abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (87%)
     (3%)
     (5%)
     (5%)
    Celkem 729 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Už pro ni není v mém srdci místa

    25.4.2010 21:38 | Přečteno: 2052× | Ostatní

    Budu vám vyprávět příběh z mého života. Je to povídání o mé bývalé kamarádce. Vracím se do minulosti a zdůvodňuju, proč nyní už pro ni není v mém srdci místa.

    Psal se rok 2004, minulost

    Přibližně v roce 2004 jsem začal virtuálně kamarádit s jednou fajn slečnou z Ostravy (tedy ode mě hrozně moc vzdálená). Nevím přesně, kolik let jí bylo, ale byla dost mladičká (ale starší než 15 let). Psali jsme si přes ICQ, občas si zavolali mobilem. Komunikace byla oboustranná. Někdy jsem komunikaci začínal já, někdy ona. Rozuměli jsme si, bylo to fajn.

    Rok 2005 ve znamení hospitalizací

    Rok 2005 byl ve znamení mých dvou hospitalizací v psychiatrické léčebně. Toto je období „velkého okna“. Absolutně si nepamatuju, zda jsem v tomto roce s ní komunikoval...

    Její návštěva u mě (nás)

    Přiblížně před dvěma roky v létě přijela ke mně (nám) na návštěvu na víkend (přespala u nás). Abych to shrnul, tak se chovala a působila velmi chladně. V podstatě vlastně přijela na dovolenou.

    Přibližně od této doby se dá počítat její nezájem o komunikaci se mnou. Komunikaci jsem musel začínat já sám, ona sama de facto nikdy komunikaci nezačala. Zajímavý ale bylo to, že když jsem se jí měsíc neozval, tak se potom ptala, proč jsem se neozýval (ale komunikaci jsem musel stejně začít já).

    Nynější stav

    Nynější stav je takový, že jsem spolu nekomunikovali přibližně půl roku. Ona je na ICQ pro mě pořád offline (invisible), ale přesto tuším (vím), že pro někoho jiného může být online, protože přes profil na www.lide.cz vidím, že je třeba na služně chat, že je online. O komunikaci se mnou zřejmě nestojí.

    Proč už v mém srdci není pro ni místa, proč už nestojím o komunikaci s ní

    Nevím, jestli jsem se rozhodnul správně, ale rozhodnul jsem se takto: Pokud se mi ona sama ozve, tak ze slušnosti s ní třeba prohodím pár slov, ale sám hovor začínat nebudu. Přemýšlím, zda ji úplně nevymazat z contact listu ICQ a snažit se na ni zapomenout (čas vyléčí vše).

    Poznámky

    Neměl jsem nikdy ambice, že by náš vztah byl víc než kamarádství. Když jsem ještě dřív než před půl rokem komunikaci začínal já, tak mi dokonce slíbila, že si na mě udělá víc času a že se uvidíme.

           

    Hodnocení: 46 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.4.2010 21:49 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Smekám. (Už jednou jsem měl rozepsaný blogpost na podobné téma ale pak ho v pudu sebezáchovy smazal.)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vencour avatar 25.4.2010 21:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Píšeš to pro koho? Pro sebe, pro ni, někoho jiného? Potřebuješ se vypsat nebo něco napsat, aby ses dostal z místa a dál? Je na té osobě něco zajímavého, stojí za to ji znát, máte si o čem povídat?

    Když píšeš o srdci, Egypťana Sinuheta jsi čet? Něco jsem v něm našel pěkného.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.4.2010 21:58 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Píšu to pro sebe, abych si ujasnil můj vztah k ní. Potřebuju se vypsat, a i něco napsat, abych se dostal z místa... Asi už já s ní si povídat nemáme o ničem.

    Egypťana Sinuheta? Napsal to tuším Mika Walari, že? Tak toho mám rozečteného.

    vencour avatar 25.4.2010 22:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Jj, je potřeba se najít. Povídat si? Nikdy nevíš. Pokud ona zlobí a neví, co chce, tak se sebou nenech mávat. Někdo si chce hrát a někdo ne. Každý se baví všelijak.

    Mám za to, že podle toho, co se lidem líbí, lze aspoň tušit, jací jsou.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.4.2010 22:12 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Děkuju za tvoje slova. Pomáhá mi to ujasnit si, co vlastně já chci.

    25.4.2010 22:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ona vám byla hodně blízká, že? Blízkost dává naději. Někdy se ovšem naděje nepotvrdí. Někdy je dobré se zeptat, jak to vlastně myslela? Jestli jste každý nečekal něco jiného. Lidé se někdy minou. Jen tak, bez důvodu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 01:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    To ste napsal moc hezky pane Jílek, to stou nadějí a blízkostí...
    MaFy avatar 26.4.2010 09:28 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    A neni blog o tom? Proste nejak ze sebe dostat to, co jinde nejde?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    vencour avatar 26.4.2010 18:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Jasně, že je. Ale tři ryze osobní blogy v krátkém čase mi přijdou moc. Tak jsem se zeptal.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vlastikroot avatar 25.4.2010 21:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Taky se mě něco podobnýho stalo (cca rok bezva, potom nic). Ženský jsou divný, a co teprv mladý ženský. Člověk se nesmí tolik vázat, sám jsem na to párkrát dojel.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    25.4.2010 22:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ženský jsou bezva, pouze jinak uvažují než muži. Ale dá se s nimi žít. Pokud žena se ptá proč muž nevolá, většinou ji dělá starost, že přijde o ctitele.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    default avatar 25.4.2010 22:21 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tohle se mi taky stalo. Ale já byl ten druhej. Prostě jsem přestal komunikovat. Ve všech mých případech selhání vztahů byl někde problém v komunikaci. Něco jsme si vzájemně neřekli a pak to dopadlo tak, jak to dopadlo. Třeba ten případ, o kterým jsem začal; zajímalo mě, proč na to seru. Proč ten vztah nechci řešit a pokusit se ho dostat takovým směrem, který by vyhovoval oběma? Došel jsem k závěru, že prostě už žádný problémy řešit nechci. Mám jich už tak dost. Tak proč si přidělávat další… Můj vztah před tím byl jenom o "řešení". Nějak jsem z toho neustálýho tancování kolem pro mě naprosto nepodstatných věcí byl unavenej. Tak jsem se na to vysral, někoho to možná bolelo, ale já dosáhl svého klidu.

    Toš zase jiný pohled na věc…
    25.4.2010 22:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Stalo se mi mockrát. Někdy jsme zůstali přátelé a někdy takový vztah prostě vyšumí do ztracena.

    Někdy jsme se zase po nějaké době sešli a zjistili, že si máme co říct.

    Ale srdci je asi lépe neporoučet, pokud místa není, tak není. Přeji upřímně, aby to rychle přebolelo. Držte se!
    25.4.2010 22:04 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Děkuju. Jste moc milý člověk.

    25.4.2010 22:01 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    podle nadpisu jsem si rikal, ze to bude asi od Jilka a ze mozna se jedna o tu zenskou, co tu porad prudi a dokonce nekolikrat urazila Daga ...
    25.4.2010 22:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Mne nikdo neurazil. Chráním si své síly a neplýtvám je na zbyečné a nefunkční emoce. V mých letech už to jde, mladým to nejde doporučit, ti mají naštěstí ještě srdce horoucí. A to je dobře.
    default avatar 25.4.2010 22:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    mladým to nejde doporučit, ti mají naštěstí ještě srdce horoucí. A to je dobře.
    No, já sám si barvitě vybavuji situace, ve kterých bych byl radši klidnější a jen mávnul rukou.
    danaketh avatar 25.4.2010 22:44 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Já jsem vcelku mladého data výroby a horoucí srdce nemám už cca od 17. Jsem flegmatik, už od útlého věku. Pár nepříjemných zážitků se podepsalo na psychice.

    No a navíc to spoustu lidí dokáže neskutečně nasrat, když nereaguju jak čekají/doufají - hlavně ženský :)
    25.4.2010 22:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Inu, znám i nasrání (své), když reagují právě tak jak očekávám (obávám se).

    Žádná reakce je dost silná reakce. A ještě u ženských. :)
    danaketh avatar 26.4.2010 00:55 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Podstatné je si pamatovat, že napřed jsem já, pak dlouhá já, pak já a potom možná někdo jiný. Zbytek přijde sám. A když se má člověk rád, tak se nebude týrat vztekem, starostmi, smutkem... Prostě to hodí za hlavu nebo na někoho jiného :)
    26.4.2010 06:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ono je možné to vzít i jinak. Mít rád svět i s jeho bizarními projevy, všemožnými figurkami. Ale mít rád sebe je potřeba, to je základ.
    26.4.2010 01:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ona vás Dagu neurazila, to ostatně neměla v úmyslu a nikoho dalšího zde, co vím. Jen je na vás a na další zde diskutující dost chytrá. Takže ne každý mladý muž ji unese. To je častý problém některých mladých mužů, jako třeba anonym (zdravím pana Literáka), že krásné a chytré mladé ženy jaksi nezvládají. Ale nejenom mladých mužů, ale i některých starších.

    Holt my prostáčci, jak se mi stále pokoušejí stále někteří sdělit prostě ve své prostotě a nekomplikovanosti si neděláme takové starosti a mluvíme s nimi jak ony očekávají. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xxxs avatar 26.4.2010 02:39 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ehm. celkom sa divim. nedavno som prvy a druhykrat pouzil funkciu blokovat. obe damy, od ktorych som uz nemohol zniest ani jednu poznamku, ani jeden smajl, alebo animovany megaobrazok mi pripadaju skor "nechytre".
    26.4.2010 06:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Princip neurážení může fungovat i na základě, že jiného vnímáte právě jako ne příliš chytrého, leč snášet jiný názor neschopného. To ovšem jistě není, jistě není, jistě není tento případ.

    Tady také funguje netiketa. Pokud diskuze přejde v povykování, vyhrává ten, kdo diskuzi ukončí, nikoliv kdo má poslední slovo.
    26.4.2010 09:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    A vy chcete v diskusi vyhrát? Hmm já se chci v diskusi něco dozvědět. I když je diskuse konfliktní. Ale já jsem zpozdilý a bez nadhledu a malého technického vzdělání. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2010 09:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tak to je príma. Hezký den přeji.
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 09:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Život je zvláštní a někdy směřuje tam, kde jsme jej vůbec neočekávali. V první chvíli mě zarazil rozsah diskuzí na různá témata tzv. "off topic"(zde na linuxovém serveru) a způsob reakcí lidí, ale pak jsem si uvědomil, že i tohle je součástí našeho bytí a člověka to donutí se na něčím zamyslet, korigovat svůj náhled na svět - a také lépe zvládat soužití s lidmi s různými, dost protichůdnými názory. Diskuze by neměla být urážlivá, ale konfliktní klidně být může. Stejně tak konfliktní je i život sám ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 23:42 Péťa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ona vás Dagu neurazila, to ostatně neměla v úmyslu a nikoho dalšího zde, co vím. Jen je na vás a na další zde diskutující dost chytrá

    Chytrá bejt musí, když si vás nabodla jako beranidlo proti všem. Je to nádherná věta, kterou jste napsal, ona by to určitě nezvládla takhle vysvětlit tomu stádu místních blbů. Jen tak dál, získáváte body, mínus - ale to vám nevadí, protože vás ostatní nezajímaj
    Jendа avatar 25.4.2010 22:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Absolutně si nepamatuju, zda jsem v tomto roce s ní komunikoval...
    Další důvod, proč logovat všechnu komunikaci přes IM :-).
    25.4.2010 22:26 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    :-)

    Max avatar 26.4.2010 01:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Chyba. Zásadně nic nelogovat. Zamezí se tak při případném průniku (ať už třeba zapomenutým locknutím PC v přítomnosti nějaké osoby, nebo jinak) únik tajných informací.
    Proto mám vždy historii OFF a když mám někde delší dobu spuštění jabber / ICQ, tak pravidelně okno s komunikací zavírám a znovu otevírám, abych pročistil historii i v samotném okně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.4.2010 05:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    A když už nic tak alespoň:

    root@Odyssey:~# file -s /dev/sda3

    /dev/sda3: LUKS encrypted file, ver 1 [aes, cbc-essiv:sha256, sha1]

    root@Odyssey:~# mount

    /dev/mapper/sda3_crypt on / type reiserfs (rw,relatime,notail)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    26.4.2010 11:51 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Taky mám zašifrováno a všechno loguju :-) navíc to s přítomností jiných osob jde mimo, když nikdo z těch přítomných neumí na mém stroji ani přepnout pracovní plochu :-P pravda, na schůzce linuxáků bych si raději laptop zamknul..
    Jendа avatar 26.4.2010 17:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    No šifrování by už v dnešní době snad měla být samozřejmost. Když už, tak alespoň notebooku.
    Jendа avatar 26.4.2010 17:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Mám na disku citlivější data než historii IM…
    thingie avatar 26.4.2010 17:20 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    No, tak hlavně ty logy má nejspíš i druhá strana, a tý se věřit nedá :)
    Růžové lži.
    Jendа avatar 26.4.2010 20:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ta nemá jak dokázat, že jsem to psal já. Buď se ta komunikace nemusí podepisovat vůbec, nebo se dá použít takové to se sdílenými klíči, co už jsem zapomněl, jak se jmenovalo.
    thingie avatar 26.4.2010 20:12 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Nojo. Ale mně jde o to, že se k tomu dostane někdo třetí, přes podstatně hůře zabezpečené logy u druhé strany. Nikoliv o to, že si ten druhý něco vymyslí a pak to bude vydávat za zprávy, které jsem psal já.

    To je sice taky reálné, ale je to obtížné, a těžko říct jakému by to mělo svědčit cíli.
    Růžové lži.
    25.4.2010 22:24 fraxinus | skóre: 20 | blog: fraxinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Stalo sa mi v podstate to iste. Trvalo to asi rok, v septembri som si povedal ze uz ju nebudem kontaktovat a ak sa mi do konca roka neozve prva tak to skoncim. Neozvala sa, tak som ju 1.1.2010 vymazal z mojich kontaktov a nechal som to plavat. Ozvala sa za par dni. Povedal som jej ze uz si s nou nechcem pisat, ze to neni pre mna. Odvtedy mam pokoj. A som ovela spokojnejsi.

    Pre mna z toho vyplynulo poucenie, nikdy si uz nezacinat s nikym cez internet. Musim ju poznat najprv v reale a hlavne musi ona v reale prejavit zaujem.
    default avatar 25.4.2010 23:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Pre mna z toho vyplynulo poucenie, nikdy si uz nezacinat s nikym cez internet.
    Seznamování přes internet obecně je podle mě hloupost. Je to hra. Jen zábava. A proto není vhodná pro ty citlivější z nás. Ten pocit odmítnutí, nevhodně zvolená (napsaná) slova... I pan Jílek to tu již zmiňoval; to o tom odmítání.

    Sám si vybavuji jeden případ, když jsem tento styl zábavy opouštěl. Zábavy. Já to bral vážně, až posléze jsem pochopil, že se jedná o hru. A já mám radši jiný hry. No, zkrátka. Mělo dojít ke schůzce. Já něco dodělával. Kouknu takhle na hodinky a zjišťuji, že za pět minut to nedam ani s Trent devítistovkou v prdeli. :-D No, nebudu chodit kolem horký kaše. Ano, vysral jsem se na to. Ale řekl jsem si, že si vše raději ověřím. Čekal jsem u telefonu, že se nějak vymluvím. Čekám do dnes. :-D Druhá strana se na to taky totiž vysrala. :-D

    Takže od tý doby tohle všechno mě nějak nechává chladným. Zajít někam ven na nějakou akci, prosím. Nemám problém. Byť se neznáme. Pár hodin přežije každý. Ale nějaký utrpení jsem v takových případech nezažil. Ono je to možná právě o tom, že člověk nic neočekává. Tak ho nemá ani co překvapit. :-)

    Ale stejně to není v pořádku a i mé jednání tenkrát je neomluvitelné. Jsem holt svině svinutá. :-D
    25.4.2010 23:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    +1 :)

    Bohužel, někteří se to museli naučit po zlém :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    kyknos avatar 26.4.2010 09:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Seznámení přes internet je jako jakékoliv jiné. Nevidím v tom žádný problém. Jednu takovou jsem si málem vzal, byli jsme spolu tři roky. I když je pravda, že jsem se s ní seznámil v technické diskusi, myslel jsem, že je chlap, a když mě vyhazovali z počítačové učebny, pozval jsme ji na pivo, že to dořešíme u něj. Trošku šok, když nepříšel geek s poruchou osobnosti ale pěkná holka :). Dělala si kvůli tomu ze mě srandu celý ty tři roky :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    MMMMMMMMM avatar 25.4.2010 22:35 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tak tohle se mi již také stalo a ne jednou! Co k tomu více říci? Nejsi v tom sám... snad trochu potěší :)
    thingie avatar 25.4.2010 22:43 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Nojo. Je to příjemné, sedět a koukat a čekat, zda si náhodou vzpomene. S čímkoliv. Jednu větu z povinnosti, kdyžtak. Naživo dávat nezájem najevo jak to jen jde. Jakoby nebylo všeho zlého dost i tak. Ale nikdy jasně neříct dej mi už pokoj, teprve až na nejpřímější možný dotaz, když už se ty měsíce polospánku a věčných pochyb a zoufalství nedají vydržet. Pak teprv říct sorry, ale je to nuda. No. A pár měsíců to stejně nespraví.

    Ale zase, pokud to nemělo být víc než kamarádka, no tak… smazat… takových lidí bylo.
    Růžové lži.
    25.4.2010 23:38 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ženy fungují buď v režimu kamarádka, nebo partnerka daleko ostřeji, než muži.

    Přechod mezi režimy je pro ně dost těžký.

    A také mám pocit, že žádná žena si nedokáže představit, že je možné zůstat kamarády, pokud jste se pokusil jí získat. Řeší to ztracením se navždy.

    Takže u žen jsem někdy v pokušení, zda riskovat kamarádství a přiznám se, že často už zastávám názor, že dobré kamarádství je lepší, než nepovedený pokus o partnerství.

    Pokud chcete, aby Vám žena (kamarádka) zmizela z života a jste si jistý, že s Vámi nic nechce mít, pak dát najevo zájem o něco víc je poměrně jistá a rychlá metoda jak jí už nikdy nevidět. Já to nikdy nepoužil.

    Vztahy je potřeba umět ztrácet i získávat. Každý chce být s lidmi, se kterými je mu příjemně. A je lépe, když se druhý rozhodne s Vámi kamarádit, či partneřit zcela svobodně a Vy víte, že to udělal kvůli Vám. A někdy se také rozhodne k opaku.
    25.4.2010 23:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Kamarádství mužů se ženami je jen nepovedený pokus o partnerství. Vždy je tam něco z jedné strany nedořečeného, nedokončeného.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.4.2010 23:51 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tady bych se hádal, ale jelikož určitě vycházíte ze svých zkušeností (kterých máte rozhodně víc než já), můžu naivně věřit v opak, mlčet a šoupat nohama :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    26.4.2010 00:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Nejlepší je to zkusit. :-) Zkušenost ukáže.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2010 01:18 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Kamarádství mezi muži a ženami existuje. Není příliš časté, ale existuje. A bez nedokončených věcí.

    Žena si vás ovšem musí vážit, jinak s Vámi nebude ani vážně kamarádit, ani partneřit. Bude Vás max. litovat, či využívat, nebo se chovat zdvořile.

    Samozřejmě, že existuje spousta tzv. kamarádských vztahů, kdy jeden nebo druhý by si přál něco více.

    Ale existují i krásné kamarádské vztahy mezi mužem a ženou kde nic nedořešeného není. Jen nedělají problémy, nikdo z nich není nešťastný a tak probíhají tiše.

    26.4.2010 06:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jé, já mám kamarádek žen! A znám kamarádských, mnohaletých vztahů mezi mužem a ženou. Svět je pestrý a vejde se do něj mnoho. Záleží jak k němu přistupujeme.

    Ale v mladém věku a u nezadaných je fluktuace mezi typy vztahů větší :))).
    26.4.2010 07:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jednou jsem se setkal s ženou, která kamarádství mezi mužem a ženou nechápala. Prostě měla svůj svět a v něm tohle nebylo. Takže když jsem jí nechtěl jako partnerku tak řekla že to pro ní nemá smysl a ahoj, měj se fajn. Ale jak jsme se vídali, tak jsme nakonec skončili jako přátelé :))). Ovšem, jistě, také jsme mohli skončit v té posteli.
    26.4.2010 09:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Máte pravdu, musí si vás vážit. Jeden náš význačný horolezec chodil lézt po skalách i slézat horské stěny s jednou, později světově významnou horolezkyní. On byl spíš kanec, za svůj život vystřídal hodně partnerek a dvě manželky, ona nesmírně krásná a také zvládla dvě manželství, ale spolu ti dva nic neměli, ač spolu spali ve stanu, zavěšený ve stěně, trávili spolu celé dny. Trvalo to léta a jsou přátelé dodnes. A mají k sobě úctu, tak jak říkáte. A to co se dálo není dané specifiky horolezení, někteří jiní naopak zvládli obdivuhodné sexuální výkony v těch nejneskutečnějších podmínkách. ))))
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 09:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Hezké :-) Sexuální akt na lesní mýtince, to si dovedu živě představit. Ale například v zavěšeném stanu stovky metrů nad roklí - to musí být to pravé dobrodružství.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 10:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    LOL! :-D už to vidim...
      Cliffhanger Smolík - palubní deník č. 4845549
    • tak dem na to Dalibore, sex stovky metrů nad roklí!
    • jo, jo, jo, kde ho mam? Tady ho mam! to bude adrenalin takhle vysoko!
    • Koupil jsi ty kondomy, jak jsem ti říkala?
    • kurva, kurva, kurva, jen luncheonmeat a sešit se sudoku...
    • no tak pro ně mazej dólu, jinak nic nebude!
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    26.4.2010 11:14 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    nechybi tady nejaky animovany megaobrazek ?
    26.4.2010 11:18 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Zatím jsem neslyšel bučení a zvonce :-)
    26.4.2010 11:46 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ok, ted jsem si to precetl uz po nekolikate a konecne mi to doslo. Sedim si dnes na vedeni, protoze drzim vajickovou dietu. Dekuji. (a pridvam vyjimecne velky animovany smajlik)
    26.4.2010 14:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Já jo, v tomhle komentáři, bučelo to až to do nebe volalo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 15:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Samozřejmě, že to bučelo. Protože můj palubní deník nemá číslo 4845549, ale 4845550. Toto jsou zavádějící údaje.:-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 19:21 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Slyšel, že že ve Tvém deníku jsou sudá čísla záznamů zasvěcena sexu a lichá čísla tomu ostatnímu.
    26.4.2010 19:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jo, sudá prý sexu a lichá erotice.
    26.4.2010 20:28 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    To nejde, občas se musí taky najíst třeba. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 21:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Mr. Smolík to má jako Migoljan s Gurjevičem, on čísluje svůj palubní deník jen lichejma... ;-)
    belisarivs avatar 26.4.2010 22:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 22:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    dobrý nó, detajl ;-)
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 11:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jé, tak tohle fakt nevím. Obávám se, že v mém případě by to ve stovkách metrů nad roklí by to nebyl u mě sex, ale spíš průjem, kdybych se podíval dolu :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Milan Vít avatar 26.4.2010 22:33 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    LoL! :-D
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 01:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    No, asi zas tak daleko od pravdy nebudete :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.4.2010 08:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Poprskal jsem smíchy monitor. :)) A našel tam i tohle Což mi přijde jako přesná ukázka místních sporů a proč to nefunguje. Ti dva si postě neporozumí. :)))
    27.4.2010 09:31 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    :-) Člověk nemusí mít ani moc velkou fantazii, aby si přiřadil ta připodobnění :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 10:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ale pozor! Nevíte jak ta scéna skončí, jestli nakonec dostane Vader ty kolínka?! :-D
    27.4.2010 10:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Já doufám že ano! Snad i s kečupem! Jinak by je asi zabil fakt tácem. :)))

    Ono mi to tedy připomnělo nedávnou scénu ze živiota, kde jsem věrně, a nechtěně, sehrál roli toho truby za pultem. "Aha, jo jmenujete se... jasně, ale já nevím stejně kdo jste. Ředitel tohodle? Jo aha. My jsme spolu mluvili? Opravdu? Aha. Jo zakázaný? Jééé to jsem nevěděl. Napsaný, kdéééé? Aháááá, tadýýýý... " :)))) Málem mi zabil myšlenkou. :))))
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 10:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    No když už by se amigapower dostal mezi ty kolínka a tam našel kečup, byl asi nepříjemně překvapenej... :/
    27.4.2010 13:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Vy erotomane!! Ten sex vidíte všude. To byste nemohl ani vejít do kuchyně, byste nenechal na pokoji třeba ani pánev či napečené /nechci říct voňavé/ buchty :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 13:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Pánev a buchty mně nechávaj chladným, zato pekáč... :-D
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 11:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ten truba za pultem se ve skutečnosti zachoval jako profík. :-) Nehnul ani brvou a totálně toho Vadera rozhodil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.4.2010 12:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    No, já jsem nakonec toho ředitele zeměkoule nerozhodil, to nesmííím! :))) Ale dohodli jsme se. Přiznání, že jsem úplnej vůl, to mu stačilo ke štěstí. :)))

    Ovšem na toho borce za pultem zdaleka nemám! :)))
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Když mi bylo asi deset, tak byl populární vtip, jak Spejbl s Hurvínek za války šli lesem a Hurvínkovi se chtělo kakat. Uviděl nějaký otvor v zemi, tak potřebu vykonal.
    Ta díra v zemi byl podzemní kostel v krytu, kde probíhala bohoslužba. Kněz pozvedl pohár a prohlásil: "Vše, co mi bude naděleno do tohoto poháru, bude svaté!"
    No, a dostal nadílku od Hurvínka .. Vtipy jsou nesmrtelné. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 13:41 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Dagu, já si představila opravdového kance jak leze po skalách, přidržujíc se rypáčkem. To mi nedělejte, zaskočil mi málem oběd.

    Ale teď vážně. Já mám ohl. přátelství mezi mužem a ženou v tomhle podobný názor jako pan Jílek /aniž bych otrocky chtěla názorově splynout :-)/ Zkrátka moc na přátelství muž-žena nevěřím. Myslím, že může existovat spíš jen vyjímečně. Já mám pár kamarádů-kluků, ale vnitřně musím být tak nějak ve střehu. Hlídat si hranice...

    Ti dva horolezci jak je popisujete jsou jistě obdivuhodní lidé, mají tak trošku extrémního koníčka a možná i extrémní vztahy... PS: Nějak mi došla představivost, jak lze spát zavěšený ve stanu. Představila jsem si systém houpací síť, ale to by muselo být ve volném prostoru. Anebo že by stan měl natolik pevnou podlážku?... A ještě k tomu ve 2?

    Pro autora: Václave, přeji Vám ze srdce hodně štěstí a sil.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.4.2010 14:31 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Václave, přeji Vám ze srdce hodně štěstí a sil.

    Děkuju. Tady na ábíčku je většina lidí fajn.

    belisarivs avatar 26.4.2010 15:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Je to tak, jak pisete. Pevna podlaha.

    Videl jsem obrazek takovych stanu povesenych na svisle stene. No, ja bych tu duveru v zaveseni teda nemel. A co teprve kdybych se v noci zapomnel a sel si odskocit. To by asi dopadlo doslovne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.4.2010 15:46 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Děkuji za vysvětlení. Taky bych se necítila dvakrát bezpečně. To noční odskočení by bylo definitivní. I když muži to mají trochu jednodušší :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.4.2010 18:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    http://www.geo-magazin.cz/priroda/outdoor-a-cestovani/baffinuv-ostrov?image=3 Tady máte v pozadí dva ty stany. Tohle je ale už luxus pro dnešní změkčilé mladé :))))))

    Zdravim!
    26.4.2010 17:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ten stan má pevnou podlahu a visí na pevném jištění zavěšeném ve skále. Tohle se ale těch dvou (a tedy ani mne v těch dobách) netýkalo. Houpací síť a nebo rovnou sedět v kusu lana a čekat na ráno. Ale mládí dokáže neuvěřitelné kousky. Skutečně i v tom laně se dá lecos. Jo, když jsou spolu dva takhle... víte co je shittube? No, může to odradit. Ale jíné to neodradí ani náhodou. :))))

    Pokud jde o to přátelství. Těžko říct, prostě i já mám několik dloholetých kamarádek. Mohl bych se zamyslet nad tím, proč to tak vzniklo. Třeba i nad tím, že jsem taková persona, že mi chtějí opravdu jen jako kamaráda. :))) Ale to zase vyvrací jiné skutečnosti. Nevím, nemohu si pomoci, ale znám dlouholetých přátelství mezi mužem a ženou. Hodně. Má teorie je, je to hodně šílený, že vysíláme pachové signály, které podprahově ten druhý dešifruje (byl na to i výzkum, není to tak mimo). A pokud dva jsou si sympatičtí a zároveň nemají sexuální zájem, tak to tak funguje. Ale abych Vám dal také jednou souhlas. S mojí současnou (již 16let) ženou jsme byli kamarádi. A takhle to skončilo. Jistě, tan vztah se může změnit. Ale se spoustou je to čisté kamarádství už desítky let.

    On každý vnímá jinak. Jedna má kámoška a já jsme byli vnímaní jako partneři - podle chování. Jiné to zase vůbec nenapadlo. Prostě každej hádá podle sebe, očekává chování podle sebe...

    Díka za Václava (to nejsem já). Měl nedávno opravdu hodně těžký úraz http://www.horyinfo.cz/view.php?cisloclanku=2008110019&nazevclanku=nehoda-na-bloßstocku a v jeho letech. Ale dal se neskutečně dohromady, bojuje jako lev.
    26.4.2010 18:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ten Vašek, tam mám trochu i dobrý pocit. Já ho nějak svým příkladem ukecal (jinak je neukecatekný), aby nosil přilbu. Tu má i na fotce v odkazu. Takže když se pak bacil do hlavy, tak to byl sice průser, ale bez ní by měl mozek po okolních skalinách, stromech a travinách..
    26.4.2010 18:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ty vago! Já se seknul, Jak jsem přišel domů, tak jsem nemyslel a Václav jsem si spojil s diskutovaným horolezcem! Sorry autore blogu sorry!!!! Neb on je taky Václav a potřebuje mnoho sil.

    Omlouvám se velice!!!!
    26.4.2010 18:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    A přeji hodně sil oběma Václavům :-)
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 19:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ať Václavové vydrží. Do 28. září je ještě spousta času. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 19:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Doufám že oba! :-)
    26.4.2010 21:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    I panu Václavu Širlovi přeji na dálku hodně sil, je to frajer :-)

    S těmi pachovými signály to tak určitě je, jak říkáte. Prý se jim říká odoranty a hrají velkou roli. Dokonce je prý nepřebije ani parfém, protože i ten nějak specificky reaguje s kůží a pachy u každého jinak. Např. ta samá značka parfému vyzní u různých lidí trochu rozdílně.. Nedávno jsem slyšela jednoho sexuologa, řekl takovou zajímavou věc, že když žena bere antikoncepci /hormony/, je prý otupělá k odorantům, a z toho důvodu se může zmýlit ve výběru partnera. Pak, když je přestane brát, může jí přestat "vonět" její vyvolený. Je to asi docela průšvih, to už mají většinou děti. Že by jeden z důvodů dnešní četnosti rozvodů..?

    Ještě k tém kamarádským vztahům muž+žena. Možná tam může hrát roli nějaké očekávání. Očekávání, které se může a nemusí dočkat rozuzlení. Nevím, vypadá to na něco karmického. Jako vlastně veškeré vztahy. Ale to už jsem zabrousila do tématu, které mnozí považují za fantasmagorie... Radši už se v tom nebudu pitvat, důležité je, že jsou schopni se lidi mít rádi :-)

    Jinak, shittube rozšířilo mé chabé znalosti o horolezectví, díky :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.4.2010 23:40 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Paní Marcelo, je zvláštní, jak se řada lidí snaží do kamarádství mezi mužem a ženou vložit nějaký prvek napětí – nedokončenost, či očekávání. Proč?

    Jen proto, že jeden účastník kamarádství má penis a druhý má vagínu?

    Základní problém je, že o vztazích mluví sexuologové. Pak zcela přirozeně jinou, než sexuální přitažlivost neznají. Pak je, z jejich pohledu, nutně v kamarádství mezi mužem a ženou něco nedokončeného.

    Je to stejné, jako řada lidí si myslí, že se dá komunikovat jen pouze slovy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.4.2010 23:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    LOL! :-D Máte nějakou kamarádku, o jejíš vagíně jste nikdy nemyslel/nepřemžšlel? Jestli jo, tak toho zmiňovanýho sexuologa navštivte vy... :-D
    26.4.2010 23:55 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Upřímně, pokud chcete získat ženu jen na sex, je to ta nejjednodušší věc na světě. Pokud Vám nejde o nic jiného, najdete spousty žen, se kterými to klidně zrealizujete, jsou obstojně hezké a dají si říct.

    Prakticky o každé ženě, kterou jsem viděl mně napadlo, jaké by to s ní bylo v posteli, stejně tak jako spoustu žen napadne, jaké by to bylo žít/mít děti vůči spoustě mužů v okolí.
    27.4.2010 06:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Já mám.

    Již tady zmíněný horolezec říkal: "Horolezkyně, to je kamarád z vagínou". Když už tady musíte tohle.

    Teorie že přátelsví nejde je sice... ale trochu mi to připomíná klasické jiné: A když fakta teorii nepotvrdí? Tím hůře pro fakta!. Prostě museli bychom ty fakta trochu dost ohnout, aby potvrdila teorii. Pokud se setkají dva lidé, kteří partnera nechtějí, klidně mohou být kamarádi, i když jsou rozdílného pohlaví. A nebo se prostě nepřitahují sexuálně, jsou si hrozně přijemný, ale obejmout ho - brrr.

    Ostatně mám i přátele homosexuály. Že já to zvládám udržovat v přátelském duchu je jasný, ale oni, se mi zdá, a říkají, v klidu také. Prostě tenhle ne, hotovo, konec, bavíme se o tématech jiných.
    27.4.2010 07:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Paní Marcelo, je zvláštní, jak se řada lidí snaží do kamarádství mezi mužem a ženou vložit nějaký prvek napětí

    Já myslím, že se snažit nemusí, ten prvek tam prostě je. Větší či menší.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 09:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tak kdyby jste zatoužila po tom "většim napětí", tak se nestyďte a brnkněte... ;-)
    27.4.2010 13:18 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Na mně se nevažte a klidně se odvažte, Amígo :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.4.2010 06:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Očekávání, to jistě. Snad nejprůraznější může být: Třeba naši přátelé, kteří jsou ve šťastném vztahu. Pokud se mi navíc ta žena z těch dvou nijak moc nelíbí, já se te ženě moc nelíbím, tak je po napětí a můžeme s bavit. A neočekáváme v oblasti vztahů nic.

    Já se navíc pohybuji téměř mezi samými ženami kolegyněmi. Jsou některé, které když se objeví na dohled samec, třeba i tak vypelíchaný kocour jako jsem já, tak jim v těch očích začne běhal to počítání, zvažování, prsa se hned špulí, oči kloní - ony se jim to dělá samo. Jsou nastavené na ten permanentní lov. A někteří muži také. Ale slečna B., ta kdyby vstoupila nahá do mého pokoje, tak je mi jasné, že se něco stalo, třeba jí někdo ve sprše ukradl všechno oblečení, ale o "tohle" jí nejde. Přitom je to hezká holka a kluka má.

    Možná feromony, jistě mnoho dalšího. Jsou lidé co neloví (třeba mají naloveno). A to se pozná a to druhé pohlaví se podle toho tak chová. Ovšem pokud lovím (dvořím se, vnáším ten prvek napětí), je to má přirozenost (je to normální stav), tak se s oním přátelstvím nesetkám.

    Ano jistě - kecáme, kecáme a nejednou souložíme :))). I to se může stát a stává.
    27.4.2010 07:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    :-) Je to něco v podvědomí, ta rozdílnost. Nejen v těch orgánech. Ale jak říkám, nejpodstatnější je, když se mají lidi rádi nebo se aspoň snesou bez válčení..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.4.2010 07:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ale to zase jo. Možná proto raději spolupracuji s ženami než s muži. Dokonce i jako šéfky mám ženy a nemohu si stěžovat. Není tam to potenciální soutěžení, je tam ta potenciální spolupráce. Je-li tam vzájemná úcta, vědomí že překračovat hranici by tady nebylo dobré a přitom vzájmené sympatie. Oboustraně. No tak to jde.
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 09:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    S tím souhlasím. Také jsem měl jednou za šéfa ženu, byla to velmi inteligentní a příjemná dáma, dodnes na tu spolupráci vzpomínám v dobrém. A také se jednalo o čistě společensko-pracovní přátelství.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.4.2010 07:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jo a pak holky, s kterýma jsem chodil a rozšli jsme se. Ony už někoho mají a navíc je to už tak nebere (spíš se věnují dětem a práci), já někoho mám a taky mi to už zase tak nebere. Tak jsme přátelé.
    default avatar 26.4.2010 19:39 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    někteří jiní naopak zvládli obdivuhodné sexuální výkony v těch nejneskutečnějších podmínkách
    V parku ve městě. :-D
    25.4.2010 23:55 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    U mě to většinou skončilo dřív, než se to stačilo rozvniout. Jsem natolik zvláštní (skoro bych řekl paranoidní, v tomto směru) povaha, že jakmile necítím od začátku "že to je to ono", tak couvnu. Možná nějaká vnitřní obrana sebe sama. Naštěstí jednou jsem cítil, že "to je to ono", a funguje to dobře už pár let :-) Věřím, že tohle tě potká taky, nikdy nevíš kdy, a čím míň jsi na to připravený, tím líp. O to větší radost z toho člověk má. Jen se nevzdat a v duchu věřit.
    26.4.2010 00:01 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ono je tiez vtipne, ked sa druha strana rozhodne, ze "to je to ono" je zrazu unilateralne...
    26.4.2010 01:31 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Intuice je velmi dobrá věc. Je to snad nejlepší pomocník při hledání žen. Pokud potlačíte touhu okouknout její trojky, tak při prvním setkání Vám intuice za 10 vteřin přesně řekně, zda to stojí zato, jak byste dopadli a zda to má šanci.

    A mimochodem, ani nevíte jak magicky na ženy působí, když jim řeknete jak vnímají život, co je zajímá.
    26.4.2010 11:42 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    jestlize citila i Vase partnerka ze 'je to ono', tak to jste sice zvlastni ale ne az tak moc. Patrite mezi tech 10% populace, kde se lide 'nasli'. Zbylych 90% se deli asi z 1/3 na ty, kteri se pak vicekrat rozvadeji/rozchazeji a 2/3 paru, kteri ziji takrikajic 'vedle sebe'. Je statisticky overeno (vyzkumy u tech 10%) ze tito lide zaziji ve fazi seznamovani prave onen okamzik, kdy je jim jasne 'ze to je ono'. Co si tak pamatuji, neexistuje ovsem nejake kriterium, ktere by takov lidi nejak vyznacovalo. Tedy, ze se to stava prevazne lidem malym, velkym, inteligentnim, jen se zakladnim vzdelanim a pod. - je to rozdelene rovnomerne v polulaci mezi vsechny vrstvy.

    Navic nelze popsat, jake pocity jsou s timto okamzikem spojeny. To je take jeden z tech problemu pro tech zbylych 90 % populace. Tito lide jaksi nevedi, jestli uz ten okamzik zazili a v knihach (ani v tech od pana Jilka) to neni pospano.
    kyknos avatar 26.4.2010 11:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Samozřejmě, že je lze popsat :) http://xkcd.com/310/
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    the.max avatar 26.4.2010 00:02 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    stalo se mi neco podobneho. Tak nejak jsem natrefil na jednu slecnu kdysi daaaaavno nekde na chatu. cas od casu jsme si pak zavolali, maily a SMSky byli prakticky denne. Porad se planovalo jak se nekde sejdeme atd. Kdyz uz jsme se nejak domluvili, vzdy ji do toho neco vlezlo atd. Pak jsem to uz nevydrzel, a vyrazil za ni. (vymluva byla, ze doma maji rozbyte topeni a ze se zrovna v celem dome opravuje, ze je tam zima, ze tam nejsou). No uz cestou jsem psal ze jsem na ceste. Kdyz jsem dorazil k ni pred barak a zazvonil, vylezla ven, byla navlecena ve svetru, v baraku opravdu delnici delali topeni, v celem dome byla fakt desna klada. Dlouho jsem si pak lamal hlavu jestli to bylo tak, ze opravdu nechtela aby jsme byli v zime, nebo proste jen nezneuzila situace. Psali a volali jsme si dal, vse jako driv, planovalo se dalsi setkani, nicmene zase vymluvy. je fakt, ze nekoho mela, ale s kym se dost dlouho rozchazela atd. No, nakonec uz jsem na to nemel nervy, tak jsem to vzdal. Uplynulo nekolik let (2-3), a cca 4-5 dni, co jsem se potkal se svou soucasnou manzelkou, navic jsem jel na tyden pracovne (resp. na dovolenou) do zahranici. Cely tyden to bylo tak, ze me se mi omlouvala, ze uz definitivne s tim 'byvalym' zkoncila, ze celou dobu cekala na me atd. Ja zase ze jsem zrovna nekoho potkal a ze narozdil od ni se mi nestavalo, ze by se vymlouvala ze schuzek atd... smsky, maily a obcas telefony trvali cca rok. Pak ze dne na den konec. O nekolik dalsich let jsem se dozvedel, ze zemrela na rakovinu, tehdy ji bylo 24 let...
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    26.4.2010 01:27 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Největší sranda jsou internetové seznamky. Před dávnějším časem jsem je zkusil využít. Až budu psát paměti, budou to nejzáživnější kapitoly.

    Faktem je, že chvíli trvá, než přijdete na to, že pravidla internetových seznamek jsou zcela jiná, než v reále. To co je v reále mínus, může být na internetu obrovským plusem a naopak.

    Ale jedna veselá příhoda byla s jednou hezkou slečnou, taky slibotechnou. Lákal jsem jí asi dva měsíce na kafe, či jinam, ale neustále nebyl čas. Tak jsem toho nechal, a asi po dalších dvou měsících pauzy jsem napsal na inzerát jiné. Vypadalo to slibně, ale bylo to ukončeno po pár dnech. Napsala mi, že jsem Casanova, který balí její kamarádku (ta co jsem jí nenalákal ani na kafe) a že ona s chalpem co chodí s více ženami najednou nebude.

    Jiná veselá příhoda byla v Brně. Rande ve styly Walker Texas Ranger. Neplánovaně do toho vlezl boj s útočníkem a několik minut se odehrával boj. Frekventované náměstí se vylidnilo, nikoho nenapadlo ani zavolat policii, najednou liduprázdno. Útočníkovi jsem vysvětloval, že špatně dopadne, jestli nezmizí. Nakonec jsem vyšel vítězně. O co moje větší překvapení bylo, když jsem zjistil, že na ženu to neudělalo sebemenší dojem. Poopravil jsem si své mínění o tom co ženy chtějí a že ochránci to nebudou.
    26.4.2010 09:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tomu se říká příběh o lodích, co se na širém moři nesetkali.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    MaFy avatar 26.4.2010 09:31 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Panove! Vim, ze proste vztah, potazmo zenu (nekdo muze ;-) ) proste vsichni potrebujeme (neplati pro ty magory, kteri tvrdi ze ne - vy to nereste). Ale jednou mi jeden moudry clovek rekl neco, co je proste nevyhnutelne pravda.... "Kdyz je cu**k v pi*i, tak je mozek v prd**i" :-D.
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    26.4.2010 10:12 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Kdyz je cu**k v pi*i, tak je mozek v prd**i

    Super. Pobavil jsem se. :-D

    26.4.2010 20:26 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Kdyz je cumak v piti?
    26.4.2010 20:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Ale kde! Cucák v pití! To dá rozum! :)))
    default avatar 26.4.2010 20:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    nekdo muze
    By mě zajímalo, v čí prd**i je čí mozek. :-D
    26.4.2010 20:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Manžela co se nečekaně vrátil domů.
    26.4.2010 20:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Tedy, my tady máme čtyři sledované objeky ve vztahy vždy dva ke dvěm, pokud mezi dvěma z nich dojde k interakci, potažno penetraci.

    Tedy: Pi, Č, M, Pr. Tedy by bylo dobré prozkoumat všecny varianty! Třeba: Pi in M = Č in Pr?
    thingie avatar 26.4.2010 20:51 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Možná nastal čas raději otevřít další flašku.
    Růžové lži.
    26.4.2010 11:17 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ja vam prisaham, jestli se tu objevi jeste nekolik takovych psychadelickych blogu, tak napisu nejaky o databazich a jestli mi opravdu naserete, tak o linuxu ....
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 11:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Proboha ... takové hrůzy si snad nezasloužíme :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 11:33 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Teda. To by bylo hrozny.

    26.4.2010 19:23 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    To by bylo na rychlý ban. Myslím, že tohle si admin líbit nenechá.
    26.4.2010 19:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Opravdu chcete situaci až tak vyhrotit? Nestačilo by pro výsrahu něco o Ubuntu a jestli ho používá Paroubek?
    Dalibor Smolík avatar 26.4.2010 22:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Paroubek ho nepoužívá. Všechno za něj vyřídí Tvrdík. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 23:45 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Neříkal Paroubek něco o tom, že chce prosadit ve státní správě Debian?
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 01:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Aspoň k něčemu by byl ten Paroubek dobrý. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.4.2010 12:07 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Hej, na takovy zeny by nemel mit v srdci misto nikdo. Je to casto spis vyuzivani a tak.

    Nebo je moznost, ze jste si driv rozumeli, a pak se jeden z vas zmenil, a toho druheho uz to netahne. A clovek casto sam nepozna ze se zmenil, musi mu to nekdo rict.

    26.4.2010 12:11 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Pokud šlo o pouhé kamarádství a nic víc z toho nešlo udělat, tak není třeba se trápit. Vymaž z kontakt listu, zajdi na lide.cz nebo jiný chat do místnosti 15-18 a najdi si tam spoustu dalších kontaktů místo ní. Z holkama stejně nejde kamarádit, protože je máš stejně vždycky chuť se s nima vyspat. Kamarád taky rád.
    26.4.2010 12:13 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Jo a na čety chodí stejně divný lidi. Já sám na ně chodím, takže to vím. :-)
    26.4.2010 13:06 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    mam poruchu osobnosti, real-time chatom cez http opovrhujem.
    kouzer avatar 26.4.2010 13:02 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Nedá mi to, abych taky nenapsal.

    Minulý rok jsem jen tak zašel párkrát na chat za lidmi, který znám osobně, ale nevídáme se, protože se rozprchli po republice. A tam jsem potkal svoji přítelkyni. Nejdříve jsme si psali jen tam, pak po icq a nakonec po telefonu. Stále vzpomínám na naše první setkání. V průběhu doby jsme se padli do oka a už spolu chodíme 1/2 roku. Byla ta absolutní náhoda a nikdy bych tomu nevěřil, kdyby se mi to nestalo. Seznamkám nevěřím, ale nemyslím si, že je něco špatného na tom poznat někoho po netu. Když se dva někde střetnou a zjistí, že si rozumí, tak proč by z toho nemohlo vzejít něco pěkného? Však není tak důležité, jak to začalo, ale jak to pokračuje.

    Linux user #448944.
    26.4.2010 13:15 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    A na tohle sází podobný sračky jako Facebook apod. Teda, né že by to v principu nebylo jak říkáš, ale pravděpodobnost toho, že to vyjde je malinká, pač tohle přesně láká všechny divný lidi.
    kouzer avatar 26.4.2010 13:25 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Tak lidi, kteří tam chodí jen proto jsou "možná" divní. Ale my tam byli oba jen tak. Ani jeden z nás nikoho nehledal. Prostě jsme se povídali a zjistili jsme, že si rozumíme. Je jasný, že to byla náhoda. Stejně jako když potkáš někde holku, která je podle tebe fajn a ona si náhodou myslí to saméo tobě. Lidé se kolikrát poznají za úplně divných okolností. A net může být jedna z nich.

    Linux user #448944.
    26.4.2010 13:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ty teda vobec netusis na co je facebook
    26.4.2010 13:37 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    To je pravda, a jsem na to hrdý.
    26.4.2010 13:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ja som zazil ovela ovela ovela nahodnejsie a podivnejsie zoznamenie (ano, v podstate za to mohli az tri nezavisle nahody pocas niekolkych rokov, a este jeden bizarny detail k tomu) a nic (dobre) z toho nebolo. bol by som najradsej keby mi nikdy nic nenapisala.
    kouzer avatar 26.4.2010 13:40 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    No nevím. Nemyslím, že by na vztah měly vliv okolnosti seznámení. Tedy za předpokladu, že to nebylo v blázinci nebo v léčebně drogově závislých. :-) Můžeš potkat dobrou holku za špatných okolností stejně jako naopak.

    Linux user #448944.
    houska avatar 26.4.2010 15:07 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    Mam kamose, kterej si takhle zacal psat s holcinou, nebyla z ostravy, ale z petrohradu. Pak se potkali, on z ni byl celej vyjukanej (ona je fakt kus), pak se k nemu nastehovala, studuje tu, vzali se, on ji zivi, ona mu dela ze zivota peklo a on ji porad ne a ne vykopnout ...
    vencour avatar 26.4.2010 18:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa

    Hans a Nina Reiserovi?

    No ale fuj, že? :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 27.4.2010 01:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    To chce ale včas vymontovat sedadlo u spolujezdce.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 09:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už pro ni není v mém srdci místa
    ...ne, vozit v kufru lopatu :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.