V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.
Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.
Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).
V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).
Hyprland, tj. kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, byl vydán ve verzi 0.50.0. Podrobný přehled novinek na GitHubu.
Patrick Volkerding oznámil před dvaatřiceti lety vydání Slackware Linuxu 1.00. Slackware Linux byl tenkrát k dispozici na 3,5 palcových disketách. Základní systém byl na 13 disketách. Kdo chtěl grafiku, potřeboval dalších 11 disket. Slackware Linux 1.00 byl postaven na Linuxu .99pl11 Alpha, libc 4.4.1, g++ 2.4.5 a XFree86 1.3.
Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.
Vláda dne 16. července 2025 schválila návrh nového jednotného vizuálního stylu státní správy. Vytvořilo jej na základě veřejné soutěže studio Najbrt. Náklady na přípravu návrhu a metodiky činily tři miliony korun. Modernizovaný dvouocasý lev vychází z malého státního znaku. Vizuální styl doprovází originální písmo Czechia Sans.
Tak ta strategie pro ruletu vsadit všechno na jednu barvu mi nepřijde výhodná. Pokud bych měl tedy 20.000 dolarů, jako je to v odkazovaném článku, tak bych postupoval takto:
Pokud mám čas, tak mi přijde rozumější začít na malých částkách a sázet na barvu nebo sudá/lichá. V případě, že se nestrefím, tak zůstat u té barvy a navýšit předchozí sázku na dvojnásobek.
Vsadím 500 dolarů, prohraju, vsadím tisíc dolarů, prohraju, vsadím 2000 dolarů, prohraju, vsadím 4000 dolarů - vyhraju 8000. Odečtu náklady a jsem 3500 dolarů v plusu. Jaká je asi pravděpodobnost, že by má barva po pár otočeních nepadla?
Po výhře začnu zase od 500. Ruletu ve skutečnosti nehraju.
Koupím za deset, prodám za tisíc. No a z těch 20% zisku už nějak vyjdu.
Čéče, jestli ti tvůj systém vychází, tak musíš likvidovat kasína jak Andrej drobný podnikatele.
A to nemluvím o tom, že i kdyby začal se sázkou 1 Kč by na 100 proher by musel mít víc peněz, než kolik by stála Zeměkoule celá ze zlataNa druhou stranu pravděpodobnosti selhání 2-100 svěřujeme své peníze běžně. 2-100 je pravděpodobnost, že ti cracknu AES-128 v bance, když udělám 228 náhodných bruteforce pokusů, což trvá asi tak sekundu. Pravděpodobnost, že vytěžím blok jedním zahashováním, je dokonce 2-69. Atd. (se zbytkem samozřejmě souhlasím)
Tiskni
Sdílej: