abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | Nová verze

    Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 745 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.7.2008 21:30 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Sezení doma mě prostě nebaví, i když mám nějakou práci.
    Blbnout na dykotéce mě prostě nebaví, i kdybych neměl žádnou práci :-)

    Do hospody poslední dobou chodím spíš na jídlo a pobavit se se známými. A mám rád svůj spánek, o víkendu zvláště. Asi stárnu :-D

    Samozřejmě svá pravidla potvrzuji občasnými výjimkami.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    21.7.2008 22:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Blbnout na dykotéce mě prostě nebaví, i kdybych neměl žádnou práci :-)

    Do hospody poslední dobou chodím spíš na jídlo a pobavit se se známými. A mám rád svůj spánek, o víkendu zvláště.
    Přesné.
    Jan Drábek avatar 21.7.2008 22:42 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    U mě taky tak ;)
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    21.7.2008 22:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    A mám rád svůj spánek, o víkendu zvláště
    No však taky jo, to takhle příjdeš kolem osmé, deváte ranní z ničního tahu a pak spíš až do osmé, deváté hodiny odpoledne. :-)
    21.7.2008 22:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    To těžko, když přijdu domů v sedm ráno a jdu spát, probudím se tak v jednu, nejpozději ve dvě. A musím si jít lehnout v šest večer, vstanu v devět a usnu zase až ve dvě v noci. Kdepak, jednou za rok maximálně :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    thingie avatar 21.7.2008 21:38 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hnusnej sklep plnej lidí, eh, tam bych umřel.
    Růžové lži.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 21:40 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hnusnej? Tohle je pořád krása. A navíc fotky jsou s bleskem, normálně je tam větší tma.
    djhanz.cz - music is my life.
    thingie avatar 21.7.2008 21:42 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hnusnej. Prostě bych tam nevlez. Nikdy, pokud by tam bylo víc jak pět lidí.
    Růžové lži.
    freshmouse avatar 21.7.2008 21:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Pro mě je hodně lidí víc jak jeden.
    22.7.2008 10:59 kraven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hnusnej. Prostě bych tam nevlez. Nikdy, pokud by tam bylo víc jak pět lidí.
    Pro mě je hodně lidí víc jak jeden.
    Na sociofobiu (socialnu fobiu) existuje vela roznych terapii, liekov a pod., staci navstivit psychologa...
    22.7.2008 11:12 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Freshmouse kecá a lze to jednoduše dokázat sporem :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    genius2000.log avatar 22.7.2008 11:11 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    No a pro mě je 250 pořád málo :)
    djhanz.cz - music is my life.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 21:43 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    A navíc to je v přízemí (vlastně tak jsou 3/4 schody nahoru) :D .
    djhanz.cz - music is my life.
    mkoubik avatar 21.7.2008 21:48 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    A co na to říkaj majitelé okolních nemovitostí? Většinou jsou podobný podniky v podzemí právě kvůli zvukový izolaci.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 21:55 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    No vzhledem k tomu, že naproti je jenom kafilérie a v okolí 500m už jenom letní kino, tak celkem nic...
    djhanz.cz - music is my life.
    mkoubik avatar 21.7.2008 22:06 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Tak to jo, teď jsem koukal na stránky a zjistil, že to není v Praze - jméno mi nebylo povědomý, tak jsem se koukal co je to zač.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:25 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Že by z názvu filmu Nov v Roxbury :)?
    djhanz.cz - music is my life.
    21.7.2008 21:52 pacholeq | blog: odpor_je_marny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    taktak neni nad poradnej openair s tou pravou nefalsovanou bandou jesteru pred tvejma bednama
    v zime sice do klubu zalizt musime ale v lete hrat/kotlit v klubu to povazuju za hrich
    21.7.2008 21:49 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    V pátek slavíme u kamaráda na chatě narozeniny. Bude tam sud piva a grilovačka. V sobotu máme pro změnu na pivo a prasátko :-)
    21.7.2008 21:50 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    vypadlo mě jít...
    Saljack avatar 22.7.2008 08:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    J8 jdu až příští týden :-D. Už se těšim na beránka.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.7.2008 22:06 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    sem myslel, ze 13-leta devcata musi byt v 8 doma ?
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    21.7.2008 22:11 pacholeq | blog: odpor_je_marny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    22.7.2008 00:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Rád bych připomněl takové to neoficiální pravidlo, že ošklivé věci se nelinkují.
    Quando omni flunkus moritati
    22.7.2008 00:43 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    to je pravda, za meho mladi nebylo tolik obeznich, devcata chodila na gymnastiku a jine sporty, mela pruzna tela a nechtela nejdriv delat karieru a mit deti az ve 40-ti. Moc vam nezavidim, mladici.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    thingie avatar 22.7.2008 00:46 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nj, je to smutný, nových blbců se rodí furt stejně a ti staří, dalo by se teď ukázat (ale diskuse tady na ábíčku to myslím jedním odkazem zařídí sama), přežívají čím dál tím déle.
    Růžové lži.
    22.7.2008 01:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    nechtela nejdriv delat karieru a mit deti az ve 40-ti.
    Těžko říct jestli chtěla, nebo nebylo dost (preventivních) prostředků jak tomu zabránit :-) A co je špatného na tom mít děti "až" ve 40?
    22.7.2008 01:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Těžko říct jestli chtěla, nebo nebylo dost (preventivních) prostředků jak tomu zabránit
    b) je správně. Pravděpodobně protože čím méně preventnivních prostředků, tím menší šance, že ženská (a otec dítěte vlastně taky) vystuduje vysokou školu. A čím míň vysokoškolsky vzdělaných lidí, tím lépe pro komunisty.
    A co je špatného na tom mít děti "až" ve 40?
    Těhotenství po čtyřicítce je rizikové (například odchod na mateřskou dovolenou se tím posová z n-tého měsíce těhotenství na okamžitě) AFAIK je ideální věk matky pro plození dětí do třiceti let.
    Quando omni flunkus moritati
    xkucf03 avatar 22.7.2008 07:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Pravděpodobně protože čím méně preventnivních prostředků, tím menší šance, že ženská (a otec dítěte vlastně taky) vystuduje vysokou školu. A čím míň vysokoškolsky vzdělaných lidí, tím lépe pro komunisty.
    Tebe je pro Linux škoda, měl jsi jít radši na demografa/socilologa :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:13 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    13? Tak 15/16
    djhanz.cz - music is my life.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2008 22:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    No, u některých bych na to, že mají občanku, nesázel.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:23 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Jo, u některých se to dost těžko odhaduje. Buď se sekneš nahoru (naštve se) nebo dolu (potěšíš ji)
    djhanz.cz - music is my life.
    pavlix avatar 22.7.2008 02:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Myslim, že když patnáctku typneš mladší, tak se spíš naštve. Když starší, tak ji potěšíš. Většinou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 22.7.2008 00:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hmmm, to těžko. Téhle sice bylo 14, ale to není až tak velký rozdíl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dent avatar 21.7.2008 22:13 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nenapadlo vás někdy do toho kanónu naládovat matky, šroubky, kuličky z ložisek apod.? Pro většinu osazenstva by to jistě byla nezapomenutelná prázdninová noc :))
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:15 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Stačilo že jsem zapoměl protřepat pytel se slanym popkornem a fouknul do lifi tak pul kila soli :D
    djhanz.cz - music is my life.
    Saljack avatar 22.7.2008 08:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    LOL To bych chtěl vidět .
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    frEon avatar 22.7.2008 13:52 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    ja radsi ne ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    freshmouse avatar 21.7.2008 22:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Co je zábavného na házení jídla (nebo pěny atd.) po lidech?
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:29 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    To hazení, že jsi od toho celej ulepenej/slanej, muzes to rvat kamaradce za vystrih atd...
    djhanz.cz - music is my life.
    freshmouse avatar 21.7.2008 22:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Takže osahávat špinavé holky. Dneska se mě na Andělu pokusila obtěžovat sjetá bezdomovkyně; kdybych to byl věděl, mohl jsem ti ji přesměrovat...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2008 22:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Můžu říct, že tvůj humor mě vždy pobaví :-D
    Dalibor Smolík avatar 21.7.2008 23:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Dneska se mě na Andělu pokusila obtěžovat sjetá bezdomovkyně;
    Proboha, už teď, v tvém věku?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 22.7.2008 00:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Proboha, už teď, v tvém věku?
    No přece právě v tomhle věku. Kdyby byl starší, už by o něj nestála ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    genius2000.log avatar 21.7.2008 23:08 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Jak se tak koukam na tvou fotku v profilu,zrejme citila osobu sobe blizkou.
    djhanz.cz - music is my life.
    21.7.2008 23:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    God! To není možný! :-D :-D :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 22.7.2008 07:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Vždyť vám říkám, že jsem Barbora Škrlová. :-)
    22.7.2008 00:35 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Dalibor Smolík avatar 21.7.2008 22:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ta fotka se mi docela líbí. Zejména ta blonďatá hlava v popředí tomu dává zvláštní náladu :-)
    Pravda, na diskotéky už asi 30 let nechodím
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 22:31 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nejspis reakce na to, ze ji nekdo foti :)
    djhanz.cz - music is my life.
    Dent avatar 21.7.2008 22:50 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Podle náklonu foťáku nefotí přímo jí, spíš některé konkrétní partie :))
    David Ježek avatar 21.7.2008 23:07 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    tanec. nic divnějšího jsem v životě neviděl. nikdy jsem tuto podivnost nepochopil (tedy krom šavlového tance, tam je to prostě za jistých okolností fyzická nutnost), nedává to smysl. každopádně téměř jistě bych při takové činnosti vypadal jako totální hovado.
    22.7.2008 12:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nepochopil? to máš malou představivost :-)

    Tanec je vertikální vyjádření horizontální touhy ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    xkucf03 avatar 21.7.2008 23:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Zkoušel jsem zůstat jeden víkend doma a nakonec jsem v sobotu v 11 večer stejně šel ven.
    Njn, horečka sobotní noci :-)

    BTW: DJ? hraješ na linuxu, co používáš za program?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    genius2000.log avatar 21.7.2008 23:25 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ne hraju z normalnich prehravacu,jaka je jejich softwarova vybava,to netusim a ani snad tusit nechci.btw ty vis o nejakym kvalitnim mixaznim softwaru pro linux??Nasel jsem akorat ultramixer a ten stoji za prd.A mmj. kdo hraje z PC neni DJ ale prinejlepsim CJ..bohuzel dnes vetsina lidi jsou akorat pousteci
    djhanz.cz - music is my life.
    xkucf03 avatar 21.7.2008 23:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    njn, ale i na to pouštění to chce nějaký dobrý soft - zatím mě napadá mít dvě zvukovky (jednu do sluchátek) a dva přehrávače, ale třeba je nějaké sofistikovanější řešení?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.7.2008 01:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nektere vicekanalove zvukove karty jdou nastavit tak, ze se chovaji jako dve nezavisle stereo karty. Kdyz jsem to kdysi zkousel, tak mi to fungovalo s OSS drivery u karet s chipy Creative Emu10k1 (SB Live! 5.1) a C-Media CMI8735 (jedna samostatna levna low-profile 6ch karta a jedna integrovana na desce), i kdyz u te C-Medie je druhy vystup ponekud omezenejsi v moznostech prehravani a nejdou s nim delat takove veci jako u Emu10k1. U Alsy jsem to zatim nezkousel, ale melo by to fungovat take, minimalne pres emulaci OSS.
    genius2000.log avatar 22.7.2008 09:53 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    většina CJ softu funguje tak, že máš 2 a více přehrávačů a volíš si mezi interním mixem, kdy ti z PC jde jedním jackej výstup a druhým odposlech. Nebo mezi externím, kdy ti jde tolik výstupu, kolik přehrávačů.
    djhanz.cz - music is my life.
    xkucf03 avatar 22.7.2008 14:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    máš 2 a více přehrávačů
    Jo, to si dovedu představit, ale šlo mi spíš o to, jestli existuje nějaké inteligentnější řešení - že bych měl třeba jeden Amarok (nebo jiný přehrávač) a v kolekci bych si u písniček vybíral, jestli je chci pustit do sluchátek nebo přidat do playlistu, případně přetahovat skladby mezi sluchátkovým a hlavním playlistem v jednom programu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    genius2000.log avatar 22.7.2008 14:55 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    No dyt takhle to funguje, v programu mas 2x prehravas a volis si priposlech nebo vystup.
    djhanz.cz - music is my life.
    AltOS avatar 23.7.2008 02:21 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše CJ?
    Ale no tak. Rikas z prehravacu... A jaky je rozdil mezi tim a "Virtualama" (znali vedi)?

    To je dnes trend - a vlastne dost pochopitelny - ze se hraje z "prehravacu". Na to zas ale plivou "plackari". Nejlepe je to umet vse.

    Jinak "v linuxu" je tohle fakt bida - jen ten Ultramixer a Mixxx (brrrrr...).
    genius2000.log avatar 23.7.2008 10:44 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CJ?
    Ten "feeling" z hrani. Na notasu je tlacitko sync, ktery ti pomalu srovna BPM a pak i tlacitko mix, ktery ti udela prechod. Nemluve o kvalite ovladani (klasicky fader oproti klavesnici/mysi)
    djhanz.cz - music is my life.
    AltOS avatar 23.7.2008 19:16 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CJ?
    Na notasu je tlacitko sync, ktery ti pomalu srovna BPM a pak i tlacitko mix, ktery ti udela prechod.

    Neee neee, mam samozrejme na mysli hrani bez podvadeni. A rychlost si srovnas na compu koleckem (ano, tedy mysi), nebo nalinkovanym tlacitkem (uplne stejne jako na prehravaci).

    A fadery neresim, pac vzdy pouzivam externi mixak.

    A co se feelingu tyce - jak rikam, zlaty placky, tam to kontrolujes na 100% vlastni rukou. ;-)
    pools avatar 21.7.2008 23:27 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Jestli jsem to dobře pochopil, tak ten popcorn je od toho aby si ho "roštěnky" mohly okatě vytahovat z pod triček, není liž pravda? Ale uklízet bych po tom nechtěl...
    Vivre libre ou mourir!
    21.7.2008 23:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    To se uklízí kanystrem benzínu a zapalovačem značky Zippo jako v Americkém filmu. :-)
    21.7.2008 23:33 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    příchod domů okolo sedmé hodiny raní není u mě taky žádná vyjímka

    Asi tak nejak, posledni dobou (asitak deset let :-) ) je to spis skoro pravidlo :-) . Kdyz uvazim, ze v takovejch devadesati procentech vikendu pachame nejakou apokalipsu v ulicich, tak je spis vyjimka prijit domu treba uz ve tri.

    Zrovna ted' se tady proklinam za tu vcerejsi sebevrazdu. Dotah sem domu nekdy v pul osmy radne "zkompletovanej" deseti Duvelama a dohromady asitak trema hodinama tancovani ve ctyrech ruznejch klubech. Jenomze stejne vim, ze mi neni pomoci, dvakrat se z toho vyspim a uz me chytaj zase roupy. Vetsinou tak mivame program naplanovanej tak na dva na tri vikendy dopredu, kde bude jaka pohroma, takze se proste neda nic delat :-) , kdyz uz se ta party deje, neda se odolat.

    Navzdory tomu je tu i male procento vikendu, ktere travim s pocitacem, protoze nekdy se neco zvrhne treba i v tejdnu, tak si dam o vikendu pauzu, kdyz uz cejtim, ze uz si musim odpocinout a trochu se "zrekonstruovat".
    21.7.2008 23:49 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Sem si este vzpomel , mas este ten fotak, co sme s nim nahaneli toho tetreva :-) ? Jinak nekterej ten HW na fotkach vypada docela kompatibilne.
    genius2000.log avatar 21.7.2008 23:57 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    fotak mam,ale vis co....nekterej hardware vyzaduje ultimate verzi vist a tu hold my nesplnujeme
    djhanz.cz - music is my life.
    22.7.2008 00:03 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Martin Stiborský avatar 21.7.2008 23:59 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ven zajdu rád, když je nějaká akce která mě láká .. obzvlášť v poslední době, když bych rád našel nějakou spřízněnou duši, pokud se najde druhá tak šílená aby do toho šla :)
    Kvík ..
    22.7.2008 07:26 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    V anketě mi chybí turistika, sport, to se fakt všichni po týdnu ve škole/práci o víkendu válíte doma ? ;-)
    Saljack avatar 22.7.2008 08:57 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ty chodíš v sobotu sportovat. Turistiku dělám akorát když mi v jednu ujede autobus a musím se projít pěšky.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    22.7.2008 15:01 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Jasně, že chodím, proč bych trčel zavřený mezi čtyřma stěnama ? Toho mám dost přes týden.
    mkoubik avatar 22.7.2008 16:29 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Mrdání beden je taky sport!
    22.7.2008 23:17 pacholeq | blog: odpor_je_marny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    harkorpycodavejhobluuuuuuj
    22.7.2008 09:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Tam toho chybí... například tam chybí "v práci" :-)

    A samozřejmě, jak je na abclinuxu obvyklé, chybí "BLEK option": Víkendy netrávím, mám poruchu osobnosti.
    freshmouse avatar 22.7.2008 09:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Tam toho chybí... například tam chybí "v práci" :-)
    To tam spíš chybí možnost "Co je to víkend? :-O". :-)
    Grunt avatar 22.7.2008 12:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Nejčastěji ale jezdím hrát/pařit na diskotéku.
    Ve dny svého osobního volna a mezi lidi? Ale fuj. Jako by jich přes ten týden nebylo i už tak dost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.7.2008 15:13 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Jeeeje, chlape, SPSE Dobruska... to byly casy ;-)

    Jinak zrovna tento vikend jsem u compu nesedel, v sobotu byl totiz ve Frydku-Mistku festivalek Jazz ve Meste s uchvatnou Yvonne Sanchez. Nechapal jsem, jak tam nektery ty lidi mohli jen tak sedet v klidu na lavickach :-) Jinak obcas nejaky to koupani, ale jinak jsem celkem zapecak ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    genius2000.log avatar 22.7.2008 15:54 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Uz ne SPSE ale SPSel-it (elektro a informacnich technologii). Jsem rad ze jsem odmaturoval, pomalu se to meni v ekonomku. Uz tam je obor udajne "pro holky" (tvorna aplikaci a firemniho sw), ale uz vidim jak se budou ucit c++ (povine v ramcovym programu).
    djhanz.cz - music is my life.
    22.7.2008 16:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hmm sexistické předsudky? Aničku na tebe! :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2008 16:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Hehe, spolužačka jde na "medinu" a programování jí taky nemine :-)

    Neminulo (na farmacii) ostatně ani mojí mámu, které byla potřebnost předmětu odůvodněna tím "až se budou jednou bavit s programátorem, tak aby mu rozuměli".
    genius2000.log avatar 22.7.2008 16:32 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Tady jde ale o to, ze jim nic o programovani nerekli :D. V letaku bylo neco jako - vyuka kancelarskych a firemnich aplikace, zaklady programovani Visual Basic. O OOP, C++, mysql ani zminka...
    djhanz.cz - music is my life.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 23.7.2008 09:07 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Programovani na medine? To uz je priprava na dobu, kdy budou na operacni stul krome lidi dostavat i androidy? :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    23.7.2008 10:18 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Kdepak, to je priprava na dobu, kdy uz operacni stul nebude potrebovat doktora.
    Doktori vysvetli programatorum o co jde. Ti postavi robota a vsichni svorne skoncime na plazi u more.
    ;)
    frEon avatar 23.7.2008 12:13 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    hehe, uz to vidim:
    stack owerflow!
    říz říz říz říz říz říz 
    
    Talking about music is like dancing to architecture.
    23.7.2008 15:34 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Neco takoveho se bohuzel stalo u jedne masinky na ozarovani. Vrele doporucuju prednasky na FELu byvale 36KTS (kvalita a testovani software). Do par lidi vypalila diru. Misto elektronu smazila gamma zareni.
    23.7.2008 17:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ta "masinka" se jmenovala Therac-25. Mela dva mody operace - ozarovani slabym elektornovym svazkem a ozarovani rengenovym zarenim, ziskavanym bombardovanim wolframoveho terce silnym elektronovym svazekm. Protoze byl ridici program spatne napsany, bylo mozne pomoci urcite sekvence ridicih klaves (zadavanych navic ze vzdaleneho terminalu) zapnou zapnout rezim silne elektronove svazku bez toho, aby se mu do cesty umistil wolframovy terc. Chudak pacient tak byl ozarovan silnym elektronovym svazkem (tj. beta zarenim, gama zareni jsou fotony), stokrat silnejsim nez puvodni rengenove zareni. Sice to do pacientu "nevypalilo diru", ale tri ze sesti postizenych zemreli na nemoc z ozareni.
    freshmouse avatar 23.7.2008 11:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Ne, to je pro případ, že by operovali programátory. Nějak se s nimi člověk musí domluvit...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 23.7.2008 09:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    To jsou veci, to jsou veci... za nas (maturoval jsem myslim v 2001) to byla jeste fakt celkem klasicka elektroprumyslovka. Chces rict, ze uz jste v prvaku nanavijeli vlastnu trafo? ;-) Co v prvaku, my to meli i jako moznost u prakticky a to jsme byli slaboproudari.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2008 17:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Noční život
    Chybí mi tam možnost "celej vikend prochrápu"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.