Zakladatel ChimeraOS představil další linuxovou distribuci zaměřenou na hráče počítačových her. Kazeta je linuxová distribuce inspirována herními konzolemi z 90. let. Pro hraní hry je potřeba vložit paměťové médium s danou hrou. Doporučeny jsou SD karty.
Komunita kolem Linuxu From Scratch (LFS) vydala Linux From Scratch 12.4 a Linux From Scratch 12.4 se systemd. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů přichází s Glibc 2.42, Binutils 2.45 a Linuxem 6.15.1. Současně bylo oznámeno vydání verze 12.4 knih Beyond Linux From Scratch (BLFS) a Beyond Linux From Scratch se systemd.
Organizátoři konference LinuxDays ukončili veřejné přihlašování přednášek. Teď je na vás, abyste vybrali nejlepší témata, která na letošní konferenci zaznějí. Hlasovat můžete do neděle 7. září. Poté podle výsledků hlasování organizátoři sestaví program pro letošní ročník. Konference proběhne 4. a 5. října v Praze.
Byla vydána verze 11.0.0 vizuálního programovacího jazyka Snap! (Wikipedie) inspirovaného jazykem Scratch (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu.
Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma. Vypíchnout lze, že v Plasmě byl implementován 22letý požadavek. Historie schránky nově umožňuje ohvězdičkovat vybrané položky a mít k ním trvalý a snadný přístup.
Wayfire, kompozitní správce oken běžící nad Waylandem a využívající wlroots, byl vydán ve verzi 0.10.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Videoukázky na YouTube.
Před necelými čtyřmi měsíci byl Steven Deobald jmenován novým výkonným ředitelem GNOME Foundation. Včera skončil, protože "nebyl pro tuto roli v tento čas ten pravý".
Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 156 (pdf).
Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 25.8.1. Přehled novinek v Changelogu.
Včera večer měl na YouTube premiéru dokumentární film Python: The Documentary | An origin story.
Promin, ale recenzi si ocividne predstavujeme jinak... Recenze hry by -dle meho- mela vypadat takto:
http://www.mandrivalinux.cz/vendetta-online-vy-a-vasi-nepratele-v-hlubokem-vesmiru/(tyto jsou primo moje, nezminuji jine autory, na jinych, zivych serverech).
A nejde o to, ze by nas obtezovalo cteni textu. Prave naopak. Neni toho mnoho ke cteni, obrazky jsou hezke ale ty si prohlednu i na strankach se stazenim hry... uz nepisu. Neni na to cas a ani prostor. Ale napsal jsem pomerne dost na to, abych vedel, kolik casu stoji podobny clanek...
Ani slušný scénář nezachránil béčkovou adventuru…
Série Forza patří k nejoblíbenějším závodním projektům vůbec. Zaslouženě. Těžko hledat závodní simulátor…
Problémy technického rázu a místy patetické dialogy, to jsou v podstatě jediné nedostatky třetího dílu akční historické exkurze…
Nejpopulárnější placená západní fantasy on-line hra…Rád bych konstruktivně navrhnul něco pro tenhle článek, ale opravdu jsem z textu moc nechopil o co jde a obrazovky si na telefonu moc neprohlédnu.
Recenze by měla hodnotit, tohle je spíše takový "návod".
S tím se dá bohužel souhlasit.
Nenašel jsem tam jasnou odpověď, jestli se dá hrát offline, nebo pouze na serveru. Tuším, že b) je správně. Abych to zjistil musím pátrat jinde.
Obávám se, že zde bude chyba na přijímači:
Své první válečné dobrodružství začnete kliknutím na tlačítko „Play“ v hlavním menu. Před vámi se objeví seznam herních serverů s obvyklými hodnotami, z nichž nejzajímavější jsou verze hry (existují totiž i modifikace, o kterých bude řeč později), ping a množství hráčů. Těch se v herním světě pohybuje většinou dostatečně na to, abyste našli protivníky sobě rovné. Na druhou stranu, nečekejte servery přetížené náporem desítek tisíc hráčů, budete-li dělat jejich součet, skončíte pravděpodobně u trojmístných čísel. Vyberte svému srdci nejbližší, připojte se a vyberte si stranu za kterou chcete získat nehynoucí čest a slávu.
Z mého pohledu: raději méně obrázků a pokud jich je moc, stačilo by do článku vybrat jen pár a na konec pak vložit galerii, kde by měl každý obrázek v případě potřeby krátký popis (Jednu nebo dvě věty). Přečtu si článek a pokud mě to zaujalo, kouknu do galerie.
S tím nesouhlasím, protože při zdejším rozložení stránky by to byl prostě blok textu, což se mi blbě čte.
Současná situace, kdy se mi každý obrázek otevře zvlášť mi moc nevyhovuje. Tak nějak jsem si zvykl na ty ajax galerie, kdy otevřu jeden obrázek a pak už jen listuji kliknutím na "next".
Jo, to by nebylo špatné, kdyby ten skript, který zobrazí obrázek na popředí, uměl i přejít na další obrázek.
Ok, dá se to z toho odhadnout. Ale někde by tam mohlo být zmíněno, že se jedná pouze o online multiplayer a hra jednoho hráče není možná.Nenašel jsem tam jasnou odpověď, jestli se dá hrát offline, nebo pouze na serveru. Tuším, že b) je správně. Abych to zjistil musím pátrat jinde.Obávám se, že zde bude chyba na přijímači:
Své první válečné dobrodružství začnete kliknutím na tlačítko „Play“ v hlavním menu. Před vámi se objeví seznam herních serverů s obvyklými hodnotami, z nichž nejzajímavější jsou verze hry (existují totiž i modifikace, o kterých bude řeč později), ping a množství hráčů. Těch se v herním světě pohybuje většinou dostatečně na to, abyste našli protivníky sobě rovné. Na druhou stranu, nečekejte servery přetížené náporem desítek tisíc hráčů, budete-li dělat jejich součet, skončíte pravděpodobně u trojmístných čísel. Vyberte svému srdci nejbližší, připojte se a vyberte si stranu za kterou chcete získat nehynoucí čest a slávu.
No to asi souvisí s mým rozlišením. Já vidím tři obrázky, tři řádky textu, tři obrázky, další tři řádky textu... Ony ty obrázky nejsou nutné. I bez nich lze udělat souvislejší text přehledný a snadno čitelný. Stačí použít vymoženost jménem odstavecZ mého pohledu: raději méně obrázků a pokud jich je moc, stačilo by do článku vybrat jen pár a na konec pak vložit galerii, kde by měl každý obrázek v případě potřeby krátký popis (Jednu nebo dvě věty). Přečtu si článek a pokud mě to zaujalo, kouknu do galerie.S tím nesouhlasím, protože při zdejším rozložení stránky by to byl prostě blok textu, což se mi blbě čte.
Možná by to nebylo až tak těžké to tam dodělat. Šikovných programátorů tu je jistě více než šikovných autorů textů.Současná situace, kdy se mi každý obrázek otevře zvlášť mi moc nevyhovuje. Tak nějak jsem si zvykl na ty ajax galerie, kdy otevřu jeden obrázek a pak už jen listuji kliknutím na "next".Jo, to by nebylo špatné, kdyby ten skript, který zobrazí obrázek na popředí, uměl i přejít na další obrázek.
… a zbytek mrmlá.Tak to neber jako mrmlání ale jako bugreport. "Chceme stostránkové elaboráty s grafy a poznámkovým aparátem"? WONTFIX, chápu. Ale doplnit pár slov do perexu snad není tak moc. A že si o to lidi celkem slušně napíšou místo aby někde bokem trousili pomluvy, to je přece taky obraz komunity. Tak si to neber osobně.
Tiskni
Sdílej: