abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 13:00 | Komunita

MojeFedora.cz informuje, že Fedora 27 dostane podporu pro AAC. Podpora multimediálních formátů je ve výchozí instalaci Fedory tradičně limitovaná kvůli softwarovým patentům, ale desktopový tým Red Hatu se ji i tak snaží v poslední době co nejvíce rozšířit. Už nějaký čas obsahuje kodeky pro MP3, H.264, AC3 a nyní byl přidán také kodek pro další velmi rozšířený zvukový formát – AAC.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 145. brněnský sraz, který proběhne v pátek 20. října od 18:00 hodin v restauraci Time Out na adrese Novoměstská 2 v Řečkovicích. Jedná se o poslední sraz před konferencí OpenAlt 2017, jež proběhne o víkendu 4. a 5. listopadu 2017 na FIT VUT v Brně. Běží registrace účastníků.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:44 | Nová verze

Byla vydána verze 5.2.0 multiplatformního virtualizačního nástroje Oracle VM VirtualBox. Jedná se o první stabilní verzi z nové větve 5.2. Z novinek lze zmínit například možnost exportování VM do Oracle Cloudu, bezobslužnou instalaci hostovaného systému nebo vylepšené GUI. Podrobnosti v seznamu změn. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 14:00 | Zajímavý projekt

Byl spuštěn Humble Down Under Bundle. Za vlastní cenu lze koupit multiplatformní hry The Warlock of Firetop Mountain, Screencheat, Hand of Fate a Satellite Reign. Při nadprůměrné platbě (aktuálně 3,63 $) také Hacknet, Hacknet Labyrinths, Crawl a Hurtworld. Při platbě 12 $ a více lze získat navíc Armello.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:00 | Nová verze

Google Chrome 62 byl prohlášen za stabilní (YouTube). Nejnovější stabilní verze 62.0.3202.62 tohoto webového prohlížeče přináší řadu oprav a vylepšení. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube). Opraveno bylo 35 bezpečnostních chyb.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 11:00 | Zajímavý článek

Článek (en) na Mozilla.cz je věnován vykreslování stránek ve Firefoxu. V průběhu roku 2018 by se ve Firefoxu měl objevit WebRender, jenž by měl vykreslování stránek urychlit díky využití GPU.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 08:22 | Bezpečnostní upozornění

NÚKIB (Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost) informuje o zranitelnosti ROCA v procesu generování RSA klíčů, který se odehrává v softwarové knihovně implementované například v kryptografických čipových kartách, bezpečnostních tokenech a dalších hardwarových čipech vyrobených společností Infineon Technologies AG. Zranitelnost umožňuje praktický faktorizační útok, při kterém útočník dokáže vypočítat

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 01:23 | Zajímavý software

Příspěvek na blogu otevřené certifikační autority Let's Encrypt informuje o začlenění podpory protokolu ACME (Automatic Certificate Management Environment) přímo do webového serveru Apache. Klienty ACME lze nahradit novým modulem Apache mod_md. Na vývoj tohoto modulu bylo uvolněno 70 tisíc dolarů z programu Mozilla Open Source Support (MOSS). K rozchození HTTPS na Apache stačí nově přidat do konfiguračního souboru řádek s ManagedDomain. Minutový videonávod na YouTube [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
17.10. 14:15 | Komunita

Daniel Stenberg, autor nástroje curl, na svém blogu oznámil, že obdržel letošní Polhemovu cenu, kterou uděluje Švédská inženýrská asociace za „technologickou inovaci nebo důvtipné řešení technického problému“.

marbu | Komentářů: 11
17.10. 13:40 | Pozvánky

Cílem Social Good Hackathonu, který se uskuteční 21. a 22. října v Brně, je vymyslet a zrealizovat projekty, které pomůžou zlepšit svět kolem nás. Je to unikátní příležitost, jak představit nejrůznější sociální projekty a zrealizovat je, propojit aktivní lidi, zástupce a zástupkyně nevládních organizací a lidi z prostředí IT a designu. Hackathon pořádá brněnská neziskovka Nesehnutí.

… více »
Barbora | Komentářů: 1
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (10%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (73%)
 (13%)
Celkem 89 hlasů
 Komentářů: 5, poslední dnes 07:28
    Rozcestník

    Dotaz: Ještě jednou KDevelop

    21.3.2005 18:54 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Ještě jednou KDevelop
    Přečteno: 109×
    Mám ještě problém s KDevelop. Mám soubor main.cpp s funkcí main(...) a dva další soubory T_Trida.h a T_Trida.cpp ... co v je asi jasné. Jenže když tam použiji include "T_Trida.h", tak to nelze přeložit, protože prý undefined reference T_Trida::T_Trida(int, int).Ale když použiji include "T_Trida.cpp" přeložit to jde.Proč tam nemůžu použít soubor *.h ? V class exploreru je všechno v pohodě, takže o těch souborech KDevelop ví ... můžete mi poradit ? Dík ...

    Odpovědi

    elviin avatar 21.3.2005 20:55 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Vkladani *.cpp (v C++ nemaji pripony u includu vyznam) nedelej pac preprocesor to bere jako header s definicema a vlozi tak vlastne tela kodu, coz by v includech nemelo byt. Neznam KDevelop, ale to vypada na hlasku, protoze bud:
    1) mas jiny parametry v deklaraci(.h) a definici(.cpp) toho konstruktoru
    2) chybi nekde (za deklaraci) strednik
    3) zkontroluj operator ::
    pripadne neco jinyho
    21.3.2005 22:07 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    4) Nepřekládá se vůbec T_trida.cpp...
    22.3.2005 18:15 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Bohužel to by bylo fajn, ale není to tak.Všechno sedí to posledního puntíku.Jak je zde dále uvedeno, tak já si také myslím, že se vůbec nepřekládá *.cpp jenže nevím proč.Pod w se přidávají soubory do projektu a je vidět co je tam přidáno. U KDevelop jsem to nenašel a vypadá to, že po volbě nových soubrou je nepřidá do projektu ... a nevím jak to udělat ...
    elviin avatar 22.3.2005 18:23 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    pastni sem makefile generovanej KDevelopem... pak se da neco rozebirat, takhle je to placani. A do projektu bud pridat jde nebo ne. Nebo pridat novej file(h,cpp) a tam nakopirovat vse z tech puvodnich h,cpp. Kazdopadne to asi bude gui orisek:)
    22.3.2005 20:02 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Radši snad Makefile.am, na problém s autotools to nevypadá a navíc v Makefile aby se prase vyznalo... :-)
    22.3.2005 20:05 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Teda předpokládám že používá autotools, jestli používá "Custom Makefile", tak o ten se KDevelop nestará.

    Jinak viz How to add existing files to a project.
    22.3.2005 21:19 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    V makefile.am je pouze toto : AUTOMAKE_OPTIONS = foreign 1.4

    SUBDIR = src
    Ale abych upřesnil ... já jsem použil, že chci nový cpp soubor a nový h soubor ... File/New atd ... a neběží to. Dokonce i když jsem použil Project/New class ... stejně to nešlo .... rád bych to zprovoznil, protože BuilderX mi moc nesedí (vůbec) ...
    22.3.2005 21:30 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Tak src/Makefile.am. Mělo by tam být
    jmeno_programu_SOURCES = soubor1.cpp soubor2.cpp ...
    
    Neznám KDevelop, ale asi bude potřeba určit, ke kterému programu ten ten zdroják patří (v jednom projektu bývá víc programů a nebylo by jasné, z čeho se mají kompilovat).
    elviin avatar 23.3.2005 08:50 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    http://women.kde.org/articles/tutorials/kdevelop3/creating.html
    26.3.2005 20:40 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě jednou KDevelop
    Musis pridat vsechny soubory co tam includujes do Automake manageru. Presneji receno staci to .cpp, protoze .h tam bude. Automake manager ma zalozku defaultne v pravo, viz screen.

    http://kdevelop.org/mediawiki/index.php/FAQ

    http://kdevelop.org/mediawiki/images/8/8e/Automake_manager.png

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.