Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.
V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
#include < iostream > #include "cList.h" using namespace std; int main() { cout << "Linked List" << endl; cout << "--------------" << endl; cNode* n1 = new cNode("1"); cNode* n2 = new cNode("2"); cNode* n3 = new cNode("3"); cList zoznam; zoznam.append(n1); zoznam.append(n2); zoznam.append(n3); zoznam.append(new cNode(*n1)); zoznam.append(new cNode(*n1)); zoznam.append(new cNode(*n1)); zoznam.printContents(); cNode* n4 = new cNode("4"); cNode* n2_5 = new cNode("2.5"); zoznam.insert(n4, 10); zoznam.insert(n2_5, 2); zoznam.deleteNode(1); zoznam.deleteNode(0); zoznam.deleteNode(10); cout<<"---------------------------"<< endl; zoznam.printContents(); cList zoznam2 = cList(zoznam); zoznam2.deleteNode(0); zoznam2.deleteNode(0); // nezmaže mi nultý prvok vidim to na problem s kopirovacím konštruktorom cout<<"------------Zoznam 1 - original---------------"<< endl; zoznam.printContents(); cout<<"------------Zoznam 2 - kopia---------------"<< endl; zoznam2.printContents(); delete n1; // hádže segmantation fault delete n2; delete n3; delete n4; delete n2_5; return 0; } [/code] Problémový kod z cList.cpp [code]#include "cList.h" using namespace std; cList::cList() { first = NULL; } cList::cList(const cList &oldList) // kopíruje aj to čo už nemá byť v pamäti, predpokladám že preto mi nemaže to čo by malo { first = NULL; if (oldList.getLength() > 0) { first = new cNode(oldList.first->getData()); cNode *tmp = first, *tmp2; for (int i = 0; i < oldList.getLength(); i++) { tmp2 = new cNode(oldList.getNode(i)->getData()); tmp->setNext(tmp2); tmp = tmp2; } } } cList::~cList() // tento deštruktor asi sposobuje segmentation fault { for(int i = 0;i < getLength();i++) { cNode *tmp = getNode(i); // funkcie getNode vráti uzol na danom indexe, funguje v iných častiach kodu, v nej by problem byť nemal delete tmp; } delete first; }Ostatne časti kodu zatial nebudem posielať.. . Som si na 99% istý že problem je v tomto kode. Pridal som do zdrojaku komentáre že čo nefunguje. Pri kopirovaní celeho zoznamu sa skopiruje aj to čo by tam už nemalo byť neviem prečo:( V tom deštruktore idem asi zle na to uvolnovanie pamäte.. ale zase keď nemam v tom deštruktore nič tak mi to počas delete sekcie v main.c vypiš random vypis pamäte... Ďakujem :)
Řešení dotazu:
cList::~cList() { this->clear(); } void cList::clear() { struct destroyer { destroyer(cNode *first) : current(first) {} ~destroyer() { this->operator ()(); } void operator ()() { while (this->current) { cNode *n = this->current; this->current = n->getNext(); delete n; } } cNode *current; }; destroyer d(this->first); d(); }Tohle správně zdestruuje celý seznam, i pokud destruktor některého cNode vyhodí výjimku.
Tiskni
Sdílej: