abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
eParkomat, startup z ČR, postoupil mezi finalisty evropského akcelerátoru ChallengeUp!
Robot na pivo mu otevřel dveře k opravdovému byznysu
Internet věcí: Propojený svět? Už se to blíží...
včera 16:24 | Nová verze

Byla vydána Mageia 5.1. Jedná se o první opravné vydání verze 5, jež vyšla v červnu loňského roku (zprávička). Uživatelům verze 5 nepřináší opravné vydání nic nového, samozřejmě pokud pravidelně aktualizují. Vydání obsahuje všechny aktualizace za posledního téměř půldruhého roku. Mageia 5.1 obsahuje LibreOffice 4.4.7, Linux 4.4.32, KDE4 4.14.5 nebo GNOME 3.14.3.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:42 | Pozvánky

V Praze probíhá konference Internet a Technologie 16.2, volné pokračování jarní konference sdružení CZ.NIC. Konferenci lze sledovat online na YouTube. K dispozici je také archiv předchozích konferencí.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
2.12. 22:44 | Komunita

Joinup informuje, že Mnichov používá open source groupware Kolab. V srpnu byl dokončen dvouletý přechod na toto řešení. V provozu je asi 60 000 poštovních schránek. Nejenom Kolabu se věnoval Georg Greve ve své přednášce Open Source: the future for the European institutions (SlideShare) na konferenci DIGITEC 2016, jež proběhla v úterý 29. listopadu v Bruselu. Videozáznam přednášek z hlavního sálu je ke zhlédnutí na Livestreamu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
2.12. 15:30 | Zajímavý projekt

Společnost Jolla oznámila v příspěvku Case study: Sailfish Watch na svém blogu, že naportovala Sailfish OS na chytré hodinky. Využila a inspirovala se otevřeným operačním systémem pro chytré hodinky AsteroidOS. Použita je knihovna libhybris. Ukázka ovládání hodinek na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
2.12. 14:15 | Nová verze

Byla vydána verze 7.1.0 skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Jedná se o první stabilní verzi nejnovější větvě 7.1. Přehled novinek v dokumentaci. Podrobnosti v ChangeLogu. K dispozici je také příručka pro přechod z PHP 7.0.x na PHP 7.1.x.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
2.12. 12:55 | Nová verze

Google Chrome 55 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 55.0.2883.75 tohoto webového prohlížeče přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Opraveno bylo také 36 bezpečnostních chyb. Mariusz Mlynski si například vydělal 22 500 dolarů za 3 nahlášené chyby (Universal XSS in Blink).

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
2.12. 11:55 | Pozvánky

Máte rádi svobodný software a hardware nebo se o nich chcete něco dozvědět? Přijďte na 135. sraz spolku OpenAlt, který se bude konat ve čtvrtek 8. prosince od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Sraz bude tentokrát tématický. Bude retro! K vidění budou přístroje jako Psion 5mx nebo Palm Z22. Ze svobodného hardwaru pak Openmoko nebo čtečka WikiReader. Přijďte se i vy pochlubit svými legendami, nebo alespoň na pivo. Moderní hardware má vstup samozřejmě také povolen.

xkucf03 | Komentářů: 0
2.12. 00:10 | Nová verze

Byla vydána verze 3.2 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata. Z novinek lze zmínit například podporu protokolů DNP3 a CIP/ENIP, vylepšenou podporu TLS a samozřejmě také aktualizovanou dokumentaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
1.12. 21:00 | Nová verze

Byla vydána beta verze Linux Mintu 18.1 s kódovým jménem Serena. Na blogu Linux Mintu jsou hned dvě oznámení. První o vydání Linux Mintu s prostředím MATE a druhé o vydání Linux Mintu s prostředím Cinnamon. Stejným způsobem jsou rozděleny také poznámky k vydání (MATE, Cinnamon) a přehled novinek s náhledy (MATE, Cinnamon). Linux Mint 18.1 bude podporován až do roku 2021.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
1.12. 16:42 | Nová verze

Byl vydán Devuan Jessie 1.0 Beta 2. Jedná se o druhou beta verzi forku Debianu bez systemd představeného v listopadu 2014 (zprávička). První beta verze byla vydána v dubnu letošního roku (zprávička). Jedna z posledních přednášek věnovaných Devuanu proběhla v listopadu na konferenci FSCONS 2016 (YouTube, pdf).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Kolik máte dat ve svém domovském adresáři na svém primárním osobním počítači?
 (32%)
 (24%)
 (29%)
 (7%)
 (5%)
 (3%)
Celkem 767 hlasů
 Komentářů: 50, poslední 29.11. 15:50
Rozcestník
Reklama

Dotaz: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani

12.5. 14:11 ivan
Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Přečteno: 326×
Zdravim, pouzivam Blender len na upravy videa, kedze je to jediny dobry editor pod linuxom, ktory bud ozaj vie render z h264 videa (ts stremy zo satelitu), a pritom aj synchronizacia mu ide.

Skusal som /v zatvorke problem softu/: OpenShot /nevie synchro audio-video, pomaly nahlad/, Flowblade /nevie synchro/, kdenlive /nevie rychly nahlad, inak ako druhemu ide dobre synchronizacia audio-video/, ostatne drobne videoeditory skoro nikdy nevedeli dodrzat synchronizaciu

Co by som vsak od vas skusenych uzivatelov potreboval, je ako ho zrychlit, tak aby pri renederovani nepouzival 20-40% CPU ale 90-100%, nech nerobi 130 minutovy film 10 hodin :(.

Zadal som Thread fixed na 8 ale nepomohlo, ani auto thread nepomohlo.

Mam AMD 8 jadier (AMD FX-8320E), a pri renderovani filmu ma cca 20-30%.

Dakujem velmi pekne.

Odpovědi

12.5. 14:17 ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Zabudol som na paraterne softu a hw:

Grafika: NVIDIA Corporation GM107 [GeForce GTX 750 Ti], pouzivam propiertalne drivery kompilovane priamo od nvidie. Da sa pri renderovani vyuzit spolu cpu i GPU?
GNU/Linux: Ubuntu 14.04 lts 64bit.
Blender: verzia 2.77a
Vdaka
12.5. 17:42 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Pouzivas naprosto nevhodnej SW, to je ten zaklad ...
12.5. 20:27 ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
To mi moc nepomohlo, skus konkretnejsie, co je nevhodne ?
12.5. 22:23 lertimir | skóre: 58 | blog: Par_slov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
No nějak tomu nerozumím. Potřebuješ jen posunout zvukovou stopu a pak vyrobit výsledné video s takto posunutou zvukovou stopou? Nebo ještě něco jiného? A používáš na to program jehož primární činnost je počítání fyziky při rendrování 3D objektů v prostoru? Pokud je opravu jen posuv, tak s pomocí vlc playeru a posunů zvuku ( J a K ) bych zjistil, kolik je správný posun a pak vlastní posun spolu se záznamem do souboru udělal programem ffmpeg a případně to i přitom překódoval do h265 s úsporou místa.
13.5. 22:50 ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Nie, potrebujem zyvsit rychlost renderovania videa.
Jendа avatar 14.5. 10:19 Jendа | skóre: 73 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Třeba to neumí dekódovat a přepočítávat video ve víc threadech.
Jendа avatar 14.5. 10:17 Jendа | skóre: 73 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Pokud ti videoeditor nedokáže udržet A-V synchronizaci, je možné, že je vstupní kontejner s videem poškozený. Nám takové rozbité soubory generuje Matroska muxer z VLC. Pomůže soubor přebalit a pak je to v pořádku.
avconv -i input.mkv -acodec copy -vcodec copy -y output.mkv
Čemu říkáš rychlý náhled?
15.5. 03:26 ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
Rychly nahlad je v kdenlive "Project monitor" a v Blenderi asi "View", v pravo hore, nahlad na aktualnu poziciu kurzora vo videu.
Max avatar 14.5. 10:43 Max | skóre: 64 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
A nemáš problém někde jinde? Třeba zabitý diskový I/O? Tzn., že brzda není v CPU, ale v pomalém storage?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
15.5. 03:13 ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender - render cpu usage - vyuzitie cpu pri renderovani
To urcite nie storage je SSD a ked napr dam kdenlive na 8 threadov tak bezi az na 90-100%. Blender dam na 64 threadov a bezi na 20%. Ak dam render opengl je to na 30%.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.