Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.
Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.
24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.
Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.
Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].
JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.
Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).
make menuconfig
make prepare
make-kpkg --append-to-version -X --us --uc -jY --initrd kernel_image kernel_headers
Řešení dotazu:
ia64
NvidiaTo se mi fakt nezdá, nejspíš máš ve skutečnosti amd64.
v hlavičkách je spousta zbytečnejch architektur (alpha, arc, arm, arm64…) Dále koukám, je tam spousta bordelu od ovladačů zařízení, který nemám a který jsem zakázal, složky obsahující vlastní Kconfig a Makefile.Těžko. Kdyby to po mně fakt někdo chtěl, tak bych spustil ten build nvidia ovladače, logoval, na které soubory sahá (strace), a odstranil všechny ostatní.
To se mi fakt nezdá, nejspíš máš ve skutečnosti amd64.Presne, ani nevi co ma, a dela chytryho. V paticce pouziva anglictinu ale na kernelnewbies se zeptat neumi
Ale hned o řádek níž jste napsal "jen s mou architekturou, tj. ia64".
V různých kontextech se používají různá označení architektur (např. to, čemu Debian říká amd64
, se obvykle označuje x86_64
). Ve zdrojácích jádra navíc některé adresáře obsahují kód pro více architektur, pokud je ho většina společná. Příkladem je právě x86
, který se používá pro i386
i x86_64
, nebo třeba power
(ppc, ppc64, ppc64le) a arm
(všechny 32-bitové ARM architektury).
alpha, arc, arm, arm64, csky, c6x, hexagon, h8300, ia64, microblaze, mips, m68k, nds32, nios2, openrisc, parisc, powerpc, riscv, sh, sparc, s390, um, unicore32, xtensa a x86
Takže asi generický x86.U 2.6.x jsem dokázal, aby soubory vmlinuz, initrd a system.map se společně vešly na disketuSrandisto
U 2.6.x se kompilovalo jen a pouze to, co jsem povolil.Což platí dosud. Řekl bych, že řešíte neexistující problém. Zkuste být méně arogantní a více vnímat to, co vám ostatní odpovídají.
Tiskni Sdílej: