Celkové tržby společnosti Canonical za rok 2024 byly 292 milionů dolarů (pdf). Za rok 2023 to bylo 251 milionů dolarů.
Byla vydána verze 1.88.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Distribuce Tails specializující se ochranu online soukromí uživatele byla vydána ve verzi 6.17. Mimo jiné aktualizuje Tor Browser (14.5.4) a opravuje několik chyb.
Ubuntu nově pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 2. snapshot Ubuntu 25.10 (Questing Quokka).
Město Lyon posiluje svou digitální suverenitu a postupně nahrazuje software od společnosti Microsoft bezplatnými alternativami, zejména OnlyOffice pro kancelářské aplikace a Linux a PostgreSQL pro systémy a databáze.
Evropská občanská iniciativa Stop Destroying Videogames se snaží o to, aby vydavatelé, kteří spotřebitelům v Evropské unii prodávají videohry nebo na ně udělují licence, měli povinnost tyto hry ponechat ve funkčním (hratelném) stavu i po ukončení podpory ze své strany. Podpořit podpisem tuto iniciativu můžete v Systému pro online sběr podpisů.
Mozilla oficiálně ukončila svůj již několik let mrtvý projekt DeepSpeech pro převod řeči na text.
Krátce po oficiálním oznámení forku X.Org Xserveru s názvem XLibre Xserver byl ve Fedoře předložen návrh, aby byl X.Org Xserver nahrazen tímto XLibre Xserverem. Po krátké ale intenzivní diskusi byl návrh stažen.
62 projektů získalo finanční podporu od NLnet Foundation (Wikipedie).
Byl vydán SUSE Linux Enterprise 15 SP7. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.
return super().find_class(module, name) AttributeError: Can't get attribute 'array_constructor' on module 'numpy' from '/usr/lib64/python3.10/site-packages/numpy/__init__.py' Error loading data: 'NoneType' object is not callable Error loading puzzle from lib/games/Medium/tmprPirlZ: Unpickled data is None. AttributeError: Can't get attribute 'array_constructor' on module 'numpy' from '/usr/lib64/python3.10/site-packages/numpy/__init__.py' for module: numpy, name: array_constructorOriginální kód:
class MyUnpickler(pickle.Unpickler): def find_class(self, module, name): # help unpickle find the correct module (since sys.path is different # from when we generated the puzzles) if module == 'sudoku': return getattr(sudoku, name) return pickle.Unpickler.find_class(self, module, name) def loadPuzzles(num, difficulty='Any'): indexfile = os.path.join(DATA_DIR, difficulty + ".index") index = file(indexfile).readlines() puzzlepaths = random.sample(index, num) puzzles = [] g = sudoku_maker.SudokuGenerator() for path in puzzlepaths: path = path.strip() infile = os.path.join(DATA_DIR, path) puz = MyUnpickler(file(infile)).load() d = g.assess_difficulty(puz.grid) puzzles.append((puz, d)) return puzzlesPřevedený kód:
class MyUnpickler(pickle.Unpickler): def find_class(self, module, name): if module == 'Numeric': # Redirect to numpy module = 'numpy' elif module == 'sudoku': return getattr(sudoku, name) elif module == 'numpy': if name == 'array_constructor': # Handle the specific case for array_constructor # You can return np.array or a custom function if needed return np.array # or whatever function you need to return # Add a fallback for unknown classes try: return super().find_class(module, name) except AttributeError as e: print(f"AttributeError: {e} for module: {module}, name: {name}") # Optionally log the entire traceback import traceback traceback.print_exc() def load_my_data(file): # Check if the input is a string (file path) or a file object if isinstance(file, str): with open(file, 'rb') as f: return MyUnpickler(f).load() #return pickle.Unpickler(f).load() else: try: return MyUnpickler(file).load() except Exception as e: print(f"Error loading data: {e}") return None def loadPuzzles(num, difficulty='Any'): indexfile = os.path.join(DATA_DIR, difficulty + ".index") with open(indexfile, 'r') as file: index = file.read().strip().splitlines() # Read lines into a list puzzlepaths = random.sample(index, num) puzzles = [] g = sudoku_maker.SudokuGenerator() for path in puzzlepaths: path = path.strip() infile = os.path.join(DATA_DIR, path) try: with open(infile, 'rb') as f: # Open the file in binary mode puz = load_my_data(f) # Use the file object here if puz is None: raise ValueError("Unpickled data is None.") d = g.assess_difficulty(puz.grid) puzzles.append((puz, d)) except Exception as e: print(f"Error loading puzzle from {infile}: {e}") # Continue to the next puzzle instead of returning None return puzzles # Return the list of puzzles, which may be empty if none were loaded
import pickletools
with open("tmpzVugvu",'rb') as fh: pickletools.dis(fh)
je tam skutence Numeric array:
5036: s SETITEM 5037: S STRING 'grid' 5045: p PUT 362 5050: c GLOBAL 'Numeric array_constructor' 5077: p PUT 363 5082: ( MARK 5083: ( MARK 5084: I INT 9 5087: I INT 9 5090: t TUPLE (MARK at 5083) 5091: p PUT 364 5096: S STRING 'b' 5101: p PUT 365 5106: S STRING '\x02\x00\x00\x00\x00\x07\x01\x00\x00\x00\x08\x00\x00\x00\x06\x05\x03\t\x00\x00\x00\x00\t\x04\x02\x08\x00\x00\x00\x00\x00\x04\x00\x00\x02\x00\x01\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x05\x00\x07\x00\x00\x08\x00\x00\x00\x00\x00\x01\t\x03\x05\x00\x00\x00\x00\x03\x05\x07\x04\x00\x00\x00\t\x00\x00\x00\x06\x07\x00\x00\x00\x00\x04' 5426: p PUT 366Podle retezce 'grid' zjistis, ze v sudoku.py je trida SudokuGrid, ktera vyrabi self.grid = Numeric.array(self.grid,typecode='b'). Zaroven je to jedine misto v puvodnim kodu, kde se modul Numeric pouziva. Zadruhe, ChatGPT je k h*vnu, protoze tvoje podminka:
if module == 'Numeric':
# Redirect to numpy
module = 'numpy'
elif module == 'sudoku':
return getattr(sudoku, name)
elif module == 'numpy':
if name == 'array_constructor':
# Handle the specific case for array_constructor
# You can return np.array or a custom function if needed
return np.array # or whatever function you need to return
# Add a fallback for unknown classes
nedava smysl.
['Hard/tmppJClrx'] Numeric array_constructor: [[2 9 0 0 0 0 0 0 6] [0 8 0 0 2 6 0 3 0] [0 3 0 5 0 0 2 0 0] [5 0 3 0 4 0 0 2 0] [1 0 0 0 7 0 0 0 5] [0 7 0 0 8 0 4 0 3] [0 0 9 0 0 8 0 7 0] [0 5 0 4 6 0 0 9 0] [8 0 0 0 0 0 0 5 4]] Impossible! Puzzle was: Solution: Grid 4 9 8 6 7 2 3 1 5 2 6 3 4 5 1 9 8 7 7 1 5 3 8 9 2 4 6 3 5 7 8 2 6 1 9 4 8 4 1 9 3 7 6 5 2 6 2 9 1 4 5 7 3 8 5 8 6 2 9 3 4 7 1 9 7 2 5 1 4 8 6 3 1 3 4 7 6 8 5 2 9 Puzzle foobared in following state: Error loading puzzle from lib/games/Hard/tmppJClrx: The truth value of an array with more than one element is ambiguous. Use a.any() or a.all()Numeric.py
import numpy as np def array_constructor(pole, typecode, hex_string, typ=True): # Převod hexadecimálního řetězce na bajty byte_array = bytes(hex_string, 'latin1') # Vytvoření NumPy pole z bajtového pole numpy_array = np.frombuffer(byte_array, dtype=np.uint8) # Zkontrolujte, zda má pole dostatečný počet prvků pro 9x9 if numpy_array.size < 81: raise ValueError("Hex string does not contain enough data for a 9x9 array.") # Přetvoření pole na rozměry 9x9 numpy_array_reshaped = numpy_array[:81].reshape(9, 9) print ("Numeric array_constructor:") print (numpy_array_reshaped) return numpy_array_reshaped
''' if grid: if type(grid)==str: ''' if grid is not False: # Změna podmínky if isinstance(grid, str):class DifficultyRating:
def count_values(self, dct): kk = list(dct.keys()) # Převod dict_keys na seznam, puvodne kk=dct.keys() kk.sort() # Nyní můžete použít sort() return [len(dct[k]) for k in kk]
Tiskni
Sdílej: