abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 17:00 | Nová verze

Byl vydán Docker 1.13. Přehled novinek na YouTube a v poznámkách k vydání na GitHubu. Docker umožňuje běh aplikací v softwarových kontejnerech (Wikipedia).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 15:51 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že nástroje pro webové vývojáře se možná oddělí od Firefoxu a stanou doplňkem. Nástroje pro webové vývojáře prošly velkým přepisem a tým, který se stará o jejich vývoj, by uvítal možnost jejich častějších aktualizacích nezávisle na vydávání nových verzí Firefoxu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
dnes 07:00 | Humor

Čtenářům AbcLinuxu vše nejlepší k dnešnímu Dni zvýšení povědomí o tučňácích (Penguin Awareness Day).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 06:00 | Komunita

Bylo spuštěno hlasování o přednáškách a workshopech pro letošní InstallFest, jenž proběhne o víkendu 4. a 5. března v Praze. Současně byla oznámena změna místa. InstallFest se letos vrací zpět na Karlovo náměstí do budovy E.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 02:48 | Komunita

Greg Kroah-Hartman potvrdil, že Linux 4.9 je jádrem s prodlouženou upstream podporou (LTS, Long Term Support). Podpora je plánována do ledna 2019. Aktuální jádra s prodlouženou podporou jsou tedy 3.2, 3.4, 3.10, 3.12, 3.16, 3.18, 4.1, 4.4 a 4.9.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 00:11 | Zajímavý článek

Výrobce síťových prvků, společnost Netgear, spustila nový program, který slibuje vývojářům, expertům, ale i běžným uživatelům vyplacení finanční odměny za nalezení bezpečnostních chyby v jejich produktech. Za nalezení zranitelnosti v hardware, API nebo mobilní aplikaci nabízí odměnu od 150 do 15 tisíc dolarů (dle závažnosti).

Michal Makovec | Komentářů: 0
dnes 00:08 | Pozvánky

V sobotu 18. 2. se v Praze v prostorách VŠE uskuteční od 9:30 již 4. ročník největší české konference o open source redakčním systému WordPress (WP) - WordCamp Praha 2017.

… více »
smíťa | Komentářů: 0
včera 23:58 | Komunita

Kryptoměnová komunita zahájila nový rok spuštěním projektu Blockchain.cz, jehož cílem je kolektivně nalézt ideální překlad pro čím dál frekventovanější slovo „blockchain“. Přispět návrhem může kdokoli. Sběr bude trvat až do konce září 2017. Následně bude probíhat dvoutýdenní veřejné hlasování, které bude zakončeno výběrem toho nejlepšího návrhu.

xHire | Komentářů: 8
včera 15:55 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Oracle vydala čtvrtletní bezpečnostní aktualizaci svých softwarových produktů (CPU, Critical Patch Update). Opraveno je celkově 270 bezpečnostních chyb. V Oracle Java SE je například opraveno 17 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 16 z nich. V Oracle MySQL je opraveno 27 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 5 z nich.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 02:48 | Nová verze

Po půl roce od vydání verze 9.0 (zprávička) byla vydána verze 10.0 zvukového serveru PulseAudio. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 31
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (10%)
 (2%)
 (74%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 339 hlasů
 Komentářů: 24, poslední 17.1. 10:14
    Rozcestník
    Reklama

    Dotaz: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    14.1.2016 21:52 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Přečteno: 309×
    zdar jak brno :)

    kdyby nekdo znaly poradil, budu jedine rad. je to specifickej problem: problem je, ze kdyz chcem poustet automatizovany testy na ai-cko, potrebujem k tomu bastl X-eck (okej, zprovoznime na vps); ale ouha problem #2 je, ze vps, coz je nejdostupnejsi zpusob neverending automatickych testu nema dobrou podporu pro 2d akceleraci, tj. mame to na cca 4 FPS coz je biiida a dohrani 1x hry by trvalo veky veku, natoz pousteni ai-cka proti sobe.

