abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 141 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Dotaz: problém s enemy territory

    25.12.2006 15:31 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    problém s enemy territory
    Přečteno: 665×
    Zdravím, chtěl jsem si po dlouhé době zahrát ve volnu nějakou hru. Výběr padnul na ET. Ovšem po třech dnech se mi nepovedlo si zahrát. Hru jsem normálně nainstaloval, nahrál nejnovější PB, přidal etpro, vše podle návodů. Problém je ten že hra se normálně spustí, vypíše se mi seznam serverů. Dám připojit a tam končím. Občas se mi zobrazilo že se mi stahuje nějaká mapa a po chvíli padne celá hra, většinou ale končím na Awaiting challenge... a dál nic. Už nevím co s tím. Případně poskytnu výpis z konsole po spuštění. Distro Mandriva 2007 CZ, 32 bit. Další problém je potom že když hru ukončím tak mi vůbec nejede internet. Většinou musím vyndat a po chvíli zandat kabel od modemu, případně restartovat celý modem. Někdy je to v pořádku. Napadlo mě jestli není něco nastavené v něm ale nevím kde přesně hledat. Nic extra jsem v něm nenastavoval. Díky za pomoc
    Don´t worry, be happy.

    Odpovědi

    25.12.2006 15:45 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    Tak nastavení modemu jsem uplně vymazal do továrního nastavení a nic. přikládám log ze spuštění ET
    Don´t worry, be happy.
    25.12.2006 16:35 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    Díval jsem se a za prvé odkud jsi bral to ET ?

    Taky kde ho máš nainstalované nějak divně já ho mám v /usr/local/games/enemy-territory/*

    Jinak podporuje tvá karta shadery ?

    Viz: ^3WARNING: Couldn't find image for shader levelshots/supplydepot2

    Nebo nechybí tě nějakej soubor ?

    Já jsem to instaloval tak že jsem stáhnul plnou verzi 2.60 a potom stáhl upgrade na 2.60b a přepsal soubory + upgrade PB a přepsal soubory.

    A u mě s FC6 64b s nvidia jede OK.

    Jinak nějakej firewall - problém s připojením k síti ?
    25.12.2006 17:32 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    takže, hra je odtud: http://ftp.games.skynet.be/pub/wolfenstein/et-linux-2.60.x86.run

    To jestli GK podporuje shadery netuším, jedná se o ATI X300 na ntb. Ale ET jsem na tomto stroji hrál dříve již hodněkrát bez nejmenších problémů, proto mě momentální nefunkčnost dost překvapila.

    Schválně teď provádím novou kompletní instalaci abych se vyhnul případným nesrovnalostem.

    Hru instaluji jako root, nechávám vše defaultně nastavené... nahraji path stažený z gamepark.cz a aktualizuji PB
    Don´t worry, be happy.
    25.12.2006 17:45 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    A pořád ten samý problém. Ještě k tomu se hra hrozně sekala ale po přídání
    tmpfs /dev/shm tmpfs defaults 0 0
    do /etc/fstabjiž bylo vše ok.
    Don´t worry, be happy.
    Max avatar 25.12.2006 21:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    Chlape, na gameparku je patch pouze na win binárku, jestli s tím patchem upgraduješ linuxovou binárku, tak potěš koště ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.12.2006 11:08 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    no já tam našel zip soubor a v něm je jak pro win, tak pro lin tak pro macOS, takže... a hlavně když jsem tu hru dříve hrál na tomto stroji v pohodě tak jsem používal tento patch. Ale radši stahuju od jinud tak potom napíšu jak jsem pochodil
    Don´t worry, be happy.
    Max avatar 25.12.2006 16:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    Co to je padne celá hra? To se jako najednou ukončí? Jinak by jsi měl mít patch 2.6, ale top by se ti při připojování vypsalo.
    Na ten tvůj log se nedá dostat. Je dlouhý? Pokud ne, tak by bylo nej, kdyby jsi ho sem vložil
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.12.2006 16:52 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    jo, asi 250 řádků, jinak bych ho dal sem.

    Prostě se hra celá ukončí a jdem zase v KDE
    Don´t worry, be happy.
    26.12.2006 14:37 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    V tom logu jsem chybu nenalezl - vypisuje to podobné věci jako mě.

    Takže jako první bych vše smazal a skusil jenom ten původní ET (2.60) zda běží sice se nepřipojíš na servery vyhodí tě že nemáš 2.60b) ale měl by jsi test zda to běží.

    Dále v nastavení je položka GL extensions já ji mám enabled, ale s nějakou verzí nvidia driverů to padalo tak jsem ji musel zakázat. (dnes ji mám zase enabled)

    A potom máš správně nastaven typ připojení ? Skus nastavit modem zda nehapruje síť a nespadne to kvůli ní.

    Jinak můj výpis při startu a hned ukončení.
    [petr@soban ~]$ et
    ET 2.60b linux-i386 May  8 2006
    ----- FS_Startup -----
    Current search path:
    /home/petr/.etwolf/etmain/_eftpak0_server8.pk3 (7 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/zzuForplay.pk3 (8 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/zsud-4-0.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/zsud-1-4.pk3 (34 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/zeaxis01.pk3 (18 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/xposed.pk3 (75 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/xlabs1.pk3 (75 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/Warbell.pk3 (242 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/VoiceChat_Icons.pk3 (12 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/venice.pk3 (330 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/temple_sniper2.pk3 (23 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/temple_final.pk3 (57 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/temple3.pk3 (49 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/sw_oasis_b3.pk3 (45 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/sw_goldrush_te.pk3 (48 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/supply.pk3 (44 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/SuperGoldrush_Final.pk3 (170 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/stargate_1945.pk3 (217 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/stalingrad.pk3 (148 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/SP_Legion2_Basic.pk3 (111 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/snatch2.pk3 (28 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/short2.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/short.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/school.pk3 (115 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/sac_maps.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/rtcc2.pk3 (41 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/ROP_54.pk3 (4 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/rommel_k.pk3 (126 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/Riverwar_V2.pk3 (102 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/rhine_bridge3.pk3 (368 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/reactor_final.pk3 (115 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mp_sub_rc1.pk3 (155 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mp_beach.pk3 (176 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mml_minastirith_fp3.pk3 (90 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mml_helmsdeep_b4.pk3 (185 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mml_church_et_v1.pk3 (107 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mlb_temple.pk3 (83 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mlb_hotchkiss.pk3 (130 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mlb_egypt.pk3 (195 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mlb_daybreak.pk3 (158 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/mlb_carnage.pk3 (106 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/lostchildren_et.pk3 (171 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/long.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/lighthouse.pk3 (110 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/leningrad_b2.pk3 (135 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/ksm.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/k6.pk3 (3 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/industry2_final.pk3 (85 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/industry2_final.87a3b39a.pk3 (85 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/goldrush-gaw.pk3 (37 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/glegion2c.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/fun_testing.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/fun_beach2.pk3 (43 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/ewhcycle.pk3 (4 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/et_beach.pk3 (177 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/etpub1.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/etcenter_final.pk3 (174 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/escape_final.pk3 (82 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/ercmpgn.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/el_kef_final.pk3 (38 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/ef_map10.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/daybreak.pk3 (98 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/dac_cmpgn01a.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/crazy11.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/cortexbeta.pk3 (358 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/cathedral_final.pk3 (82 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/camp2.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/camp1.pk3 (1 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/caen2.pk3 (85 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/caen.pk3 (82 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/Brood10v4.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/beach.pk3 (45 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/alps2_pb.pk3 (64 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/alchemy204.pk3 (5 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/adlernest_b7c.pk3 (103 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/1944_nordwind.pk3 (74 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/1944_cherbourg2.pk3 (118 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/1944_beach.pk3 (60 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/1944_beach.f352f093.pk3 (60 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain/10maps_15.pk3 (2 files)
    /home/petr/.etwolf/etmain
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 (22 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak1.pk3 (10 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak0.pk3 (3725 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/mp_bin.pk3 (6 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain
    
    ----------------------
    10165 files in pk3 files
    execing default.cfg
    couldn't exec language.cfg
    execing profiles/PetrCZ/etconfig.cfg
    execing autoexec.cfg
    Hunk_Clear: reset the hunk ok
    
    ------- Input Initialization -------
    Joystick is not active.
    ------------------------------------
    Bypassing CD checks
    ----- Client Initialization -----
    ----- Initializing Renderer ----
    -------------------------------
    ----- Client Initialization Complete -----
    ----- R_Init -----
    ...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
    ...setting mode 6: 1024 768
    Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
    XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
    XFree86-VidModeExtension Activated at 1024x768
    Using 4/4/4 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
    GL_RENDERER: GeForce 7600 GS/PCI/SSE2
    Initializing OpenGL extensions
    ...using GL_S3_s3tc
    ...ignoring GL_EXT_texture_env_add
    ...using GL_ARB_multitexture
    ...using GL_EXT_compiled_vertex_array
    ...ignoring GL_NV_fog_distance
    ...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic
    Initializing GLX extensions
    ...using GLX_SGI_swap_control
    ...using GLX_SGI_video_sync
    XF86 Gamma extension initialized
    
    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
    GL_RENDERER: GeForce 7600 GS/PCI/SSE2
    GL_VERSION: 2.1.0 NVIDIA 96.31
    GL_EXTENSIONS: GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum 
    GLX_EXTENSIONS: GLX_EXT_visual_info GLX_EXT_visual_rating GLX_SGIX_fbconfig GLX_SGIX_pbuffer GLX_SGI_video_sync GLX_SGI_swap_control GLX_EXT_texture_from_pixmap GLX_ARB_multisample GLX_NV_float_buffer GLX_ARB_fbconfig_float GLX_ARB_get_proc_address 
    GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 4096
    GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4
    
    PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
    MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:N/A
    GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
    CPU: 
    rendering primitives: single glDrawElements
    texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
    picmip: 0
    texture bits: 32
    multitexture: enabled
    compiled vertex arrays: enabled
    texenv add: disabled
    compressed textures: enabled
    anisotropy: 1.0
    NV distance fog: disabled
    Initializing Shaders
    ----- finished R_Init -----
    
    ------- sound initialization -------
    ------------------------------------
    ----- Sound Info -----
    sound system is muted
        1 stereo
    32768 samples
       16 samplebits
        1 submission_chunk
    44100 speed
    0x0xf00c2000 dma buffer
    No background file.
    ----------------------
    Sound memory manager started
    Sys_LoadDll(/home/petr/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so)... 
    Sys_LoadDll(/home/petr/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so) failed:
    "/home/petr/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory"
    Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/etmain/ui.mp.i386.so)... ok
    Sys_LoadDll(ui) found **vmMain** at  0xee530f40  
    Sys_LoadDll(ui) succeeded!
    --- Common Initialization Complete ---
    Opening IP socket: localhost:27960
    Hostname: soban.doma
    Alias: soban
    IP: 10.0.0.1
    Started tty console (use +set ttycon 0 to disable)
    ^5PunkBuster Client: Attempting to resolve master8.evenbalance.com
    ^5PunkBuster Client: Resolved to [66.180.170.20]
    ^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.286 | A0) Enabled
    ^5PunkBuster Client: Game Version [ET 2.60b linux-i386 May  8 2006]
    ^5PunkBuster Client: Not Connected to a Server
    Resolving etmaster.idsoftware.com
    etmaster.idsoftware.com resolved to 192.246.40.60:27951
    ----- CL_Shutdown -----
    RE_Shutdown( 1 )
    -----------------------
    ----- CL_Shutdown -----
    -----------------------
    Shutdown tty console
    [petr@soban ~]$ 
    
    Můžeš skusit porovnat co tam máš ty jinak.
    26.12.2006 16:14 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    je to celý nějaký divný, zkusil jsem to přehrát a spustit bez patche, pořád to samé, vypíše seznam servů, připojím a jediné co vidím je pořád Awaiting challenge... a počítání.

    GL extension jsem zkusil vypnou ale také nic. Připojení mám nastavené lan/?/dsl a i když jsem dal modem tak nic.

    Ještě zkusím udělat router z druhého počítače protože když jsem hrál posledně tak plnil stejný účel protože jsem měl v té době usb modem.

    Jinak ten výpis při spuštění a vypnutí:
    ET 2.60 linux-i386 Mar 10 2005
    ----- FS_Startup -----
    Current search path:
    /home/mirek/.etwolf/etmain/112806csbba9.pk3 (1 files)
    /home/mirek/.etwolf/etmain
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 (22 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak1.pk3 (10 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak0.pk3 (3725 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain/mp_bin.pk3 (6 files)
    /usr/local/games/enemy-territory/etmain
    
    ----------------------
    3764 files in pk3 files
    execing default.cfg
    couldn't exec language.cfg
    execing profiles/paradox.cz/etconfig.cfg
    couldn't exec autoexec.cfg
    Hunk_Clear: reset the hunk ok
    
