abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:44 | Nová verze

    Valkey, tj. svobodný fork již nesvobodného Redisu, byl vydán v první stabilní verzi 7.2.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:11 | IT novinky

    Společnost Espressif Systems oznámila, že rodinu SoC ESP32 brzy rozšíří o ESP32-H4 s IEEE 802.15.4 a Bluetooth 5.4 (LE) s podporou protokolů Thread 1.3, Zigbee 3.0 a Bluetooth Mesh 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:11 | Zajímavý software

    Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3 z roku 1999: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (61%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 435 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    VOLVO bude patřit Čínanům

    31.1.2010 12:51 | Přečteno: 2749× | zajimavosti | poslední úprava: 31.1.2010 14:55

    Již nějakou dobu sleduji jak to s touto značkou bude dále vypadat a vypadá to, že celé VOLVO bude prodáno firmě GEELY z Číny.

     

    Volvo bylo synonymem pro bezpečná a kvalitní auta, VOLVO patřilo do koncernu FORD, pro který byla značka VOLVO ztrátová.

     

     

     

    Volvo,zdroj prodeje zde Prodej Volvo

    Čínská automobilka by měla za Volvo zaplatit zhruba 1,8 miliardy dolarů. 
    Zprávy z Číny hovoří o tom, že Geely by měla uvedenou částku zaplatit do 8. února. 
    Ford za švédskou automobilku v roce 1999 zaplatil 6,45 miliardy dolarů.
    
    Podle dokumentů, které Geely zaslalo státním úřadům, čínská automobilka předpokládá, 
    že se Volvo vrátí do zisku do konce roku 2011. Součástí plánu Geely je i produkce 
    300 tisíc vozů značky Volvo v nové továrně v Pekingu. Geely dále stanovilo velice 
    optimistický plán, podle kterého by měly být v roce 2015 prodány 2 miliony vozů Volvo.
    
    Analytici upozorňují na to, že plány Geely jsou možná až příliš optimistické. 
    Skutečností totiž zůstává, že čínská továrna, v níž se mají vozy značky 
    Volvo vyrábět, se teprve bude stavět. Je navíc otázkou, 
    jak čínští zákazníci přijmou vozidla Volvo vyráběné v Číně. 
    

    VOLVO se vyrábělo v továrnách ve Švédsku, nyní se veškerá výroba má přesunou někam na zelenou louku,
    no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.

    Zařadí se pak do stejné sorty aut a ostatních výrobků co Čína dělá.

    Ano, jsou levnější, ale některé modely zcela postrádají bezpečnostní prvky.

    EDIT1
    Automobilka Geely již dříve oznámila, že hodlá co nejdříve spustit výrobu vozů Volvo
     na linkách své továrny v provincii Guangdong a zavést produkci až tří nových modelů.
     Zároveň ujistila Ford, Volvo i jeho zákazníky, že v evropském vývoji, 
    výrobě a distribuci neplánuje žádné zásadní změny.
    
    Zakladatel a šéf Geely Li Shufu k věci doslova uvedl:
     „Pokud bude celá transakce dovedena do úspěšného konce, pro Volvo se nic nezmění,
     pouze šéfem se stane Li Shufu.” Vyjádření jak z rozhovoru s hokejovou hvězdou 
    ale nemusí být až tak pravdivé. Již dříve Li upozornil na to, že Volvo musí 
    něco udělat s výrobními náklady a naznačil možnost výroby části dílu 
    v čínských továrnách firmy. Což by ostatně dávalo i smysl...
    
           

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.1.2010 13:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.

    Uškodí víc, než kdyby ho zlikvidovali úplně? :-) Trochu mi to připomíná podobné reakce, když IBM prodávala svou divizi notebooků. Nebylo by lepší počkat, jak to opravdu dopadne?

    Saljack avatar 31.1.2010 13:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Tohle přesně značku potopí na dno.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    31.1.2010 13:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    IMHO je potřeba si především uvědomit, že tady nejde o volbu typu: koupí ho Číňani - koupí ho Volkswagen - Ford si to rozmyslí a bude pokračovat. Zatím to spíš vypadá na volbu mezi "koupí ho Číňani" a "odpíská se to úplně".
    gtz avatar 31.1.2010 14:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Již je to skoro rozhodnuto, v únoru se prý má podepisovat kontrakt. Škoda těch aut.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 17:37 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Škoda těch aut.
    Copak ona za posledních let vlády Forda (ne-li více) ještě za něco stála? Prostě nemůžu prodávat pořád pryč na historickou pověst, ta časem ztratí na lesku.

    Ne že by nepřímo úměrně navzdory (nebo je to kvůli) rostoucí technické "nabušenosti" nešla kvalita a spolehlivost moderních vozů do kytek bez ohledu na výrobce... I když možná je to jenom nostalgie po časech, kdy to šlo spravit kladivem a na každé vsi se dalo poskládat řešení z dostupného materiálu.
    Saljack avatar 31.1.2010 17:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Já jsem teď jel s kamarádem Volvem a úplně jsem čuměl co to všechno má elektrizovaný.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    31.1.2010 19:23 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Což vypovídá o komfortu, nikoliv (bohužel) o kvalitě a spolehlivosti.
    Saljack avatar 31.1.2010 22:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Což vypovídá, že si ani nemůžeš posunout sedačku.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    1.2.2010 00:29 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    ?
    1.2.2010 00:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Uz sis zkusil nekdy bez klicku vytahnout okynka nebo posunout sedacku?
    1.2.2010 01:03 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Ne, to u auta, kde je "všechno na elektriku" opravdu nejde.

    Ale bylo to míněno takhle? Já tu větu prostě nepochopil.
    1.2.2010 01:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Nejpsis jo. Elektrika je zkratka dvousecna vec.
    Saljack avatar 1.2.2010 10:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Sedačky na elektriku jsou fakt hrozný 1)Je to hrozně pomalé 2)Musíš mít nastartováno a nevěřím, že to vydrží 5let bez závad, když s autem budou jezdit dva řidiči, kteří si nastavují sedačku. Jediné pozitivum na tom vidím, že si to pamatuje pozice, ale zase říkám trvá to hrozně dlouho, než se to nastaví. Okýnka na elektriku mi zas tak nevadí, ale je pravda, že by se ta klička taky někdy hodila.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    1.2.2010 11:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Asi tak... treba kdyz jsem mel auto na louce, bylo vedro, ja mel otevrena vsechna okna a odesel jsem pryc. Samozrejme se prihnala prutr a jedine co mohli kamaradi bez klicku (ktery jsem mel u sebe) delat, bylo, ze se smali promocenym sedadlum :-)
    gtz avatar 1.2.2010 13:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    S autem co mělo sedačku na elektriku jsem jel pouze jednou a jako než jsem to tomu automatu řekl, co chci a jak to chci, tak uplynulo celkem hodně minut.

    No já mám auto od Opel, kde je v elektrice pouze přední část, zadní klasické kličky. No, ale zase, systém je nastaven tak, když se vytáhne klíček a zacvaknou dveře, aby okna auomaticky zajela. Snažil jsem se to nějak nastavit a prostě to nejde. Jakmile zamču dveře okna se zavírají.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 1.2.2010 08:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    No jám mám 1/2 elektriky a sedačka je naštestí u Opel mechanická, ale okna je to problém, bez klíčku v zapalování aspoň v nějaké pozici smůla, okno nic neudělá.

    Kamarád z Blavy má A4, kterou kupoval jako těžký "second hand", jako tam je snad úplně vše na elektriku, a když to auto na elektriku začne stávkovat auuuu.. aiieee

    Za nás stará dobrá Š120 popř. LADA , to se dalo opravit málem kladivem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 31.1.2010 18:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    V Tomto roce došlo k nárustu na 1511 nových prodaných aut oproti 711 v roce 2008.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 19:23 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Což o kvalitě a spolehlivosti říká?
    gtz avatar 31.1.2010 19:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Zhola nic, jak jsem se kdysi díval na testy ojetých aut na Adacu, bylo na tom Volvo celkem dobře. Pokusím se to najít.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 21:10 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Relevantní taky jak moc jetých. To mi jedno Volvo, co pořád ne a ne umřít nebo alespoň chtít zásadních investic, i když mu vesele táhlo na 0,5M km v rodině taky měli. Nehledě na to, do čeho všeho se bylo ochotné obtisknout bez větších škod na vozidle. Ale (i ze zkušenosti s Volvem v okolí) nabyl jsem dojmu, že už to opravdu prakticky všichni sekají, jak Baťa cvičky a spoléhat na "vyzkoušené značky" je už spíše folklór.
    31.1.2010 21:21 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Vypadá to, že Volvo nijak zvlášť nevyniká.
    gtz avatar 31.1.2010 22:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Taky jsem se koukal, někdy 66 někdy 70 místo, ale jak sem se díval, i dražší auta jsou níže.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.2.2010 17:19 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Řekl bych, že Volvo nesázelo na špičkovou kvalitu a spolehlivost - od toho je tady Mercedes a podobné značky. Jeho strategie byla robustní, přiměřeně spolehlivá auta, ale maximálně bezpečná; Volvo jako první na světě (nebo jako jedno z prvních) zavedlo jako standardní výbavu bezpečnostní pásy (Volvo je vynálezcem tříbodových pásů), airbagy, předepínače pásů, dávno před ostatními firmami standardně konstruovalo vozy s využitím řízené deformace vozu při havárii a podobně.
    Jendа avatar 31.1.2010 13:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    a ostatních výrobků co Čína dělá
    Ehm, a jsou vůbec nějaké výrobky, které Čína nedělá? :-) Já jen, že dost značek, které jsou hodnoceny kladně, jsou vyráběny v Číně/Vietnamu/Taiwanu, případně jsou odtamtud součásti a tady se to jenom skládá.
    Saljack avatar 31.1.2010 13:45 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Já myslím, že u aut to tak horký nebude.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    31.1.2010 14:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    V Číně se vyrábí licenční Velara a E2 mimo jiné. Když pominu turba a systémy vysokotlakého vstřiku nafty, tak v autech není nic náročnějšího, než co je v těchto hračkách.
    gtz avatar 31.1.2010 15:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Náročnějšího ne, ale jde o značku. Tato značka je opravdu synonymem kvality a myslíte si, že takový Němec si koupí VOLVO, které je děláno v Číně ? nebo si raději koupí Tuarega nebo o něco dražšího CAYENNE ? Myslím, že ne.

    VOLVO XC90 mělo a má úspěch na trzích jak zde tak i v Anglii apod. No a to možná pak bude problém s nějakým MADE IN CHINA.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 31.1.2010 15:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Není problém s tím, že automaticky předpokládáš z Číny == nekvalitní?
    gtz avatar 31.1.2010 15:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Nene, jen to, že bude záležet na názoru lidí potom co tato transakce proběhne. Lidé si řeknou, nějaké VOLVO vyrobené v Číně, a jdou raději jinam, bude nějakou chvíli trvat než si udělají jiný názor. Já doufám, že se to nestane a kvalita bude opravdu taková jako bylo u VOLVA zvykem.

    Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.2.2010 08:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.
    100% souhlas. Take jsem v cinskem SUV sedel. Z 5 metru pekne na pohled, z blizka prehlidka odflaknute prace a nedotazenosti.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.1.2010 15:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Tak si asi říkám, jestli se svého času Američani podobně nedívali na Fordy vyráběné v Německu…
    gtz avatar 31.1.2010 15:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Asi ano, ale to byla koncernová auta FORDEM vyráběná pro Evropu.

    Možná byl názor, že FORD mimo Ameriku bude špatný a nekvalitní.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 22:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Mno, zrovna Tuaregem bych tady nemaval, vzhledem k jeho povesti.
    gtz avatar 31.1.2010 23:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Pouze příklad ... Něměc jde spíše jak jsem psal do Cayenne,Q7,X5 apod. Tuareg no co na to říct, VW to nějak nezmáklo, na ty auta je prý hodně reklamací ( motory a převodovka ).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 31.1.2010 14:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Tam se má stavět továrna na kompletní produkci. Snad se nic nezmění jak jsem doplnil do článku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 13:48 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí
    Ta spousta si hlavně evidentně koupí něco jiného. Anebo to není až taková spousta, aby to ceněné Volvo zaplatila.

    Nechápu tyhle nářky. Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
    31.1.2010 14:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
    Nebo tím nejhorším. Anebo jakýmkoli způsobem mezi tím. Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    31.1.2010 14:11 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Nebo tím nejhorším.
    Komunisto!!!
    Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
    Vidím, že jste ideologicky pomýlený. Topolánek má pravdu, že to Rudé Nebezpečí číhá všude!!!
    31.1.2010 14:21 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Vykřikovat blbosti umí každý.
    AnachronyX avatar 31.1.2010 14:31 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Správně, ideologickou kryptokomunistickou diverzi si sem vnášet nenecháme! Neboť již taková ekonomická a neoliberální ikona, jakou byl Kočárník, před lety v TV prohlašovala, že uměním není něco vyrobit, ale prodat. Takže jsou vlastně ty nářky úplně zbytečné.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    31.1.2010 14:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Hádám, že koukáš pod postel, než si na ni lehneš.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Jan Zahornadsky avatar 31.1.2010 14:27 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
    Ne, trhu je úplně jedno, co je správné, trh je jenom hra na toho, kdo zbyde.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    31.1.2010 14:00 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    problem je jiz starsiho data, prvne ve sve podstate analyzovan tak kolem 1860 nekym, jehoz jmeno se nevyslovuje. Bohuzel tento problem nezmenil ani prulomovy rok 1941, kdy se narodil na prazskych Vinohradech V.K.

    At uz treba koupi Cinane Volvo za dolary, ktere nemaji skoro zadnou cenu, aut bude neustale prebytek. Kapacity automobilek se budou muset redukovat a lide, kteri tam pracovali se budou muset preskolit na nejakou jinou cinnost. Navrhoval bych kurs psani clanku pro zacatecniky.
    Andy Darcia avatar 31.1.2010 14:20 Andy Darcia | blog: Cyborg_is_not_dead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Nesouhlasím s tímto názorem. Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.

    A jestli se jim to nepovede, tak si prostě lidé na západě Volva kupovat nebudou. Je to prosté.

    Nemám rád citové vazby k brandům a snažím se jim vyhýbat (což se mi ovšem nedaří 100%)
    Mám rád kulturu, sociální sítě, web 2.0 atd. CSFD last.fm twitter blog
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.2.2010 08:42 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.
    Asi jsi vubec nepochopil, o co jde. Know-how je irelevantni, cinani ho nemaji malo. Jde o to, ze cinane z principu nemaji zajem delat kvalitni veci. Cina funguje stylem "zaplavime svet". Kvantita nad kvalitu. A funguje ji to. Podhodnoceni a terorizovani otroci v cinskych tovarnach tezkou budou vyrabet kvalitni auta, i kdyby meli know-how na warpovy pohon... Jine to je, pokud si tu vyrobu v cine zada zahranicnin firma, ktera vylozene vyzaduje, ze to musi byt high-end vyrobky. Ale cinani sami?...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Fluttershy, yay! avatar 1.2.2010 09:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    I v Číně jsou vyšší vrstvy (velmi evropské kulturou).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jan Zahornadsky avatar 1.2.2010 09:49 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Tady jde spíš o to, že mnoho Číňanů ne úplně vnímá rozdíl mezi nejnižší možnou a konkurence schopnou cenou. Navíc ty léta pod komunistickou stranou z mnohých udělaly pořádné svině, co se podvádění a různého kradení, nekalé soutěže a korupce týče. Ale to je podle mě jenom otázka generační (a možná politické) obměny.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    regine2 avatar 31.1.2010 14:40 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše historie a předsudky
    a) Jsem už pamětník a dobře si vzpomínám, jak v 60tých letech minulého století celý "vyspělý" svět pohrdal značkou Made in Japan (auta, foťáky ...)
    b) Před 4mi či 3mi roky "vyspělý" svět předvídal ohromné "přehřátí" ekonomy v Číně a tvrdý dopad na globální ekonomiku. Globální dopad/rána na ekonomiku přišla, ale ... z USA - óóóóch! c) O českém názoru na Slovensko při rozdělení se raději nemíním diskutovat...
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    Saljack avatar 31.1.2010 15:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: historie a předsudky
    a) A nebylo to dáno komunismem? b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit. c)Nevím co tím myslíš.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    gtz avatar 31.1.2010 15:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: historie a předsudky
    a) A nebylo to dáno komunismem? Tehdy CZ nebyl vyspělý stát
    b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. 
    Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit.
    Banky aspol. a jejich manageři, uzavírat smlouvy s každým bezdomovcem to se prostě nedělá
    c)Nevím co tím myslíš. Taky to nevím
    
