abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
eParkomat, startup z ČR, postoupil mezi finalisty evropského akcelerátoru ChallengeUp!
Robot na pivo mu otevřel dveře k opravdovému byznysu
Internet věcí: Propojený svět? Už se to blíží...
včera 18:12 | Zajímavý článek

Mozilla v diskusní skupině mozilla.dev.security.policy řeší co s certifikačními autoritami WoSign a StartCom. Výsledkem je (zatím) třináctistránkový dokument WoSign and StartCom na Dokumenty Google. V červenci se například provalilo, že služba StartEncrypt od certifikační autority StartCom umožňovala komukoliv automaticky vydat certifikát k prakticky libovolné doméně (zprávička). V srpnu se uživateli GitHubu povedlo získat

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 15:00 | Komunita

V arizonském Glendale dnes začíná třídenní konference AstriCon 2016 věnovaná Asterisku. Při té příležitosti byla vydána verze 14.0.0 této svobodné softwarové implementace telefonní ústředny (PBX). Přehled novinek na wiki stránkách.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 10:20 | Komunita

Projekt GNU dnes slaví 33 let. Přesně před třiatřiceti lety, 27. září 1983, Richard Stallman oznámil, že se chystá napsat s Unixem kompatibilní operační systém GNU (Gnu's Not Unix).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
26.9. 20:20 | Bezpečnostní upozornění

Byly vydány verze 1.1.0b a 1.0.2j kryptografické knihovny OpenSSL. Dle bezpečnostního upozornění byly opraveny bezpečnostní chyby CVE-2016-6309 (Debian) a CVE-2016-7052 (Debian) způsobené nepříliš povedenou opravou bezpečnostních chyb minulý týden (zprávička).

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
26.9. 17:47 | Komunita

Byly zveřejněny videozáznamy přednášek a prezentace (pdf) z konferencí vývojářů LLVM a GNU Tools. Konference proběhly v městečku Hebden Bridge. Jednodenní konference LLVM Cauldron 2016 proběhla 8. září. Od 9. do 11. září probíhala na stejném místě třídenní konference GNU Tools Cauldron 2016.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
26.9. 12:43 | Nová verze

Po téměř 11 měsících vývoje od verze 0.10.0 (zprávička) byla vydána verze 0.11.0 hardwarově nenáročného desktopového prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment) vzniklého sloučením projektů Razor-qt a LXDE (zprávička). Z novinek lze zmínit například pavucontrol-qt, Qt port audio mixéru pavucontrol z projektu PulseAudio. V lxqt-config přibyla možnost nastavování jasu. Vylepšena byla podpora více monitorů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 46
26.9. 12:00 | Nová verze

Po 9 měsících vývoje byla vydána nová verze 0.5.0 (GitHub) klasické 2D plošinovky inspirované sérií Super Mario SuperTux. Z novinek lze zmínit především nový integrovaný editor umožnující editovat úrovně a mapy přímo ze hry.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
24.9. 14:11 | Komunita

Už jenom do pondělí 3. října lze přihlásit přednášku nebo workshop, nebo také navrhnout zajímavé téma nebo osobu, na brněnskou open source, open mind a open hardware konferenci OpenAlt 2016, jež navazuje na konference LinuxAlt a Openmobility a proběhne 5. a 6. listopadu 2016. Inspirovat se lze loňským ročníkem.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
24.9. 13:33 | Nová verze

Po šesti týdnech od vydání verze 5.1.0 (zprávička) byla vydána verze 5.2.0 správce digitálních fotografií digiKam (digiKam Software Collection). Kromě oprav chyb, v Bugzille bylo uzavřeno 42 záznamů, přináší nejnovější digiKam také nový nástroj pro potlačení efektu červených očí vytvořený v rámci letošního Google Summer of Code 2016.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
24.9. 12:55 | Bezpečnostní upozornění

Americká společnost Yahoo, provozující stejnojmenný internetový portál, oficiálně potvrdila bezpečnostní incident z konce roku 2014. Dle tiskové zprávy ukradl státem podporovaný útočník údaje o 500 milionech uživatelích. Jedná se o jejich jména, emailové adresy, telefonní čísla, data narození, haše hesel (bcrypt) a v některých případech také bezpečnostní otázky a odpovědi na ně.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Kolik máte dat ve svém domovském adresáři na svém primárním osobním počítači?
 (28%)
 (28%)
 (31%)
 (8%)
 (4%)
 (1%)
Celkem 158 hlasů
 Komentářů: 3, poslední včera 09:40
    Rozcestník
    Reklama

    Dotaz: OpenGL hry: poskozene textury, malo fps

    7.9.2003 11:14 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Přečteno: 156×
    Zdarec, mám natažený modul glx v /etc/XF86Config a vůbec si myslím, že je všechno v pořádku, dále Radeon 7000, Slackware 9, XFree 4.3.0. Podpora OpenGL, Mesa a DRI by měla být zakompilovaná, aspoň jsem o tom přesvědčen. Když pustím glxgears, dosahuje to hodnot

