Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.
Byla vydána verze 5.30 dnes již open source operačního systému RISC OS (Wikipedie).
V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …
Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.
Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.
Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.
Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.
function sleep(delay) { var start = new Date().getTime(); while(new Date().getTime() < start + delay); } function tcpPortStatus(host, port, wait, delay) { var check = 'closed'; var start = new Date().getTime(); while(new Date().getTime() < start + delay) { var socket = net.createConnection(port, host); socket.on('data', function() { check = socket.readyState; console.log(socket.readyState); }); if(check == 'open') { break; } sleep(wait); } return check; } document.write(tcpPortStatus('127.0.0.1', '5900', 500, 2000));a potrebujem zo "socket.on" získať socket.readyState do premennej check. Nájde sa tu dobrá duša čo mi ukáže ako na to? Za odpovede vopred veľmi pekne ďakujem.
function tcpPortStatus(host, port, wait, delay) { var check = 'closed'; var start = new Date().getTime(); while(new Date().getTime() < start + delay) { var client = net.createConnection(port, host); check = new Promise(function(callback) { client.on('data', function() { callback(client.readyState); }); }).then(function(callback) { console.log(callback); return callback; }); document.write(check); console.log(check); if(check == 'open') { break; } sleep(wait); } return check; } document.write(tcpPortStatus('127.0.0.1', '5900', 500, 2000) + '
');
function sleep(timeout) { var start = new Date().getTime(); while(new Date().getTime() < start + timeout); } async function tcpAsyncWrapper(host, port) { return await tcpPortCheck(host, port); } function tcpPortCheck(host, port) { var client = net.createConnection(port, host); return new Promise(function(resolve, reject) { client.on('data', function() { resolve(client.readyState); }); }).then(function(resolve) { return resolve; }); } function tcpPortStatus(host, port, retry, timeout) { var check = 'closed'; var start = new Date().getTime(); while(new Date().getTime() < start + timeout) { check = tcpAsyncWrapper(host, port) console.log(check); document.write(check); if(check == 'open') { break; } sleep(retry); } return check; } document.write(tcpPortStatus('127.0.0.1', '5900', 500, 2000));Je vôbec možné v JS urobiť to o čo sa snažím? Teda synchrónne počkať na asynchrónnu funkciu?
async function asyncFce() { vysledek1 = await nejakaFce(); vysledek2 = await nejakaFce2(vysledek1); return vysledek2; } function topLevel() { promise = new Promise(function asyncWrapper() { await asyncFce(); }); promise.then(function zpracujVysledek(vysledek) { /* print vysledek */ } ) }
Tiskni Sdílej: