abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 02:48 | Nová verze

Po půl roce od vydání verze 9.0 (zprávička) byla vydána verze 10.0 zvukového serveru PulseAudio. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 00:33 | Komunita Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:30 | Zajímavý článek

Mozilla.cz informuje, že webový prohlížeč Firefox bude od verze 53 obsahovat integrovaný prohlížeč dat ve formátu JSON. Firefox kromě strukturovaného prohlížení nabídne také možnost filtrace a uložení na disk. Dle plánu by měl Firefox 53 vyjít 18. 4. 2017.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 11:00 | Komunita

Členové a příznivci spolku OpenAlt se pravidelně schází v Praze a Brně. Fotky z pražských srazů za uplynulý rok si můžete prohlédnout na stránkách spolku. Příští sraz se koná už zítra 19. ledna – tentokrát je tématem ergonomie ovládání počítače – tzn. klávesnice, myši a další zařízení. Také budete mít příležitost si prohlédnout pražský hackerspace Brmlab.

xkucf03 | Komentářů: 0
17.1. 21:55 | Komunita

Nadace pro svobodný software (FSF) oznámila aktualizaci seznamu prioritních oblastí (changelog), na které by se měli vývojáři a příznivci svobodného softwaru zaměřit. Jsou to například svobodný operační systém pro chytré telefony, hlasová a video komunikace nebo softwarový inteligentní osobní asistent.

Ladislav Hagara | Komentářů: 15
17.1. 16:44 | Nová verze

Byla vydána verze 2.0.0 knihovny pro vykreslování grafů v programovacím jazyce Python Matplotlib (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek a galerie grafů na stránkách projektu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.1. 15:33 | Komunita

V australském Hobartu probíhá tento týden konference linux.conf.au 2017. Na programu je celá řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.1. 10:20 | Zajímavý článek

Pavel Tišnovský se v dvoudílném článku na MojeFedora.cz věnuje bitmapovým (rastrovým) grafickým editorům ve Fedoře. V prvním dílu se věnuje editorům MyPaint, MtPaint, Pinta, XPaint, Krita a GIMP. V pokračování pak editorům GNU Paint (gpaint), GrafX2, KolourPaint, KIconEdit a Tux Paint.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
16.1. 17:11 | Komunita

Byl proveden bezpečnostní audit svobodného IMAP a POP3 serveru Dovecot (Wikipedie). Audit byl zaplacen z programu Mozilla Secure Open Source a provedla jej společnost Cure53. Společnost Cure53 byla velice spokojena s kvalitou zdrojových kódu. V závěrečné zprávě (pdf) jsou zmíněny pouze 3 drobné a v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
16.1. 15:30 | IT novinky

Nadace Raspberry Pi představila na svém blogu Raspberry Pi Compute Module 3 (CM3 a CM3L), tj. zmenšené Raspberry Pi vhodné nejenom pro průmyslové využití. Jedná se o nástupce Raspberry Pi Compute Module (CM1) představeného v dubnu 2014. Nový CM3 vychází z Raspberry Pi 3 a má tedy dvakrát více paměti a desetkrát větší výkon než CM1. Verze CM3L (Lite) je dodávána bez 4 GB eMMC flash paměti. Uživatel si může připojit svou vlastní. Představena byla

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 2
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (10%)
 (3%)
 (74%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 317 hlasů
 Komentářů: 24, poslední 17.1. 10:14
    Rozcestník
    Reklama

    Dotaz: OpenGL hry sekaju

    27.6.2007 06:42 osiris6662
    OpenGL hry sekaju
    Přečteno: 1350×
    ahoj, mam Ubuntu 7.04 a problem je v tom, ze ked spusti hocijaku hru cez Wine alebo Crossover, ktora bezi v Opengl tak docela neprijemne seka. Konkretne WarIII(ta to cudne farby) a Starcraft, ktory sa mi navyse zobrazi zmenseny v lavom hornom rohu obrazovky. Pri ich spusteni aj s parametrom -opengl mi to vyhadzuje:
    osiris666@osiris666:/media/sda1/Hry/Warcraft III$ wine "Frozen Throne.exe" -opengl
    err:ole:CoCreateInstance apartment not initialised
    fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f64c,0x00000000), stub!
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f67c,0x00000000), stub!
    fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
    osiris666@osiris666:/media/sda1/Hry/Warcraft III$ fixme:sync:CreateIoCompletionPort (0xffffffff, (nil), 00000000, 00000000): stub.
    err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x177248
    fixme:imm:ImmAssociateContextEx (0x10028, (nil), 16): stub
    neviete kde moze bt chyba? Mam integrovanu grafiku Intel g915

