Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.
Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.
Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.
O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).
Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.
Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.
Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.
Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.
#include <time.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(){ printf("start."); sleep(5000); /* alebo usleep(5); */ printf(".stop\n"); }mal by vypisat "start." a za pet sekund ".stop". bohuzial pri pouziti sleep caka pet sekund a potom naraz vypise "start..stop" pri pouziti usleep vobec necaka a rovno to vypise. v pripade ze takto (u)sleep nefunguje skuste ma odkazat na nejaky rozumny manual ak by to takto malo fungovat a viete co je vo veci tak vdaka za rady. slackware 11; kernel 2.4.33.3; gcc 3.4.6
#include <time.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(){ fprintf(stderr, "start."); sleep(5000); /* alebo usleep(5); */ fprintf(stderr, ".stop\n"); }
nacti();
glClearColor (1.0f, 1.0f, 1.0f, 0.5f);
glClear (GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glPushMatrix ();
glColor3f(0.0, 0.0, 0.0);
osy();
krizek(r[0]/zoom,r[1]/zoom);
mySleep(1000);
krizek(r[1]/zoom,r[0]/zoom);
glPopMatrix ();
SwapBuffers (hDC);
Sleep (500);
čeká úplně na začátku a až pak načítá, maluje osy a křížky...
jen pro úplnost:
void mySleep(DWORD ms)
{
DWORD time0;
time0=GetTickCount();
while ( GetTickCount() < (time0+ms) );
}
nepomáhá ani fflush s stdout, stdin nebo stderr umístěný před mysleep...
Tiskni Sdílej: