abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (66%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Dotaz: color space

    17.1.2010 21:51 bajo | skóre: 3
    color space
    Přečteno: 332×
    Vedel by mi niekto hodit neake zdrojaky, agoritmi, ci uz vlastne alebo link na nete pre klucuvanie obrazu alebo segmentaciu, potreboval by som iba vidiet ako to robia iny a porovnat s mojimi algoritmami, kedze v tejto oblasti som zaciatocnik a nepoznam este vela algoritmov a teorii pre pracu s obrazom. Dobre by bolo, keby pracovali s farebnym priestorom HSV, nie RGB. Ale budem povdacny za hoc-co, coho by som sa mohol chytit.. Je jedno v akom jazyku, ale ked uz tak c++. Dakujem.

    Odpovědi

    18.1.2010 01:15 vch | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Treba ITK.
    18.1.2010 06:09 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Moc nechápu otázku. Chceš porovnat nebo použít algoritmy pro jakou činnost? Pokud chceš pracovat na pixelové úrovni, tak stačí jen přečíst pixel data z nějakého kontejneru, kde jsou uložené (QImage, gtk_pixbuf, cairo_image_t, atd...). Žádná knihovna zatím neumožňuje ukládat obrázky jako HSV data, ale RGB <-> HSV konverze je jednoduchá.

    Podívej se na knihovny jako imlib2, qimageblitz, cximage, atd. (nebo třeba i na fog). Na netu se toho válí hodně i s rozumnou licencí.
    19.1.2010 09:23 bajo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    samozrejme ze neukoadam obrazky ako HSV, pracujem v OpenGL Shaders, obraz ziskavam z kamery, ktory transformujem priamo do pamate grafickej karty ako RGB. V Shadery analyzujem dany obraz. Mam tam spravenu jednoduchu konverziu RGBtoHSV. Takze dany obraz sa snazim dalej analyzovat v priestore HSV. Ako prve robim klucovanie. Takym stilom, ze si myskou naklikam 3 farby, ktore mi zoberie z 3 pixelov z pozicii na ktore kliknem myskov do obrazu. Tie farby transformujem do HSV a dam do Shadera, kde bezi obraz. Tam dalej neak porovnavam tie farby s obrazom a snazim sa vyklucovat ten obraz. Napriklad neaku pasku zo zeme. A tu potrebujem si pozriet neake podobne overene algoritmi, ako sa take veci robia v skutocnosti, alebo len podobne veci, ktore robili iny, budem menej tapat v nezname a menej si vymyslat, ak mi pomozete. :) dakujem.
    20.1.2010 16:43 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Aha, tak to neporadim, ale o filtrovani obrazu se toho da urcite sehnat dost, popripade koupit nejakou literaturu;)
    stativ avatar 18.1.2010 08:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Nevím co konkrétně chceš dělat, ale obvykle je nejjednodušší (a postačující) nějakým algoritmem přiřadit váhy jednotlivým pixelům (v závislosti na barvě nebo čemkoliv jiném) a pak případně použít threshold a odstranit šum.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    3.2.2010 17:20 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    zkus OpenCV
    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.