abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    17.2. 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.2. 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 905 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    14.11.2005 00:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Jdeme všichni sborem… ;-) Ale nedivím se tomu, neříkám úpadek, ale třeba trochu slabší období? :-)
    Copak toho není dost?
    14.11.2005 00:37 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Úpadek asi ne, to nevím. Ale IMHO je nějak víc práce, lidi potřebují makat, ne kecat v diskuzích. Já sem chodím často už jenom pro informace, bavit se v diskuzích už mě dávno omrzelo.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    14.11.2005 00:41 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Já sem vždycky chodil ve volném čase, protože mě to bavilo, pracuju už docela dlouho :-).
    14.11.2005 01:43 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Taky je mi strašně moc líto, že Yeti už není mezi náma. Byl to dobrý chlapík. Je pravda, že odchodem Yetiho strácí ABCLInuxu úroveň. Jen se tu pořád někdo hádá. Asi taky odejdu, protože to takhle nikam nevede.

    Sbohem
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    14.11.2005 01:50 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    mozna odesel za lepcim, u ceskyho majkrosowtu prej ted nabiraj novy lidi
    Daniel Kvasnička ml. avatar 14.11.2005 11:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    jiste, ze nabiraj. MS ma totiz cim dal vetsi problemy, zpravy od odsouvani vydani novych woken se jen sypou, na poli internetovych sluzeb zaostavaji. Potrebujou lidi, ktery jim pomuzou z baziny :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    14.11.2005 09:33 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Jen se tu pořád někdo hádá. Asi taky odejdu, protože to takhle nikam nevede. Sbohem

    Toto mi silno pripomína praktiky ŠTB. Teba mali obsadiť ako postavu do 1984. Skvele by si sa hodil na provokatéra ideopolície.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    14.11.2005 13:06 Antonín Kolísek | skóre: 33 | blog: PDA | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Také jsem odešel. Ještě mne sem tam napadne podívat se sem jednou týdně,ale výskledek nulový. Bohužel ABC Linuxu je sice mohutný strom,bohužel málo plodící a nedobré ovoce.
    14.11.2005 14:26 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    A jak je zlepsit? Poradis nam?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    vencour avatar 14.11.2005 14:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?

    No, já bych se ptal takhle: mam linux? Jo? Umís si poradit? Když ne, mam kde se ptát? Najdu tam vše? Jsou tam lidi, co jsou vstřícní a schopní? Najdu tam nejen řešení mých problémů, ale i nástin toho, kam se můžu vyvíjet - popis nových řešení atd.? Tak to mi pak Abc vyhovuje.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.11.2005 16:06 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    zdravim Leosi,

    kdyz tu clovek neco rekne na tema nove veci. nebo da nejaky namet, tak to je vetsinou vypiskano.

    pokud se zacnes bavit o tom, co bylo tisickrat omilano, tak je to v pohode. vsichni najednou vi a kazdy se chce zviditelnit, ze to taky umi.

    proste mam pocit, ze to zakrnuje.

    nadaval jsem tu na to, ze to nejde nikam dopredu. kde je dneska ucebnice ?

    jenomze kdo jiny ma davat smer ne vy, co rozhodujete na portalu ? pripadne nejake jadro tohoto portalu.

    lidi neumeji myslet u linuxu. kdo je to nauci ?

    kdyz se tu zacnu ohanet komerci, jsem vypiskan. dobre a co mam delat, kdyz zrovna nejsem student hrajici si s distribuci a potrebuju se zivit ?

    uz me nejak ta medialita a medialni zivot unavuje. a ono neni videt nikde moc prinos tohoto. proste portaly a lidi za nima se mi osvedcili jako neproduktivni prostredi.

    byl jsem tu hodnekrat vypiskan. ok. je to blbe. a bylo mi i na par mistech receno, jak jste dobri a ze ja na to nemam. ok, neberu vam to.

    navrhnete neco lepsiho. nezda se mi to, co se deje ted jako neco lepsiho a vyvoj. lidi Vam odchazeji. trochu prusvih. chapu, ze touto cestou prijde par dalsich novacku a lepe se proda reklama. jenomze potom je to jenom prestupni stanice a ne misto, kde lidi zustavaji.

    ja mam tuny prace. nestiham. nejsem asi sam. a pokud temto lidem nekdo pomuze a neco usnadni, tak se tito lide odveci a radi pusti nejake informace.

    mam obcas pocit, ze si tu abclinuxu chova exoty typu plesa a jine. ano, tento clovek vydelava a zajistuje otoceni baneru. ale jakej prinos ma pro jiny lidi? lidi jsou hladovi po informacich. ale nikdo jim je neda. a ja jako clovek, co dela par let linux a komercne mam mezi touhle sebrankou jako neco publikovat v jakekoli forme ?

    proste lidi nerostou a nikdo s tim nic nedela.

    dobre, jste nejvetsi a neznamejsi. diky banerum se to alespon rentuje. jak dlouho bez lidi a kapacit ?

    get the fact: udelej si statistiku vytvareni zaznamu vzhledem ke zivotu jednoho uzivatele pro vsechny uzivatele a vyjed si to do nejakych krivek. podle me to pujde nejdrive nahoru a pak to bude mit klesajici tendenci k nule.

    pavel kysilka
    14.11.2005 16:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    mam obcas pocit, ze si tu abclinuxu chova exoty typu plesa a jine. ano, tento clovek vydelava a zajistuje otoceni baneru. ale jakej prinos ma pro jiny lidi?
    Já to nechápu. Ty to podáváš, jako bychom podobné typy podporovali. Čím? Jak jsi došel k závěru, že si je "chováme". A ještě ke všemu kvůli bannerům. To je absurdní. V důsledku bychom tím jen ztráceli. Čím si abclinuxu "chova exoty typu plesa"? Myslím to vážně, nechápu, jak jsi k tomu došel.
    14.11.2005 17:19 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    ano, je to neprima podpora. jenom tim, ze je nekdo nechal si je tu radit.

    kvalita projektu zavisi na kvalite database.

    nebo to je jako normalni, ze kdyz si prectu fundovany clanek ci blog, tak ze se tam objevi nejaky exot, co bude psat na vsechno odpoved, ze je to na nic anebo se jenom predvadet ?

    co Vam brani vyhodit ruzne extremisty z diskusi a znemoznit jim pristup na zapis ?

    takze mi chcete rici, ze kdyz budu psat za kazdym prispevkem, co kde uvidim, nejlepe automatizovane, neco co je uplne mimo, tak ze je to v pohode a ze mi v tom nebudete branit ?

    jak se Vam libi tohle ?

    *********************

    linux je uplne na nic. nainstaluj si widle. neznate nic jinyho nez vi editor a konsoli. a je to uplne na nic.

    *********************

    pavel kysilka
    vencour avatar 14.11.2005 18:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?

    linux je uplne na nic. nainstaluj si widle. neznate nic jinyho nez vi editor a konsoli. a je to uplne na nic.

    To jsem tady snad ještě neviděl, takové hanění?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.11.2005 18:41 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Jde o jiný názor a ten by se měl zakázat, nebo alespoň potlačit. Cenzůra byla, je a bude. Komunisti cenzurovali, Parobek chce taky cenzurovat, tak proč by nezačali i Linuksáři.

    Nic proti, ale heslo LINUKS = Lidová Národně Ultra-levicová Komunistická Strana třeba dosáhne svého významu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    14.11.2005 19:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Tahni ty sociopate!
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.11.2005 19:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Copak nevidíte, že tímto způsobem akorát přiléváte oleje do ohně? Vždyť z toho komentáře, na který reaguješ, je na první pohled vidět, že jde o snahu vyprovokovat prudkou odpověď. A díky prchlivosti mnoha lidí se mu to daří. Zkuste se ovládat, dokázat, že jste nad věcí, že vás podobné řeči nerozhodí.
    14.11.2005 19:53 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Politika tolerancie za každú cenu - v prospech vinníkov a na úkor poškodených raz musí zlyhať. Keby sme boli až takí tolerantní, dodnes by sme tu mali komunistov. Výsledný efekt bude zrejme taký, že sem prestanú chodiť ľudia, ktorí na JP už nemajú nervy. Stojí za to hájiť "práva" jedného provokatéra na úkor práv (snáď) väčšiny ostatných?
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    14.11.2005 21:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Podobne musi vzdycky selhat snaha napravit zlocince. Kdyz nekdo nekoho zabije, prece mu nerekneme "ty ty ty, tohle uz priste nedelej"?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.11.2005 21:53 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Třeba to byla reakce na něco zakázat.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    14.11.2005 19:56 Bones | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Souhlasim s tebou Roberte, provokatery a jine JXP-like je treba ignorovat - jen tak budou mlcet.Prudka odpoved vyvola jen dalsi prudkou odpoved a dalsi a dalsi...
    14.11.2005 20:00 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    statisticky vzato se takovy typek tady musel objevit tak proc ta reakce?
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 14.11.2005 21:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Taky myslím, že na podobné výlevy inteligence nemá cenu reagovat. Na téma, že Linux není totéž co komunismus toho už bylo na internetu i jinde napsáno dost.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Pavel Stárek avatar 14.11.2005 22:11 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Ale no ták, to chce klid Leoši. To nemá cenu se rozčilovat. Na výlevy JXP jsem si tak nějak zvykl, ani to nějak nekomentuji, pokud to není něco rozumného (což v případě JXP nebývá často).
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    14.11.2005 19:16 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Načo sem lezieš, keď ti všetko tak vadí? Alebo nás snáď chceš všetkých spasiť? Ja osobne ti o to nestojím a je mi ľúto, že kvôli tebe strácajú záujem sem chodiť ľudia, ktorí majú naozaj aj čo povedať. Aj ja používam aj Windows, ale to ma nenúti robiť zo seba úbohého provokatéra. Asi ti ešte nedošlo, že tvoj názor na "Linuks" nikoho nepresvedčí. To, že tu niektorým/mnohým ľuďom vadíš nie je prejavom diskriminácie, ale odporom voči tomu, do čoho sa štylizuješ. Komunita okolo linuxu nie je netolerantnejšia ako komunita okolo Windows alebo čohokoľvek iného. Kamkoľvek by si prišiel a začal s tým, čo robíš tu, všade by ťa vypískali. Ak je tu niekto netolerantný, tak si to v prvom rade ty. Keby sa hlasovalo o zablokovanie prístupu takým ako si ty, hlasoval by som za.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    14.11.2005 18:38 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Robert prosazuje absolutni svobodu, ja uvazuji o zavedeni stanneho prava. Takze v tomhle spise s tebou souhlasim.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 14.11.2005 19:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Co takhle nějak omezit přístup? Tj. k blogům by mohli psát komentáře pouze registrovaní (diskuse jsou docela dobře moderované a slouží i lidem z ulice). S tím by souviselo možnost odebrat registraci za předem stanovené prohřešky. A co trochu přitvrdit k povolenému obsahu blogu? Je to síla, to si uvědomuju, ale myslím, že současný stav, kdy si tady každý píše co chce (a upřímně spousta blogů tipu Mám blog na kvalitě taky zrovna nepřidá). Bojím se, jesti se ábíčku nestane to co rootu :-(

    Prostě udělat ábíčka takový privátní klub, který pomáhá lidem z ulice (tj. diskuse).
    14.11.2005 22:48 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    ono je fajn mit uplnou svobodu. muze to fungovat.

    jenomze staci, kdyz se najde jeden nemocny clovek. a bude to tu cele nicit. proste mu jebne ze dne na den.

    je to jako s vodou a olejem. nemusite vylit cely kybl, staci jedna kapka.

    cilize robert kratky by mozna mel prehodnotit nazory. ted to myslim v dobrem. je rozdil mezi svobodou a totalni anarchii. a jako, ze se v hodne vecech k te anarchii priklanim.

    pavel kysilka
    14.11.2005 23:06 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Já osobně bych se taky přimlouval za zavedení nějakého omezení. V podstatě jsem tu na blogách a abclinuxu.cz pár dní, a už mě pan Plešinger docela leze krkem. Vždycky, když mám tendenci někomu pomoct, tak přijde a celé to rozvrátí a začne se hádat o nějakou ptákovinu. Celá snaha o pomoc pak skončí naprosto neplodnou debatou o nesmrtelnosti chrousta.

    On je ten problém umocněn taky tím, že zastánci Linuxu mají v sobě zakódováno, že každou provokaci a nepravdu musí okamžitě uvést na pravou míru. Osobně jsem se v diskusích o jiných tématech, než Linuxu s tímto nesetkal, a takoví provokatéři většinou ostrouhali, protože je nikdo nebral vážně.
    14.11.2005 16:42 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    uz jsem to psal pri ruznych prilezitostech urcize 100 x. Nejsme vsichni stejni a jestli si nekdo mysli, ze budeme stejne myslet, protoze vsichni take pouzivame jeden a tentyz OS, tak to je skutecne vedle. Musime se rozdelit !!!! Chovatele kraliku take nenavstevuji vsechny zoologicke portaly jenom proto, protoze kralik je take zvire.

