abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.3.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Organizace Open Container Initiative (OCI) (Wikipedie), projekt nadace Linux Foundation, vydala Runtime Specification 1.3 (pdf), tj. novou verzi specifikace kontejnerového běhového prostředí. Hlavní novinkou je podpora FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 11:33 | IT novinky

    Nový open source router Turris Omnia NG je v prodeji. Aktuálně na Allegro, Alternetivo, Discomp, i4wifi a WiFiShop.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    včera 05:44 | Komunita

    Na YouTube a nově také na VHSky byly zveřejněny sestříhané videozáznamy přednášek z letošního OpenAltu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:33 | Komunita

    Jednou za rok otevírá společnost SUSE dveře svých kanceláří široké veřejnosti. Letos je pro vás otevře 26. listopadu v 16 hodin v pražském Karlíně. Vítáni jsou všichni, kdo se chtějí dozvědět více o práci vývojářů, prostředí ve kterém pracují a o místní firemní kultuře. Můžete se těšit na krátké prezentace, které vám přiblíží, na čem inženýři v Praze pracují, jak spolupracují se zákazníky, partnery i studenty, proč mají rádi open source a co

    … více »
    SUSEMAS | Komentářů: 3
    včera 04:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za říjen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Zajímavý článek

    Jeff Quast otestoval současné emulátory terminálu. Zaměřil se na podporu Unicode a výkon. Vítězným emulátorem terminálu je Ghostty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    3.11. 22:55 | IT novinky

    Amazon bude poskytovat cloudové služby OpenAI. Cloudová divize Amazon Web Services (AWS) uzavřela s OpenAI víceletou smlouvu za 38 miliard USD (803,1 miliardy Kč), která poskytne majiteli chatovacího robota s umělou inteligencí (AI) ChatGPT přístup ke stovkám tisíc grafických procesů Nvidia. Ty bude moci využívat k trénování a provozování svých modelů AI. Firmy to oznámily v dnešní tiskové zprávě. Společnost OpenAI také nedávno

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    3.11. 16:22 | Pozvánky

    Konference Prague PostgreSQL Developer Day 2026 (P2D2) se koná 27. a 28. ledna 2026. Konference je zaměřena na témata zajímavá pro uživatele a vývojáře. Příjem přednášek a workshopů je otevřen do 14. listopadu. Vítáme témata související s PostgreSQL či s databázemi obecně, a mohou být v češtině či angličtině.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    3.11. 13:22 | Nová verze

    Byl vydán Devuan 6 Excalibur. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Kódové jméno Excalibur bylo vybráno podle planetky 9499 Excalibur. Devuan (Wikipedie) je fork Debianu bez systemd. Devuan 6 Excalibur vychází z Debianu 13 Trixie. Devuan 7 ponese kódové jméno Freia.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (48%)
     (18%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (21%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 315 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Quimby avatar 21.4.2008 11:32 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Hod to jako podmet k prozkoumani na obchodni inspekci. Kdyz si ty lidi platime, tak aspon at neco delaj..
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    skaven avatar 21.4.2008 11:47 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    odesláno, sám jsem zvědavý, zda si ten podnět alespoň někdo pročte. určitě nebudu první, kdo jim o této firmě píše...
    Quimby avatar 6.5.2008 17:30 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Super. Tak to jsem zvedavej co ti urednici vyresej. Kdyztak dej vedet kdyby se to nejak hnulo. Dik
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    skaven avatar 12.5.2008 10:04 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Tak jsem dnes dostal odpověď:

    "Vážený pane, v návaznosti na Vaše podání týkající se praktik firmy Topinternet Vám bohužel musíme sdělit, že ČOI se jeho předmětem zabývat nemůže, neboť se netýká její dozorové pravomoci, nenasvědčuje na porušení žádného ustanovení zákonů, které má ČOI svěřeny k dozoru. Z Vašeho podání vyplývá, že se ve Vašem případě jedná o vztah mezi dvěma podnikatelskými subjekty, který se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. Pokud nedojde k dohodě, doporučuji Vám obrátit se na právníka, neboť je možno tuto záležitost řešit pouze soudní cestou."

    Quimby avatar 12.5.2008 14:48 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    :D Tak to by mě zajimalo co spada pod jejich kompetenci. To se musim podívat až bude čas... Ale aspoň si se pokusil pomoci ostatním lidem, to se cení.
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    21.4.2008 11:54 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Kverem takovy bastardy postrilet a to myslim naprosto vazne. Popravu natocit a dat na youtube aby si to pripadni nasledovnici rozmysleli. Mate nekdo lepsi reseni?
    21.4.2008 22:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Když už poprava pro výstrahu, tak proč hned střílet? Škoda nábojů...

    V historii se používaly různé, "zábavnější" (pro čumily okolo) způsoby. Sověti popravovali zatlučením hřebíku do hlavy - šel recyklovat.

    Pak tady samozřejmě máme různé formy oběšení - kdo měl štěstí, ten si strhl vaz při pádu, kdo ne, ten si "užil" několik minut škrcení, což byla pro dav samozřejmě větší zábava. Pak se samozřejmě nechá topit, upalovat, stínat. No a nelze vynechat různé formy umučení k smrti, jako například přivázání každé končetiny k jednomu koni a pak každého z nich bičem hnát do jiného směru. Alternativou je přivázání jenom k jednomu koni, ovšem tak, že popravený nesedí na něm, ale leží na zemi - hodně oblíbená forma lynčování ve Spojených státech. Potom samozřejmě nemůžeme zapomenout různé pitvy zaživa. A trochu zabrousím i do historie (i když jak kde) a zmíním kamenování a křižování.

    A to jsem jmenoval jenom to, na co jsem si vzpomněl ze západní "kultury"; co uměli v Číně, to stojí za samostatnou kapitolu.

    Disclaimer:
    Kverem takovy bastardy postrilet a to myslim naprosto vazne
    Někde jsem četl, že lidi, co vedou takovýhle kecy, většinou v životě nedrželi pistoli v ruce. A pokud jo, pravděpodobně by stejně nebyli schopní někoho jen tak popravit...
    Quando omni flunkus moritati
    21.4.2008 12:03 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    setkal jsem se s postupem, kdy reklamni agentura prisla nabidnout inzerci v novinach. Nikdo si nic neobjednal, zadna smlouva, proste nic. Presto vsechno inzerat vysel i bez souhlasu zadavatele. Nasledne firmicka poslala vyhruzny dopis, ktery skoncil zakonite v kosi. No a za par let busil na dvere firmy exekutor a misto 2tis. za neobjednanou inzerci to bylo 17tis. Soud se ani neobtezoval skoumanim podrobnosti. Tak bacha at nedopadnete podobne
    skaven avatar 21.4.2008 12:32 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Samozřejmě že mám strach z podobného konce, jenže jak chcete postupovat, když se firma odvolává na smlouvu, kterou jsem s ní neuzavřel...
    21.4.2008 12:59 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Já tomu nerozumím, jo. To chci upozornit. Ale když jim jenom posíláš maily, tak oni můžou klidně tvrdit, že od tebe žádný nikdy nedostali (což může být teda mimochodem i klidně pravda). Zdá se mi, že jenom házet faktury do koše nemusí vést k dobrému konci. Možná by to chtělo mít důkaz, žes je vyrozuměl o tom, že si s nima žádnou smlouvu neuzavřel. A když ještě něco pošlou, tak podat trestní oznámení pro podvod. Co jiného je to než podvod, když někdo tvrdí, že s tebou má uzavřenou smlouvu, což není pravda, a dožaduje se na základě toho nějakého finančního plnění? Tak si to naivně představuju.
    THIS IS SPARTA!
    Dalibor Smolík avatar 21.4.2008 13:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Tady by asi pomohl řádný doporučený dopis
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    skaven avatar 21.4.2008 14:41 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ano, už jsem o tom uvažoval - nejsem si však jist zda kopie takovéhoto dopisu a podací lístek by byl eventuelním plnohodnotným důkazem...
    21.4.2008 16:37 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ja mam pocit, ze se to normalne uznava, ale pravnik nejsem.
    vencour avatar 21.4.2008 16:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Taky mam pocit, potvrdil by kdokoliv, kdo dostal od vojáků předvolávák, tušim.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.4.2008 14:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Doporucuji jim obratem poslat fakturu ve vysi nekolika tisic korun za tvuj vynalozeny cas ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    21.4.2008 18:18 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To by mohl ale tvrdit i on, že mu žádný maily nepřišly :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 13:28 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Jojo, taky bych se obaval toho, co popisuje skunerq. Pokud u nich ten zaznam s firmou skutecne existuje, asi bych to sel rovnou hodit na policii. Sice ted nevim, co bych udal jako duvod, ale rozhodne bych neco vymyslel, mozna neco jako neopravnene nakladani s udaji nebo tak neco, kdyz jsem jim nedal zadny souhlas, pripadne bych na ne rovnou prasknul pokus o vydirani nebo o pokus o podvod (snazi se ze me dostat penize zfalsovanou smlouvou o inzerci). Az by je policajti pozadali o vysvetleni, bud by museli skutecne vytahnout smlouvu nebo vsechno hezky stornovat. Ale rozhodne bys mel dukaz, ze jsi protestoval proti jejich vykladu "o smlouve", az by pripadne prisel exekutor.
    vencour avatar 21.4.2008 13:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Na Lupě je v té diskusi zmínka, jak se jim dostali na kůži, těm odesílatelům faktur.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    skaven avatar 21.4.2008 14:41 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Co konkrétního máš na mysli?
    vencour avatar 21.4.2008 15:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Měl jsem pocit, že snad nějaký Městský úřad nebo Finančák s Malým měl jednat ... zběžně jsem našel jeden souhrnný odkaz. Čili přece jen řešení oficiální cestou, mělo dojít i k exekuci majetku nebo omezení práva nakládat s ním? Teda aspoň u Malého, pak to po něm přebrala Petržílková, fakt to nesleduju programově.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    msk avatar 22.4.2008 14:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To je blbost. Sudu ako zalujuci subjekt musite predlozit zmluvu, faktury a vypisy z uctu ( a este daco, uz si to nepamatam, je to 6 rokov co som daval dlznika na sud ).

    Pokial to prebehlo tak, ako si popisal, nezostava nic ine ( teda pokial nezastrelite exekutora hned vo dverach ), ako podat na sud druhu zalobu, kde budete zalovat protistranu a tretiu zalobu, kde budete zalovat stat.

    V kazdom pripade moje skusenosti su zo sudnictvom v SR. Ako je to v CR mam len sprostredkovane informacie od mojej polovicky ( uplne katastrofalne napi*u ) ...
    21.4.2008 12:36 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Poslať obratom firme faktúru v podobnom znení (napr. za spracovanie reklamných údajov). Možno sa pomýlia a zaplatia :-). Pravda, treba nebyť platcom DPH.
    21.4.2008 12:47 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To jsou známí podvodníci:

    http://www.lupa.cz/vyhledavani/?qs=rejstrikfirem&search=Hledej&kde%5Bvsude%5D=1

    bohužel těmhle gaunerům zjevně žádné žaloby neuškodily :(((
    21.4.2008 12:49 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Koukám, že tenhle notorický podvodník si nedá a nedá pokoj. Viz tady a tady.
    vencour avatar 21.4.2008 13:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Jo, to už jsem kdysi četl ... kdo nezná, ať se informuje, bude vidět, jak má někdo hroší kůži.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 21.4.2008 13:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    P.S. nejen, že nic neplatit, pěkně jim jít po krku ... nedaj si jinak pokoj.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.4.2008 14:14 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Lupa: Na službě rejstrikfirem.cz je uvedena jako provozovatel společnost AIVision, s.r.o. a odpovědným zástupcem projektu Rejstřík firem je pan Michal Malý.

    Aha, tak už víme, odkud vítr vane :-)

    21.4.2008 15:32 TanisCZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Zdravím, přinzám se, že až teď jsem narazil na tuhle "story". Docela by mě zajímalo, jak to celé zkončilo. Bylo mi až smutno, že je možné podnikat takovým způsobem, jakým p. Malý podnikal. Trošku jsem hledal na netu a našel i zmíňku, že p. Malý byl i poslancem? To už by mi hlava nebrala. Potkat takového člověka v realu s chutí bych mu rozbil hubu :/
    vencour avatar 21.4.2008 15:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Někde to tam v odkazech najdete, že poslancem byl, snad před 12 lety?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.4.2008 18:15 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Jojo, něco podobnýho se nám taky stalo, ovšem v trošku jiné podobě - miniaturní neviditelné písmo skrývalo důležitou informaci o placené službě, ačkoli všude jinde bylo velkým písmem, že je to ZDARMA. Prostě svinstvo. Ta firma (www.eurobusinessguide.net) má vlastní stát s vlastním zákonem a tak jsme tam předvoláni k soudu, že jsme nic nezaplatili (částka se nejdřív rapidně stupňovala)...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 22:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ta firma (www.eurobusinessguide.net) má vlastní stát s vlastním zákonem a tak jsme tam předvoláni k soudu
    Cože? Jak vlastní stát?
    Quando omni flunkus moritati
    22.4.2008 07:28 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Charleston Nevis  (WI)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    3.6.2008 18:34 Jan Sedláček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ahoj všem, pořád v tom pokračují. Nabízím koordinovaný postup všem postiženým. Už jsem jim tam poslal FÚ - podráždilo je to. Obchodní inspekce toto nemůže řešit. Ale ÚOOÚ asi ano. Monitorujeme jejich aktivity a vyšťourali jsme je v Kladenské ulici. Dostali šanci uznat chybu a přestat otravovat, nebo to eskalovat. Je to na nich. Na šikanu musí být vždy dva... a ten druhý se musí chtít nechat šikanovat... .-) Jan Sedláček, j.sedlacek@jsweb.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.