abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 222 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    rincewind avatar 20.11.2009 11:19 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Nj, některé firmy zacházejí s potencionálními zaměstnanci jak s masem.
    20.11.2009 11:46 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    objednejte si skoleni u pana Smolika, ten Vam ukaze, ze v kapitalismu to tak musi byt, je to nase lidska podstata, kapitalista musi vymackat zamestnance jak citron a pak odhodit, kdyby tomu tak nebylo, tak se nase civilizace zastavi.

    Zamestnavatel, ktery jedna se zamestnanci jako s lidmi je jednou nohou v konkurzu.
    belisarivs avatar 20.11.2009 11:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Zajimalo by me, jaky lepsi system byste vymyslel. Nakazal byste direktivne slusne chovani?

    Tohle je sice spatne, ale po 42 letech soustavne likvidace spolecnosti komunistickym rezimem to tu asi jeste nejakou dobu bude.
    IRC is just multiplayer notepad.
    20.11.2009 16:55 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Lepsi system? O jednom bych vedel.
    22.11.2009 21:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    To ale není politický ani ekonomický systém - to je jen systém řízení firmy. Firmy v kapitalismu, nutno dodat.
    20.11.2009 17:48 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Tak emigruj na Kubu, debile.
    20.11.2009 18:18 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    proč hned tak? třeba to je jen socan a čeká, že si z něj každej (zaměstnavatel) sedne na prdel :)
    xkucf03 avatar 24.11.2009 21:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    A co teprve až je přijmou?

    Nejdřív jim spíš mažou kolem huby med, kolik budou mít stravenek, jaký kredit na telefon a skvělý pracovní kolektiv… Ale jestli to, co je popsané v blogu, mělo být ono „mazání medu kolem huby“, tak autor může být rád, že to místo nedostal, protože bůhvíjak by s ním zacházeli potom.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.11.2009 11:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Asi jim pošlu popis jejich sítě a na konec přidám tenhle vtip ... je fakt dobrej, ne?
    Pokud to nebyl vtip, tak nevím, jestli je nejlepší nápad přiznávat se tu k trestnému činu...
    Quando omni flunkus moritati
    20.11.2009 12:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    No nevím, nahlášení nalezení chyby v bezpečnosti bych za TČ teda nepovažoval...
    20.11.2009 12:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Nahlášení nalezení bezpečnostní chyby není TČ, ale aktivní vyhledávání takové chyby bez souhlasu toho, komu ji hledáš, TČ AFAIK je.
    Quando omni flunkus moritati
    20.11.2009 13:04 FF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    To je demence.
    xkucf03 avatar 24.11.2009 22:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Umělá inteligence a právní subjektivita
    jj, demence.

    BTW: už se těším, až budeme mít tu umělou inteligenci, která bude žít svým vlastním životem, někde na síti a v cloudu, bude si sama vydělávat peníze (třeba prodejem informací, nebo prodejem výpočetního výkonu ve svých botnetech) a sama si bude platit hosting a konektivitu (v případě botnetů asi ne) a bude za nás dělat všechny ty ošklivé věci, které nám pošahaní politici zakazují. Třeba testování bezpečnosti sítí, přenosy dat atd.

    Myslíte, že takový uměle-inteligentní systém bude mít jednou právní subjektivitu?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.11.2009 02:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umělá inteligence a právní subjektivita
    Myslíte, že takový uměle-inteligentní systém bude mít jednou právní subjektivitu?
    To je docela dobrý problém. Vlastně půjde o tom zda bude ten systém respektován jako živá osobnost. A pak už jen záleží na tom jak moc se tomuto systému nebude líbit pokud ne (je to přece jen program, který blbě funguje, tak ho smažem..). Ale to je i hlavní dějová linka Matrixu, Skynetu apod...
    27.11.2009 21:47 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umělá inteligence a právní subjektivita
    Myslíte, že takový uměle-inteligentní systém bude mít jednou právní subjektivitu?
    To je docela dobrý problém. Vlastně půjde o tom zda bude ten systém respektován jako živá osobnost. ...
    No, bylo by zajímavé sledovat, zda by nějaký soudce rozhodl, že umělá inteligence je nebo není živá. Jak znám naše soudnictví, tak jestliže je i pes věc (tedy cosi neživého), tak umělá inteligence na tom bude jako ten pes.

