abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 4
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 14
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 56
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 4
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 247 hlasů
 Komentářů: 31, poslední včera 22:38
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Jendа avatar 10.8.2010 01:35 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Skutečně je v tom okně Kopete s Kotyzem napsáno „správy“? Je to i ve 4.5? Pokud ano, chtělo by to nahlásit.
    na svém postarším stroji (Intel C2D)
    Uf. Co je potom tedy novější/silnější stroj?
    10.8.2010 05:31 sadfsdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Novější/silnější je Intel i7.
    vain avatar 10.8.2010 07:22 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    i5 by možná stačilo brát jako "novější", C2D je tu už fakt dost dlouho, ale jestli bych ho nazval postarší... to nevím, sám jsem s ním naprosto spokojen =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.8.2010 09:20 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Ja som tiez s C2D spokojny. Respektive zatial uspesne odolavam hlasom v hlave, ktore mi vnucuju myslienku na kupu i5 :)
    10.8.2010 09:36 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Core 2 duo ještě nemusí být tak staré ale ta grafika intel už je horší a na té hlavně závisí rychlost compositu a v intelu bohužel i na verzi driverů. S nejnovějšími verzemi už se to trochu zlepšuje ale pořád je to třeba v ne pomalejší než s prastarou verzi 2.6.1 co používám a která je s intel 945 nejrychlejší. Kdybych používal novější drivery tak bych si tu asi taky stěžoval jak je kde pomalé :)
    10.8.2010 10:38 Martin Stransky | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    To sice ano ale i7 rozhodne nemiri na bezne desktopove stoje, je to zalezitost spis serveru...a ta cena :(
    10.8.2010 12:28 Mst. Spider | skóre: 33 | blog: xMstSpider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    i7 je silnejsi, ale ne novejsi. Novejsi je i3/i5.
    11.8.2010 08:25 BrainLess
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Problem neni v C2D ale spis v te grafice od Intelu ;-)
    davkol avatar 10.8.2010 10:53 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jo, je. Nechtělo by to nahlásit, chtělo by to opravit. Mrknu na to.

    To moje je jenom Merom (T7100), za Penryn třeba z řady P bych se vůbec nezlobil -- a to už máme iX.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 11:37 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    nehovoriac ze o chvilu je tu sandy bridge...
    10.8.2010 07:08 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jak nastavujete správce přihlášení, když tam pořád není to tlačítko Administrátor?
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 07:56 Marián Kyral | skóre: 28 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    kdesu system-settings
    10.8.2010 09:28 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Koho? Jako přihlašovací obrazovku? Normálně v Ov. panelech kliknu.
    10.8.2010 09:48 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mě se automaticky zeptá na heslo a spustí se pod rootem
    davkol avatar 10.8.2010 10:54 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    +1
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 11:12 Scarabeus IV | skóre: 19 | blog: blogisek_o_gentoo | Česká Kamenice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Pta se to jen lidi co maji spravne nastaveny polkit :]
    Rezza avatar 10.8.2010 16:16 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Spis jen veci co jsou portovane na KAuth (ktery pak na Linuxu muze pouzit PolicyKit nebo Polkit 1). Bohuzel moc jich zatim neni. To je samozrejme spravne reseni, ale asi to chvili potrva. Trebas se na to mrknem, jak bude chvilka...
    10.8.2010 17:55 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    kdesu nemám, mám jen kdesudo a s tím to nefunguje. Resp. kdesudo -c systemsettings se zeptá na heslo a pak už nic. Nainstaloval jsem si polkit-kde-1 a na heslo se mě to neptá. Jediná možnost jak to nastavit je přihlásit se do KDE pod rootem. :-(
    AsciiWolf avatar 10.8.2010 18:45 AsciiWolf | skóre: 24 | blog: /var/log/asciiwolf.log | JN89XL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech

    Skvělé. Takže vidím, že ten dva roky starý bug je stále neopravený. :-(

    No, hlavně, že se do KDE4 přidává plno "nezbytných" (čti zbytečných) featur...

    p.s. Stále ten krám (respektive jeho součást - Akonadi) vyžaduje MySQL?

    10.8.2010 20:41 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Nevim jestli je to bug, takhle to ne/funguje v Debian unstable mozna ze ostatni distra jsou ok. To akonadi, je tam zavislost na mysql-server-core tedy nejaky oklesteny binarky serveru.
    Rezza avatar 11.8.2010 10:32 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jak jsem psal o prispevek vys - instalace polkitu nepomuze, dokud nebude vic veci naportovanych na KAuth. Je to smutne, ze jich je tak malo, ja vim. Nezbyva nez vzit zodpovednost na sebe - pokusime se s tim pohnout.
    10.8.2010 10:36 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    To cudlitko chybi na vic mistech (uz od 4.0) a nevim kterej kokot to odstranil, paac pouste to ruco (jak je tu uvedeno) je jak se drbat nohou za uchem. To uz muzou to GUI rozhrani rovnou vyhodit.
    vain avatar 10.8.2010 07:50 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Celkem se mi zamlouvá to netbookové rozhraní, posledně co jsem zkoušel tuším KDE 4.4.x nebo 4.3.x tak na mém notebooku (nebo netbook? 12") tak to s kwinem bylo celkem utrpení (také Intel X3100 ale Dual Core) a bez Kwinu to vypadalo... no jako Windows Vista/7 bez Aera, ble ;-) Někdo nějaké zkušenosti, jestli se výkon zlepšil, nebo to musím prostě na vlastní pěst vyzkoušet =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    davkol avatar 10.8.2010 10:55 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Na výkonu prý hodně pracovali. Osobně nedokážu posoudit.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Kozzi avatar 10.8.2010 12:32 Kozzi | skóre: 54 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech

    Me pomohlo nahrat nejnovejsi verzim mesa-git, libgl-git libdrm-git a xf86-video-intel-git. Jiank to bylo opravdu chabe. Ted to je velmi pouzitelne ale obcas se to zasekne.

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    vain avatar 10.8.2010 12:45 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Tak jo, já to zkusím, stejně to je notebook for fun a nic na něm není, vše je na externím usb disku. Díky za reakce.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    alblaho avatar 10.8.2010 08:32 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Zubaté rohy oken
    Tak koukám, že KDE i přes všechno to mlsání pro oči má zubaté rohy oken (stejně jako Gnome).

    Nevíte někdo v čem je problém? Čekal bych že ty akcelerované kompozitní hovadinky by tohle umět mohly. V MasoXu je to hezky antialiasované, ve Win 7 myslím taky. Tady to není tak hrozné, ale v aktuálním Ubuntu je to vážně hnus.
    vain avatar 10.8.2010 08:35 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    Na kterém screenu to uvidím nejlépe? Čumím jak čumím a zdají se mi v pohodě (já vím, že sem slepý ;-)). Stejně nevím co všichni mají s těmi kulatými okny, já raději pěkně ostré hrany =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Valerius avatar 10.8.2010 09:01 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    +1 =)
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    alblaho avatar 10.8.2010 09:33 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    Dolní rohy oken na obrázku s Gimpem (spírální umisťování)...
    vain avatar 10.8.2010 09:37 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    No a nebude to právě tím že to je GTK v KDE (ne že by to byla omluva)? V tom GIMPu mě do očí bijí jiné věci než rohy, ale třeba "barevnost" posuvníků atd... =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.8.2010 10:09 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    Čo má Gimp a GTK spoločné s tým, ako vykresľuje rámy okien KWin? Keby tam bolo iné okno so spodným okrajom na tmavom pozadí, vyzeralo by to úplne rovnako aj v prípade KDE aplikácií.
    vain avatar 10.8.2010 10:32 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zubaté rohy oken
    Pravda, asi nic, na ostatních screenech nejsou vlastně okna ale stále nějaké widgety a popupy, okna jen maximalizované.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.8.2010 09:43 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mám pocit, že "v obrazech" se ukazují pořád ty samé obrázky (panel, upozornění, settings), ale třeba aplet pro síť jsem nikde neviděl - přitom mi přišlo, že se dost změnil, nebo to je jen v Kubuntu, na které jsem nedávno kouknul?

    V Oxygenu nefunguje průhlednost pod ikonami v syst. oblasti panelu? (obr 2)
    davkol avatar 10.8.2010 10:58 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mám pocit, že "v obrazech" se ukazují pořád ty samé obrázky (panel, upozornění, settings), ale třeba aplet pro síť jsem nikde neviděl - přitom mi přišlo, že se dost změnil, nebo to je jen v Kubuntu, na které jsem nedávno kouknul?

