abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 01:00 | Nová verze

Známý šifrovaný komunikátor Signal od verze 3.30.0 již nevyžaduje Google Play Services. Autoři tak po letech vyslyšeli volání komunity, která dala vzniknout Google-free forku LibreSignal (dnes již neudržovaný). Oficiální binárky jsou stále distribuované pouze přes Google Play, ale lze použít neoficiální F-Droid repozitář fdroid.eutopia.cz s nezávislými buildy Signalu nebo oficiální binárku stáhnout z Google Play i bez Google účtu

… více »
xm | Komentářů: 1
včera 23:14 | Nová verze

Po třech týdnech od vydání první RC verze byla vydána první stabilní verze 17.01.0 linuxové distribuce pro routery a vestavěné systémy LEDE (Linux Embedded Development Environment), forku linuxové distribuce OpenWrt. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Dotazy v diskusním fóru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 17:28 | Bezpečnostní upozornění

Byly zveřejněny informace o bezpečnostní chybě CVE-2017-6074 v Linuxu zneužitelné k lokální eskalaci práv. Jde o chybu v podpoře DCCP (Datagram Congestion Control Protocol). Do linuxového jádra se dostala v říjnu 2005. V upstreamu byla opravena 17. února (commit). Bezpečnostní chyba byla nalezena pomocí nástroje syzkaller [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 15:00 | Zajímavý software

Společnost Valve vydala novou beta verzi SteamVR. Z novinek lze zdůraznit oficiální podporu Linuxu. Další informace o podpoře této platformy pro vývoj virtuální reality v Linuxu v diskusním fóru. Hlášení chyb na GitHubu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 06:00 | Nová verze

Po necelém roce od vydání verze 0.67 byla vydána verze 0.68 populárního telnet a ssh klienta PuTTY. Podrobnosti v přehledu změn. Řešeny jsou také bezpečnostní chyby.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.2. 21:32 | Nasazení Linuxu

Canonical představuje nejnovější verzi chytré helmy DAQRI s Ubuntu pro rozšířenou realitu. K vidění bude příští týden v Barceloně na veletrhu Mobile World Congress 2017.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.2. 21:31 | Pozvánky

Pro zájemce o hlubší znalosti fungování operačních systémů připravila MFF UK nový předmět Pokročilé operační systémy, v rámci něhož se vystřídají přednášející nejen z řad pracovníků fakulty, ale dorazí také odborníci ze společností AVAST, Oracle, Red Hat a SUSE. Tento předmět volně navazuje na kurz Operační systémy ze zimního semestru, ale pokud máte praktické zkušenosti odjinud (například z přispívání do jádra Linuxu) a chcete si

… více »
Martin Děcký | Komentářů: 6
21.2. 21:30 | Pozvánky

Czech JBoss User Group Vás srdečně zve na setkání JBUG v Brně, které se koná ve středu 1. března 2017 v prostorách Fakulty Informatiky Masarykovy Univerzity v místnosti A318 od 18:00. Přednáší Tomáš Remeš a Matěj Novotný na téma CDI 2.0 - New and Noteworthy. Více informací na Facebooku a na Twitteru #jbugcz.

mjedlick | Komentářů: 0
20.2. 23:45 | Zajímavý software

Na blogu Qt bylo představeno Qt 3D Studio. Jedná se o produkt dosud známý pod názvem NVIDIA DRIVE™ Design Studio. NVIDIA jej věnovala Qt. Jedná se o několik set tisíc řádků zdrojového kódu. Qt 3D Studio bude stejně jako Qt k dispozici jak pod open source, tak pod komerční licencí. Ukázka práce s Qt 3D Studiem na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
20.2. 17:50 | Komunita

Nadace The Document Foundation (TDF) zastřešující vývoj svobodného kancelářského balíku LibreOffice slaví 5 let od svého oficiálního vzniku. Nadace byla představena 28. září 2010. Formálně byla založena ale až 17. února 2012.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (13%)
 (2%)
 (71%)
 (4%)
 (10%)
Celkem 685 hlasů
 Komentářů: 66, poslední včera 18:57
    Rozcestník

    Dotaz: OpenGL hry sekaju

    27.6.2007 06:42 osiris6662
    OpenGL hry sekaju
    Přečteno: 1353×
    ahoj, mam Ubuntu 7.04 a problem je v tom, ze ked spusti hocijaku hru cez Wine alebo Crossover, ktora bezi v Opengl tak docela neprijemne seka. Konkretne WarIII(ta to cudne farby) a Starcraft, ktory sa mi navyse zobrazi zmenseny v lavom hornom rohu obrazovky. Pri ich spusteni aj s parametrom -opengl mi to vyhadzuje:
    osiris666@osiris666:/media/sda1/Hry/Warcraft III$ wine "Frozen Throne.exe" -opengl
    err:ole:CoCreateInstance apartment not initialised
    fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f64c,0x00000000), stub!
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f67c,0x00000000), stub!
    fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
    osiris666@osiris666:/media/sda1/Hry/Warcraft III$ fixme:sync:CreateIoCompletionPort (0xffffffff, (nil), 00000000, 00000000): stub.
    err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x177248
    fixme:imm:ImmAssociateContextEx (0x10028, (nil), 16): stub
    neviete kde moze bt chyba? Mam integrovanu grafiku Intel g915

    Odpovědi

    kovar.pavel avatar 27.6.2007 06:44 kovar.pavel | skóre: 7 | blog: Kovikuv blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Bylo by dobre kdyby jsi tady hodil vypis souboru /etc/X11/xorg.conf a vypis prikazu glx_info
    27.6.2007 08:17 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    takze tu je:

    
    # /etc/X11/xorg.conf (xorg X Window System server configuration file)
    #
    # This file was generated by dexconf, the Debian X Configuration tool, using
    # values from the debconf database.
    #
    # Edit this file with caution, and see the xorg.conf(5) manual page.
    # (Type "man xorg.conf" at the shell prompt.)
    #
    # This file is automatically updated on xserver-xorg package upgrades *only*
    # if it has not been modified since the last upgrade of the xserver-xorg
    # package.
    #
    # If you have edited this file but would like it to be automatically updated
    # again, run the following command:
    #   sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg
    
    Section "Files"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/misc"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/cyrillic"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/100dpi/:unscaled"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/75dpi/:unscaled"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/Type1"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/100dpi"
    	FontPath	"/usr/share/fonts/X11/75dpi"
    	# path to defoma fonts
    	FontPath	"/var/lib/defoma/x-ttcidfont-conf.d/dirs/TrueType"
    EndSection
    
    Section "Module"
    	Load	"i2c"
    	Load	"bitmap"
    	Load	"ddc"
    	Load	"dri"
    	Load	"extmod"
    	Load	"freetype"
    	Load	"glx"
    	Load	"int10"
    	Load	"vbe"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Generic Keyboard"
    	Driver		"kbd"
    	Option		"CoreKeyboard"
    	Option		"XkbRules"	"xorg"
    	Option		"XkbModel"	"pc105"
    	Option		"XkbLayout"	"sk"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Configured Mouse"
    	Driver		"mouse"
    	Option		"CorePointer"
    	Option		"Device"		"/dev/input/mice"
    	Option		"Protocol"		"ImPS/2"
    	Option		"ZAxisMapping"		"4 5"
    	Option		"Emulate3Buttons"	"true"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Identifier	"Synaptics Touchpad"
    	Driver		"synaptics"
    	Option		"SendCoreEvents"	"true"
    	Option		"Device"		"/dev/psaux"
    	Option		"Protocol"		"auto-dev"
    	Option		"HorizScrollDelta"	"0"
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"stylus"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"stylus"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"eraser"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"eraser"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "InputDevice"
    	Driver		"wacom"
    	Identifier	"cursor"
    	Option		"Device"	"/dev/input/wacom"
    	Option		"Type"		"cursor"
    	Option		"ForceDevice"	"ISDV4"		# Tablet PC ONLY
    EndSection
    
    Section "Device"
    	Identifier	"Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller"
    	Driver		"i810"
    	BusID		"PCI:0:2:0"
    EndSection
    
    Section "Monitor"
    	Identifier	"Všeobecný monitor"
    	Option		"DPMS"
    EndSection
    
    Section "Screen"
    	Identifier	"Default Screen"
    	Device		"Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller"
    	Monitor		"Všeobecný monitor"
    	DefaultDepth	24
    	SubSection "Display"
    		Depth		1
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		4
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		8
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		15
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		16
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    	SubSection "Display"
    		Depth		24
    		Modes		"1024x768"
    	EndSubSection
    EndSection
    
    Section "ServerLayout"
    	Identifier	"Default Layout"
    	Screen		"Default Screen"
    	InputDevice	"Generic Keyboard"
    	InputDevice	"Configured Mouse"
    	InputDevice     "stylus"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice     "cursor"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice     "eraser"	"SendCoreEvents"
    	InputDevice	"Synaptics Touchpad"
    EndSection
    
    Section "DRI"
    	Mode	0666
    EndSection
    
    
    27.6.2007 08:20 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    prikaz glx_info mi nevie najst :( Mozno ze to robim blbo, aky je presny postup?
    stativ avatar 27.6.2007 14:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    správně to má být bez podtržítka, tedy glxinfo
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 08:27 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    takze predsa len :P vypis prikazu glxinfo:
    osiris666@osiris666:~$ glxinfo
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: SGI
    server glx version string: 1.2
    server glx extensions:
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer, 
        GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, 
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
    client glx vendor string: SGI
    client glx version string: 1.4
    client glx extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, 
        GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control, 
        GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, 
        GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, 
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, 
        GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
    GLX version: 1.2
    GLX extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, 
        GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control, 
        GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, 
        GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, 
        GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
    OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
    OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 915GM 20061017 x86/MMX/SSE2
    OpenGL version string: 1.3 Mesa 6.5.2
    OpenGL extensions:
        GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_imaging, 
        GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters, 
        GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, 
        GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, 
        GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, 
        GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, 
        GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, 
        GL_EXT_cull_vertex, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_convolution, 
        GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, 
        GL_EXT_histogram, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, 
        GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture, 
        GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, 
        GL_EXT_vertex_array, GL_3DFX_texture_compression_FXT1, 
        GL_APPLE_client_storage, GL_APPLE_packed_pixels, 
        GL_ATI_blend_equation_separate, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate, 
        GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_MESA_window_pos, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_texture_rectangle, 
        GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, 
        GL_OES_read_format, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table, 
        GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp, 
        GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, 
        GL_SUN_multi_draw_arrays
    
       visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
     id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
    ----------------------------------------------------------------------
    0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x2b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x2c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
    0x2d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x2e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
    0x2f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x32 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
    0x5b 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
    
    kovar.pavel avatar 27.6.2007 11:44 kovar.pavel | skóre: 7 | blog: Kovikuv blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Tak to chlape nevim, podle vseho by ti to melo jet bez problem, jedie za by to ten ovladac nedaval... Jak ti jde beryl nebo compiz?
    27.6.2007 23:49 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    beryl mi ide docela v pohode akurat ke spustim video a mam nastavenu priehladnost, a otocim kockou, tak to seka...
    houska avatar 29.8.2007 23:01 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    rejp: myslíš že otáčení kočky s tim má něco společného?
    ...miluju slovenčinu :)
    stativ avatar 27.6.2007 14:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Tohle zpomalení většinou způsobuje vypisování různých varování a chyb. Řešením je vypnout debugování. To se dělá nastavením proměnné: WINEDEBUG="-all"
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 23:48 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    a kde by som to mohol nastavit??
    stativ avatar 28.6.2007 15:10 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    pokud to chcete nastavit celosystémově napořád, tak například úpravou /etc/profile. Pro konkrétního uživaele obvykle slouží úprava .bash_profile nebo .bashrc v domovském adresáři (samozřejmě za předpokladu, že používáte bash ;-)). Stačí přidat řádek export WINEDEBUG="-all". Pokud to budete chtít jenom na zkoušku, tak spusťte wine nějak takhle: WINEDEBUG="-all" wine program
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.6.2007 18:01 Stanislav Sobotka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Podle mého názoru ubuntu je hodně náročné. Jen pro zajímavost by bylo dobré zkusit spustit nějakou tu hru s použitím fluxboxu. Na 6.06 mi to na gnome hrozně lagovalo, ale pod fluxboxem to jelo krásně... Víceméně. Jinak v debian etch s tím vůbec nemám problémy.
    28.6.2007 01:20 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    rad by som to skusil, ale ako? nemohol by si mi prosim napisat navod ako pre debila?? dik
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.6.2007 18:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    S integrovanou grafikou do Wine? Má na to výkon?
    28.6.2007 00:28 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    nahodil som crossover, ide to lepsie ale stale to oproti windows dost seka :(
    28.8.2007 17:56 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    po spusteni cez wine 0.9.44 to seka ako krava a vypise mi to:
    err:ole:CoCreateInstance apartment not initialised
    fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f400,0x00000000), stub!
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f7d8,0x00000000), stub!
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglMakeContextCurrentARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetCurrentReadDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglCreatePbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglGetPbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglReleasePbufferDCARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglDestroyPbufferARB) - not found
    err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglQueryPbufferARB) - not found
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f3e4,0x00000000), stub!
    fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x13b8b0) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left
    osiris666@osiris666:~$ fixme:ntdll:NtCreateIoCompletion (0x34f7ac, 1f0003, (nil), 0)
    fixme:imm:ImmAssociateContextEx (0x50028, (nil), 16): stub
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.8.2007 18:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Pro podobné výpisy nepoužívejte tag CODE, ale PRE. Upravil jsem to.

    Máte korektně nainstalované/nastavené ovladače grafické karty?
    mkoubik avatar 29.8.2007 20:36 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Jenom nápad: nemusí se OpenGL ve wine nějak zapnout?
    vasek125 avatar 29.8.2007 23:24 vasek125 | skóre: 30 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Ten beryl máš puštěněj když hraješ ty hry? Jinak nemyslím si že by integrovaná karta byla schopna vůbec podat požadovaný výkon.
    30.8.2007 08:50 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ano, mam ho pusteny, ale je to take iste aj ked ho vypnem. ta grafika mi pod oknami beha uplne v pohode.. :-/
    30.8.2007 09:41 osiris6662
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ked sa mozem spytat, ako by som mohol nainstalovat posledne ovladace pre tu moju grafiku, lebo celkovo mi docela dost blbne, cerna obrazovka a tak... :-/
    30.8.2007 11:54 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    ten ovladač je opensource a je přímo v xorg, tak asi novější xorg.

    Jinak, jestli ti jede třeba war3 s akcelerací s berylem, tak já asi u sebe dělám něco špatně. Buď se mi to strašně seká (nepoužívá akceleraci) nebo to nejede vůbec (akceleraci si obsadí beryl a hra bez ní nejde). Bez berylu všechno šlape jak má...
    9.12.2007 21:21 langosh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL hry sekaju
    Mě to takhle funguje a to i celkem ryhle, vubec se to neseka, mam puštený Xgl. DISPLAY=:0.0 wine warIII.exe -opengl

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.