abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 150 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 18:00
    Rozcestník

    Dotaz: Chování proměnné (ActionScript 3.0)

    13.7.2016 14:40 Martin22GLX
    Chování proměnné (ActionScript 3.0)
    Přečteno: 359×
    Zdravím, snažím se naprogramovat menší hru. Nejsem v programování moc zběhlý. Je to sice v AS3, ale můj dotaz je na obecné úrovni. Mám vytvořená černobílá tlačítka (petr,pavel...), které překrývají barevné movieclipy. Jako symboliku zmáčknutého tlačítka. Může být zaškrtnuto vždy jen jedno z těch 2. Proměnné (pavelON, petrON,....) pak symbolizují stav tlačítka ON/OFF. Vše funguje tak jak má ,ale když pak chci aby se na konci objevilo další tlačíko ("ok"), symbolizující, že jsou vybrané nějáké 3 z těch 6ti. Tak to nefunguje, v proměnných mi zůstává hodnota false. Navzdory tomu že by měla při stisku tlačítek být změněná na true. Netušíte prosím někdo čím to je??

    Zde je ukázka kódu:
    
    import flash.events.MouseEvent;
    
    var petrON:Boolean;
    var pavelON:Boolean;
    var martinON:Boolean;
    var zdencaON:Boolean;
    var danON:Boolean;
    var paziON:Boolean;
    
    
    pavel.addEventListener(MouseEvent.CLICK,paClick);
    
    function paClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == false && petrON == true){
    		petrDOWN.visible = false;
    		petrON = false;
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		pavelON = false;
    		pavelDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    petr.addEventListener(MouseEvent.CLICK,peClick);
    
    function peClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == true && petrON == false){
    		pavelDOWN.visible = false;
    		pavelON = false;
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		petrON = false;
    		petrDOWN.visible = false;
    		}
    }
    martin.addEventListener(MouseEvent.CLICK,maClick);
    
    function maClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (martinON == false && zdencaON == true){
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		zdencaON = false;
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		martinON = false;
    		martinDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    zdenca.addEventListener(MouseEvent.CLICK,zdClick);
    
    function zdClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    		trace(zdencaON);
    	}
    	else if (martinON == true && zdencaON == false){
    		martinDOWN.visible = false;
    		martinON = false;
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		zdencaON = false;
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    dan.addEventListener(MouseEvent.CLICK,daClick);
    
    function daClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    		trace(danON);
    	}
    	else if (danON == false && paziON == true){
    		paziDOWN.visible = false;
    		paziON = false;
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		danON = false;
    		danDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    pazi.addEventListener(MouseEvent.CLICK,pzClick);
    
    function pzClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (danON == true && paziON == false){
    		danDOWN.visible = false;
    		danON = false;
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		paziON = false;
    		paziDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    
     if (pavelON == true || petrON == true && martinON || zdencaON == true && danON || paziON == true) {
    			ok.visible = true;
    			trace("FUNGUJE");
     }
    }
    

    Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.