abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 16:00 | Komerce

Zjistěte více o bezpečné a flexibilní architektuře v cloudu! IBM Cloud poskytuje bezpečné úložiště pro Vaše obchodní data s možností škálovatelnosti a flexibilitou ukládání dat. Zároveň nabízí prostředky pro jejich analýzu, vizualizaci, reporting a podporu rozhodování.

… více »
Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
dnes 12:22 | Nová verze

V dubnu letošního roku Mozilla představila webový prohlížeč pro rozšířenou a virtuální realitu Firefox Reality (GitHub). V úterý oznámila vydání verze 1.0. Ukázka na YouTube. Firefox Reality je k dispozici pro Viveport, Oculus a Daydream.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
dnes 12:00 | Komunita

V srpnu loňského roku společnost Oracle oznámila, že Java EE (Enterprise Edition) bude uvolněna jako open source. O měsíc později bylo rozhodnuto, že tato open source Java EE bude přejmenována a předána Eclipse Foundation. Nové jméno bylo oznámeno v únoru letošního roku. Z Java EE se stala Jakarta EE. Eclipse Foundation včera oznámila dosažení dalšího milníku. Zdrojové kódy aplikačního serveru GlassFish jsou již k dispozici v git repozitářích Eclipse Foundation (GitHub).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:55 | Komunita

LTS (Long Term Support) podpora Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) skončila po 5 letech od jeho vydání, tj. v dubnu 2017. V březnu 2017 ale Canonical představil placenou ESM (Extended Security Maintenance) podporu, díky které je Ubuntu 12.04 podporováno do dubna 2020. Dnes Canonical potvrdil ESM podporu také pro Ubuntu 14.04 LTS (Trusty Tahr), jehož LTS podpora skončí v dubnu 2019.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:00 | Nová verze

Byla vydána verze 3.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí HTML, CSS a JavaScriptu Electron (YouTube, GitHub). Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:44 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 6.0.0 byla vydána verze 7.0.0 překladačové infrastruktury LLVM (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání: LLVM, Clang, clang-tools-extra a LLD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:44 | Nová verze

Byla vydána verze 3.0.0 knihovny pro vykreslování grafů v programovacím jazyce Python Matplotlib (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek a galerie grafů na stránkách projektu. Zrušena byla podpora Pythonu 2.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:22 | Komunita

V Norimberku probíhá do pátku ownCloud conference 2018, tj. konference vývojářů a uživatelů open source systému ownCloud (Wikipedie) umožňujícího provoz vlastního cloudového úložiště. Přednášky lze sledovat online. Videozáznamy jsou k dispozici na YouTube. Při této příležitosti byl vydán ownCloud Server 10.0.10. Z novinek lze zdůraznit podporu PHP 7.2. Vydán byl také ownCloud Desktop Client 2.5.0. Vyzkoušet lze online demo ownCloudu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 00:11 | Pozvánky

Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.

xkucf03 | Komentářů: 0
18.9. 16:11 | Komunita

Vývojáři relačního databázového systému PostgreSQL oznámili, že schválili svůj Code of Conduct (CoC) aneb kodex chování vývojářů PostgreSQL.

Ladislav Hagara | Komentářů: 33
Na optické médium (CD, DVD, BD aj.) jsem naposledy vypaloval(a) data před méně než
 (13%)
 (15%)
 (20%)
 (23%)
 (25%)
 (4%)
 (1%)
Celkem 374 hlasů
 Komentářů: 33, poslední 16.9. 11:55
Rozcestník

Dotaz: OpenGL hry: poskozene textury, malo fps

7.9.2003 11:14 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Přečteno: 164×
Zdarec, mám natažený modul glx v /etc/XF86Config a vůbec si myslím, že je všechno v pořádku, dále Radeon 7000, Slackware 9, XFree 4.3.0. Podpora OpenGL, Mesa a DRI by měla být zakompilovaná, aspoň jsem o tom přesvědčen. Když pustím glxgears, dosahuje to hodnot

1324 frames in 5.0 seconds = 264.800 FPS
1600 frames in 5.0 seconds = 320.000 FPS
1700 frames in 5.0 seconds = 340.000 FPS
1300 frames in 5.0 seconds = 260.000 FPS
1300 frames in 5.0 seconds = 260.000 FPS

