Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.
Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.
Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".
Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.
Byla vydána verze 5.30 dnes již open source operačního systému RISC OS (Wikipedie).
V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …
Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Traceback (most recent call last): File "/usr/games/fretsonfire", line 68, in < module > engine = GameEngine(config) File "/usr/share/games/fretsonfire/GameEngine.py", line 191, in __init__ self.data = Data(self.resource, self.svg) File "/usr/share/games/fretsonfire/Data.py", line 48, in __init__ self.loadSvgDrawing(self, "star1", "star1.svg", textureSize = (128, 128)) File "/usr/share/games/fretsonfire/Data.py", line 106, in loadSvgDrawing drawing = self.resource.load(target, name, lambda: SvgDrawing(self.svg, fileName), synch = True) File "/usr/share/games/fretsonfire/Resource.py", line 157, in load return l.finish() File "/usr/share/games/fretsonfire/Resource.py", line 68, in load self.result = self.function() File "/usr/share/games/fretsonfire/Data.py", line 106, in < lambda > drawing = self.resource.load(target, name, lambda: SvgDrawing(self.svg, fileName), synch = True) File "/usr/share/games/fretsonfire/Svg.py", line 549, in __init__ raise RuntimeError(e) RuntimeError: PyAmanith is not installed and you are trying to load an SVG file.
Tiskni Sdílej: