abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 20:55 | Komunita

Linux ve VirtualBoxu nebude potřebovat Přídavky pro hosta (Guest Additions). Budou součástí linuxového jádra. Ovladač vboxguest by se měl dostat do Linuxu 4.16. Ovladač vboxsf by měl následovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 17:11 | Komunita

Vývojáři Thunderbirdu žádají o vyplnění dotazníku. Upřednostňujete klasický vzhled nebo raději Monterail (GitHub)?

Ladislav Hagara | Komentářů: 14
včera 12:22 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že většina problémů s rychlostí Firefoxu 57 při použití open source odečítače NVDA (NonVisual Desktop Access) budou vyřešeny hned v další verzi Firefoxu 58. NVDA je zatím dostupný pouze pro operační systémy Windows.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 05:55 | Bezpečnostní upozornění

V knihovně glibc (GNU C Library) byla nalezena a v upstreamu opravena bezpečnostní chyba CVE-2018-1000001 (buffer underflow) zneužitelná k lokální eskalaci práv. Podrobnosti na halfdog.net.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
16.1. 13:11 | Komunita

Mozilla.cz informuje o 2 plánovaných novinkách ve Firefoxu. Nové webové funkce budou ve Firefoxu dostupné jen přes HTTPS (en) a nové verze Firefoxu přinesou rychlejší přepínání panelů (předehřívání nebo žhavení panelů, anglicky tab warming).

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
16.1. 12:44 | IT novinky

Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny, klesla na cca 12 000 dolarů. Před měsícem byla hodnota Bitcoinu téměř 20 000 dolarů [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 28
16.1. 05:55 | Bezpečnostní upozornění

Bezpečnostní tým Cisco Talos upozorňuje na celou řadu bezpečnostních chyb v Blenderu. Vývojáři Blenderu byli o chybách informování již v září. Dosud tyto chyby ale opraveny nebyly. Doporučeno je neotevírat v Blenderu soubory z nedůvěryhodných zdrojů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
15.1. 17:22 | Bezpečnostní upozornění

Společnost F-Secure upozorňuje na bezpečnostní "problém" v Intel AMT (Active Management Technology). Útočník s fyzickým přístupem k počítači s povoleným AMT a nenastaveným heslem k MEBx (Management Engine BIOS Extension) může obejít heslo nastavené v BIOSu, pin v TPM, přihlašovací jméno a heslo do operačního systému nebo i šifrování disků restartováním tohoto počítače a při jeho startu zavedením MEBx (CTRL-P) a zadáním výchozího hesla "admin". Pak už útočníkovi stačí pouze změnit heslo a povolit vzdálený přístup k počítači na úrovni AMT.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
15.1. 15:11 | Zajímavý projekt

Na Indiegogo byla dnes spuštěna kampaň na podporu 6 palcového notebooku a kapesní herní konzole GPD WIN 2. Cena v rámci kampaně byla stanovena na 649 dolarů. Cílová částka 100 tisíc dolarů byla překonána již 8 krát. Ukázka s Linuxem na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
15.1. 05:55 | Bezpečnostní upozornění

V GitLabu, v open source alternativě GitHubu, tj. v softwarovém nástroji s webovým rozhraním umožňujícím spolupráci na zdrojových kódech, byl nalezen vážný bezpečnostní problém. Bezpečnostní aktualizace bude vydána ve středu 17. ledna v 00:59.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (7%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (77%)
 (13%)
Celkem 1317 hlasů
 Komentářů: 53, poslední včera 16:55
    Rozcestník

    Dotaz: Regnum Online - chyba s oss driverama na ati

    6.5.2007 10:54 Bazin | skóre: 10 | Velvary
    Regnum Online - chyba s oss driverama na ati
    Přečteno: 387×
    Ahoj , chtěl bych vyzkoušet tuto gamesku :-) , stahnul jsem si lanucher , ten si stahnul nějaké soubory a pak mi řekl že mohu hrát , jenže hra okamžitě spadla a v error logu mám toto :
    If you know your video card support this capabilities, 
    try updating your video drivers to the last available version.
    [Game][game_client.cpp(518)] Engine3D::Renderizer::get_active_renderizer()->finish_graphics_system()
    [GameClient][game_client.cpp(616)] Needed OpenGL extensions not found:
    
    S3TC textures (GL_EXT_texture_compression_s3tc)
    S3TC textures (GL_S3_s3tc)
    
    mám Ubuntu 7.04 , Ati radeon 9200 (Open source ovladače ) , A nevim jestli kvůli tét hře budu muset shánět Propertiální ovladače nebo stačí jen něco doinstalovat . Děkuju za pomoc

    Odpovědi

    6.5.2007 11:12 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Regnum Online - chyba s oss driverama na ati
    Asi bude stacit nainstalovat libtxc_dxtn.
    6.5.2007 11:40 Bazin | skóre: 10 | Velvary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Regnum Online - chyba s oss driverama na ati
    No jak hledam tak nemuzu najít kde to mam sosnout , nemohl by jsi sem hodit jak se ten balík menuje pod ubuntu ? plssss
    6.5.2007 19:20 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Regnum Online - chyba s oss driverama na ati
    Nie som si isty, ze nejaky balik pod ubuntu existuje. Vacsina distribuciu tu libku nedodava, lebo s3tc ma patentovane via.
    Zdrojaky tej libky su tu http://homepage.hispeed.ch/rscheidegger/dri_experimental/s3tc_index.html
    Staci to skompilovat a nakopcit vyslednu libku niekde do /usr/lib. Nic nie je potrebne konfigurovat.
    6.5.2007 20:56 Bazin | skóre: 10 | Velvary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Regnum Online - chyba s oss driverama na ati
    Děkuju , no ale stejnak ta hra " spadne " , tedka uz se sice ukaze ze neco dela .. vypíše že se něco načíta , a chce neco stáhnout .. jenže to nic nestahne a po chvilce se ta hra wypne : (

    toto je log z te hry :
    [RenderizerGL][renderizer_gl_x11.cpp(158)] X Server vendor: The X.Org Foundation
    [RenderizerGL][renderizer_gl_x11.cpp(162)] X Server release: 7.2.0
    [RenderizerGL][renderizer_gl.cpp(401)] Got a 24 bit visual with a 24 bit depth buffer
    [RenderizerGL][renderizer_gl.cpp(429)] Resolutions: 1024x768x16 832x624x16 800x600x16 
    [RenderizerGL][renderizer_gl.cpp(451)] OpenGL vendor: Tungsten Graphics, Inc.
    [RenderizerGL][renderizer_gl.cpp(452)] OpenGL renderer: Mesa DRI R200 20060602 AGP 8x x86/MMX+/3DNow!+/SSE TCL
    [RenderizerGL][renderizer_gl.cpp(453)] OpenGL version: 1.3 Mesa 6.5.2
    [RenderizerGL][renderizer_gl_extensions_loader.cpp(202)] Detected OpenGL extensions: GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod
    [ResourceManager][resource_manager.cpp(277)] memory retriever is ready
    [ResourceManager][resource_manager.cpp(277)] disk retriever is ready
    [ResourceManager][resource_manager.cpp(277)] http retriever is ready
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data0.sdb(0.15 MB), fragmentation: 0.04%
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data1.sdb(0.52 MB), fragmentation: 0.00%
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data2.sdb(0.00 MB), fragmentation: 0.00%
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data3.sdb(3.58 MB), fragmentation: 0.03%
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data4.sdb(0.00 MB), fragmentation: 0.00%
    [SDB_File][sdb_file.cpp(1183)] SDB: ../data5.sdb(1.14 MB), fragmentation: 0.05%
    [ResourceManager][resource_manager.cpp(277)] disk retriever is ready
    [Resource_RESOURCE_LIST][resource_list.cpp(35)] Got resource list: 10588 resources available
    [EntitySystem][entity_system.cpp(104)] Entity system ready to shutdown
    
