abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    25.4. 14:22 | Komunita

    Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 875 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.12.2021 05:32 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Škoda že je to jen pozlátko, jak člověk začne se světem interagovat, tak se to začiná kvůli optimalizacím srát. Zkus narazit do auta, kousek popojet a otočit kameru zpět - auto už tam není.
    21.12.2021 08:23 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Presne stejnej problem mas a ve velkym v tom zabugovanci od polaku - Cyberpunk. A to prej neni demo. Staci se otocit a mizej cely sceny. Alternativne je vazne legracni, kdyz na silnici v dalce vidis provoz jak touhle dobou na nuselaku ... a jakmile se priblizis, tak tam neni vubec nic.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Heron avatar 21.12.2021 10:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Hele ale tohle mi vůbec neva. Když jsem to hrál pár dnů po release, tak ty bugy vypadaly, že tam prostě patří, že je to součástí hry. Vůbec mi to nebránilo to dohrát. Vlastně si jenom přeju, aby to tak nechali - vyřešit technický bugy, optimalizace a tohle jo, ale ty herní "bugy" mi neva. Nedokonalost engine k tomu sedne jako prdel na hrnec. Něco jako první stalker.
    Bystroushaak avatar 22.12.2021 07:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Já jsem to hrál ve Stadii a více/méně jsem tam bugy neměl. V podstatě asi jen jeden, že auto se občas přivolalo poněkud bezhlavě a spawnulo se pod jiné. Spíš mi vadily některé herní nedodělky, ale i tak to byl super zážitek.
    Max avatar 21.12.2021 08:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Pokud je řeč o Unreal Engine, tak jsem kdysi narazil na zajímavé využití: Jak jsem si natočil vlastní klip v Unreal Engine.
    Čím více je to realistické, tím více to má přesah do jiných odvětví a rozjíždí to nové možnosti.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.12.2021 08:46 jancici
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    21.12.2021 09:33 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Ja naposledy hral warcraft3 a mafia1. :-D Ty screenshoty vypadaji skvele... Ani bych neveril, ze je toto dnes mozne :-D
    21.12.2021 12:01 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Neboj, ve skutecnostni neni ... protoze GPU na kterym by to jelo proste nejsou a zjevne jeste dlouho nebudou ... ;D. Zrovna sem o vikendu opucoval svoji 8800 ... se jeste bude hodit.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    21.12.2021 13:41 @
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Neni to možné, UE umí s Nanitem krásná zabugovaná dema a předrenderované fílmy, ale žádnou složitou hru v tom udělat nejde. Tohle se před releasem hodně oseká aby to vůbec fungovalo.
    21.12.2021 20:06 /dev/urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    príde deň keď hry budú na nerozoznanie od reality...
    22.12.2021 17:28 Blood moon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Jo jo, to jsem si říkal už při hraní Dooma (1993). Ale dneska už o tom pochybuju. Realita je prostě příliš složitá než aby šla modelovat dostatečně věrně. I v dnešní době kdy máme v porovnání s minulostí každej v kapse superpočítač, stejně se u her musí dělat hromada kompromisů. Těžkejch, nepříjemnejch kompromisů.

    Jo, vypadá to líp než origoš Doom nebo Wolfenstein 3D, ale pořád je na tom vidět, že je to hra. Prostě je to omezený možnostma počítačů i množstvím práce, které se do toho dá narvat.

    Však si uvědom, že v IT už jsme hodně let zpátky začali narážet na fyzikální limity. Kde máme 5GHz či 10GHz procesor? 50TB disk? Nejsou nikde a hned tak něco takového neuvidíme. A hry k nerozeznání od reality podle mě neuvidíme nikdy.
    Heron avatar 22.12.2021 17:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    A hry k nerozeznání od reality podle mě neuvidíme nikdy.
    To taky trochu záleží na tom, jak bude vypadat realita :-D Jestli budeme za rok všichni v betonových krytech a mít šedou popelavou kůži, tak zrovna to se modeluje celkem snadno.

    Horší je to s AI. Hry jako doom měly jednoduchou AI, obyčejnej stavovej automat, potvora mohla dělat pouze jednu akci v daný čas (tj. buď chodit nebo střílet, ale ne oboje současně). Navíc mohla být "naštvaná" pouze na jednu další entitu (ať již hráče nebo jinou potvoru). To potom vede k těmto vtipným situacím. Jo a v doomu byla veškerá náhoda vygenerována jako statická tabulka 256 náhodných čísel. (Protože spočítat náhodnou hodnotu je dost náročné.) Přes to je každý další průběh hrou jiný. Každý rok si dám maraton všech doom II her a pokaždé tam něco hodně překvapí a pobaví. Přitom ty mapy jsou deteministický, poměrně jednoduchý, editor je k disposici.

    A ono potom stačí k té "AI" lehce něco přidat, třeba možnost dělat víc věcí, mít seznam cílů a něco jako todo list a už to působí úplně jinak. Třeba takovej FEAR je dobrá ukázka, jak to lze dělat.
    Však si uvědom, že v IT už jsme hodně let zpátky začali narážet na fyzikální limity.
    Na fyzikální možná. Ale rozhodně ne na limity, co s tím lze dělat (zase, celý kanál). Není třeba dělat ty simulace úplně přesný. Není potřeba přesně vypočítat polohu každého atomu. Stačí, když to bude dostatečně přesný, potom to může být velmi rychlé.
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.12.2021 19:19 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Souhlas, realisticka grafika je relativne "snadny" problem. Fyzika je mnohem horsi - tam patri simulace lidskeho chovani (coz je vysledek sloziteho fyzickeho procesu), vody, deste, obleceni, atd.

    Prekvapuje me, ze jeste nejsme schopni realisticke simulace obliceje. Premyslel jsem o necem zalozenem na zpetnem renderovani. Na zacatku by byl nejaky hodne obecny model lidske hlavy, s parametry urcujici tvar lebky, umisteni a vlastnosti svalu, rozlozeni tuku, vlastnosti kuze, vlastnosti vlasu, atd. Na vstupu by bylo video nejakeho obliceje a pres gradient descent by se optimalizovaly parametry, tak aby render dal vysledek co nejblizsi vstupnimu videu.
    zase, celý kanál
    Dobry kanal, mam ho v odberech...
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 04:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Prekvapuje me, ze jeste nejsme schopni realisticke simulace obliceje. Premyslel jsem o necem zalozenem na zpetnem renderovani. Na zacatku by byl nejaky hodne obecny model lidske hlavy, s parametry urcujici tvar lebky, umisteni a vlastnosti svalu, rozlozeni tuku, vlastnosti kuze, vlastnosti vlasu, atd. Na vstupu by bylo video nejakeho obliceje a pres gradient descent by se optimalizovaly parametry, tak aby render dal vysledek co nejblizsi vstupnimu videu.
    Existují systémy, které tohohle jsou schopné že v podstatě nepoznáš rozdíl. Ostatně viz třeba ten metahuman. Dobré mít na paměti, že to co tam vidíš je live preview ořezaný o detaily, aby to bylo responzivní, když to necháš vyrendrovat na něčem jako cycles (fotorealistický raycaster), tak ten rozdíl z fotky nejspíš nepoznáš a u videa bude záležet jak dobrý mají motion capture systém.
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 04:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Jinak jako dobrou ukázku doporučuji Love death & robots S02E04, kde zfilmovali povídku Neala Ashera Snow in the desert.
    Heron avatar 23.12.2021 07:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Prekvapuje me, ze jeste nejsme schopni realisticke simulace obliceje.
    Protože obličeje máme nastudované asi jako žádný jiný předmět. A jakákoliv odchylka je okamžitě vidět a může nám být i nepříjemná (když má někdo například vyrážku nebo něco). Jmenuje se to uncanny valley. Mozek to vnímá už skoro jako reálný obličej, ale něco je tam stále blbě. V takovém případě je lepší ubrat na realističnosti (pokud ovšem výsledek nemám být horor) a udělat to více jako kreslené nebo karikované.
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 08:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Protože obličeje máme nastudované asi jako žádný jiný předmět.
    To není nastudováním, to je tím že na to doslova máme vyhrazené části mozku. Alan Kay k tomu měl hezkou ukázku už hodně dávno, ale hezky o tom píše i Peter Watts :)

    Jinak řešení na tohle je prostě dělat mocap, kde přenášíš dostatečný počet bodů z hercovo tváře na tvář modelu. Hry v tomhle občas failují, protože přepínají mezi animacema, a to přepnutí může být vidět.
    Heron avatar 23.12.2021 08:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    To není nastudováním, to je tím že na to doslova máme vyhrazené části mozku.
    Grrrr. Nejsme na akademii věd, kolego. ;-) On i ten akcelerátor lze do jisté míry emulovat v té neuronce, co máme v lebce. Btw, je vůbec někde v mozku zcela obecná síť použitelná na cokoliv? Něco jako FPGA, že by se tam syntetizovalo, co jinde chybí? Nebo je to všechno už alokované? Nebo nevíme? :-D

    Bystroushaak avatar 23.12.2021 08:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Já zas tak hluboké znalosti nemám (jsem totální laik co čte/sleduje všechno možné, nestudoval jsem to a už vůbec nemám znalosti z biologie). Ale třeba tohle dává nějakou naději co do neuroplasticity; David Eagleman: Can we create new senses for humans? | TED Talk.

    Joscha Bach má na tohle téma pár dobrých postřehů (+ druhý díl), ale zatím každý komu jsem to poslal mi napsal že vůbec nechápe o čem mluví, tak nevím jestli je to dobrý materiál na odkazování. Sám jsem to začal chápat asi tak po desátém videu (začínal jsem na CCC videích).
    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2021 01:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5

    Herní AI má v podstatě dva zásadní problémy:

    • Od her se chce, aby byly zábavné a agenti se chovali pro hráče „uvěřitelně“, což zdaleka není totéž co racionální chování.
    • Jasně, třeba AlphaStar je strategicky pecka, jenže na její trénink byl potřeba hardware a výpočetní čas za miliony (laskavý čtenář nechť to za domácí úkol vyjádří fyzikálně).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 23.12.2021 07:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Od her se chce
    Od her chce každý něco jiného a každému vadí něco jiného. Když si půjčím ten CyberPunk, tak spousta kritiky padla na to, že ti NPC ve hře chodí jen ve smyčkách (to je ještě ta lepší varianta) a že nemají žádný cíl. No jako nemají, ale co kdo očekával? Naprogramovat jejich celodenní chování není problém (viz. třeba KCD), ale opravdu to té hře přinese o tolik víc? To, že v KCD mají postavy "vlastní život" jsem zjistil až z nějaké přednášky, ve hře jsem si toho nevšiml, protože NPC nestalkuju. Ale ok, pro některé tohle může být klíčové. Stejně jako je pro některý problém, že na motorce lze podjet kamion. No tak jde, užijte si to.
    Jasně, třeba AlphaStar je strategicky pecka
    Na tohle bych asi potřeboval znát kontext. Co má ta AI k disposici? Má jen obraz a výstupní zařízení? Nebo vidí API, tj. jednotlivé svoje herní prvky a mapu už jako data? Podle wiki to vypadá spíš na to druhé.

    To mi upřímně nepřipadá až tak úžasné. Tohle neumím docenit, stejně jako jsem neviděl za tak velký průlom to, že AI porazí někoho v šachu. "Stačí" prohledávat stavový prostor. Ano, těch stavů je obrovské množství, ale záleží jen na velikosti paměti a rychlosti procházení tohoto prostoru. Bylo zcela jasné, že jednou počítač překoná člověka, který se unaví, splete se, něco přehlédne, něco zapomene, na něco si nevzpomene, je frustrovaný, že mu to stroj nandal. Počítač ne. Má 10mld stavů? No tak je všechny prohledá. Ano, vím, že prostor šachu je mnohem větší. Ale lidský mozek je také omezený. Totéž ten ten StarCraft (hrál jsem naposledy na střední škole a i tehdy jsem si to proti AI užil). Video na DeepMind StarCraftII jsem jenom proklikal, nevím, co si z toho víc odnést.
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 08:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Od her chce každý něco jiného a každému vadí něco jiného. Když si půjčím ten CyberPunk, tak spousta kritiky padla na to, že ti NPC ve hře chodí jen ve smyčkách (to je ještě ta lepší varianta) a že nemají žádný cíl. No jako nemají, ale co kdo očekával?
    Tady je krapet problém s tím, že CD Projekt Red naslibovali tyhle věci dopředu, a pak to hypovali celé roky. Takže chápu rozhořčení lidí, že to tam nakonec nebylo.

    Osobně jsem si to taky užil i bez toho, ale funguje to jen dokud člověk hraje tu příběhovou linii. Ta je super vymyšlená, vyšperkovaná a provedená úplně mistrovsky. Pak to dohraješ a ten svět najednou působí prázdně a zbytečně. Což u RPG typicky nebývá tolik zvykem, třeba ve falloutech se můžeš toulat světem celé týdny a užívat si prostě různé interakce a postavy. U Cyberpunku jsou ty nepříběhové linie dost o ničem. Tady to prostě posrali co se týče vedení projektu (nastavení očekávání, naslibování, odhadnutí času a tak podobně).
    To mi upřímně nepřipadá až tak úžasné. Tohle neumím docenit, stejně jako jsem neviděl za tak velký průlom to, že AI porazí někoho v šachu. "Stačí" prohledávat stavový prostor.
    Ta pointa právě je v tom, že tyhle AI tupě neprohledávají stavový prostor. Jenda bude vědět víc, ale co tak chápu, idea je že je necháš hrát samy proti sobě a ony se postupně naučí pravidla a odvodí si sety heuristik, včetně podobných těm, co si dělají lidé (clustering a tak).
    Heron avatar 23.12.2021 08:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Tady je krapet problém s tím, že CD Projekt Red naslibovali tyhle věci dopředu, a pak to hypovali celé roky. Takže chápu rozhořčení lidí, že to tam nakonec nebylo
    Dobře jim tak. Novinky zásadně nesleduju a o CyberPunk jsem se dozvěděl až pár dnů před release. Vzhledem k tomu, že limitně 100% kritických recenzí se nikdy netrefí, tak je zbytečný to sledovat (stejně jako vůbec nesleduju LP z Doom Ethernal, až si to budu chtít zahrát, budu to mít zcela bez předsudků).
    Osobně jsem si to taky užil i bez toho, ale funguje to jen dokud člověk hraje tu příběhovou linii.
    Ok, já si užil vedlejšáky s Riverem a s Eurodynem a při druhém běhu i s Panam v tom Basilišku, to bylo celkem dobrý (ještě je tam Judy) a se SilverHandem (ok, to není vedlejšák). Potom ještě hledáš ty taroty, setkáváš se s mnichem, kupuješ auta a motorky, likviduješ ty šílence*, je tam mluvící prodejní automat, mluvící zbraň... Jako, není tam toho moc, ale na těch 200h to bohatě stačilo.
    Což u RPG typicky nebývá tolik zvykem, třeba ve falloutech se můžeš toulat světem celé týdny a užívat si prostě různé interakce a postavy.