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    regine2 avatar 1.2.2010 09:29 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: historie a předsudky
    Příklady k a):
    V 1969 jsem byl ve Francii a Německu. Koupil jsem si v Paříži foťák Yashica. Byl nejlevnější. Velmi úslužný prodavač mne přesvědčoval, ať si koupím něco lepšího "značkového". Zrcadlovka mi sloužila v mrazu, vedru i dešti do 1992, kdy jsem přešel na Minoltu se zoom-em.
    U známých v Německu v 1970 se smáli (i v reklamních spotech) nad Toyota-mi, Hondami (jak auty tak motorkami).
    Dostával jsem i časopisy z Kanady a vše japonské bylo bráno jako něco na hraní.
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    gtz avatar 1.2.2010 13:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: historie a předsudky
    :) no já jsem o něco mladší, na ty roky si skoro nepamatuji, bylo mi jen 5-let. I když jsem byl s rodiči dost často venku, skoro vždy naše služební auto bylo nějaká Toyota Landcruiser. Táta používá nyní nějaký inovovaný model o Canonu, předtím měl Konicu i nějaký starší Canon a pohoda. Oba modely jsou sice starší, ale stále se s nimi dá pořídit dobrá fotka.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 21:11 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: historie a předsudky
    a u toho ceskeho nazoru na sk se neco zmenilo?
    USE="-gnome -kde";turris
    regine2 avatar 31.1.2010 14:40 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše historie a předsudky
    a) Jsem už pamětník a dobře si vzpomínám, jak v 60tých letech minulého století celý "vyspělý" svět pohrdal značkou Made in Japan (auta, foťáky ...)
    b) Před 4mi či 3mi roky "vyspělý" svět předvídal ohromné "přehřátí" ekonomy v Číně a tvrdý dopad na globální ekonomiku. Globální dopad/rána na ekonomiku přišla, ale ... z USA - óóóóch!
    c) O českém názoru na Slovensko při rozdělení se raději nemíním diskutovat...
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    31.1.2010 16:00 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Vy se tady ohanite blbostma ze Vovlo budou vyrabet cinani, ale problem vidim jinde a to v tom, ze cinani nekupujou jen tovarnu, ale hlavne know how coz jim pomuze k dalsimu pomalemu proniknuti do evropy.
    hmm
    gtz avatar 31.1.2010 16:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Ale ano, oni chtěji koupit hlavně technologii, aby ji mohli cpát do svých věcí. No a jak jinak výrobní síla je levnější v Číně , tím pádem bude Volvo levnější. Doufám jen, že kvalita bude stejná.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 17:12 fraxinus | skóre: 20 | blog: fraxinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Brečíš jak Widenius nad predanou MySQL. Volvo prestalo byť Volvo ked sa predalo Fordu.
    gtz avatar 31.1.2010 18:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    :) no v posledních letech šla úrověn nahoru, byly i nové modely nejen oprašování starších.

    Uvidíme
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 18:42 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    no dnes som prave videl auto s napisom "SAVE SAAB" :-) tie automobilky to nemaju lahke.
    gtz avatar 31.1.2010 19:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    SAAB již koupil Spyker ( snad jsem to nezkomolil ),SAAB se má restruktualizovat a snad přežije.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Berysek avatar 31.1.2010 20:18 Berysek | skóre: 3 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Zaplať pánbuh za Spyker, taky to smrdělo číňanama. Doufejme, že vše půjde dobře. Nerad bych měnil značku, SAAB je prostě SAAB ;)
    Linux here, Linux there, Linux, Linux everywhere... :)
    gtz avatar 31.1.2010 20:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    No já jsem od roku 1994 upsaný značce OPEL. No Opel měl podobné problémy jako tyto. Naštestí se nějak vzpamatoval a stále je v koncernu GM. No, ale nikdy neříkej nikdy.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.1.2010 21:11 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    By mě zajímalo, kolik takových nadšenců kolem máme. Já včera jedno potkal na odpočívadle tankodromu T1.
    31.1.2010 21:04 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Takto to zacina. Najprv nejaka firma ide do Ciny. Potom to donuti dalsiu a dalsiu. No a nakoniec to dopadne ako v USA, kde uz nevyrabaju takmer nic. Cina ma umely kurz, ktory poskodzuje vyspele staty. Neviem ake su podmienky v automobilovom priemysle, ale ak su neferove a v dosledku toho Volvo krachlo, tak ma byt zachranene a podmienky podnikania napravene zakazanim importu.

    Ak ale Volvo krachlo vinou vlastneho manazmentu a existuje moznost zachrany pod inym manazmentom(alebo prevzatim inou firmou), tak znova zachranit. Ak ta moznost dalsieho fungovania neexistuje, tak nechat krachnut. Ti ludia budu uzitocnejsi inak inde.

    Otazka kto to kupi je jasna: mala by to byt firma z vyspelych statov(najlepsie z EU) a nie z krajiny, ktora sposobila ten problem(Cina - ekonomicka vojna).
    31.1.2010 21:11 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Pricom ak to sposobil manazment a firma bude nejakym sposobom zachranena, tak by mali byt postihnuti akcionari tej krachujucej firmy.
    gtz avatar 31.1.2010 22:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Za loňský rok byla ztráta VOLVA cca 1.6 miliardy €.

    Zde je uvedený zdroj : volvo krize.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.2.2010 00:40 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    To vyzera na prvy pohlad ako keby to riadili odborari.
    31.1.2010 21:25 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Zvlastny pripad je ak by krachlo vinou firmy s vyspelej krajiny vinou novsej technologie. Manazment sa totiz mohol pokusit odkupit danu technologiu. Ak by na to firma nemala, tak za velmi obmedzenych situacii by stat pomohol financovat, inak krachnut. A ak sa manazment nepokusil, tak ide o zle riadenie firmy a znova nastava situacia ci restrukturalizacia alebo konkurz.

    Udrzat zamestnanost za kazdu cenu nie je riesenie, pretoze to moze sposobit krach firmy. Firma by mala sa snazit udrzat tych najlepsich ludi, pretoze s nimi tu krizu prezije a potom moze nabrat tych ludi naspat. Ak zostanu vo firme, tak firma(alebo stat) to v buducnosti musi zaplatit naspat a to sa uz nemusi podarit.
    31.1.2010 21:33 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Ak na to firma nema, da sa to riesit aj partnerstvom.
    31.1.2010 22:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Docela se mi libi, jak vsichni breci nad tim, ze Cinani pohrbi Volvo, Saab a kdovico dalsiho. To, ze se o prodeji Cinanum uvazuje prave proto, ze to dosavadni vlastnici dovedli tam, kde to je, nad tim se nikdo nepozastavuje.
    gtz avatar 31.1.2010 23:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Stejná situace jako třeba u OPEL, tam byla nutná investice na novou továrnu odkud nyní sjíždějí jak Insignie a nové Astry a tím se hlavně navýšil dluh. GM dlouze uvažovalo o této investici a pak ji provedlo, ale o něco později.

    No a pak byla krize a není se čemu divit, že modely které žerou 20/100 nikdo najednou nechtěl. Pak se firmy snaží toto vše nějak udělat a jak je vidět ideál je prodej někam jinam.

    Na snad s OPEL již bude klid a bude to tak jak to má být.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.2.2010 08:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Saab znicili panove z GM proto, ze s nim neumeli zachazet. Je to megakorporace, ktera proste na male znacky nema cit. Zkuste v zimnich rukavicich opravovat strojek v hodinkach... :-) Ale nutno priznat, ze zkazu zapocal uz puvodni svedsky vlastnik znacky... zcasti nejspis i kvuli danovym podminkam v tehdejsim Svedsku :-( Spyker ale vypada nadejne.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    1.2.2010 11:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    To ja nezpochybnuju, ja se pozastavuji nad tim elitarskym presvedcenim o podradnosti vseho z vychodu.
    gtz avatar 1.2.2010 13:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Neviděl bych to takto ... Čínu bych asi nebral jako východ. Pamatuji si, jaké fronty byly tehdy u nás na LADy a ostatní auta z tehdejší RVHP. Měl jsem ji jako služební auto v těch dobách a naše Škoda se nedala porovnávat. Pohodlné, prostorné sice ta 2107 poněkud více papala, ale bylo to na pohodu.

    Spousta lidí si myslí , že co je ruské je špatné apod. , spíše v dnešních dobách to neumějí správně prodat a nemají na to takový ranec peněz - třeba na vývoj (stačí se podívat na ruské stíhačky - super projekty, ale nic, nemají na to finanční prostředky,aby to dotáhli správně do exportu) .
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.2.2010 14:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Ja taky ne, ale ze spousty prispevku to primo kape.
    gtz avatar 1.2.2010 13:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    No Volvo bylo prodáno RENAULTu, tehdy, jim to, ale nešlo do krámu, aby se do jejich Laguny a ostatních modelů cpalo i Volvo, také proto ho pak poslali dálé do Fordu. A ten ho jen a jen udržoval...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.2.2010 14:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Coz je jen v poradku, protoze to, co bylo v Lagunach z Volva moc slava nebyla.
    gtz avatar 1.2.2010 14:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Sice plně nechápu celé tyto transakce, přitom VOLVO je třeba mezi TIR celkem slušně etablováno. No prostě tehdejší chybné rozhodnutí něco prodat atd.

    Spíše nechápu jak se mohlo takto rychle ocitnout v takové ztrátě, lze jen polemizovat - investice apod., ale jak lze najít :
    23. října Volvo zveřejnilo hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí, 
    kdy se propadlo do ztráty 3,3 miliardy švédských korun. 
    Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla zisku 
    3,2 miliardy švédských korun.
    
    Jedno období zisk a druhý taková ztráta. No spíše vedení přelévalo peníze z jedné strany na druhou a snažilo se zachránit sama sebe.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    corwin78 avatar 31.1.2010 23:57 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Škoda Volva, spolu s BMW jsou to moje srdcovky.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.2.2010 08:38 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Uprimnou soustrast vsem volvistum (verte mi, ze jako saabista vim, jake je to bat se o svou znacku ;-) ). A to nejen kvuli presunu vyroby do Ciny, ale taky kvuli designovym zmenam, ktere z krasnych decentne tvarovanych stroju delaji pokroucene preplacane vytvory... :-( Interiery nastesti jeste stale patri mezi to nejlepsi, co se na trhu s auty da nalezt. Minimalismus, cisty design.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Ruža Becelin avatar 1.2.2010 20:09 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    JPP news? Nebo co mysleji temi "neoficialnimi informacemi"?
    gtz avatar 1.2.2010 21:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    stále není k dispozici stanovisko nebo ne-li něco jiného.

    Max. je známo, že do konce února by toto mělo proběhnout, ale nikdo neví přesné informace, Volvo se snaží jednat i s někým jiným, ale prozatím žádné nové info není.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.2.2010 21:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    Připojil bych se k názoru, co tu už zazněl. I já pamatuji pohrdání šmejdy z Japonska. Ty jejich směšné, nekvalitní kopie našich vyspělých značek! Nějaká Toyota prej. Ve světe aut vládla GB luxusní auta, německá dokonalá technika, italské kousky... nad tím plul nepotopitelný Ford a ještě nad tím GM.

    Kdybych někomu řekl, že Japonci budou prosperovat a GM zkrachuje, tak jsem za vola volů. Totéž v elektronice.

    Čas oponou trhl. Japoncům se nikdo nesměje, ale ještě nedávno se smáli Korejcům. Už není proč. Tak co Číňani? Myslíte že neví, že k nějakým výrobkům je potřeba i kvalita? Kterou navíc už "u nás" už také neumíme?

    Budem ještě dlouho snít o našem náskoku v technologiích?
    gtz avatar 1.2.2010 21:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLVO bude patřit Čínanům
    To bylo již i za totality, plné Tuzexy cizího zboží, samý Grundig a Philips s cenou jako prase, ale ostatní značky jako JVC,SONY, SANYO byly levnější, ale přitom i lepší.

    Kde je dneska Grundig, Philips apod. ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.