abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 23:33 | Nová verze

Opera 56, verze 56.0.3051.31, byla prohlášena za stabilní. Z novinek vývojáři upozorňují například na vylepšenou funkci vyskakovacích videí - v plovoucím rámci lze nově nastavovat hlasitost. Podrobný přehled změn v Changelogu. Přehled novinek pro vývojáře na blogu Dev.Opera. Opera 56 je postavena na Chromiu 69.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
včera 21:55 | Nová verze

Společnost Oracle oficiálně oznámila vydání Java SE 11 (JDK 11). Jedná se o verzi s prodlouženou podporou (LTS). Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 17. Nové verze Java SE vychází každých 6 měsíců.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 18:44 | Nová verze

Byla vydána (en) betaverze Fedory 29. Jedná se o poslední zastávku před finálním vydáním a vzhledem k tomu, že byla zrušena alfa, tak také o první. K dispozici je v oficiálních edicích Workstation, Server a Atomic a také v podobě spinů, labů a verze pro ARM. Vydání Fedory 29 je plánováno na 30. října.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 11:44 | Komunita

Aktuální verzi knihy Everything curl věnované řádkovému nástroji a knihovně pro přenos dat po různých protokolech curl lze koupit v papírové formě. Kniha je volně k dispozici na stránkách curlu nebo ke stažení ve formátech PDF, MOBI a EPUB. Ve spolupráci s BountyGraph byl spuštěn bug bounty program aneb za nalezení kritické bezpečnostní chyby v curlu lze vydělat aktuálně až 33 268 dolarů. Částkou 32 768 dolarů přispěl Dropbox. Curl již umí TLS

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 11:33 | Zajímavý projekt

Cloudflare spustil experimentální provoz ESNI - šifrovaného SNI (Server Name Indication), které umožňuje chránit soukromí uživatelů přistupujících k webům přes HTTPS. ESNI je podporováno zatím v testovací verzi Firefoxu. Při současném použití šifrovaného DNS (DNS-over-TLS či DNS-over-HTTPS) tak ISP či státy již nebudou mít žádnou přesnou možnost, jak kontrolovat či blokovat stránky, ke kterým uživatelé přistupují. Více viz také IETF draft.

xm | Komentářů: 0
24.9. 21:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 1.8.0 open source systému pro filtrování nevyžádané pošty Rspamd (GitHub, ChangeLog). Z novinek lze zmínit nový framework selectors, optimalizaci modulu ClickHouse nebo vylepšení webového rozhraní.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
24.9. 18:44 | Bezpečnostní upozornění

Sabri Haddouche vytvořil stránku Browser Reaper, na které demonstruje zranitelnosti současných verzí webových prohlížečů Chrome, Safari i Firefox. Zveřejněné skripty dokážou zahltit nejen webové prohlížeče, ale v závislosti na nastavení, také celé operační systémy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
23.9. 19:22 | Nová verze

Byla vydána verze 11.3 open source alternativy GitHubu, tj. softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech, GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy v příspěvku na blogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
22.9. 13:00 | Komunita

Do 30. října se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 4. prosince 2018 do 4. března 2019, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 119
21.9. 22:22 | Komunita

Společnost Purism představila kryptografický token Librem Key. Koupit jej lze za 59 dolarů. Token byl vyvinut ve spolupráci se společností Nitrokey a poskytuje jak OpenPGP čipovou kartu, tak zabezpečení bootování notebooků Librem a také dalších notebooků s open source firmwarem Heads.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
Na optické médium (CD, DVD, BD aj.) jsem naposledy vypaloval(a) data před méně než
 (14%)
 (14%)
 (20%)
 (24%)
 (24%)
 (4%)
 (0%)
Celkem 414 hlasů
 Komentářů: 35, poslední včera 09:16
Rozcestník
Štítky: není přiřazen žádný štítek

Vložit další komentář
pushkin avatar 10.6.2013 08:40 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Ta škoda je o něco větší - podle komentářů u původního zápisku Doli od října seznam neaktualizoval, tak tam může nějaká ta tisícovka chybět.
"...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
10.6.2013 10:51 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
jj moje castka tam taky neni napsana, bo jsem tehdy nevedel kolik to bylo.