    tak me napadlo, zda se nejak da nahradit libGL.so driver necim, co by melo vsechen standard OpenGL ES 2.0, ale nic to nedelalo a vpodstate ten rendering to zahazovalo - pze nepotrebujeme pri testech nic videt - vysledek je v reportu v logu.

    ma nekdo z vas nejaky zkustenosti s nahrazenim libGL.so driveru?

    v mesa 3d je neco jako OffScreenRendering, @see: http://www.mesa3d.org/osmesa.html (ale nejsem z toho uplne chytrej). zaroven jsem skrz pana googla narazil na neco jako "egl-null", v diskuzi, @see: https://mail.gnome.org/archives/commits-list/2011-December/msg04305.html ale dal uz nic.

    (tak se chci touto cestou zeptat, zda nekdo mel/resil/vi-wo-co-go podobny problem. at zdlouhave nezkousim neco, na necem jenom spalim cas. ps. zkompilovat a vydevelopit neco nedela problem, zere to cas. takze uprimne: neco kde se budu napr mesic hrabat v C/C++ zdrojacich a nakonec zjistim, ze to na vps-ku s CyrrusLogic jakysikNumber nejde pouzit mi je na nic. pls, respekt tento postoj)

    a zaroven dikec, za jakykoliv nakopnuti spravnym win-win smerem :) lidem, kteri me v tomto efektivne nasmeruji, ze rendering OpenGL na vpsku nebude treba, daruji kopii hry zdarma :P

    linuxu zdar, j3.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Odpovědi

    14.1.2016 23:24 sněhulák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Nevím, jestli existuje přímo libGL, ale možná by pomohl dummy video driver - xf86-video-dummy. Kdyby se to zkombinovalo s MESA libGL, mohlo by to fungovat.
    15.1.2016 10:26 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    vyzkousim.

    ted nevim, zda mi to zblajzne lwjgl, pze ten na zaklade xrandr resi rozliseni a veci..., takze v linuxu je potreba a kdyz neni tak je exceptiona, jeste pred spustenim.

    zatim dik.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 18:22 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT: Myslím že byste si měli grafiku mockovat na úrovni té aplikace, a ne dělat takovéhle šílenosti kvůli AI testům. Nějak se mi takový návrh nezdá.
    18.1.2016 10:29 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT:
    1. todle bych vubec neresil, kdyby to na testovaci vpsku nejelo <= 4fps (a masinu s 3d grafikou bokem stavet nechcu, i kdyz to ted vypada jako nejlepsi cesta)
    2. ...tam nejde jen o ai-testy; ale i rendering, cele se ti to projde a odchyti pripadny nullPointerException anebo podobnou ptakovinu, na kterou pri vyvoji nenarazis
    (proste na zacatku bylo rozhodnuti, ze to nechame otestovat ai-ckem a testy psat nebudem (paac by ty test byly ve stejnem objemu jak je hra :-/ ). vsechno se napsalo a vznikla zavilost na OpenGL, coze je logicke, kdyz to pouzivame. vubec se nepocitalo, ze to budem testit na vpsku, kde to bude mit 4fps(~je to takovy pokus) - tak se to ted resi - klasika agiiile :D. zaroven bych nerad rozpoutal flameWar, pls respekt)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 19:04 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Jinak jak tak koukám do javadocu k libGDX tak by to nemuselo být tak složité to namockovat. Ale asi dost záleží na tom jak je napsaný zbytek té hry.
    Tomáš Bžatek avatar 17.1.2016 20:30 Tomáš Bžatek | skóre: 28 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    Zdar z Brna. Mrkni na http://www.mesa3d.org/envvars.html - nektere optiony dokazi vypnout rasterizaci, ale je to driver-specific. Sam ani nevim, jak vynutit napr. llvmpipe namisto softpipe.

    Koupim litajiciho tucnaka
    18.1.2016 10:33 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    dik za tip. proctu si to. (v patek jsem mezitim studoval, jak zprovoznit to llvmpipe a zacal kompilovat... snad to k necemu bude)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.