    ------- Input Initialization -------
    Joystick is not active.
    ------------------------------------
    Bypassing CD checks
    ----- Client Initialization -----
    ----- Initializing Renderer ----
    -------------------------------
    ----- Client Initialization Complete -----
    ----- R_Init -----
    ...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
    ...setting mode 4: 800 600
    Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
    XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
    XFree86-VidModeExtension Activated at 800x600
    Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
    GL_RENDERER: RADEON XPRESS Series Generic
    Initializing OpenGL extensions
    ...using GL_S3_s3tc
    ...ignoring GL_EXT_texture_env_add
    ...using GL_ARB_multitexture
    ...using GL_EXT_compiled_vertex_array
    ...GL_NV_fog_distance not found
    ...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic
    Initializing GLX extensions
    ... GLX_SGI_swap_control not found
    ... GLX_SGI_video_sync not found
    XF86 Gamma extension initialized
    
    GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
    GL_RENDERER: RADEON XPRESS Series Generic
    GL_VERSION: 2.0.6011 (8.28.8)
    GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
    GLX_EXTENSIONS: GLX_EXT_visual_info GLX_EXT_visual_rating GLX_EXT_import_context GLX_ARB_get_proc_address GLX_ARB_multisample
    GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
    GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8
    
    PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
    MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
    GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
    CPU:
    rendering primitives: single glDrawElements
    texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
    picmip: 1
    texture bits: 0
    multitexture: enabled
    compiled vertex arrays: enabled
    texenv add: disabled
    compressed textures: enabled
    anisotropy: 1.0
    NV distance fog: disabled
    Initializing Shaders
    ----- finished R_Init -----
    
    ------- sound initialization -------
    ------------------------------------
    ----- Sound Info -----
    sound system is muted
        1 stereo
    32768 samples
       16 samplebits
        1 submission_chunk
    22050 speed
    0x0xab507000 dma buffer
    No background file.
    ----------------------
    Sound memory manager started
    Sys_LoadDll(/home/mirek/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so)...
    Sys_LoadDll(/home/mirek/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so) failed:
    "/home/mirek/.etwolf/etmain/ui.mp.i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory"
    Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/etmain/ui.mp.i386.so)... ok
    Sys_LoadDll(ui) found **vmMain** at  0xa9975f40
    Sys_LoadDll(ui) succeeded!
    --- Common Initialization Complete ---
    Opening IP socket: localhost:27960
    Hostname: paradox
    Alias: localhost
    IP: 127.0.0.1
    Started tty console (use +set ttycon 0 to disable)
    ^5PunkBuster Client: Attempting to resolve master2.evenbalance.com
    ^5PunkBuster Client: Resolved to [69.59.149.240]
    ^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.286 | A0) Enabled
    ^5PunkBuster Client: Game Version [ET 2.60 linux-i386 Mar 10 2005]
    ^5PunkBuster Client: Not Connected to a Server
    Resolving etmaster.idsoftware.com
    etmaster.idsoftware.com resolved to 192.246.40.60:27951
    ----- CL_Shutdown -----
    RE_Shutdown( 1 )
    -----------------------
    ----- CL_Shutdown -----
    -----------------------
    Shutdown tty console
    
    
    Don´t worry, be happy.
    26.12.2006 16:32 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    Tak problém jsem našel, bohužel nevím jak ho odstranit. Když jsem odpojil modem, na druhý počítač připojil usb modem a udělal z toho počítače router (win XP) tak najednou se mi zobrazilo mnohem více serverů a hra šla normálně spustit a dokonce jsem si i chvíli zahrál. Takže problém bych tipoval že bude někde v nastavení modemu. To by mi i vysvětlovalo proč modem někdy neodpovídal po ukončení hry. Nemáte s tímto někdo zkušenosti? nebo nevíte co přenastavit?

    Modem je Xavi X8122r-B
    Don´t worry, be happy.
    26.12.2006 17:37 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: problém s enemy territory
    je to sice strela naslepo, ale nepomohlo by tohle:
    telnet adresa_modemu
    #prihlasit se, default je admin/admin nebo neco zhruba tak bezpecneho
    modify nbsize maxipsess 512
    modify nat global udptimeout 10
    commit
    reboot
    mam v praci taky xavi (od kysliku) a bez zvetseni nattabulky (ten nbsize parametr) se ten modem driv nebo pozdeji zblazni. (mozna neprojde 512, ale jen 511 - zavisi na verzi firmwaru - potreba vyzkouset)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.