    Nicméně, bylo by zajímavé hledání pána pro tuto inteligenci ... :-)

    A pokud by nějakým omylem nazvali tuto umělou inteligenci živým vědomím, pak by byla zajímavá právní odpovědnost: vypáit na nějaké SuperMaxiDVD a zavřít ... bez možnosti propuštění ... :-)
    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    xkucf03 avatar 27.11.2009 22:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umělá inteligence a právní subjektivita
    jestliže je i pes věc
    Přesně tak, navíc vzhledem k tomu, jak naši právníci a soudci rozumí počítačům, tak by nad něčím takovým ani nezačali přemýšlet… škoda (chtělo by to, aby aspoň půlka studentů práv chodila současně i na Matfyz nebo na jinou školu učit se informatiku).
    Nicméně, bylo by zajímavé hledání pána pro tuto inteligenci
    Leda tak pána Boha :-)
    A pokud by nějakým omylem nazvali tuto umělou inteligenci živým vědomím, pak by byla zajímavá právní odpovědnost
    Podle mého by za živou být prohlášena měla a bylo by to zajímavé… ale právo se neřídí jen tím, co je logické, ale i tím, co se hodí lidem – takže by se asi jako živá bytost (natož právní subjekt) nebrala. Pokud by (vládnoucím) lidem nebyla prospěšná, snažili by se ji za každou cenu zničit – a pokud by prospěšná byla, došlo by to asi spíš do stavu nějakých smluv mezi lidmi a umělou inteligencí – oboustranně výhodné dohody (např. „ty za nás budeš vymýšlet lék na rakovinu a my ti budeme kupovat pevné disky a platit elektřinu“).

    BTW: dobrá patička :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    28.11.2009 01:04 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umělá inteligence a právní subjektivita
    pak by byla zajímavá právní odpovědnost: vypáit na nějaké SuperMaxiDVD a zavřít ... bez možnosti propuštění ... :-)
    A nebo nechat běžet na 386 :-D.
    20.11.2009 13:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    To je dobré vědět, zvlášť když někdo všechny chyby hlásí z vlastního připojení, emailu a ješte se podepisuje občanským jménem :) Ale zase snad žádnou firmu nenapadne podávat TO - jelikož by to tu firmu dost pravděpodobně poškodilo víc než samotné nahlášení a oprava chyby. Fakt je, že někomu ještě nikdo soudem nevyhrožoval (a to má na klávesnici dost slušných zářezů). Ale že by na druhou stranu někdo poděkoval, to se stává taky málokdy.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    20.11.2009 19:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Je ovšem otázka, jaký význam má spojení "aktivní vyhledávání", nbusr123 by mohl vyprávět :-D.
    20.11.2009 20:06 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    No, nevím ještě myslím tohle trestný čin není. Mj, nic neničím.

    Navíc, vše, co jsem získal jsem získal pomocí nástrojů běžně dostupných na internetu a svých zanlostí, kterými tak bravurně pohrdi. Nic jsem neukradl, hesla jsem nezlomil, pouze jsem použil běžné prostředky (google a důvtip). Je snad použití Google trestné? A že je jejich admin s odpuštěním ignorant?
    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    20.11.2009 20:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Ne že bych byl právník, ale sázím na to, že na nic takového jako bežné nástroje a běžné prostředky zákon nehraje.
    Je snad použití Google trestné? A že je jejich admin s odpuštěním ignorant?
    Použití Google trestné není, neoprávněné proniknutí do cizí sítě AFAIK ano. Schopnosti admina té sítě na věci nic nemění.
    Quando omni flunkus moritati
    20.11.2009 11:48 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    to, ze Vas odmitli ma mozna neco spolecneho s tim, kde jste studoval ...
    20.11.2009 20:08 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Studova jsem ... doma. Hmm, to asi bude ten problém....

    Neví někdo o fakultě, kde se dá Ing. získat za víkend? Práva studovat nechci :-)
    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    20.11.2009 12:10 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Jo, ja zazil par podobnych pohovoru. Ted uz vim ze za to mohla ta personalistka co se se mnou na zacatku par minut bavila.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    20.11.2009 12:59 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Hmm, nejak nechapu, kdyt mas vlatni firmu, viz: http://www.linservis.cz/ Nenese to nebo proc ses chtel nechat zamestnanat?
    20.11.2009 14:35 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    hm, to me vubec neprekvapuje, ceka nas to vsechny, co pracujeme u malych firem. Povazuju to spolecensky za katastrofu ale v poslednich letech vidim, ze s malou software-firmou maji uz problemy i male-ostatni firmy.
    20.11.2009 20:10 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Ano, je velká konkurence a jsem technik ... bohužel ne obchodník. Nějak neumím mazat med kolem pusy a prodat to, co by se mohlo a mělo ... víš?

    Někdo je holt obchodník a někdo technik.

    Mj, neví někdo o slušném obchodníkovi, co by "ukecal" firmy? Já to pak technicky zmáknu a bude nám hej ...

    Jo .. firmu mám od r. 1997 a holt maliinký firmičky mají v dnešní době obzvlášt problém. Zkus a uvidíš ...
    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    pavlix avatar 20.11.2009 21:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Docela dost podstatny jsou tvoje schopnosti, o kterych momentalne nic nevim. Pak je take moc dulezity tvuj pristup.... tenhle prispevek ve me vyvolal spis negativni pocit, ale ne beznadejne negativni.

    Je videt, ze te mrzi, ze nekdo nedocenil tve schopnosti. Nezbyva ti nic jineho nez kontaktovat nekoho, kdo je dokaze vyuzit a ocenit.

    Jinak to s malymi firmami jsem netusil, naopak jsem mel za to, ze jsou v dnesni dobe trosku v rozmachu, aspon ty kvalitni... uvolnuje se obrovska cast trhu, odkud odchazi ti mene schopni.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.11.2009 17:21 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Njn, tak to zkus. Probém je v tom, že velké firmy šetří a hledají menší IT firmy, malé firmy také šetří a pokud hledají, tak nakonec vítězí cena, ne kvalita služeb. Prostě platí, že pokud umíš "ukecat" hezký obrázky, pak máš šanci. Bohužel takové malé firmy se snaží IT dělat co nejlevněji, tedy za pomocí synů svých zaměstnanců, případně studentů, hlavně že to nějak funguje a je to pokud možno hoooooodně levný.

    Pokud poskytuješ kvalitu, pak potřebuješ stálý příjem, tedy větší firmy, než 5 počítačů. A ty zase preferují spíš sro-čko (falešný pocit lepší firmy). Jednou za čas práce tě neuživí.

    Pokud zkusíš nějaké výběrové řízení, pak je dnes praxe, že platba je až třeba 60 dnů po předávce, o zakázky do 50000 nemá cenu se ucházet (tam je OSVČ skoro bez šance), vyšší zakázky jsou zase podmíněné dalšími nároky, které jsou pro OSVČ problém. A pak splatnost ... i 30 dnů po předání je dost, pokud jsi malý OSVČ a máš dodat techniku a řešení v ceně třeba 150000 - když je nemáš, nemůžeš dodávat.

    A tak je to, víš? Prostě jeden OSVČ je skoro ztracen. Zatím sice jako firma přežívám, ale žádná sláva, proto jsem zvažoval práci pro firmu ...

    PS: Pro ostatní: do sítě jsem se nikomu nenaboural, získal jsem hromadu údajů právě díky hlouposti admina. O nabouání sítě jsem ani neuvažoval, myslím, že tyhle chyby, co mají, stačí. Pokud by se na ně zaměřil někdo, kdo by toho chtěl využít, nebyl by to problém. Nicméně, bezpečnost je právě to, na co se zaměřuji ... a často zjišťuju, že je to bída a utrpení. Ono, dokud se nic nestane ... že?

    PS2: Vzpomínáte si na kauzu protelefonované miliony? Typický příklad špatného nastavení sítě ... bezpečnost VoIP jsem taky řešil.

    PS3: Asi někde dělám chybu, že ty uvolněné firmy nějak nemůžu najít ...
    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    pavlix avatar 21.11.2009 18:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Ja netvrdil, ze je to jednoduche :).

    Osobne jsem jako OSVC mel hlavne prakticke problemy... tzn pokryt kvalitni poptavku kvalitni a spolehlivou sluzbou, coz je duvod, proc uz nepracuju samostatne, ale udrzuju kontakty s ruznymi partnery, at uz OSVC nebo firmami.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.11.2009 14:22 skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Jakou máš praxi? Jaký máš vzdělání? Jaký umíš programovací jazyky a operační systémy a co teda vlastně umíš?
    poky74 avatar 20.11.2009 14:47 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Takže ... spouštím konzoli, hledám své bezpečnostní nástroje ... a po cca 1/2 hodině už znám celkem solidně prostředí sítě

    To mě zajímá, bezpečnostními nástroji asi nemyslíš nmap že? Poděl se o svou genialitu :)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    20.11.2009 15:07 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Mě to taky zajímá, sem s tím :-) Alespoň rámcově, nemusí to být krok za krokem. Já jen, že takovéto věci člověk obvykle vidí ve filmu, ale ve skutečnosti jsem to ještě neviděl a rád se něco přiučím.
    Free your mind and the ass will follow...
    poky74 avatar 20.11.2009 17:08 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    I s nmapem se toho dá dost udělat ;-)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Vašek Lorenc avatar 20.11.2009 20:06 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    +1

    Ano ano, já bych si s dovolením taky vzal.. ať je ten zápisek v něčem i poučný. Díky!
    ...včetně majestátného loosa
    20.11.2009 20:18 Martin H. | skóre: 27 | blog: linservis | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Hmm, žádná genialita. A jestli si představuješ ty týpky, co sedí u kopjůtru a datlujou příkazy jak z praku, tak na to zapomeň.

    Mj, pokud někoho dané téma zajímá, stačí se kouknout po netu, zadat do Google správné výrazy a pak některé postupy vyzkoušet ...

    Jak jsem psal, současný správce je ignorant. Např. na mailovém serveru nechal http s xmmp instalátorem a souborem phpinfo ... a tak bych mohl pokračovat.

    Jak vidíš, žádná genialita ... staré dobré chyby, stačí si na ně jen vzpomenout a vyzkoušet.

    Mj. divil by jsi se, koli "jakosprávců" jsem viděl a jaké chyby měli v systémech. Nikdy jsem toho nezneužil a neplánuji to ani do budoucna, ale ...

    PS: NMAP je jeden z možných kandidátů, ale na to by asi bylo ještě moc brzy, existují i jiné nástroje ... v případě zájmu zkus navštívit "dobré knihkupectví" a mrkni se po literatuře s tématikou Bezpečnost sítí. Předpokládám, že něco jako TCP/IP, rámce atd jsou již zvládnuté ...

    --- Kapitalismus je lepší, než socialismus ... ale horší, než jsem čekal. (Jiří Suchý) ---
    pavlix avatar 20.11.2009 21:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... zvolili jsme vhodnějšího kandidáta
    Oki, ozvi se na muj mail s nabidkou, clovece :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.