Byla vydána nová stabilní verze 1.15 (1.15.1147.36) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Z novinek lze zdůraznit možnost nastavení vlastního pozadí okna, přístup k záložkám z hlavního menu, lepší ovládatelnost v režimu celé obrazovky nebo vyřešení problémů se zvukem v HTML5. Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 65.0.3325.183.
Node.js Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 10.0.0 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). Verze 10 se v říjnu stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2021.
Neal Cardwell ze společnosti Google oznámil zveřejnění verze 2.0 nástroje pro testování síťového stacku packetdrill. Jde o souhrnné vydání změn z interního vývoje od roku 2013.
Microsoft na svém blogu oznámil, že správce knihoven pro C++ Vcpkg (VC++ Packaging Tool) lze nově používat také na Linuxu a macOS. Aktuálně je pro Linux k dispozici více než 350 knihoven [reddit].
Byly zveřejněny exploity na Nintendo Switch a platformu Tegra X1: Fusée Gelée a ShofEL2. Jejich zneužití nelze zabránit softwarovou aktualizací. Na druhou stranu exploity umožní na Nintendo Switch snadno a rychle nainstalovat Linux, viz. ukázka na YouTube. Jenom je potřeba sáhnout na hardware.
Byla vydána verze 2.12.0 QEMU (Wikipedie). Přispělo 204 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn. Řešeny jsou také bezpečnostní chyby Meltdown a Spectre.
Google zveřejnil seznam 1 264 studentů přijatých do letošního Google Summer of Code. Přehled projektů, studentů, 212 organizací a mentorů je k dispozici na stránkách GSoC.
Oracle vydal verzi 1.0 univerzálního virtuálního stroje GraalVM, který umožňuje běh programů napsaných v jazycích založených na JVM, JavaScript, LLVM bitcode a experimentálně Ruby, R a Python.
Julia Evans pomocí svých kreslených obrázků proniká do Linuxu a informačních technologií. Vedle ucelených zinů publikuje také jednotlivé kreslené obrázky (RSS).
Jordi Sanfeliu vydal verzi 1.0.0 svého unixového jádra Fiwix (Wikipedie) určeného také pro výuku operačních systémů. Dle článku na OSNews na něm začal pracovat již před více než dvaceti lety. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT. Stáhnout a vyzkoušet lze živou disketu nebo CD s GNU/Fiwixem.
imp.load_source(name, pathname[, file])Load and initialize a module implemented as a Python source file and return its module object. If the module was already initialized, it will be initialized again. The name argument is used to create or access a module object. The pathname argument points to the source file. The file argument is the source file, open for reading as text, from the beginning. It must currently be a real file object, not a user-defined class emulating a file. Note that if a properly matching byte-compiled file (with suffix .pyc or .pyo) exists, it will be used instead of parsing the given source file. Nikde ale nená napsáno, čeho to má být jméno
imp.load_source('??????', '/cesta/k/souboru.py')poradí prosím někdo ? Díky
Řešení dotazu:
import "bar"
imp.load_source(bar, /cesta/soubor.py) import bar
imp.load_source("bar", "/cesta/soubor.py")
import bar
dá sa použiť bar = imp.load_source("bar", "/cesta/soubor.py")
bar = imp.load_source("bar", "/cesta/soubor.py") bar = imp.load_source("bar", "/cesta/soubor2.py") bar = imp.load_source("bar", "/cesta/soubor3.py") bar = imp.load_source("bar", "/cesta/soubor4.py")
class colors(object): a = 0 b = 1 def sel(self): nacti soubor.py .. ..obsah souboru soubor.py
self.a # 0 self.b # 1
###########################################aby výše uvedený script fungoval přesně takto
class colors(object): a = 0 b = 1 def sel(self): print self.a # 0 print self.b # 1 .. ..Díky, fakt už nevím..
def sel(self):
print self.a # 0
print self.b # 1
a pak jen udělat
colors.sel = module.sel
?
Popř. můžeš z toho co je v souboru udělat metodu a tu zavolat:
with open(filename, 'r') as content_file:
content = content_file.read()
return lambda: eval(content)
ale to je neoptimalní, nebo optimálněji (kus z mýho kódu):
def function_from_string(str, glob={}, loc={}, filename = '<string>'):
def fce():
exec code in glob, loc
code = compile(str,filename,'exec')
return fce
def function_from_file(filename, glob={}, loc ={}):
with open(filename, 'r') as content_file:
return function_from_string(
content_file.read()
, glob, loc,
filename = filename
)
with open(filename, 'r') as content_file:
content = content_file.read()
eval(content)
ale to je imho špatnej přístup - budeš to načítat každý spuštění funkce. Proč tam vlastně nechceš obalovou funkci - to je takovej problém do ní dát
self jako argument, jestli ho tam potřebuješ?
# načte a spustí script v místě načítání filename = "/home/py/test16.py" exec(compile(open(filename).read(), filename, 'exec'))
..ale to je imho špatnej přístup - budeš to načítat každý spuštění funkce.Tak to jsem do teď žil v představě, že tomu tak není. Načetl jsem celou class a myslel jsem, že je v paměti se vším všudy. Pokud za běhu něco v načítaném souboru změním, nebo lépe řečeno vytvořím chybu, program se ukončí
Když při konstrukci třídy provedeš read - compile jen jednou a výsledek si uložíš, pak to provedeš jen jednou.Můžeš to prosím upřesnit ? Dík
filename = "/home/py/test16.py" compile = compile(open(filename).read() exec(compile, filename, 'exec'))
Asi by to šlo i uložit někam do souboru, bys to musel kompilovat jen při změně (a ne při každym spuštění skriptu).…což je standartni chovaní importovaných modulů. Jaký kolo se tu bude vynalézat dál?
Tiskni
Sdílej: