nemocnej?

    12.8.2014 14:59 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nemáš už ani kuráž psát tu pod svým nickem, musíš si půjčit MG, nebo že by došly argumenty, ratlíku? :-)
    12.8.2014 15:45 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nevím, proč bych měl psát pod svým jmeném agresivní srágorce, která ani nemá tu kuráž podepsat se pod vlastní píčoviny a bláboly. :-D
    12.8.2014 16:48 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    MG
    13.8.2014 12:09 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tenhle člověk udělal pro zlepšení světa milionkrát víc než ty a tobě podobní, co se tu rozčilujete na netu a sami sebe a ostatní se snažíte utvrdit, jak je svět hnusnej a zlej. Což je to nejpohodlnější.

    Vem si příklad z tohohle Libanonce nebo toho Reynoldse co sem dal psy. Tihle lidi nemají čas na kraviny jako ty a dělají něco sami za sebe.
    13.8.2014 12:20 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    aj títo urobili veľa dobrého, ten autor toho videa aj tí nadaní muzkanti, ale keď sa pokúšam upozorniť na taký nevyužitý potenciál dobrého v nich kdekoľvek (nielen tu na abc, schytám za bláboly bez hlavy a päty a posielajú ma s nimi do Indie:))
    13.8.2014 12:27 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    13.8.2014 12:42 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A myslím si, že to neberieš správne, keď človeka hnevá vyslovená nespravodlivosť, porušovanie tých najzákladnejších princípov ľudskosti,ako je to napr. dnes na tom Donbase (a tá strašná bezmocnosť!), to ešte neznamená, že chce len tak tárať na internete a vyžívať sa v negativizme a vo vzájomných útokoch. Ja si myslím, že veľmi dôležité, aby sa zastavila tá genocída... nemám veľa prostriedkov, aby som k tomu nejako prispela, ale čo môže každý z nás, je nezakrývať si pred tým oči a nezapchávať uši. Teraz budem asi obvinená z patetickosti, z nejakej náhradnej formy bytia za svoj život, a neviem čoho ešte... vieš, a je mi to fuk. Tak to cítim.
    13.8.2014 17:14 MG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A myslím si, že to neberieš správne, keď človeka hnevá vyslovená nespravodlivosť, porušovanie tých najzákladnejších princípov ľudskosti,ako je to napr. dnes na tom Donbase (a tá strašná bezmocnosť!)
    To se ale děje někde stále, každý den!

    Mě třeba včera naprosto dostaly záběry, jak se snaží dostat Iráčani do vrtulníku - děti, ženy, normální lidi - všichni zoufalí a jen s touhou utéct, utéct, utéct. Tam probíhá skutečná genocida.

    My to tady ale nezměníme! Můžem si tu poplakat, zavztekat se, případně se uklidnit, že nás se to /zatím/ netýká, a to je tak všechno. Ale ten svět fakt změníme jedině tím, že půjdeme dobrým příkladem a začneme od sebe. Ne tím, že tu budem tapetovat mrtvolama a štěkat na lidi s jiným názorem, příp. předjímat jako nepřátele ty, kteří se nevyjadřují k politice, jak tu předvádí Radovan. To je k zblití.
    13.8.2014 19:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Mě třeba včera naprosto dostaly záběry, jak se snaží dostat Iráčani do vrtulníku
    Pamatuješ Saigon? ;-)

    Některé věci se prostě pořád opakují, a ten kdo se nezajímá se potom diví: https://www.youtube.com/watch?v=MwmCPNid9Kk
    13.8.2014 20:59 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ja viem, že a to deje každý deň... tie zábery s vrtuľníkom som videla... Kto ale rozhasil ten Irak a prečo, v čiom záujme to bolo?...Keď som videla tento film, úplne ma to dostalo, emoc. rozhodilo... A ten Juhovýchod Ukrajiny je to isté, rozdiel je iba v tom, že kým neznámych Kurdov/Irak mi musí sprostredkovať film, ktorý mnou morálne otrasie (necháp to zle), ako boli tie Aj korytnačky ... ale jazykovo a aj historicko- kultúrne príbuzní ľudia na juhovýchode Ukrajiny sú pre mňa pochopiteľní ihneď. Takže to samozrejme aj ihneď pritiahne pozornosť. A keď to potom sleduješ, nemôžeš ostať ľahostajný,
    My to tady ale nezměníme!
    Nemyslím si. To tvrdia ľudia, čo chodia nadávať na USA/korporatívny kapitalizmus/ficovoličov/ putlerov atď. na soc. siete a spravodajské portály, ale nereflektujú ani na jednoduchý návrh - podpísať sa pod nejakú výzvu,ísť niekam na verejnosť upozorniť na tých ľudí, ktorí tam strádajú trestuhodne ignorovaní OSN, Medzinárodným Červeným krížom, Human Rights, Amnesty International... pretože sa "nehodí" niekomu podržať fašisticko-oligarchicko- korupčný chorý režim v Kyjeve, ktorého skutočná povaha sa zamlčiava. Pretože to, čo sa vybudilo na Ukrajine v záujme drancovania cudzích zdrojov, musí ostať zamlčané.
    13.8.2014 21:06 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    teda niekomu a hodí podržať ten režim...(opr.)

    no a už keď opravujem, aj po prečítaní celkom opačných názorov a argumentov napr. v Britských listoch :), som si istám že je to USA
    Dalibor Smolík avatar 11.8.2014 16:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Na tom se nedá dobrého najít nic, a už vůbec ne na tomhle. Je zajímavé, jak takové informace některé kruhy nechávají klidnými .. nechápu
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.8.2014 19:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Jo, to je jenom další následek amerického importu demokracie. Co jsi čekal, dopadlo to snad někdy někde jinak? Ostatně Ukrajina je stejný případ, akorát o dost blíž k nám. Holt je potřeba zničit další kousek fungujícího světa.

    Jen si říkám jestli tahle zpráva není stejně tak "pravdivá", jako ta nedávná o povinné obřízce žen tamtéž. Ono těch propagandistických výmyslů už od nich bylo tolik, že když člověk preventivně nevěří vůbec ničemu, má podstatně nižší podíl omylů :-D
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2014 09:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No to snad ne .. Ukrajina stejný případ? Z Ruska na východní Ukrajinu putují konvoje s humanitární pomocí, Ukrajinci jen protestují, aby to bylo pod hlavičkou Červeného kříže, aby byla jistota, že se tam opravdu vozí léky a jídlo, což chápu .
    Zprávy o genocidě na severu Iráku pravdivé jsou, několika tisícům lidí se podařilo uprchnout díky podpoře amerických letadel, islamisté žádné dodávky jídla a pití netolerují (na rozdíl od Ukrajiny), zahrabávají lidi za živa po stovkách, děti, ženy .. jiná věc je, že se tyto pogromy tam děly už v minulosti, ale proč v 21. století?
    Kdepak, já se nechci zastávat americké "diplomacie" venku. To, co se stalo v Kosovu mi hlava nebere. Já jsem žil v oblasti 4 roky a vím, jak systematicky kosovští Albánci vydírali srbské majitele domů, aby se vystěhovali nebo jim zapálí dům, to se dělo po celou druhou polovinu 80. let, tohle nikdo neviděl, ale já ano, sledoval jsem tamní zprávy (teď se odvolávám na diskuzi s patentovým zákonem o očitých svědcích) - svět viděl až následky v 90. letech, tak viděli jenom půl pravdy.
    Válka na Balkáně - o tom neví nikdo skoro nic. Tam si vyřizovaly účty jednotlivé rody za to, co se dělo za 2. světové války, muslimové bojovali po boku nacistů proti Srbům, čistili celé oblasti a v 90. letech si šli pro ty domy nazpátek .. spletité rodové historie není schopen nikdo pochopit, už vůbec ne Američan ..
    Tady se ale zdá, že to dnes pochopili všichni zúčastnění. Celé teritorium bývalé Jugoslávie je zvenčí bráno jako celek a oni už to vědí a využívají to pro turistický ruch. Srb vedle Chorvata, hlavně, že oškubou turistu :-)). Aspoň něco pozitivního. Co je pár babek od turisty navíc proti etnickým čistkám ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.8.2014 11:09 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zase dostanete, pán Smolík, že spolu s patentkou všetko viete a vediete teto nelinuxové diskusie:-).

    K Albáncom. Zhodou okolností sme bývali chvíľu v jednej súkromnej chatke u miestneho advokáta a jeho priateľ bol bývalý starosta, teda predstavitelia miestnej bohatej elity. Albánci obaja, veľkí patrioti. Ako povedal môj sprievodca:), šiptari. Ja Vám neviem, akou rečou sa s ľuďmi dohovorím:), ale dosť sme po večeroch kecali o tých vzťahoch Albánci - Srbi. Ja som vtedy o tom veľa nevedela, vlastne až oni vzbudili môj záujem. Podľa nich sú najstarší národ v Európe, sú autochtónnym národom nielen v Montenegro/Crnej Gore, majú nárok snáď na celý Balkán. Snívajú o veľkom Albánsku. Slovania sú pre nich len privandrovanci, ktorí im zabrali územie. Mne pripadali ako naši štúrovci v 19. storočí- ba nie ako štúrovci, to už boli moderní liberáli. Oni boli ako prevtelený Ján Kollár s P. J. Šafárikom:). Ku mne boli veľmi milí, temperament majú podobní ako Slováci - ale z Vášho krajana si robili srandu. Robil u nich mladý Kosovčan. Ten bol chudobný, živil zo zárobku rodinu doma. Ten také národobuditeľské reč nemal, bol ako dnešný bežný Slovák a žiadnu nenávisť voči Srbom neprejavoval. Mal iné starosti.
    13.8.2014 12:54 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No to snad ne .. Ukrajina stejný případ?
    to snad ano
    9.8.2014 15:46 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zamiešam sa:

    Ocenila som +1 tú radu, že sa treba radšej vyhýbať ľuďom, ktorí mi nesedia a predchádzať tak zbytočným konfliktom... nie vždy je to možné, lebo niekedy vás s takými ľuďmi spletú dohromady okolnosti, nedá a im celkom vyhnúť, alebo na to prídete neskoro.

    Bod 2. je ideálny model správania, ako zmeniť svet:), ale väčšinou ostáva u ľudí, ktorí ho takto údajne chcú meniť, len v rovine programových deklarácií. Súhlasím však, že každé stretnutie s dobrým človekom (ale to majú ľudia obyčajne už dané od Boha:), viď moje linky na tie Hanákove Obrazy starého sveta, ktoré ma zakaždým dojmú a videla som to už 100x) je očisťujúce. Myslím, že som na pár takých mala šťastie a že ich spoľahlivo vycítim (vzbudzujú takú zvláštnu nehu alebo ako to nazvať, ani sa k nim nemôžete chovať inak ako s mimoriadnou opatrnosťou, aby ste na nich nepreniesli nejakú nákazu z toho vonkajšieho sveta).
    Jednak ten, kdo ti "nesedí" nemusí být okamžitě zlý....
    to by som ja ani nikdy netvrdila.. prosto niekedy len nie sme s niekým na jednej vlne
    násilie... spacifikovať
    tak to je problém... na to treba flegmatickú povahu a asi aj nejaké skúsenosti a zručnosti (ale neverím v univerzálnu účnnosť toho: Kto do teba kameňom, ty do neho chlebom, nie na každého to platí)

    9.8.2014 13:07 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    tak, psy, prečítala som...nebolo to útočné:), takže aj keď si anonym, Tvoje P.S. má u mňa +1, preto Ti ďakujem za dobre myslenú radu, ale sebareflexia mi naozaj nechýba a zo všetkých hlúpostí, ktoré som v živote kedy spravila, vrátane tých vo virtuálnej realite, viním najmä seba

    pavlix avatar 10.8.2014 04:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    PS: Pavlixe pusť z hlavy a mysli na sebe. Lidem, kteří ti nesedí, se vyhýbej, rozhodně s nimi nebojuj, a s těmi, se kterými je ti dobře, udržuj dobré vztahy.
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 12:26 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    a pre zvedavých... vyrovnávala som sa s kyberšikanou:) vtedy po svojom, vo svojom blogu... takže tu je toho popis
    8.8.2014 15:07 vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Co to tam lítá za netopýry prohůh?
    "Posaď se na moje křídlo a modli se"
    To snad může oslovit jen satanisty :-)

    Praští do očí už první dojem z toho nevkusně upravenýho snímku zinvertovaných koní, nad kterýma hrozivě krouží černí bastardi. Jinak ty paranoidní tldr cancy se fakt číst nedaj. Kdo přečte do konce, měl by dostat madaili.

    8.8.2014 15:38 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    podpíš a vlastným nickom, ak chceš konverzovať:)
    8.8.2014 21:51 vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nick je vladimir. Podpis chceš elektronický, nebo jaký?

    8.8.2014 15:55 MH-17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Co to tam lítá za netopýry prohůh?

    potrefena husa mam dojem ;)
    6.8.2014 00:44 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Mohla by som "na tejto úrovni" odpovedať pod zbabelou maskou, ako to robíte vy. Ale nechcelo by sa mi kvôli takej hlúposti založiť si 3-4 falošné účty. Radšej sa prispôsobím vašej úrovni bez tej zbytočnej námahy.
    6.8.2014 05:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Na hrubý pytel hrubá záplata, on začal.

    To co předvádí(te) je typická pravičácká taktika opakovaná v těchto diskuzích mnohokrát, a špatný je podle nich (podle tebe?) napadený, který se brání.
    6.8.2014 09:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Samozřejmě, že je tu vytahanou píču třeba ucpat nějakou záplatou, jenže tuhle by nezacpal ani Láďa Zima
    6.8.2014 09:39 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Oproti tobě je SSK vzdělaná dáma. Tak se tak chovej. I když chápu že máš nějakej mentální problém, ale rozdíl v intelektu je s tebou nesouměřitelný.
    6.8.2014 10:09 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Už melú z posledného ;-). Nevyšli im zatiaľ ani tie najhrubšie útoky, strieľajú balistickými raketami, a nič:). Mohli by si dať zraz, aby sa dohodli na nejakej smrtiacej stratégii. Ale ja som nesmrteľná:)).
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 10:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ale ja som nesmrteľná:)).
    Tak tomu věřím !
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 11:10 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    hezká manželka, pane králi:)
    6.8.2014 12:40 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Viete, ja tie novodobé české výpravné plagátové rozprávky nepoznám, už to nie je čo bývalo, nejako to s vami ide v tomto smere dolu vodou:), ale táto ukážka vašich projekcií bola pre mňa veľmi poučná, tušila som od začiatku našej vzájomnej konverzácie :)), že ste prefíkaný obchodník:), ale v poslednom čase prekonávate všetky moje očakávania. Aj by som sa od Vás niečo naučila, ale nejako mi tie marketngové oblbovačky nesedia.
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 15:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Kdepak, to neměla být narážka na Vás v souvislosti s charakterem postavy, jen mě to s tou tetou napadlo, prostě asociace, nic víc. Jinak všichni asi stárneme, když film starý 21 let považujeme za novodobou pohádku, dřív jsme tak starý film považovali prostě za starý .. jo, mění se úhel pohledu!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 15:55 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    to si zas až tak nemusíte žehliť, pán Smolík,ale bohužiaľ, tú kreslenú podobu s Bohdalkou som nenašla, okrem znelky, škoda, rada by som si to pozrela:)

    a viete dobre, že mám k vám celkom pozitívny vzťah ... ehm... napriekt tým marketingovým kľučkám ;-)
    6.8.2014 16:05 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tady máš, ty tučná píčo, tak k tomu v šest sedni a nepiš srance na blogance.
    6.8.2014 21:20 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ty máš epilepsiu? Nechcela som ťa až tak vytočiť, chudáčik. :-(
    6.8.2014 12:41 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ... *som si to pozrela len kvôli Vám:))
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 15:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak to mě moc těší, to je velká poklona! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 15:51 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    viete dobre, že keď je dôvod, nikdy nešetrím chválou:)
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 16:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 10:05 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Teraz je namieste, aby ti pavlix a spol. pogratulovali k vysokej intelektuálnej úrovni tvojho príspevku do dskusie ;-). Určite budú mať z toho nielen počúrané gate, ale aj nočné polúcie. Gratulujem.
    6.8.2014 10:17 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Když já jsem pavlix, jak můžu gratulovat sám sobě? Psychotici jako vy mají problém, že jejich psychotické teorie jsou často nekonzistentní.
    6.8.2014 10:20 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    nerozumieš písanému textu:)

    a teraz sa preobleč sa do niektorého iného svojho nicku a môžeš sa podporiť
    6.8.2014 10:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ty jsi vopravdovej debil a asi hodně mladej když nerozumíš poslovensky. :-)))
    6.8.2014 11:08 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    som mu /nižšie/ poslala niekoľko lekcií rusnáčtiny:)... nech sa dovzdelá
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 09:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ale mně je to celkem jedno. Samá vážná témata, tohle bylo prostě odlehčení.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 08:23 uplnej vypatlanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    nojo ... vytlemenej frikulin ... takovejch dneska mame
    pushkin avatar 6.8.2014 09:48 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak teď mi málem něco pustil i prázdnej močák :-D
    5.8.2014 10:35 Bhua
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A tohle letadlo narazilo do ledovce take:

    http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-priznala-ze-letoun-sestrelila-fcr-/zahranicni.aspx?c=A011004_135559_zahranicni_mhk
    6.8.2014 10:18 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    6.8.2014 11:06 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    6.8.2014 11:11 lolwut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    hele ucitelka, nechcou jit radsi ven s mavatkem vitat ruske tanky? nebo se tam rovnou odstehovat za svymi milovanymi bratrimi?
    6.8.2014 11:57 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ani náhodou:). Oni nach sa odsťahujú, *ujko odsťahuj.
    6.8.2014 14:17 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Pozyvaci list uz mas naklepany?
    6.8.2014 14:42 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    stačí, keď pošleš ten podpísaný tvojím Ukrajincom Biľakom
    6.8.2014 16:24 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zjavne mas problemy s dlznami, z toho usudzujem, ze ten Bilak bude skor tvoj sukmenovec. Z vychodu nikdy nic dobre nedoslo.
    6.8.2014 19:06 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    asi si ma mýliš so sebou :-)
    6.8.2014 14:44 a-m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    chrono? :-)
    6.8.2014 14:46 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ja píšem s dĺžňami, on nevie, kam patria :-)
    6.8.2014 12:13 4U
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Dvojité Céčko avatar 6.8.2014 14:54 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Příloha:
    BLISS!
    6.8.2014 14:58 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    nádherá, MUCK
    6.8.2014 15:09 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    ty si fuck idiot
    6.8.2014 15:23 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    kolaz zadarmo v ToolWiz Pretty Photo a tak aj vyzera :-)

    Dvojité Céčko avatar 6.8.2014 16:11 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    (source)
    6.8.2014 14:43 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    bambas avatar 6.8.2014 15:48 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Copak? Chytrak neumi likovat youtube? http://youtu.be/2McROBjZxQM
    6.8.2014 16:07 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A ty neumíš používat html, odkaz se píše do atributu href tagu a, ne do jeho těla. Takhle: zbrojní analytik o sestřelení letadla
    bambas avatar 6.8.2014 16:12 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ne, to jsem dal schvalne, aby trotl nademnou videl zkraceny odkaz.
    6.8.2014 16:34 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    A koho to proboha sere??? :-))))
    6.8.2014 16:35 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ne, ty jsi trotl, který si neumí přiznat chybu. Zdar Max
    bambas avatar 6.8.2014 16:49 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17

    nasrat. nejsem takovej kokot. Jak jsi si jiste racil tvym bystrym okem vsimnout, tak odkaz mam v tele tagu. A ne, nepouzivam ten rozsireny editor. Nicmene je videt, ze jsi vzdy chytrejsi nez ten druhej. Zrejme mi vidis do hlavy. Pak to ve spolecnosti vypada jak vypada, protoze takovejch ovci, ktery vi, co chtel ten druhej udelat, jako ty je tu plno. A je mi z toho na bliti. Ty GENIE.

    6.8.2014 17:17 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Takže Busch vyznamenal vraha a teroristu, ukrajina úmyslně sestřelila ruský dopravní letoun a nezačala válka.

    Nemusím amíky, ukrajinské vedení považuji za svinstvo nejhrubšího zrna, ale tvrzení, že setřel musí být úmyslný řadím k prohlášením Porošenka.

    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 17:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Sestřel ruského letadla ani teď toho malajského nebyl zřejmě úmysl. Jen to vykresluje úroveň borců v té oblasti. Ti lidi, co obsluhují zbraně musí sedět na soudku s vodkou, jinak si to nedovedu představit. Je jedno, zda jsou to proruští separatisté nebo Ukrajinci. Ti amíci jsou fakt naivní ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.8.2014 17:46 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Reagoval jsem spíš na toho "znalce", který tvrdil, že setřel musí být úmyslný, protože obsluha má jednoznačnou identifikaci.

    Jinak nemá někdo něco tomuto vypadá to na kec, ale jirisvejda.blog.idnes.cz přeci jen.
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 21:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No, je to zajímavá další verze, ale potvrzené to nemá. Je to pořád ve stádiu spekulací. Úmysl mi logicky nevychází, nevidím žádný prospěch, kdo by z toho měl ať už proto, že letadlo sestřelil nebo proto, že by označil viníka druhou stranu a podstrčil falešné důkazy. Nic z toho se tady nestalo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 02:22 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No, je to zajímavá další verze,
    Možno ste to, pán Smolík, prespali, ale táto podľa Vás teraz zaujímavá verzia nie je vôbec nová. Už to tu bolo dávno. "Malajsijští experti: Boeing na Ukrajině mohl sestřelit Su-25" - mali by ste sa dohodnúť, čo a za akých okolností je možné označiť za "zaujímavé":).
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 12:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No, možná jsem to zaspal, to přiznávám, nejsem schopen sledovat veškeré dění dopodrobna, nemám na to čas a hlavně sílu. Ale to je mi úplně fuk. Nicméně jen hlavní "tahy" myšlenek: Verzí se může vyvrbit spousta, každá taková mimořádná událost dává průchod fantazii a konspiračním teoriím. Pokud jdu po té nejpravděpodobnější, tak to omylem někdo zmáčknul ze separatistů nebo ukrajinských zběhů, domnívaje se, že jde o ukrajinské letadlo. Dále mě na tom zajímá politický dopad ve světě. Různá embarga a zákazy dovozu zboží. Pak mě zajímá osud těch nešťastných lidí v letadle a jejich rodin. To je vše, tečka.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 03:09 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Reportáž BBC z miesta činu krátko po zostrelení boeingu záhadne zmizla: Prečo a čo je na nej?
    V reportáži sa novinárka pýta očitých svedkov, čo videli. Odpovedali jej traja a všetci tvrdia, že za tým malo byť vojenské lietadlo. Jeden z nich doslova hovorí „Bolo u neho vojenské lietadlo, všetci to videli,“ hovorí obyvateľ neďalekej dedinky.

    Iný zase hovoril o tom, že vo vzduchu došlo k dvom explóziám. Tretí pritakával v predošlých odpovediach. Vraj sa to vojenské lietadlo pohybovalo pod boeingom, aby ho nebolo vidieť.
    http://www.topky.sk/cl/1000773/1415201/Reportaz-BBC-z-miesta-cinu-kratko-po-zostreleni-boeingu-zahadne-zmizla--Preco-a-co-je-na-nej-

    Už som tu dávala link na zmiznutú reportáž a tiež na videá, kde o tom hovorili ľudia, ktorí videli padať ten B777, že tam bolo ešte jedno lietadlo, ktoré potom prudko zmenilo smer:). Na oživenie pamäti: Tu Je tá reportáž.

    A ďalej stále platí tá otázka,komu (by) to zostrelenie ccivilného lietadla prospelo. Separatistom najmenej,
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 13:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No když nedáte .. tak ještě jednu verzi přihazuji k dobru .. tentokrát podle ní to udělala ukrajinská stíhačka a to je dokonce z amerických zdrojů
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 13:55 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    V podstate jde o rehash tohoto clanku. Na stejnych strankach take o Ukrajine pise Ron Paul. Konecne, ti co se ohani vrazdami novinaru v Rusku, by si meli precist toto.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    7.8.2014 16:58 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    príkladom je Graham Phillips, ktorého spolu s jeho ukr. sprievodcom brutálnym spôsobom zaistili a následne sa mu vyhrážali (keď predtým, v čase bojov o Slavjansk, bola na neho vypísaná dokonca ukrajinskými náckami odmena), okradli ho, zničili mu materiál a odviezli ho za poľksú hranicu, a toho druhého zmlátili tak, že musel byť hospitalizovaný