    Odpovědi

    kovar.pavel avatar 27.6.2007 06:44 kovar.pavel | skóre: 7 | blog: Kovikuv blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Bylo by dobre kdyby jsi tady hodil vypis souboru /etc/X11/xorg.conf a vypis prikazu glx_info
    27.6.2007 08:17 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    takze tu je:

    
    # /etc/X11/xorg.conf (xorg X Window System server configuration file)
    #
    # This file was generated by dexconf, the Debian X Configuration tool, using
    # values from the debconf database.
    #
    # Edit this file with caution, and see the xorg.conf(5) manual page.
    # (Type "man xorg.conf" at the shell prompt.)
    #
    # This file is automatically updated on xserver-xorg package upgrades *only*
    # if it has not been modified since the last upgrade of the xserver-xorg
    # package.
    #
    # If you have edited this file but would like it to be automatically updated
    # again, run the following command:
    #   sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg
    
    Section "Files"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/misc"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/cyrillic"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/100dpi/:unscaled"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/75dpi/:unscaled"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/Type1"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/100dpi"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/75dpi"
    	# path to defoma fonts
    	FontPath	"/var/lib/defoma/x-ttcidfont-conf.d/dirs/TrueType"
    EndSection
    
    Section "Module"
    	Load	"i2c"
    	Load	"bitmap"
    	Load	"ddc"
    	Load	"dri"
    	Load	"extmod"
    	Load	"freetype"
    	Load	"glx"
    	Load	"int10"
    	Load	"vbe"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Generic Keyboard"
    	Driver		"kbd"
    	Option		"CoreKeyboard"
    	Option		"XkbRules"	"xorg"
    	Option		"XkbModel"	"pc105"
    	Option		"XkbLayout"	"sk"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Configured Mouse"
    	Driver		"mouse"
    	Option		"CorePointer"
    	Option		"Device"		"/dev/input/mice"
    	Option		"Protocol"		"ImPS/2"
    	Option		"ZAxisMapping"		"4 5"
    	Option		"Emulate3Buttons"	"true"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Synaptics Touchpad"
    	Driver		"synaptics"
    	Option		"SendCoreEvents"	"true"
    	Option		"Device"		"/dev/psaux"
    	Option		"Protocol"		"auto-dev"
    	Option		"HorizScrollDelta"	"0"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"stylus"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"stylus"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"eraser"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"eraser"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"cursor"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"cursor"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "Device"
    	Identifier	"Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller"
    	Driver		"i810"
    	BusID		"PCI:0:2:0"
    EndSection
    
    Section "Monitor"
    	Identifier	"Všeobecný monitor"
    	Option		"DPMS"
    EndSection
    
    Section "Screen"
    	Identifier	"Default Screen"
    	Device		"Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller"
    	Monitor		"Všeobecný monitor"
    	DefaultDepth	24
    	SubSection "Display"
    		Depth		1
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		4
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		8
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		15
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		16
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		24
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    EndSection
    
    Section "ServerLayout"
    	Identifier	"Default Layout"
    	Screen		"Default Screen"
    	InputDevice	"Generic Keyboard"
    	InputDevice	"Configured Mouse"
    	InputDevice     "stylus"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice     "cursor"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice     "eraser"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice	"Synaptics Touchpad"
    EndSection
    
    Section "DRI"
    	Mode	0666
    EndSection
    
    
    27.6.2007 08:20 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    prikaz glx_info mi nevie najst :( Mozno ze to robim blbo, aky je presny postup?
    stativ avatar 27.6.2007 14:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    správně to má být bez podtržítka, tedy glxinfo
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 08:27 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    takze predsa len :P vypis prikazu glxinfo:
    osiris666@osiris666:~$ glxinfo
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: SGI
    server glx version string: 1.2
    server glx extensions:
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer, 
        GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, 
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
    client glx vendor string: SGI
    client glx version string: 1.4
    client glx extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, 
        GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control, 
        GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, 
        GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, 
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, 
        GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
    GLX version: 1.2
    GLX extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, 
        GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control, 
        GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, 
        GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, 
        GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
    OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
    OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 915GM 20061017 x86/MMX/SSE2
    OpenGL version string: 1.3 Mesa 6.5.2
    OpenGL extensions:
        GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_imaging, 
        GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters, 
        GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, 
        GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, 
        GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, 
        GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, 
        GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, 
        GL_EXT_cull_vertex, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_convolution, 
        GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, 
        GL_EXT_histogram, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, 
        GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture, 
        GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, 
        GL_EXT_vertex_array, GL_3DFX_texture_compression_FXT1, 
        GL_APPLE_client_storage, GL_APPLE_packed_pixels, 
        GL_ATI_blend_equation_separate, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate, 
        GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_MESA_window_pos, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_texture_rectangle, 
        GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, 
        GL_OES_read_format, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table, 
        GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp, 
        GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, 
        GL_SUN_multi_draw_arrays
    
       visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
     id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
    ----------------------------------------------------------------------
    0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x2b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x2c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x2d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x2e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x2f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x32 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x5b 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
    
    kovar.pavel avatar 27.6.2007 11:44 kovar.pavel | skóre: 7 | blog: Kovikuv blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Tak to chlape nevim, podle vseho by ti to melo jet bez problem, jedie za by to ten ovladac nedaval... Jak ti jde beryl nebo compiz?
    27.6.2007 23:49 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    beryl mi ide docela v pohode akurat ke spustim video a mam nastavenu priehladnost, a otocim kockou, tak to seka...
    houska avatar 29.8.2007 23:01 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    rejp: myslíš že otáčení kočky s tim má něco společného?
    ...miluju slovenčinu :)
    stativ avatar 27.6.2007 14:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Tohle zpomalení většinou způsobuje vypisování různých varování a chyb. Řešením je vypnout debugování. To se dělá nastavením proměnné: WINEDEBUG="-all"
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 23:48 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    a kde by som to mohol nastavit??
    stativ avatar 28.6.2007 15:10 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    pokud to chcete nastavit celosystémově napořád, tak například úpravou /etc/profile. Pro konkrétního uživaele obvykle slouží úprava .bash_profile nebo .bashrc v domovském adresáři (samozřejmě za předpokladu, že používáte bash ;-)). Stačí přidat řádek export WINEDEBUG="-all". Pokud to budete chtít jenom na zkoušku, tak spusťte wine nějak takhle: WINEDEBUG="-all" wine program
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 18:01 Stanislav Sobotka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Podle mého názoru ubuntu je hodně náročné. Jen pro zajímavost by bylo dobré zkusit spustit nějakou tu hru s použitím fluxboxu. Na 6.06 mi to na gnome hrozně lagovalo, ale pod fluxboxem to jelo krásně... Víceméně. Jinak v debian etch s tím vůbec nemám problémy.
    28.6.2007 01:20 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    rad by som to skusil, ale ako? nemohol by si mi prosim napisat navod ako pre debila?? dik
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.6.2007 18:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    S integrovanou grafikou do Wine? Má na to výkon?
    28.6.2007 00:28 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    nahodil som crossover, ide to lepsie ale stale to oproti windows dost seka :(
    28.8.2007 17:56 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    po spusteni cez wine 0.9.44 to seka ako krava a vypise mi to:
    err:ole:CoCreateInstance apartment not initialised
    fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f400,0x00000000), stub!
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f7d8,0x00000000), stub!
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f3e4,0x00000000), stub!
    fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x13b8b0) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left
    osiris666@osiris666:~$ fixme:ntdll:NtCreateIoCompletion (0x34f7ac, 1f0003, (nil), 0)
    fixme:imm:ImmAssociateContextEx (0x50028, (nil), 16): stub
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.8.2007 18:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Pro podobné výpisy nepoužívejte tag CODE, ale PRE. Upravil jsem to.

    Máte korektně nainstalované/nastavené ovladače grafické karty?
    mkoubik avatar 29.8.2007 20:36 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Jenom nápad: nemusí se OpenGL ve wine nějak zapnout?
    vasek125 avatar 29.8.2007 23:24 vasek125 | skóre: 30 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Ten beryl máš puštěněj když hraješ ty hry? Jinak nemyslím si že by integrovaná karta byla schopna vůbec podat požadovaný výkon.
    30.8.2007 08:50 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ano, mam ho pusteny, ale je to take iste aj ked ho vypnem. ta grafika mi pod oknami beha uplne v pohode.. :-/
    30.8.2007 09:41 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ked sa mozem spytat, ako by som mohol nainstalovat posledne ovladace pre tu moju grafiku, lebo celkovo mi docela dost blbne, cerna obrazovka a tak... :-/
    30.8.2007 11:54 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ten ovladač je opensource a je přímo v xorg, tak asi novější xorg.

    Jinak, jestli ti jede třeba war3 s akcelerací s berylem, tak já asi u sebe dělám něco špatně. Buď se mi to strašně seká (nepoužívá akceleraci) nebo to nejede vůbec (akceleraci si obsadí beryl a hra bez ní nejde). Bez berylu všechno šlape jak má...
    9.12.2007 21:21 langosh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Mě to takhle funguje a to i celkem ryhle, vubec se to neseka, mam puštený Xgl. DISPLAY=:0.0 wine warIII.exe -opengl

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.