dle vypisu z banky 371 Kč
Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
10.6.2013 10:36 Franta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Kvůli dvaceti litrům ztratit přezdívku na Ábíčku a měnit trvalé bydliště? To je fakt kokot.
Jendа avatar 10.6.2013 11:57 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Díky velkému úspěchu s vymáháním informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím nyní Advokátní kancelář JUDr. Mrkva rozšiřuje své služby o zastupování v trestním řízení!
10.6.2013 12:25 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Odpusťte mu to a máte všici klid.
11.6.2013 14:08 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
dvacet klobás? to určitě...
Grunt avatar 10.6.2013 12:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
20 litrů kalného? To by mi ani nestálo za to to z někoho páčit a otravovat se s tím. Se zas moc nudíš, co?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Bedňa avatar 10.6.2013 13:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Však tu už o tom bola debata, nejde o peniaze, ale to že poškodil povesť týchto akcií a možno u tunajšej komunity úplne zadupal.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Fluttershy, yay! avatar 10.6.2013 14:53 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Do jisté míry asi tak nějak. Upřímně řečeno, nevím, zda mě víc štve jeho přístup, nebo zdejší reakce. Pro srovnání se můžete podívat, jak bych si to celé představoval.

Zkoušel jsem mu před časem psát, ale vzhledem ke stavu toho webu/domény, pochybuju, že si to vůbec někdo přečetl.
Bedňa avatar 10.6.2013 19:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Prokyho privítanie späť tu bolo skoro rovnaké, ale on si to potom pokazil tým jeho blogom, kde sa on začal hrať na ukrivdeného. Teda človeku sa môže stať všeličo, dostať sa do problémov a nahádzať prachy do rulety, ale je fajn si chybu priznať, peniaze tu málokoho žrali, najviac všetkých vytočila hra na mŕtveho chrobáka. Dokonca som presvedčený, že aj po takom čase keby sa ukázal a napísal blog o svojich problémoch, tak by ho ľudia privítali.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Fluttershy, yay! avatar 10.6.2013 19:33 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tak se podívej na to, co je pod některými těmi blogy za komentáře od anonymů — ze začátku září, týden před Pokyho vyjádřením.
Bedňa avatar 11.6.2013 00:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tak som nakoniec na tvoj podnet, strávil pár hodín surfovaním po Abičku a prepadal sa stále viac do minulosti, celkom pekné spomienky. Narazil som preklikávaním na zaujímavé diskusie a utvrdením sa že tunajšia komunita vie podržať človeka, keď je mu ťažko. Nemyslím Pokyho, ale celkovo. Dokonca aj na to keď mňa liečili z depky :) Rozpory tu vždy boli aj budú, pretože tu chodí kopec vzdelaných ľudí a veľakrát nemajú uznanie len tak na nejaký výlev.

Vnuklo mi to dobrý nápad, za nejaký čas po spracovaní ho hodím do blogu.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.6.2013 14:58 goldenfish | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
zdravim,

tak pro me muze byt ztrata i vyssi na trzbach. I presto, ze jsem nic nekoupil. Ale provozuji obchudek s komunitnimi predmety. Ale na obrat, ktery nemam, nehraju.

Jinak, kdyz si prohlednete v RZP adresu pro vyporadani zavazku "Na jihu 531, 506 01, Jičín - Nové Město" pres katastr nemovitosti, tak dostanete nejspise kontakt na pribuzne/rodice pana Pokorneho, tak doporucuji obeslat postou doporucene a mozna se dozvite vice a pribuzni budou mit radost...

Dost mozna se pak da najit i nejaky telefon na rodice nebo pribuzne:

http://www.firmy-cesko.cz/f337658-jiri-pokorny-recyklace-odpadu-jicin-nove-mesto-recyklace-odpadu/

gf
Pavel Kysilka - www.linuxsoft.cz
Blbec z Horní Dolní avatar 10.6.2013 16:44 Blbec z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
zdravim,

souhlas.

blbec z horni dolni
Fluttershy, yay! avatar 10.6.2013 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Grunt avatar 11.6.2013 09:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
zdravím,

ááá…goldenfishovi tradiční moudra. To už by chtělo nějaký speciální tag. Jinak vidím, že výchova z dob minulého režimu nese své ovoce.

- Grunt z Lanžhota
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 10.6.2013 19:25 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tady kolegovi prý na podzim něco přišlo.
10.6.2013 23:29 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Nejlepsi by imho bylo se na to proste vykaslat. Jednalo se preci o neziskovou akci a hlavne poky nekolik komunitnich akci pred tim odbavil bez problemu. Osobne moc neverim tomu, ze se jednalo o nejaky podvod. Vzdyt jde o par korun, o ktere by si moc nepomohl. Spis si myslim, ze se mu stala nejaka velmi vazna zivotni udalost (ty vsemozne komentare o nemocnici, bydliste na uradu, prerusena zivnost, atd...). Kdyz by se jednalo o ziskovou akci fyzicke nebo pravnicke osoby, tak bych nemel slitovani, ale v tomto pripade bych se osobne primlouval za to, aby se to nechalo proste vysumet. Take je skoda obtezovat policii takto zanedbatelnym cinem a hlavne zanedbatelnou castkou. Na druhou stranu je take ale treba rict, ze mel poky strasne moc casu se k tomuto problemu postavit jako chlap, zacit komunikovat a vysvetlit celou situaci. Stale verim tomu, ze se pokymu stalo neco vazneho a ze se to nejak rozumne vysvetli.
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2013 11:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Jednalo se preci o neziskovou akci
Takže když budu sbírat nezištně peníze třeba na povodně a pak si je strčím do kapsy, tak je to vlastně OK?
Na druhou stranu je take ale treba rict, ze mel poky strasne moc casu se k tomuto problemu postavit jako chlap, zacit komunikovat a vysvetlit celou situaci. Stale verim tomu, ze se pokymu stalo neco vazneho a ze se to nejak rozumne vysvetli.
Jste naivní až to bolí. Koukněte na jeho Facebook, takhle opravdu nevypadá člověk, co utrpěl újmu.

Možná je dobře, že jsem tak otálel. Ještě by mu flastr smázla amnestie. Teď mu zůstane.
Grunt avatar 11.6.2013 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Takže když budu sbírat nezištně peníze třeba na povodně a pak si je strčím do kapsy, tak je to vlastně OK?
To určitě ne, ale když je na něco takového posíláš (zvláště když to není zaštítěno oficiálně něčím, ale pouze nějakou komunitou), musíš s tim vždycky počítat, že je vlastně posíláš do černé díry. Je to podobné jako můj otec, který horlivě obchoduje na Aukru (Aukro = přímá aukce a obchod mezi dvěma entitami, Aukro samotné až na zprostředkování by do takového obchodu nemělo nijak zasahovat) za pár šlupek a přitom chce mít všechny záruky (na vrácení, na ovladače a bůh ví ještě na co) jako při normálním obchodu. Prostě si neuvědomuje, že to že mohl vrátit nějaký nefunkční kus a zpět obdržel peníze není vůbec nic jiného než dobrota prodávajícího. Já nevím co by ti lidi ještě dneska nechtěli. Tak pánvičkou po hlavě, to je vše co bych jim dal.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.6.2013 13:35 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To není. Pokud ti prodává něco s nějakým popisem a to zboží tomu popisu neodpovídá (třeba nefunguje, ač by mělo), tak je to špatně. Pokud ten prodávající pak odmítá peníze vrátit, tak je to podvod. Úplně stejně když si na aukru koupíš něco a dotyčný to potom nepošle, tak na něj také můžeš podat trestní oznámení. Tohle se prostě nedělá. (Aukro do toho navíc zasahuje a ty peníze do určité míře vrací, nejspíš čistě pro pocit kupujících, aby je někdo takto neojebal...)

Zajímavý, že hromada lidí tady nadává na lichváře, které lidi oblbnou a vnutí jim něco naprosto nevýhodného, což ve finále ty lidi mohli odmítnout a můžou si za to svým způsobem tady. Ale když je někdo naprosto vědomě ojebe, tak je to vlastně v pořádku...
Grunt avatar 11.6.2013 20:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To není. Pokud ti prodává něco s nějakým popisem a to zboží tomu popisu neodpovídá (třeba nefunguje, ač by mělo), tak je to špatně. Pokud ten prodávající pak odmítá peníze vrátit, tak je to podvod. Úplně stejně když si na aukru koupíš něco a dotyčný to potom nepošle, tak na něj také můžeš podat trestní oznámení. Tohle se prostě nedělá.
Nedělá. To souhlasím. Ale že ti to někdo udělá, musíš vždycky počítat. A oficiální obchodní vztah je od toho aby si se mohl proti tomu bránit. Když si někde něco dáš z ruky do ruky (třeba za pár šupů), pak se nemůžeš divit že se bránit nemůžeš. A Aukro v podstatě nic jiného než obchod z ruky do ruky by být neměl.
Zajímavý, že hromada lidí tady nadává na lichváře, které lidi oblbnou a vnutí jim něco naprosto nevýhodného, což ve finále ty lidi mohli odmítnout a můžou si za to svým způsobem tady. Ale když je někdo naprosto vědomě ojebe, tak je to vlastně v pořádku...
Tak u lichváře se s tím dopředu počítá, že tě ojebe. To je taky z ruky do ruky (záruky nemá ani lichvář ani ten co si půjčuje).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 11.6.2013 16:52 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To určitě ne, ale když je na něco takového posíláš (zvláště když to není zaštítěno oficiálně něčím, ale pouze nějakou komunitou), musíš s tim vždycky počítat, že je vlastně posíláš do černé díry.
Tohle není nějaký silkroad, tohle je fyzický svět. Ten se vyznačuje tím, že se proti tomuto lze právně bránit. Otázka nebyla, jestli musím s něčím takovým počítat, ale jestli se proti tomu můžu/mám nějak bránit.

Reklamace je výměna již poslaného výrobku (e.g., odlepující se samolepky). Tady lidi nedostali ani ten první výrobek, který by mohli reklamovat.
Grunt avatar 11.6.2013 20:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
jestli se proti tomu můžu/mám nějak bránit.
A s tímhle je to jak? Můžeš?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.6.2013 11:52 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Peníze jsme do černé díry poslali, už je nejspíš neuvidíme, ale stejně jako my podle tebe s tím musíme počítat, podvnodník musí počítat s následky (přesdržkou, řešením přes Policii apod.).
Grunt avatar 12.6.2013 12:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To je fakt a minimálně je to spravedlivé. Teda záleží samozřejmě na úhlu pohledu, protože spravedlivě to bude vidět i ten lichvář, že?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.6.2013 13:37 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Zeptej se lichváře, který nemá s touto situací naprosto nic společného.
Grunt avatar 11.6.2013 13:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Takže když budu sbírat nezištně peníze třeba na povodně a pak si je strčím do kapsy, tak je to vlastně OK?
Ale samozřejmě sbírka na povodní postižené to už má i svou etickou stránku (někdo takový by měl být po odchycení exemplárně ukamenován na náměstí před očima všech).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.6.2013 11:53 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
to skoro vypada jako kdyby to psal poky.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
Мiriam avatar 11.6.2013 12:01 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Poky a loki zní dost podobně ;-), myslíte si, že se kovaný linuxák jako byl poky odpoutal tak jednoduše od ábíčka? Já teda ne! Stále tu je a čeká na další příležitost...
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
11.6.2013 21:37 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Kdepak. Pokyho jsem nikdy nevidel.
11.6.2013 22:44 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
loki a poky - jak se to rýmuje !
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Bedňa avatar 11.6.2013 22:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tak či si pamätám Loki je v pohode a chodí sem roky, našudujte si históriu Abička ;-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Мiriam avatar 11.6.2013 22:59 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Třeba poky drží lokiho ve sklepě, krmí se jeho sper**tem a používá jeho nick! :-O
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
Bedňa avatar 11.6.2013 23:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tak už sa vyjeb na psychologické píčoviny a napíš nejaký humorný blog, keď nám už Amigo kolabuje.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
12.6.2013 11:48 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Jasně, je jedinej komu se stávají vážné životní události (které se mu staly ale až ve chvíli, kdy mu teklo do bot, a podle fotek na FB to tak ani nevypadalo). Těm co mu poslali prachy se nic nestává a nikdy nestane, tak peníze nikdy nepotřebují, nažerou se vzduchu, nájem jim odpustí, do práce chodí vlastně pro radost a z dlouhé chvíle. Co mu takhle ještě poslat něco na přilepšenou, chudákovi? Uděláme další sbírku :)
Stale verim tomu, ze se pokymu stalo neco vazneho a ze se to nejak rozumne vysvetli.
Pak není problém peníze vrátit. Rozumně "vysvětloval" ve chvíli kdy se hrozilo TO, pak se neukázal nejen on, ale ani jeho "kamarád".

Jinak ahoj poky, jak se vede? :)
Grunt avatar 12.6.2013 12:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Těm co mu poslali prachy se nic nestává a nikdy nestane, tak peníze nikdy nepotřebují, nažerou se vzduchu, nájem jim odpustí, do práce chodí vlastně pro radost a z dlouhé chvíle.
Že si závislí na penězích jak feťák na fetu? Tvůj problém. A proto shoříš v pekle nehroucejším. A ještě ti dobře tak. Ani by mě nenapadlo tě litovat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 12.6.2013 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Neplatí to ale tím spíše pro toho, kdo peníze zcizil? Jinak by to nedělal...
Grunt avatar 12.6.2013 12:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Pro toho samozřejmě ještě 2× tak víc.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.6.2013 13:47 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tvá dedukce je přibližně na stejné úrovni jako tvá gramatika.

Na penězích je závislý každý, kdo peníze směňuje za prostředky základní životní potřeby, "mysliteli", tedy každý, kdo nežije v chýši a potravu si sám neloví.

Fluttershy, yay! avatar 12.6.2013 13:57 Fluttershy, yay! | skóre: 83 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Ty tu budeš asi taky nový, jinak bys věděl, že Grunt je připraven přežívat ve své orčí síni.
Grunt avatar 12.6.2013 19:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Na penězích je závislý každý, kdo peníze směňuje za prostředky základní životní potřeby
Však proto taky všichni shoří v pekle (nehorší na tom, je že já asi pravděpodobně s váma, i když se mi nechce).
tedy každý, kdo nežije v chýši a potravu si sám neloví.
You are sooo wrong, sir…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.6.2013 20:44 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Napsat že se někdo mýlí umí každý, ale škoda, že ne každý je schopný napsat v čem se ten druhý mýlí.

Že to někdo bere jako invektivu, na to jsi přišel jak? Napsal ti to někdo?
Však proto taky všichni shoří v pekle (nehorší na tom, je že já asi pravděpodobně s váma, i když se mi nechce).
Tak jasně, kdo nechce chcípnout hlady nic jiného než peklo nezaslouží.

Už na mě prosím nereaguj, podprůměrný trolle.
Grunt avatar 12.6.2013 20:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
A ještě mě zaujalo kolik lidí to vezme jako osobní invektivu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
13.6.2013 10:44 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Kolik muze cinit maximalni skoda pro jednotlivce? 1000,-? Prumerna skoda na jednolivce bude nejspise vyrazne nizsi. Jsou to penize, ktere dany clovek utratil za nalepky a privesky. Nepredpokladam, ze by nekdo kupoval nalepky z penez, ktere ma na najem nebo na jidlo.
Luboš Doležel (Doli) avatar 13.6.2013 10:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Tak se podívej do tý tabulky... je tam i víc. Ale jestli to pro tebe není nic, tak mi klidně tisícovku na účet pošli.
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2013 11:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Příloha:
Reálně je to kolem 25k, to podle mě za snahu stojí. Evidentně se mu daří dobře.

Ještě jednou se omlouvám, že jsem se na to takhle vybodnul. Vůbec jsem to mezi prací, školou, rodinou a portály nestíhal :-(

Ale podívejte se na přílohu. Co tomu říkáte?
Václav 11.6.2013 12:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Nepřišel on údajně o ruku? Jestli ano, narostla mu celkem rychle :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Bedňa avatar 11.6.2013 14:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To bol len môj nepodarený pokus v GIMPe, Amigo to vylepšil :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Václav 11.6.2013 14:59 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Aha :D
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
11.6.2013 16:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Hmm, tak náhradního FB účtu jsem si nevšiml...
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2013 17:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
On jen změnil textové URL. Je lepší odkazovat postaru přes ID.
Bedňa avatar 11.6.2013 23:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Rovnako, keď by som mal možnosť zabrániť veciam ako ničiť komunitné akcie tak by som to riešil. Máš tam jednu gramatickú chybku (zákaznkum). Ako som písal tu nejde o peniaze ale ničenie komunitného ducha. Bude tu ešte niekomu veriť, pokiaľ sa to nevyrieši?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pushkin avatar 12.6.2013 06:59 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Výborně sepsáno, díky!
"...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
12.6.2013 12:13 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Díky.

@Bedňa: to není gramatická chyba, ale překlep.
11.6.2013 16:59 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Příloha:
Podoba čistě náhodná, chce to někdo jako samolepku? Doba dodání měsíc, v případě zotavení z autonehody nikdy.
gtz avatar 11.6.2013 22:18 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Žádný TO nemá smysl. Takových vykuků jako je on je a bude a nic s tím nenaděláme.

Sejít se s ním, a donutit ho podepsat osobní směnku na částku cca 25K + úroky. No osobně bych ho asi nakopal do kufru auta a zavezl někam na odlehlé místo kde by se konalo shromáždění dlužníků.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
11.6.2013 22:52 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Toto kvuli takove castce??? :-) Asi moc koukate na televizi ;-)
gtz avatar 11.6.2013 23:03 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Proto jsem psal, že takových vykuků je moc a my s tím nic nenaděláme.

To jsem psal jen proto. abych rozhýbal ty kalné s stojaté vody.

No a kdyby někdo na mém portálu udělal takový čin tak bych se jistě za ním rozjel, abych si to s ním osobně vyříkal.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
12.6.2013 11:59 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Takoví vykuci existují právě proto, že si od nich jejich chování nechá většina líbit. S tím počítá i Pokorný.
gtz avatar 12.6.2013 18:28 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
chytit, namočit do smůly a posypat peřím
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Мiriam avatar 12.6.2013 18:33 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
mě?
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
gtz avatar 12.6.2013 20:37 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Přečti si o čem blog pojednává a pak teprve něco piš.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Jendа avatar 12.6.2013 18:48 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
To už nikoho nezajímá…
25.6.2013 11:24 puscifer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
20 tisíc není moc. Za rok si mohl najít brigádu a postupně lidem peníze splácet. Viděl jsem fotky na xichtoknize a nevypadá že strádá a nemá co jíst. Asi mu současnej stav vyhovuje a opletáčky s policíí nevadí. Dali jste mu rok a on se ani neozval. Nikdo nemůže říct že by jste postupovali zákeřně. Tohle je prostě jeho chyba. Já mu kilčo odpustím mi za to problémy nebo telefonáty s policí nestojí. Ale jako chápu každýho kdo chce peníze zpět a kdo tu má narážky na rozežranost asi nikdy nepracoval a nemá ponětí o hodnotě času práce i peněz. Kdyby lidi takhle uvažovali tak můžou rozdat svojí výplatu cizejm lidem na ulici. Právo na názor nikomu ale neberu. Po tej poslední akci bych toto do pokyho neřekl. Zklamal.
Ravensun avatar 16.7.2013 18:09 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
+1
Gentoo je můj poslední velký linux test...
16.7.2013 22:49 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Právě pro ten bohorovný přístup a spoléhání se na to, že se nikdo pro pár korun nebude angažovat, chci za sebe být důsledný a "synkovi" život maximálně znepříjemnit. Mělo by to odradit ostatní podobné vykuky.. Dle mého je společenství/komunita, které se nedokáže vypořádat s parazity na "dvě věci"
3.9.2013 18:43 Sycená limonáda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Filipovi se jak se zdá daří více než dobře. https://www.facebook.com/dfsdsfgdfsgdsf.dsfgdfsdfsg?fref=ts Na jeho drzej ksicht začínám mít alergii.
3.9.2013 19:05 Sycená limonáda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
Po přečtení posledního (teď předposledního) komentáře tady http://www.abclinuxu.cz/blog/doli/2012/9/komunitni-akce-trestni-oznameni/diskuse mě napadlo poslat linky na zdejší diskuze jeho přátelům na FB. Asi si příští víkend vytvořím profil a půjdu na to. Je to dobrej nápad, co myslíte?
8.10.2013 16:40 Krakonoš ze severu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
poky má v plánu další projekt. BOXERSKÝ KLUB!

Mám v plánu dát dokupy Krkonošský amatérský box klub. Rád bych předběžně zjistil jestli by o to byl nějaký zájem, takže se hledají všichni, kdo by si chtěli jednou za čas přijít trošku upustit páru, vyzkoušet si to nebo se jen podívat.

www.facebook.com/dfsdsfgdfsgdsf.dsfgdfsdfsg

Můžete mít buď samolepky, nebo h...o. Nemůžete mít obojí! :-D

---------------------------------------------------------------

Už proběhly výslechy?

FB stránka-není špatnej nápad!
9.10.2013 10:39 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce - progress/poslední výzva
přijít trošku upustit páru
Lákavá představa ;-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.