    Príkladom je aj Šarij, ktorý z dôvodu, že bol ohrozený jeho život, na UKR ani nežije, alebo tento prípad:

    Прошу помощи! 18 июня в Мариуполе был похищен редактор газеты "Хочу в СССР!" Сергей Долгов. В июле появилась информация, что он погиб. Но мы продолжали искать. Сегодня из двух независимых источников мы получили сведения о том, что его держат в СИЗО г. Вольнянска Запорожской области. В подвале в одиночной камере. Там он проходит под кличкой "Борода". Официально в списках заключенных его нет. У него очень плохо со здоровьем. По всему, они просто ждут, когда он умрет. Помогите! Или подскажите, куда можно обратиться. Кроме официальных запросов во все инчтанции.Ольга Долгова

    (18. júna v Mariupole chytili redaktora novín "Chcem do ZSSR" Sergeja Dolgova. V júli sa objavila inf., že zomrel. No my sme neprestali hľadať. Dnes sme z 2 nezávislých zdrojov dostali správy, že ho držia v СИЗО (vo väznici, ktorá umožňuje izoláciu podozrivých, obvinených a väzňov) v meste Volňanska v Záporožskej oblasti, v suteréne, v samoväzbe pod prezývkou "fúzy." Oficiálne uvedený v evidencii nie je. Je na tom veľmi zle so zdravím. Jednoducho čakajú, kým zomrie. Pomôžte! Alebo poraďte, kam sa možno obrátiť okrem oficiálnych inštitúcií. Oľga Dolgova)

    6.8.2014 19:29 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Keď nie sú argumenty, nájde sa aspoň zástupný "neumí linkovat":)... ako keby záôežalo na tom, či je tam vôbec link, alebo len adresa, tak si dám vyhľadať a nešpekulujem:)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2014 21:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Přílohy:
    Rači se nažerte jako já :-D
    6.8.2014 21:28 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Padej s tim hnusem na rouming do masa, já tam mám ban :-/ a pozdravuj na fóru od Víly Simony, mucíček.
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2014 21:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tohle pro mě vypadá mastně .. tady bych si nepochutnal. Ale jinak dobrý :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 7.8.2014 00:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    To je echt česká kuchyně, na mě taky moc mastný, ale proti gustu... Amigovi to prospěje, když sem ho viděl naposled bylo skrz něj skoro vidět, potřebuje drobet nabrat :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 12:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Doporučoval bych pravé echt švestkové knedlíky, případně z bramborového těsta, posypané tvarohem, cukrem a polité máslem :-)). Po tom se zaručeně přibere.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 13:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nechcete zakázkový super dyzajnový stereo k telefonu? Vy toto jistě dokážete ocenit. Dal sem ho sem na bazar...
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 13:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    No nevím. Dneska jsem čekal půl hodiny na tramvaj, tak se mi hodily sluchátka do uší a rádio v mobilu, úplně stačilo ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 13:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Ale luxusní, ne?
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 13:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 13:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Zato ty musíš mít i fotku v občance našířku vole! :-D
    7.8.2014 02:10 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Už napohľad odporne slizsko. Ponúkni svojim ULTRAS na zraze. Tí žerú aj z ruky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 14:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Přílohy:
    Nažerte se ještě...

    6:35 :-D
    7.8.2014 15:25 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Možno žerú Tvoje mačky. Už som to nerozklikla, lebo to včera vyzeralo hnusne. Ale zase... neviem, možno mi nedá zvedavosť... Stále neviem, čo si mám myslieť o ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈.
    7.8.2014 15:28 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak rozklikla... mám špenát rada, na rozdiel od tých ďalších hnusných varených vecí, ale ten tanier po tých mačkách vyzerá negustiózne.
    bambas avatar 6.8.2014 15:49 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    7.8.2014 12:05 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Dobrý článok:
    Vnitrostátní režim by měl být uspořádán tak, aby omezoval vliv na vládu těch skupin, které vydělávají na šíření nenávisti, strachu, zbrojení a na válkách. Oslabovat moc vojensko-průmyslového komplexu. Jedinou obranou proti občanské válce je sociálně spravedlivý režim (!). Cílevědomá výchova k míru. - See more at: http://www.blisty.cz/wholeissue.rb#sthash.18TnfkYQ.dpuf
    Situácia na Ukrajine je výsledok pomerov, ktoré sú toho presným opakom. Pokladám za nehoráznosť, ak oficiána propaganda tvrdí, že Majdan bol krok k demokratizácii pomerov v krajine. Že to tak nie je, mohli vidieť milióny ľudí online už v čase, keď ulicami Kyjeva pochodovali tie fakľové sprievody vyvolávajúci nenávistné heslá - a následne tu - pri tom sa malo búriť svedomie každého normálne uvažujúceho človeka. To nemá nič spoločného so sympatiami k Janukovyčovi alebo Putinovi - jednoducho tam boli ďaleko prekročené všetky hranice humánnosti. Naivná, pomýlená či hlúpa Júlia to už potom so svojím srdcevrúcim monológom nevytrhla. Následne sa naplnili tie najhoršie senáre ďalšieho vývoja a ukázalo sa, že tie rôzne "konšpiračné teórie" nie sú konšpiračné a že okrem iného ide aj o to, zbaviť sa obyvateľov Donbasu, vyčistiť od nich tú časť Ukrajiny, ktorá sa má pre "pravých Ukrajincov" stať iba ZDROJOM (Butkevič). O čo v skutočnosti ide na Ukrajine už nechápe iba slepý a hluchý.

    Ale chápem: ľudia majú strach z neznámeho a preto podvedome túžia zachovať daný stav vecí, preto tak útočia na každého, kto si dovolí nejako tú ich "istotu" narušovať. Čo bude, ak by sa zrútila ich predstava o USA ako o záštite svetovej demokracie a pokroku? A tak ju bránia zubami-nechtami.
    bambas avatar 8.8.2014 10:31 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17

    Pan Hampl to vsechno vystihl naprosto presne.

    A pan Mach taktez

    8.8.2014 10:40 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Sice jsou to sasci, ale co se tyce zahranicni politiky, maji pravdu. Uplne stejne jako ten Ron Paul.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    bambas avatar 8.8.2014 11:07 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nejen zahranicni, ale i ty nasi. Bursik kokot je toho dukazem.
    8.8.2014 14:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Vidíš, vždit my se ještě shodnem! :-)
    gtz avatar 8.8.2014 15:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Kdo je Dvojité Céčko? To je zase zakuklená Miriam?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    8.8.2014 16:02 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Podle mě to pavlix není a nejspíš ani nikdo z kernel ultras. Viděl bych to na Kolibáče.
    Trojité Káčko avatar 9.8.2014 02:23 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Kobliháč neni takhle vtipnej...
    8.8.2014 19:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Nějak to tu usíná, tak na probuzení:

    Separatisté sestřelili ukrajinský supersonik a zasáhli vrtulník

    A prý zase Bukem!

    Jenže když se člověk podívá na video:

    Последние минуты сбитого МиГ-29 под Енакиево 07.08.2014

    Takže je vidět že létal ve výšce, kde ho mohli sundat i Kalašnikovam :-D

    Záznam komunikace s posádkou před a po zásahu letadla:

    ВВС Украины. Переговоры экипажа сбитого самолёта. 7 августа 2014г.

    Kdyby dostali Bukem, tak by si takhle nepovídali, to by se jejich fragmenty snášely po různých trajektoriích k zemi. Normálně slízli Iglu do levého motoru.

    Celkově to ukazuje zajímavou věc. Stíhací MiG-29 se pro útoky na pozemní cíle zoufale nehodí, a to že UkrArm musí používat na takovéhle věci letadlo určené k něčemu úplně jinému by mohlo znamenat že už jim opolčenci všechny použitelné Su-25 vytloukli jako otravné ovády.

    Navíc oni na tom jsou podobně i s ostatní technikou, kromě jiného museli zrekvírovat z charkovské továrny tanky určené pro zahraniční odběratele, takže teď například na Saur-mohylu útočí tanky v thajské kamufláži. Jak zpíval Werich: "Takže vznikla situace značně napatá." :-D
    9.8.2014 19:12 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Tak Američani chtějí vyzbrojovat neo-nacisty na Ukrajině. To se teda v ČT tentokrát řádně sekli :-D
    9.8.2014 19:53 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující odhalení letu MH-17
    Pani redaktorka je Psaki II.:).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.