    1324 frames in 5.0 seconds = 264.800 FPS
    1600 frames in 5.0 seconds = 320.000 FPS
    1700 frames in 5.0 seconds = 340.000 FPS
    1300 frames in 5.0 seconds = 260.000 FPS
    1300 frames in 5.0 seconds = 260.000 FPS

    Není to málo? Potom spustím TORCS: netexturuje a ani se nerozjedu, zobrazuje se '1 fps'. Cube: to samé (5 fps). Co nemám kde nastavené? Podotýkám, že např. chromium a tuxracer jedou jak blesk. HW nároky k TORCS ani Cube jsem nějak nenašel, ale myslím, že s tím problém není (512 RAM, Athlon 1600+).
    Díky,
    --vo
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

    Odpovědi

    7.9.2003 11:33 Petr Šobáň | skóre: 79 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Prostě nefunguje ti HW opengl, běží ti to pouze softwarově. Viz moje
    [petr@soban ~]$ glxgears
    13881 frames in 5.0 seconds = 2776.200 FPS
    17252 frames in 5.0 seconds = 3450.400 FPS
    17166 frames in 5.0 seconds = 3433.200 FPS
    17316 frames in 5.0 seconds = 3463.200 FPS
    17222 frames in 5.0 seconds = 3444.400 FPS
    17347 frames in 5.0 seconds = 3469.400 FPS
    17227 frames in 5.0 seconds = 3445.400 FPS
    
    
    grafika nvidia GF4 TI4200 :-)
    7.9.2003 11:36 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Sakra, to by mě nenapadlo! :-( Tak to je potom zrada. Myslel jsem, že když natáhnu moduly v konfiguráku XFree, tak je vymalováno. To mě teda dostalo... --vo
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    7.9.2003 15:32 goldenfish | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    zdravim:/#,
    ldd $(which glxgears);
    a mrkni se co ti to taha za knihovny, pripadne udelat linky na akcelerovany knihovny. pred nejakym casem mi toto pomohlo s TNT2.bez zaruky.
    by goldenfish
    Pavel Kysilka - www.linuxsoft.cz
    7.9.2003 19:04 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Díky, ale tady se nechytám:

    libGL.so.1 => /usr/lib/libGL.so.1 (0x40026000)
    libXext.so.6 => /usr/X11R6/lib/libXext.so.6 (0x4009a000)
    libX11.so.6 => /usr/X11R6/lib/libX11.so.6 (0x400a8000)
    libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x4016f000)
    libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x401c1000)
    libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x401e4000)
    libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x40317000)
    /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

    Jak poznám akcelerované nebo co vlastně s tím?
    Díky,
    --vo
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    7.9.2003 21:01 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Musis si stahnout z http://www.xfree86.org/~alanh/ ovladace pro kernel, takze v pripade Slacku9 linux-drm-4.3.0-kernelsource.tar.gz a to je vse. Pak musis mit pouze v XF86Config jako driver uvedeny "ati" nebo "radeon" a taky si nastav prava na DRI pro ostatni uzivatele, jinak ti to bude chodit pouze pod rootem.
    Never give up ! Stay ATARI !
    7.9.2003 21:05 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Ze ti funguje dri, zjistis tak, ze v X si spustis konzoli a napises glxinfo, vypise se ti informace a a zacetku je napsano Direct rendering: Yes (ve tvem pripade tam bude asi NO) Nebo spustis X, prepnes do konzole a das vypis kernelu: dmesg. Na konci je info, zda se nahral DRI.
    Never give up ! Stay ATARI !
    8.9.2003 13:02 michal
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    nazdar mam to same ... a mam tnt2, a sem presvedcen ze openGL mi jede (pochybuju ze q3 bych vyhnal na 60-80fps sw), procik mam durona 800, 256mb, tnt2pro 32mb

    2387 frames in 5.0 seconds = 477.400 FPS
    2486 frames in 5.0 seconds = 497.200 FPS
    2514 frames in 5.0 seconds = 502.800 FPS
    1960 frames in 5.0 seconds = 392.000 FPS
    torcs se uz probiralo, na newsech, lidi co to zkouseli jim to slo taky cukane, a kdo rikal ze to zkompiloval a behalo mu to jako blesk se neak uz potom nevyjadril...

    ps> kdyby jsi to nahodou rozbehal over 40fps ... tak napis jak ... diky
    8.9.2003 18:26 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše OpenGL hry: poskozene textury, malo fps
    Už to tahám. Byl jsem ale stoprocentně přesvědčený, že jsou tam standardně; všude se to píše! Jak to mám kdesi najít? Já jsem to poctivě hledal, ati.com nic a na schneider-digital.de je to jenom pro Fire karty. Zatím díky, ozvu se s výsledkem. --vo
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.