    Přišel mi úplně stejný, ale raději používám wicd, takže jsem na něj jenom mrknul.

    V Oxygenu nefunguje průhlednost pod ikonami v syst. oblasti panelu? (obr 2)

    Nevím, ale IMHO je to zcela správně.

    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 12:32 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Správně? Na tom obr. 2 je jasně vidět, že až po čáru oddělující (i) a knetworkmanager je pozadí průhledné, pak je šedé až do 3/4 šipky pro rozkliknutí dalších ikon a hodiny jsou zase průhledné.

    Ten networkmanager aplet co jsem viděl byl úplně jiný, udělám screen, jestli na něj narazím.
    davkol avatar 10.8.2010 12:39 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    IMHO je to tak správně, ale asi teda špatně umístěné. Možná je to věc vzhledu Plasmy...
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 16:06 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Tak jsem si nevzpomněl, v kterém distru jsem to viděl a kdy (zkouším nightly buildy od Fedory, Kubuntu a někdy openSUSE), ale vypadalo to takhle: http://vizzzion.org/blog/2010/05/more-plasma-network-management-updates/
    10.8.2010 09:45 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Otázkou je jakou vůbec autor článku testoval verzi.

    Tu je taky menší recenze: http://www.linuxexpres.cz/software/novinky-a-zmeny-v-kde-4-5-more-drobnosti-a-kousek-stability
    davkol avatar 10.8.2010 11:01 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Nejnovější z daných repozitářů. Tzn. 4.4.92 a 4.4.95.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 12:40 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Aargh! Co za hnusný grafický styl tam v té recenzi na LinuxExpresu mají sakra nastavený? Takhle prznit KDE 4, fuj... to už je skoro jak v Mandrivě (počkat... není to náhodou Mandriva?).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    10.8.2010 12:42 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Uff, z těch scrollbarů se mi uplně udělalo zle...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    vain avatar 10.8.2010 12:45 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Ano je to Mandriva a osobně se mi taky ten jejich theme nelíbí.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.8.2010 10:37 MarSarK | skóre: 22 | blog: marsark_linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Co je to tam v panelu za správce sítě? Myslím tu ikonu RJ45 konektoru. Mě se nedaří na Gentoo knetworkmanager spolehlivě rozchodit.
    Even a small adventure could be a beginning of a great journey.
    10.8.2010 10:56 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    pravdepodobne plasma-widget-networkmanagement
    davkol avatar 10.8.2010 10:58 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    wicd
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 11:09 LAMKA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    A co vykon na 1,6Ghz Atome s 1GB RAM a 945 Intel grafikou - skusal niekto KDE 4.5 na takomto a pod. HW?
    10.8.2010 11:15 Scarabeus IV | skóre: 19 | blog: blogisek_o_gentoo | Česká Kamenice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Za nejvice vtipne shledavam tlacitko zavrit v systemsettings. Jako kdyby ten krizek na zavreni okna byl prilis malej :] No duvod je prej "co kdyby spadnul kwin", ale pripada mi to jako tezka blbina, vzdyt vetsina app nema cudlik zavrit tak co :]
    davkol avatar 10.8.2010 11:16 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    V nabídce zpravidla má.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.8.2010 14:43 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    vývojáři systemsettings patrně neznají ctrl+alt+esc ... nebo už to v novejch Xkách kvůli nešikovnejm emacsistům taky zakázali?
    davkol avatar 11.8.2010 14:51 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Co to ale posílá za signál... není to moc brutální?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    12.8.2010 09:36 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    coby posílalo, zastřelí to Berettou :-)
    Klerik avatar 10.8.2010 11:20 Klerik | skóre: 16 | blog: Klerikuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Musím uznat, že co se týká vzhledu, tak se mi už KDE 4.5 opravdu líbí.
    www.Klerik.cz - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    10.8.2010 11:24 Dadam | skóre: 10 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Ffffffuuuuu. Na KDE jsem se posledně naštval, že vyžadují grafickou akceleraci, nicméně toto vypadá tak pěkně, že do toho snad i půjdu. Zkusím jak to bude fungovat na mém stroji (Core2Duo 2.2GHz, Intel X3100, 2GB RAM) a uvidím. Jen malá otázečka: získám relevantní údaje o rychlosti a odezvě z Live CD, nebo to mám radši nainstalovat?
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    davkol avatar 10.8.2010 11:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Což takhle liveUSB?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 11:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    že vyžadují grafickou akceleraci
    Kdeže. Na jednom počítači mi běží KDE 4.4 s klasickým ovladačem nv bez potíží.
    10.8.2010 11:49 Dadam | skóre: 10 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Pravda, nebyl jsem přesný. Oprava: že budou vyžadovat grafickou akceleraci
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    10.8.2010 12:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    A současné kompozitní renderování ji snad nevyžaduje nebo co? Jen mu stačí 2D akcelerace, která je pomalá. Když to udělají přes opengl, budou se efekty méně sekat. A když si je vypneš, žádnou akceleraci nepotřebuješ jako teď. Takže se nic nezmění ;-). Nebo mi něco uniklo?
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    10.8.2010 15:06 Dadam | skóre: 10 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    To je v tom případě dobrá zpráva :-) No uvidíme
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    Jardík avatar 10.8.2010 11:57 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    S výkonem jsem na svém postarším stroji (Intel C2D, Intel X3100) potíže neměl
    Nevěřím ti ani slovo. Na mém notebooku s tím samým je to neúnosné. Nesešel bys se někde, abys mi to předvedl?
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    davkol avatar 10.8.2010 12:23 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Máš to rozbité (nebo ti laguje mozek). A nesešel, leda bys přijel do Olomouce.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 12:23 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Pripajam sa .. ta ista konfiguracia, vyvojove kubuntu maverick (najnovsi intel ovladac) a ma to dost daleko od behu bez problemov. Nie len ze to v defaultnom nastaveni neprejde self-checkom kwinu, ale aj pri jeho obideni a spusteni efektov dochadza k spomalenemu vykreslovaniu, co vidiet napr. pri scrolovani vo firefoxe...
    10.8.2010 12:29 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jak už jsem psal výš, můžou za to drivery od intelu, zkus nejnovější 2.12+KMS jádře atd, jestli to nepomůže tak si tam nahraj win7, tam běhají grafické efekty perfektně :)
    vain avatar 10.8.2010 12:32 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jo no, kvůli efektům bude někdo měnit operační systém =) No někdo možná jo, ale takoví se nepočítají mezi slušné lidi ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jardík avatar 10.8.2010 13:08 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    To není pravda. Ano, byly doby, co to bylo horší (2.8), ale já pozoroval pomalost i s 2.6. Dále pozoruji pomalost s nvidia grafikami, jak s nv ovladačem, tak s nvidia ovladačem i nouveau ovladačem.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Jardík avatar 10.8.2010 13:10 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    A jinak mi nejde pouze o efekty. Jediný efekt, co k něčemu je je stín za oknem, který mi pomáhá v orientaci (ten modrý v KDE je samozřejmě naho*no, je potřeba přenastavit). KDE je však pomalé i bez efektů.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    vain avatar 10.8.2010 13:11 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Když jsem zkoušel na desktopu KDE s nvidií a nvidia ovladači tak to lítalo jako z praku (9800 GT), bohužel na notebooku s intel grafikou to bylo špatné no...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Václav 10.8.2010 13:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Člověče, tak to by mě zajímalo jak to děláš... Nvidia měla problémy s 2D akcelerací, což už tak nějak neplatí a KDE mi lítá s originálnína ovladačema jako ďas.
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    Jardík avatar 10.8.2010 15:07 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mně ne. Já bych to chtěl někdy opravdu vidět na vlastní oči, jak to někomu jede plynule. Zatím 3 lidi, co mi tvrdili, že je to plynulé, mají asi nějaký divný oči, protože to bylo pomalý a sekaný, nebo ty oči mám divný já a zvládají jen 2 snímky za sekundu - potom je mi ale divné, že filmy vidím plunule.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    davkol avatar 10.8.2010 15:08 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    No jak říkal Vlastík, laguje ti mozek.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Václav 10.8.2010 15:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jakmile vyřeším firewire kartu, natočím ti to.
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    10.8.2010 16:04 Hobil | skóre: 1 | blog: Hobilovo_doupe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Proc myslis, ze to zkousel na Mandrive ;-)
    Aktualni top neni 0.9, anobrz 3.2.8. Top 0.9 je beznadejne zastaraly.
    Jardík avatar 10.8.2010 12:02 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    BTW jak to vypnu (ty pitomý overlay ikony, co mi překrejou půlku ikony) a jak to nastavím, aby pro text bylo více místa (něco jako zvětšit mřížku oken), aniž bych měnil písmo nebo velikost ikon.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Jardík avatar 10.8.2010 12:04 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    A ještě bych se chtěl zeptat, jak se zbavím toho hnusnýho kostrbatýho černýho kurzoru při DnD, který se vůbec nepřizpůsobuje zvolenému tématu.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    10.8.2010 15:24 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Zbavíš sa ho pravdepodobne tak, že niekde nájdeš naozaj kompletnú tému kurzorov (alebo prídeš na to, aké názvy ten kurzor má mať a skontroluješ, či ich tam máš všetky a prípadne tam chýbajúce odkazy vytvoríš; napr. pri dnd-move sa používa aj názov 4498f0e0c1937ffe01fd06f973665830 :) ).
    10.8.2010 14:16 mamlasek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    takhle si v KDE predstavuji pristupny desktop?... mam sice zdrave oci (jsem za to rad), mam relativne "novy" notebook (rok a pul), ale ty screenshoty me svoji sedivosti a nevyraznosti prostredi moc nepresvedcily. je to obcas i pekne, ale clovek se slabsim zrakem musi tapat, ne?
    lmanik avatar 10.8.2010 15:25 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech

    tema si muze kazdy jakkoliv zmenit, ci udelat vlastni ne?

    A komu to cpes?
    kralуk avatar 10.8.2010 14:21 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    na svém postarším stroji (Intel C2D, Intel X3100)
    :-D
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    10.8.2010 14:57 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Novinky v KDE 4.5 v obrazech ... tak tomu říkám Orbis Pičus. Ten "stařičký" počítač je taky gól.

    To je prostě náš Archer - někdy dost pitomý, ale náš.
    xkucf03 avatar 10.8.2010 19:34 xkucf03 | skóre: 40 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    ale náš
    hmm, začal jsem číst článek od prostředka a po pár větách jsem si tipnul, kdo ho psal – a trefil jsem se. Asi už trochu deformace :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    10.8.2010 15:37 Ash | skóre: 51
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jak se zbavím toho blobu v pravém horním rohu? :)
    Václav 10.8.2010 15:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    10.8.2010 17:14 Ash | skóre: 51
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Díky, vyzkouším. Tenhle nesmysl mi tam hodně překážel, zvykl jsem si na určité rozložení aplikací, které naprosto nečekaně zahrnovalo i pravý horní roh. Vývojáři KDE4 musí být v šoku ze zjištění, že ten roh někdo potřebuje :)
    10.8.2010 20:11 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Ten cashew nemusí být nutně v pravém horním rohu, dá se přetáhnout kamkoliv jinam na kraj.
    10.8.2010 21:52 Ash | skóre: 51
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Hm, no horní hranu mám skoro volnou, ale tam to zase bude překážet normálním oknům; tahle věc by měla jít dát na pozadí nebo odstranit bez většího úsilí standardními prostředky.
    davkol avatar 10.8.2010 22:02 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jde to chytit a táhnout, to jsem nevěděl. A jde si to zatáhnout pod panel. ~.^
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.8.2010 16:30 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mám mandrivu preto som pridal tieto repozitáre ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/4.5.0/Mandriva/2010.1/x86_64/

    Prvé postrehy - Odozva desktopu sa na pocit zlepšila (oproti 4.4.5). Stabilita je zatiaľ v poriadku.
    11.8.2010 16:09 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jop, takže predsa len sú chybky.(otravné)

    Vrátili sa dve.-v KDE 4.4.5 to už bolo OK

    - neuspí sa obrazovka

    - znovu začala blbnúť bluetooth myš (aj keď neviem či to má s tým spoločné ten ubgrade)
    10.8.2010 18:28 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Nechápu, proč se to snaží za každou cenu použít černý font. Někde to vypadá dost nekontrastně a nevkusně.
    10.8.2010 20:53 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Na tých obrázkoch je niekde čierne písmo? Ja som si tam všimol len nejaké dúhované (ktoré pôvodne asi ani nie je čierne, ale len tmavosivé).
    11.8.2010 03:08 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Nemám na rozvádění diskuse o tmavosti té šedé, co vidím, ale šlo mi o to, že tam na první pohled patří bílá (ikony na ploše a hodiny např.).
    xkucf03 avatar 10.8.2010 19:32 xkucf03 | skóre: 40 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Seskupování oken
    Seskupování oken je už v 4.4, akorát mi na něm vadí, že dole na panelu zůstanou všechna okna, tudíž je to na nic. Jak je to ve 4.5? Uvítal bych, kdyby dole na listě byly jen skupiny, resp. od každé jen to aktivní okno, ne všechna.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    10.8.2010 19:56 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seskupování oken
    xkucf03 avatar 10.8.2010 20:24 xkucf03 | skóre: 40 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seskupování oken
    Hlasováno. Tohle je naprosto základní vlastnost, bez které to seskupování oken nemá smysl – panely ve Firefoxu by taky nikdo nepoužíval, kdyby k tomu měl ještě okna dole na liště.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    10.8.2010 21:07 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seskupování oken
    Presne. Myslím si to isté. Potom je to zoskupovanie okien takmer presne to isté čo taskbar, len je to hore.
    Václav 11.8.2010 13:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seskupování oken
    Odhlasováno.
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    10.8.2010 23:31 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seskupování oken
    Uz som si skoro myslel, ze pridali prvu uzitocnu vlastnost. Ale nie, aj ta musi byt nepouzitelna...
    LennyCZ avatar 10.8.2010 20:26 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    KDE se mi nikdy vzhledově nelíbilo. Obzvlášť ten způsob renderování políček v taskbaru, eeee...

    Dneska ale má KDE-look-antipatie dostala pořádnou ránu :-D, nevím jestli to rozdejchá. Nejspíš ne dřív, než si to nové vyzkouším na vlastní rohovku a karpální tunel.

    :D
    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    10.8.2010 23:30 rastos | skóre: 58 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mňa na vzhľade KDE 4 trápi jediná vec: ako je vidno zvýraznenú ikonu na taskbare?

    Niekedy aplikácia (napr. kopete) môže požiadať o pozornosť tým, že zvýrazní ikonu (napr. keď v otvorenom chat-e dostanem novú správu) na taskbare. Buď jej dá iné pozadie, alebo s ňu zabliká, ... Existuje bug, ktorý to popisuje - a je to označené ako fixed. Ale v KDE 4.4.3 dostane ikona len tenulinkú svetlú čiaru po obvode, čo je veľmi ľahké prehliadnuť. Ako je to v aktuálnom KDE 4.5?
    davkol avatar 10.8.2010 23:34 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Mně zabliká a pak zůstane modře (IMHO dost výrazně) obtažená. (4.4.5 a myslím i 4.5, ačkoliv v něm teď nejsem)
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    lmanik avatar 11.8.2010 15:41 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech

    Pokud jde o celou cast, ikona + nazev app v taskbaru tak to zalezi na ruznych tematech plasmy. Ja jsem napriklad ve svem tematu pri aktivnim oknu pridal na spod bilou caru :).

    http://temp.lmanik.cz/screenshoty/plasma.png

    A komu to cpes?
    11.8.2010 12:25 bender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    kde používám a nemám s tím žádný problém. Tak jako většina sw i věcí ve skutečném světě má své problémy, takže těch pár mušek zatím moc neřeším. Co mě ale opravdu sejří je to nehorázné plýtvání místem v plasmě. Tak hluboko do toho nevidím, ale ku*va to musí být kolem každého prvku v plasmě kýbl nevyužitého místa? Na 22" monitoru s tím nemám problém, ale doma na starším 17" monitoru mě to neskutečně štve. Je to takhle "natvrdo" dáno v plasmě, nebo je to otázka tématu?
    lmanik avatar 11.8.2010 16:58 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech

    to bude otazka tematu

    A komu to cpes?
    gtz avatar 11.8.2010 20:22 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Hezký, akorát mne třeba u Suse štve, že se 4.5 nedostane do stable repositářů a bude nadále jen ve factory. 4.4.5 u Suse bude stable do té doby než v březnu vyjde 11.4 s KDE 4.6

    Repositáře pro Suse 11.3

    desktop

    community
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.8.2010 21:04 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Osobně se divím, že se KDE používá v lehčích distribucích, jak je z některých příspěvků patrno. Hádejte, proč je váš lehký desktop najednou jako cent a systémový oddíl zapráskaný závislostmi a zbytečnými kvanty grafiky. Lidi, k čemu je na kompu to víc a hezčí??? Zuste si Milax... U velkých distribucí na velké a rychlé stroje nic proti...
    gtz avatar 11.8.2010 21:08 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    LXDE nebo XFCE4 bez molochů KDE/GNOME to také jde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    davkol avatar 11.8.2010 21:18 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Jistě, ale ty aplikace a pohodlí vůbec, že áno...
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    xkucf03 avatar 11.8.2010 23:09 xkucf03 | skóre: 40 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Nakonec ti tu paměť ale požerou aplikace (nebo třeba proprietární ovladač ke grafice), takže odlehčeným DE si moc nepomůžeš, pokud nezměníš i používané aplikace. A když už bych si měl vybrat něco jiného než KDE/Gnome, můj osobní tip je Enlightenment E17 :-) (škoda, že pro něj není víc aplikací)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    Rezza avatar 12.8.2010 10:17 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    To je ten problem - mam jeste stare EEE PC 701 - tak jsem nadsene sel do Fluxboxu. Jen clovek pustil prvni aplikaci, na kterou je zvykly, cekal pul hodiny a nacetla se 3/4 KDE, pak pustil neco z Gnome a mel cele Gnome a ve vysledku si pomohl jen tim, ze tam nebezela Plasma... A ja preci jen aplikace, ktere mi vyhovuji chci pouzivat, i kdyz to pak trebas trva...
    12.8.2010 00:09 MarSarK | skóre: 22 | blog: marsark_linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Tak koukám, že staré bugy neopraveny např. nemožnost vypnout grafy u plasmoidu teploty bug 226056, dále mountování NFS a jiných zařízení přes ikonu taky stále nefunguje bug 172023 a procházení NFS v Dolphinu také nikdo neřeší bug 184997. (Případně prosím hlasovat pro).
    Even a small adventure could be a beginning of a great journey.
    13.8.2010 11:03 qpal (Veha Pohlova, duchodce, 68 let)
    Rozbalit Rozbalit vše s kubuntu lucid jsem mel pri dist-upgrade problem
    apt mi vyhodil kubuntu-desktop metabalicek a vysledkem byla cerna obrazovka po loginu. Reseni je Alt+F2 (elinks rekl proc a co dal) sudo aptitude install kubuntu-desktop, sudo reboot, a je hotovo :-)

    KDE 4.5 je pastva pro oci! Funkcionalita je dobra uz delsi dobu, tu uz neresim.
    13.8.2010 14:47 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: s kubuntu lucid jsem mel pri dist-upgrade problem
    Je dobré si vedle KDE zároveň nainstalovat třeba LXDE či XFCE (a nemusí být kompletní, stačí základní funkce), aby se šlo při problémech s upgradem přihlásit do grafiky. Krom toho u Kubuntu při upgradech na major verzi KDE je lepší tak týden počkat, než se odstraní všechny ty chyby v balíčkách v příslušném PPA repozitáři - a co jich tentokrát zase je :-(
    davkol avatar 13.8.2010 16:44 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: s kubuntu lucid jsem mel pri dist-upgrade problem
    Proč celé DE? Bohatě stačí nějaký WM, třeba OpenBox.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    13.8.2010 19:09 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: s kubuntu lucid jsem mel pri dist-upgrade problem
    Dyť píšu v závorce, že nemusí být kompletní (= celé), stačí lxpanel + lxsession, což má cca 3 MB + několik málo závislostí, ale i kdyby bylo téměř kompletní, tak je LXDE mrňavé, ve srovnání s KDE úplný prd. Pro běžného uživatele KDE si myslím, že je to příjemnější než jen samotný OpenBox.
    17.8.2010 12:17 LuděkS | skóre: 29 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky v KDE 4.5 v obrazech
    Díky za článek! Úplně od začátku jsem používal téměř výhradně Gnome (s drobnými výjimkami KDE3 a občas nějaké lehlé desktopy, tedy pokud nepočítám ještě fvwm a podobné - mimochodem, občas si na ně "s láskou vzpomenu":)), ale s plánovaným příchodem Gnome3, které se mi zatím opravdu nelíbí vážně uvažuji o přechodu na KDE4. Tak to tak po očku sleduju a občas se přepnu do KDE4 a snažím se "zvyknout si". Zatím se mi to sice moc nedaří - hlavně díky kdetworkmanageru (nepomáhá moc ani wicd, občas se ke skryté síti s WPA2 prostě nepřipojím :-(). Ale uvidíme.. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.