Není to málo? Potom spustím TORCS: netexturuje a ani se nerozjedu, zobrazuje se '1 fps'. Cube: to samé (5 fps). Co nemám kde nastavené? Podotýkám, že např. chromium a tuxracer jedou jak blesk. HW nároky k TORCS ani Cube jsem nějak nenašel, ale myslím, že s tím problém není (512 RAM, Athlon 1600+).
Díky,
--vo
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

Odpovědi

7.9.2003 11:33 Petr Šobáň | skóre: 79 | blog: soban | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Prostě nefunguje ti HW opengl, běží ti to pouze softwarově. Viz moje
[petr@soban ~]$ glxgears
13881 frames in 5.0 seconds = 2776.200 FPS
17252 frames in 5.0 seconds = 3450.400 FPS
17166 frames in 5.0 seconds = 3433.200 FPS
17316 frames in 5.0 seconds = 3463.200 FPS
17222 frames in 5.0 seconds = 3444.400 FPS
17347 frames in 5.0 seconds = 3469.400 FPS
17227 frames in 5.0 seconds = 3445.400 FPS

grafika nvidia GF4 TI4200 :-)
7.9.2003 11:36 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Sakra, to by mě nenapadlo! :-( Tak to je potom zrada. Myslel jsem, že když natáhnu moduly v konfiguráku XFree, tak je vymalováno. To mě teda dostalo... --vo
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
7.9.2003 15:32 goldenfish | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
zdravim:/#,
ldd $(which glxgears);
a mrkni se co ti to taha za knihovny, pripadne udelat linky na akcelerovany knihovny. pred nejakym casem mi toto pomohlo s TNT2.bez zaruky.
by goldenfish
Pavel Kysilka - www.linuxsoft.cz
7.9.2003 19:04 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Díky, ale tady se nechytám:

libGL.so.1 => /usr/lib/libGL.so.1 (0x40026000)
libXext.so.6 => /usr/X11R6/lib/libXext.so.6 (0x4009a000)
libX11.so.6 => /usr/X11R6/lib/libX11.so.6 (0x400a8000)
libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x4016f000)
libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x401c1000)
libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x401e4000)
libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x40317000)
/lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

Jak poznám akcelerované nebo co vlastně s tím?
Díky,
--vo
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
7.9.2003 21:01 svaca | skóre: 38
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Musis si stahnout z http://www.xfree86.org/~alanh/ ovladace pro kernel, takze v pripade Slacku9 linux-drm-4.3.0-kernelsource.tar.gz a to je vse. Pak musis mit pouze v XF86Config jako driver uvedeny "ati" nebo "radeon" a taky si nastav prava na DRI pro ostatni uzivatele, jinak ti to bude chodit pouze pod rootem.
Never give up ! Stay ATARI !
7.9.2003 21:05 svaca | skóre: 38
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Ze ti funguje dri, zjistis tak, ze v X si spustis konzoli a napises glxinfo, vypise se ti informace a a zacetku je napsano Direct rendering: Yes (ve tvem pripade tam bude asi NO) Nebo spustis X, prepnes do konzole a das vypis kernelu: dmesg. Na konci je info, zda se nahral DRI.
Never give up ! Stay ATARI !
8.9.2003 13:02 michal
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
nazdar mam to same ... a mam tnt2, a sem presvedcen ze openGL mi jede (pochybuju ze q3 bych vyhnal na 60-80fps sw), procik mam durona 800, 256mb, tnt2pro 32mb

2387 frames in 5.0 seconds = 477.400 FPS
2486 frames in 5.0 seconds = 497.200 FPS
2514 frames in 5.0 seconds = 502.800 FPS
1960 frames in 5.0 seconds = 392.000 FPS
torcs se uz probiralo, na newsech, lidi co to zkouseli jim to slo taky cukane, a kdo rikal ze to zkompiloval a behalo mu to jako blesk se neak uz potom nevyjadril...

ps> kdyby jsi to nahodou rozbehal over 40fps ... tak napis jak ... diky
8.9.2003 18:26 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
Už to tahám. Byl jsem ale stoprocentně přesvědčený, že jsou tam standardně; všude se to píše! Jak to mám kdesi najít? Já jsem to poctivě hledal, ati.com nic a na schneider-digital.de je to jenom pro Fire karty. Zatím díky, ozvu se s výsledkem. --vo
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.