    Vanilla fallout je dost prázdnej. Krom zajímavých lokací (a těch je tam hodně) je interakce s postavami taková ... opakující se. Ale možná je to tím, že jsem to hrál mockrát. Proto mám ve Skyrimu mody na followery. Jinak by to byla už teď jen nuda.
    Tady to prostě posrali co se týče vedení projektu (nastavení očekávání, naslibování, odhadnutí času a tak podobně).
    Ale za ten rok to vylepšili. A teď co je lepší, vydat na počátku zabugovanou verzi a potom už ji jen vylepšovat (model Bethesda, CDPR), nebo vydat "dokonalou hru" a jen potom na ní rejžovat na mikrotransakcích? Jasně, že to takto vždy nestojí, ale to studio taky už mohlo potřebovat prachy na další vývoj.

    Vem si, jak dopadl No Man Sky. Na počátku propadák, ale oni se nevzdali. Pořád lepší přístup, než to zaříznout jako v případě MassEffect Andromeda. Kde je to celé jednoznačně selhání managementu.
    Ta pointa právě je v tom, že tyhle AI tupě neprohledávají stavový prostor. Jenda bude vědět víc, ale co tak chápu, idea je že je necháš hrát samy proti sobě a ony se postupně naučí pravidla a odvodí si sety heuristik, včetně podobných těm, co si dělají lidé (clustering a tak).
    Jo, já vím. Jen to jen jiná technika. (Provokuju. ;-))

    *) To je mimochodem taky sranda a taky se to opakuje skoro v každé hře. Ti cyberpsychos jsou tam bráni jako obrovskej problém a je potřeba je zlikvidovat (místní policie a speciální jednotky), protože zabili pár lidí (do 10). Jako ehm. Nechci nic říkat, ale než jsem se tam vůbec dostal, tak jich mám na kontě stovky.

    Totéž Fallout4, tam jsou dva příběhy o dvou vrazích. Jeden má oběti v kanále, druhej v gallerii. Mno, než jsem se tam dostal, tak na kontě pár desítek Raiderů. A Nick Valentine ani necekne. Jako postavit quest a morální problém na tom, že někdo zabil 5 lidí a byl u toho hrozně krutej, zatímco vaše herní postava, už jen aby se tam dostala, jich odstřelí desítky, je trochu bizár. Ale nikomu to nějak nevadí. Různí LP se dojímají nad tím, jak je ten vrah v Gallerii (Fallout4) krutej, ale nějak se ani nepozastaví nad tím, že před 10 minutama hodili atomovku na 30 raiderů. :-D Co se dělo v KCD ani nebudu vyprávět.

    Bystroushaak avatar 23.12.2021 09:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Dobře jim tak. Novinky zásadně nesleduju a o CyberPunk jsem se dozvěděl až pár dnů před release. Vzhledem k tomu, že limitně 100% kritických recenzí se nikdy netrefí, tak je zbytečný to sledovat (stejně jako vůbec nesleduju LP z Doom Ethernal, až si to budu chtít zahrát, budu to mít zcela bez předsudků).
    Tak já to taky vůbec nesleduju, kdysi se ke mě dostal ten trailer (krásnej, ale nakonec nemá se hrou nic společného) a to bylo tak nějak všechno.
    Ok, já si užil vedlejšáky s Riverem a s Eurodynem a při druhém běhu i s Panam v tom Basilišku, to bylo celkem dobrý (ještě je tam Judy) a se SilverHandem (ok, to není vedlejšák). Potom ještě hledáš ty taroty, setkáváš se s mnichem, kupuješ auta a motorky, likviduješ ty šílence*, je tam mluvící prodejní automat, mluvící zbraň... Jako, není tam toho moc, ale na těch 200h to bohatě stačilo.
    Možná jsem to napsal blbě, myslel jsem i tyhle vedlejší linie. To co mě nebavilo je jak to dohraješ a máš tu možnost pokračovat před Mikoshi, tak když se vydáš do světa, tak zjistíš že ti tam vlastně nic nezbývá, kromě random spawnovanejch přestřelek a questů ve stylu jdi do A, získej tam B a dones ho do C. Jinak ta vedlejší linie s Judy vedoucí k jednomu z těch konců (afaik Romancing Judy) byl imho top, někdy tam mi došlo kolik do toho šlo práce co se týče příběhu, charakterů, hudby, designu a všeho okolního i na tyhle věci, co půlka lidí vyignoruje. Podle mě byla docela chyba snažit se o nelineární RPG, protože když dojde na storytelling, tak přesně ví co dělají. Jinak co mě taky bavilo je jak moc to bylo o punku a ne jen o cyber.
    Vanilla fallout je dost prázdnej. Krom zajímavých lokací (a těch je tam hodně) je interakce s postavami taková ... opakující se. Ale možná je to tím, že jsem to hrál mockrát. Proto mám ve Skyrimu mody na followery. Jinak by to byla už teď jen nuda.
    Já myslel dvojku ;) Ty 3D pokračování jsou v mnoha ohledech jen odvar. Samozřejmě je to jiná hra, krásná grafika, spousta práce, ale příběhově a "bohatostí" interakcí čajíček slazenej Skyrimem.
    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2021 13:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Od her chce každý něco jiného a každému vadí něco jiného.
    Aha, o koze a o voze.

    Za prvé je problém už jenom v tom, co se myslí AI. Inu, viz Russell&Norvig, hned tabulka: thinking humanly – thinking rationally; acting humanly – acting rationally.

    Za druhé nemá smysl se tady o tom, co kdo od AI čeká, se mnou dohadovat, je to volná citace z jednoho z hlavních sborníků vývojářů herní AI.

    Totiž, ono jde v některých žánrech (FPS, závodní hry) navrhnout prakticky neporazitelné racionální agenty. Což obecně není moc zábavné, furt prohrávat. Agenti se také mohou naučit využívat glitche v enginu nebo mapách – jako soutěživí hráči na vysoké úrovni – jenže pak to je zase problém pro ležérní hráče.

    Ten příklad s chováním NPC je v podstatě jenom o tom, pro ilustraci dejme tomu, že agent je stavový automat, co za stavy tam vývojáři (nebo spíš designéři) nasekali. NPC klidně může úplně racionálně chodit sem a tam.

    Dobře, je užitečné mít vyřešený např. pathfinding (což není úplně jednoduché, viz nové turnaje amatérských AI pro Diablo).

    Ale fakt těžké problémy jsou ve strategii a zvlášť, když do toho vstupuje kooperace víc agentů.
    Jasně, třeba AlphaStar je strategicky pecka
    Na tohle bych asi potřeboval znát kontext. Co má ta AI k disposici? Má jen obraz a výstupní zařízení? Nebo vidí API, tj. jednotlivé svoje herní prvky a mapu už jako data?
    Těch publikací je spousta.

    AlphaStar je rodina agentů naučených na zelené louce hraním proti sobě, používá rozpoznávání obrazu z minimapy, má zastropované APM.
    Tohle neumím docenit, stejně jako jsem neviděl za tak velký průlom to, že AI porazí někoho v šachu. "Stačí" prohledávat stavový prostor. […] Totéž ten ten StarCraft (hrál jsem naposledy na střední škole a i tehdy jsem si to proti AI užil).
    To právě vůbec není totéž. V SC se mj. pracuje s neúplnou informací (protože fog of war).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.12.2021 14:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.12.2021 18:27 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Od ty doby dost velky pokrok.
    Gréta avatar 23.12.2021 09:44 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 10:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Mimochodem, už jste to někdo viděli? Myslím Matrix Resurrections.
    Max avatar 23.12.2021 18:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Kolega v práci. Prej ať se na to nedívám.
    Osobně jsem byl podle upoutávek rozpolcen 50:50, zda to chci risknout a zkazit si serii, nebo to bude ok. Ale fakt nevím. Vypadá to podle upoutávek jako remake patlanina, co neměla vzniknout. Tak nevím. Aby to nedopadlo jako Star Wars 7-9 odpad., kde jsem skončil u sedmičky a měl jsem toho dost, osmičku a devítku jsem raději nezkoušel.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bystroushaak avatar 23.12.2021 21:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Heh, kéžby.

    Jak to jen říct. Myslím si, že to stojí za podívání, pokud tě zajímá kinematografie na úrovni střihu a tak podobně. Myslím že jednou se to bude používat jako materiál k výuce jak netočit film, protože tam je blbě úplně všechno.

    Nad čím bádám od rána co jsem to viděl je jak to mohlo vzniknout. Zatím jediné co mi vyšlo je to jeden velký vztyčený prostředníček WB a divákům. Což není nějak paranoidní úvaha, ten film si doslova asi první hodinu dělá srandu sám ze sebe a z potřeby WB natočit další díl. Co z děje není jasné je jestli se fakt snažili něco natočit a hrozně se to nepovedlo na úplně všech úrovních, nebo se prostě nasraně rozhodli odvést tu nejhorší práci, jakou byli schopní. Původně jsem myslel že je to první případ, ale po X hodinách co jsem měl možnost vstřebat trauma si myslím že to spíš byl druhý případ. Prostě taková zpráva ve stylu "všichni si naserte, tady je nejmenší množství práce, které nám ještě vzali, snad to poslouží jako varování proč nás do toho příště nenutit".

    Ani to nemyslím nějak ironicky nebo kousavě. Děj každý vnímá jinak, scény se dají komponovat různě, může to mít všelijakého ducha a ladění barev a nálady. Ale prostě tohle je plné wtf věcí, v podstatě všechny věci které i začátečníci ví, že nemají nedělat, když jde o kameru, střih a efekty. Například špatně sedící green screen, kde hercům mizí vlasy a celkově to dělá efekty jak když má někdo zapnuté virtální pozadí na zoomu. Různě sekané slowmotion, což je efekt co jsem viděl naposledy někdy v devadesátkách. Střih co sekundu. Celkově to působí hůř než takové ty čínské lowbudget akční filmy a fakt mi z toho bylo blbě. Ne z děje, nebo z hereckých výkonů, ale čistě z vizuální dezorientace.

    Což mě prostě všechno vede k závěru, že je to v podstatě sebedestruktivní výkřik. Jako film je to sračka, jako trolling to má mé nejvyšší uznání.
    23.12.2021 23:55 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Jako film je to sračka, jako trolling to má mé nejvyšší uznání.
    Se obavam, ze to fakt trolling nebyl. Ale spsi jen odraz soucasneho stavu (sci-fi) kinematografie, kde na vsechno staci zelene platno a vypocetni vykon stroju. Coz vede an naprosto unifikovanou tvorbu, bez napadu.
    xxxs avatar 24.12.2021 02:02 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    celkom si ma navnadil a tak som si pozrel. na kino to nie je, ale na doma v pohode. nemyslim si, ze si robili srandu z WB. oni na plnu hubu povedali, ze WB ich vydiera a tak si to urobili po svojom - tu mate svoje de ja vu a toto je nas matrix. pojebte sa.
    Bystroushaak avatar 24.12.2021 06:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Jako jo no. Ale ty jako divák se na to díváš jiným pohledem;

    Je to jak přijít do vyhlášené italské restaurace, kde jsi už třikrát byl na super špagetách Carbonara. Potom co si objednáš si rozevřeš ubrousek v klíně, usrkneš lahodného vína, co sis k tomu dal, a nadšeně sleduješ stříbrný podnos nesený usmívající-se obsluhou. Akorát že dneska tě čeká překvapení; nedostaneš špagety, ale dřevěné poleno, do kterou jsou vrutama přidělány nožičky a ručičky a celé neotesané dřevěné prase je oblečené do psího oblečku, zalité omáčkou z hoven a krvavých dámských vložek. A taky mu hoří hlava politá benzínem.

    A tak si teda jako šokovaně stěžuješ, že tohle jsi nechtěl, že se to kurva ani nedá jíst. Akorát se ti dostane odpovědi, že špagety jsou sofistikovaná a složitá série, kde bylo těžké přijít s nástupcem a tohle že je vyjádření trans šéfkuchaře na téma že si má vedení podniku nasrat a že špagety nebudou. A tak tam sedíš, díváš se na obsluhu, které přijde úplně v pohodě servírovat posraná hořící polena ve tvaru prasete a přemýšlíš, co s tím máš doprdele společného, máš hlad a měl jsi chuť na špagety, to přece snad není špatně.
    24.12.2021 13:51 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Nebylo by snazsi, nez vymyslet ruzna roztodivna prirovnani, jak z prirucky mladeho intelktuala, si proste pripustit, ze jedna Wachovska nedokaze natocit tak kvlitni film, jak dva Wachovsti?

    A bez ohledu na predchozi, tak jako divakovi je mi tohle uplne u zadku. Proste je to prumernej film, a kecy okolo toho proc to tak je, jsou zajimave akorat tak pro par HC fans. Asi tak jak pro stravnika kostka ve skluzu.
    Bystroushaak avatar 24.12.2021 16:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Nebylo by snazsi, nez vymyslet ruzna roztodivna prirovnani, jak z prirucky mladeho intelktuala, si proste pripustit, ze jedna Wachovska nedokaze natocit tak kvlitni film, jak dva Wachovsti?
    Snažší určitě. Co mi hlava nebere je jak to můžou všichni kolem (výroby filmu) vzít. Filmy jsou dneska v podstatě komerční projekty, co se dělají aby vydělaly prachy. Určitě se kolem toho motají když ne stovky, tak desítky jiných lidí. A prostě jak si všichni ti lidi kolem řeknou "hm, tak jo, proč ne, budu se podílet na téhle sračce", to je to co se nějak snažím si urovnat v hlavě, nebo pro to najít nějakou teorii. Jakože chápal bych to u lidí co prostě potřebujou prachy a je jim jedno na čem dělaj, ale ti herci mají vesměs dobře placené role. Pak různí manažeři a tak, co se snaží z toho vytřískat zisk, tak jak tohle dopustí. Nebo jsi nějaké VFX studio, umíš dělat super efekty a pak po tobě chtěj ty wtf sračky co tam jsou.
    Heron avatar 24.12.2021 18:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Nechceš to nechat na svobodném rozhodnutí autora a všech kolem?