    no a tady je crash log : ( :
    libs/libcore_client.so(_ZN10ClientBase14save_backtraceEv+0x7e) [0xb7e09cfe]
    libs/libcore_client.so(_ZN10ClientBase12client_crashEi+0x17) [0xb7e0a0a7]
    [0xffffe420]
    /usr/lib/dri/r200_dri.so [0xb6b376ce]
    /usr/lib/dri/r200_dri.so(_ae_loopback_array_elt+0xe4) [0xb6a95464]
    /usr/lib/dri/r200_dri.so [0xb6bd05b9]
    /usr/lib/dri/r200_dri.so(_tnl_DrawArrays+0x11b) [0xb6bd08db]
    libs/libopengl_api.so(_ZN8Engine3D12RenderizerGL22render_surface_elementEPNS_10RenderList14SurfaceElementEPNS_25ObjectRenderingParametersE+0xf39) [0xb77a51d9]
    libs/libopengl_api.so(_ZN8Engine3D12RenderizerGL11render_meshEPNS_4MeshEP8Matrix4D+0xd9) [0xb7780dd9]
    libs/libopengl_api.so(_ZN8Engine3D12RenderizerGL15render_gui_meshEffPNS_4MeshEPKSt6vectorI10BitmapBaseSaIS4_EEPKS3_I13StringElementSaIS9_EEf+0x114) [0xb7780f84]
    libs/libgui_extension.so(_ZN3GUI16Drawable_GUIMesh15render_internalEv+0xd9) [0xb798f379]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI8Drawable6renderEv+0x36) [0xb7a784a6]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalENS_9AreaCoordE+0x138) [0xb7a4c218]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalENS_9AreaCoordE+0x17e) [0xb7a4c25e]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalENS_9AreaCoordE+0x17e) [0xb7a4c25e]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalENS_9AreaCoordE+0x17e) [0xb7a4c25e]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalENS_9AreaCoordE+0x17e) [0xb7a4c25e]
    libs/libgui.so(_ZN3GUI6Widget11draw_signalEv+0x83) [0xb7a4c533]
    libs/libcommon_entities.so(_ZN13DisplayEntity15show_next_frameEv+0x81) [0xb7c30931]
    libs/libregnum_client.so(_ZN10GameClient7iterateEv+0x42) [0xb7f9ba82]
    libs/libcore_client.so(_ZN8MainLoop7iterateEv+0x28) [0xb7e18e78]
    libs/libresource_system.so(_ZN15ResourceManager12get_resourceEi+0x313) [0xb787ac23]
    libs/libresource_system_extension.so(_ZN14TextureManager21get_texture_inmediateEi+0x9a) [0xb781ad1a]
    libs/libresource_system_extension.so [0xb7822542]
    libs/liblua51.so [0xb73186be]
    libs/liblua51.so [0xb732d703]
    libs/liblua51.so [0xb7318fd5]
    libs/liblua51.so [0xb7311f41]
    libs/liblua51.so [0xb7317ac0]
    libs/liblua51.so [0xb73196e5]
    libs/liblua51.so(lua_pcall+0x69) [0xb7311fb9]
    libs/libentity_system.so(_ZN9LuaEntity4callEii+0xac) [0xb7607bcc]
    libs/libcommon_entities.so(_ZN13LoadingScreen15creation_notifyEP7Message+0xaa3) [0xb7c2c7c3]
    libs/libentity_system.so(_ZN13EntityManager32initialize_entity_as_custom_typeEPKciS1_P7MessageP6Entity+0x59f) [0xb75f394f]
    libs/libentity_system.so(_ZN13EntityManager17initialize_entityEPKciP7Message+0x42) [0xb75f4372]
    libs/libregnum_client.so(_ZN10GameClient19initialize_entitiesEv+0x2550) [0xb7fa3060]
    libs/libregnum_client.so(_ZN10GameClient4initEiPPc+0x620) [0xb7fa5b50]
    libs/libregnum_client.so(_ZN10GameClientC1EiPPc+0xc8) [0xb7fa6b38]
    ./game(main+0x37) [0x8048b57]
    /lib/tls/i686/cmov/libc.so.6(__libc_start_main+0xdc) [0xb70a5ebc]
    ./game(__gxx_personality_v0+0x61) [0x8048a81]
    no a nevim "v" cem je chyba :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.