    Tohle mi připomíná rozhovory s autorem No Man Sky, kdy autor říkal, co všechno udělali, co všechno si mysleli, že zaujme (a že je samotné to skutečně zaujalo) apod. A redaktor několikrát (až jako generál po bitvě) se ho zeptal: "to myslíš vážně, že jste to takhle opravdu chtěli?" No ano, myslel to vážně. Proč ne.

    Kdo by před uvedením Minecraftu predikoval, že tohle Notchovi vydělá mld USD? Stavění kostiček 1x1x1m?

    Nebo inteview s Randy Pitchfordem. Tady nesouhlasím s Yongem, Randy to říká dobře. Prostě chtěli udělat "průměrnou" aliení hru (7/10) ale hype a očekávání byl nastaven tak vysoko, že i když vydali průměrnou aliení hru (byly daleko horší), tak nastal řev. Aliens Colonial Marine je dobrá hra pro fanoušky Aliens. Není to nic světoborného, ale dá se to hrát. Já raději Alien Isolation, ale to je zcela jiná hra (a opět jako generál po bitvě).
    Nebo jsi nějaké VFX studio, umíš dělat super efekty a pak po tobě chtěj ty wtf sračky co tam jsou.
    Znáš StarTrek Filmy nebo seriál Star Trek: Voyager? Tam taky občas grafik u CGI trochu zaspal. Přes to to moc nevadí.

    Skoro se mi chce se na ten Matrix podívat (viděl jsem pouze jedničku), abych viděl, co že je tam tak hrozného.

    Bystroushaak avatar 24.12.2021 20:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Nechceš to nechat na svobodném rozhodnutí autora a všech kolem?
    Eh? Jakože jak bych to vůbec mohl nenechat na svobodném rozhodnutí autora a všech kolem? Já jen nepobírám jak to vůbec mohlo vzniknout a přemýšlím o tom nahlas.
    Skoro se mi chce se na ten Matrix podívat (viděl jsem pouze jedničku), abych viděl, co že je tam tak hrozného.
    Já to klidně můžu doporučit. Rozhodně je to něco k zamyšlení, i když možná ne úplně jak bylo zamýšleno.
    Heron avatar 24.12.2021 21:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Já jen nepobírám jak to vůbec mohlo vzniknout a přemýšlím o tom nahlas.
    Jasný. V pořádku. Jen se snažím ukázat možnou (ne nutně správnou ani jedinou) cestu k pochopení. Třeba to tak fakt chtěli a třeba se jen netrefili. Nebo se chtěli netrefit. Nebo chtěli vyvolat kontroverzi s tím, že to přiláká další diváky.
    Já to klidně můžu doporučit. Rozhodně je to něco k zamyšlení, i když možná ne úplně jak bylo zamýšleno.
    Jo, dávám si to do todo. Stejně se o tom budou bavit kolegové v práci, takže se na to průběžně mrknu.

    Bystroushaak avatar 24.12.2021 21:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Jasný. V pořádku. Jen se snažím ukázat možnou (ne nutně správnou ani jedinou) cestu k pochopení. Třeba to tak fakt chtěli a třeba se jen netrefili. Nebo se chtěli netrefit. Nebo chtěli vyvolat kontroverzi s tím, že to přiláká další diváky.
    Jako já tohle beru, ale to se pořád bavíme o příběhu, stylu a tak podobně. Tam se dá různě pochopit že režisérka má jinou vizi než fanoušci, chce něco sdělit, nebo tak. Beru herce co chvílema vypadají, jako že v tom hrát nechtějí, v různých částech se doslova vysmívají svojí vlastní roli a tak dál. Kdo jsem abych tohle soudil, asi meta-humor co neumím ocenit, v pohodě.

    Ale tohle má úplně objektivně hodnotitelné problémy se střihem a kamerou. Mě z toho chvíli bylo zcela neironicky a nesarkasticky blbě, a začala mě bolet hlava, což se mi doslova nikdy v životě dřív u filmu nestalo. Docela jsem zvědavý na nějaké analýzy ve stylu třeba tohohle chlapa, protože i když o tom nevím skoro nic, tak prostě tohle bylo v některých částech stříhané naprosto zběsile, řekl bych že střih co vteřinu, možná míň, kamera často čumí z uhlu ze kterého nejde pochopit co se tam děje, nebo je zaostřená někam kam se nechceš dívat a tak dál. A prostě jsem si připadal jak na kolotoči, úplně zmateně a divně, na fyzické úrovni, kdy moje tělo začalo nějak reagovat. A to se fakt bavím o střihu a ne o ději, což je kapitola sama pro sebe.
    Heron avatar 24.12.2021 21:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Docela jsem zvědavý na nějaké analýzy ve stylu třeba tohohle chlapa, protože i když o tom nevím skoro nic, tak prostě tohle bylo v některých částech stříhané naprosto zběsile, řekl bych že střih co vteřinu, možná míň, kamera často čumí z uhlu ze kterého nejde pochopit co se tam děje, nebo je zaostřená někam kam se nechceš dívat a tak dál. A prostě jsem si připadal jak na kolotoči, úplně zmateně a divně, na fyzické úrovni, kdy moje tělo začalo nějak reagovat. A to se fakt bavím o střihu a ne o ději, což je kapitola sama pro sebe.
    Před lety nějaký profesor říkal, že když chtějí u zvířat vyvolat epilepsii (k dalšímu zkoumání), tak jim stačí pustit videoklip moderní hudby.

    26.12.2021 00:28 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    No muzou to vzit stejne, jako kdyz vzali Jupiter vychazi.

    Ta idea, ze je to trolling, je hezka, ale problem je, ze vlastne ani jako trolling to nema moc uroven. Cekal bych v takovem pripade neco zajimavjejsiho.
    27.12.2021 12:41 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Nejak si pominul jednu vec, drtiva vetsina lidi co se na ty sracce podilej, dostanou zaplaceno stejne, zcela bez ohledu na to, jak velkej propadak to bude. Kdyz se podivas na naklady, tak klidne 2/3 jsou platy pro hvezdicky ... takze oni shrabnou svych par desitek mega, a dal je jim to burt.

    Dokonce je to casto tak, ze i kdyz se planuje jakoze serie filmu, tak oni dostanou prachy za vsechny dily, i kdyz se nikdy nenatocej.

    A nevykladej mi, ze kdyby ti nekdo rek ze budes mesic poskakovat pred kamerou a dostanes za to $50M, ze bys rek ne, me se ten film nelibi ...

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    xxxs avatar 24.12.2021 20:59 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    hruby suhlas. ja to nemam az tak vyhranene. stvrte pokracovanie nezvyknem precenit v ocakavani.
    Heron avatar 24.12.2021 08:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Prostě taková zpráva ve stylu "všichni si naserte, tady je nejmenší množství práce, které nám ještě vzali, snad to poslouží jako varování proč nás do toho příště nenutit".
    Což je celkem dobrá rada i do života ;-)

    Prostě pokud někomu tisíckrát řekneš, že to dělat nechceš, ať si to klidně udělá sám (že mu klidně pomůžeš, ale nepodepíšeš se pod to) a on na tom trvá, tak lze (po zvážení), udělat přesně tohle. Ano, dělat by se to nemělo, ale stejně tak by tě do toho neměl nutit. Dostal přesně co chtěl. Že to odnesou diváci? Tak ať si jsou stěžovat tomu, kdo to do kin pustil.

    24.12.2021 08:48 TERM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    a on na tom trvá,
    Jako že "to" to skutečně nemohlo nijak odmítnout a nechat to udělat někoho, kdo by se toho chytnul s nadšením? To bych se dost divil.
    23.12.2021 23:50 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Videl jsem. Nechod. Prvnich 40 minut je "meta" zabava (nebo jak se tomu rika, ze to je prospikovano referencema na puvodni trilogii) kterou ti v kine poserou prasta, ktery zerou popcorn jak lidi otruby. Zbytek je Bckovej biak, jak cokoliv na Netflixu, spoludivakum uz ale dosel popcorn, tak se to da dodivat.
    24.12.2021 00:03 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Teda ne nechod, ale spis neni treba spechat...
    24.12.2021 12:08 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    Když nechceš ztrácet čas filmem přečti si děj a máš klid :
    https://novinky.writeas.com/matrix-4-dej
    27.12.2021 12:53 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: The Matrix Awakens - ukázka možností Unreal Enginu 5
    K filmu asi toliko ... je to sracka ...

    Rozvlacnejs ... pamatujete si "chybu matrixu"? (déjà vu)? Tak tohle slovo naprosto presne vystihuje tenhle film. Kdo videl druhej den nezavislosti, tak si muze udelat naprosto dokonalej obrazek prave o tomhle. Je to znova natocena jednicka, kde si duchodci sli privydelat nejakej ten milionek, se sestrihem scen z puvodni serie. Jo a vyhuleny tentokrat neni Neo, ale Trinity.

    Jinak je ta sracka pochopitelne spravne multikulti, chybi tomu imo nejaka ta nekrofilie (zviratkofilie tam je).

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.