    Priznejme si to uprimne, my vsichni , kteri jiz pracujeme a musime se sami zivit, sem chodime jenom proto, aby nam neco neuteklo. Pracujeme v oblasti, kde informace jsou vsechno a proto se neustale informujeme, tak jako jsme to my starsi delali, kdyz jsme 1 x za tyden sli do technicke knihovny precist zapadni technicke casopisy, kdyz uz je tedy komunista dovolil vystavit v regalu.

    Doba se zmenila, media jsou jina (internet) a proto se informujeme (take) zde. A cteme root, linuxsoft atd a zjistujeme, ze to nic (skoro) neprinasi. Skoro jsme zvolil umyslne, nebot tak 1 x za 6 tydnu je nedkde nejaka zminka o nejakem novem projektu nebo kdyz hledam prvni informace k novemu problemu, tak zde hledam nejaky serial nebo clanecek.

    Ale z duvodu efektivnosti ( a napr. DELBY PRACE) bychom se my vydelecne cini, kteri jsou zainteresovani na vzajemne volne spolupraci meli pokusit komunikovat mezi sebou. I tak mame radu "skoro neprokonatelnych" nazorovych rozdilu napr. co se tyce uz jenom toho Compieru. Potrebujeme vlastni web!!! S nasimi tematy !! S prehledem praci, ktere ma kazdy nad hlavu a s predstavou, jak muze nekdo jiny (samozrejme za penize) vypomoci. Co bude s tim penguinem ?? Nechci delat dalsi web, chtel bych se nekam prifarit, kde uz je neco hotoveho. Ale ne k vseobecnemu portalu, to je smrt kazde rozumne komunikace..
    14.11.2005 23:13 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    zdravim,

    on ten nejaky vlastni web je potreba. anebo by bohate stacilo, kdyby se nejaky pretransformoval do pouzitelne podoby.

    \\add penguin.cz

    priznam se, ze to uplne nejde podle mych mnohdy hodne narocnych predstav. asi se to nejak snad casem rozjede. skutecne nevim. nezalezi to jen na me. neco by se melo udat do konce roku. presny cas nevim.

    za posledni mesic jsem mel hodne hekticke obdobi. par veci se pokazilo a ja ted hledam cestu, jak z toho ven. doslova jednim spatnym a ne mym rozhodnutim bylo zniceno par veci.

    tudiz ja bych mel ty rozhazene kosticky nejak do vanoc poskladat do neceho rozumneho.

    do konce roku nejak zverejnim par veci. at jiz mozny okolo linuxove komunity. par veci okolo nevydaneho byznys portalu. tak trochu cestu z krize v ktere podle me komunita je. technologie a trendy. asi napisi vyjimecne par veci sem do blogu.

    ono to neni zadna sranda delat portal. a skutecne pokud to chcete delat trochu sofistikovaneji a nemit pred sebou brzy slabe misto, pres ktere neprejdete.

    neco malo nastinim.

    pokud by jste chtel nekdo pomoci komunite, tak se tu naskyta jedna vec. podstatne dulezitejsi nez byznys portal.

    a to __seznam resenych uloh a reseni__ .

    komunita se kope hodne sama do zadku z nudy. dokud se tady nezmeni pristup z 'pouzivam linux' na 'mam linuxove reseni', tak budeme porad tam kde jsme.

    zatim by byl byznys portal polo/prazdnym kramem. a to nema smysl.

    osobne jsem si to overil na prispevku v linux@linux.cz na tema OO2 a nasazeni. je to fajn, je to nadcasove. ale lidi to moc nezajima a nechteji to ani moc resit. maximalne par pokrokovych lidi.

    -- co jeste udelat a nestiham.

    - odpovedet do linux@linux.cz na tema OO2

    - vyzkouset firefox a poslat seznam bugu, co jsem kritizoval.

    spise to chce delat seznam reseni a dost veci dopredu. pak to neni problem pouzit. ale kdyz to neni, tak to muze skoncit jako linuxnews.cz .

    takze tak vazeni.

    nejak napisi do konce roku par praktickych vizi.

    pavel kysilka
    14.11.2005 16:43 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Pokud jde o ucebnici, tak me to take stve. Organizatori mi uz nekolikrat slibovali, ze o vikendu se na to zase vrhnou a nic. Tohle se opakuje kazdy mesic. Asi to budu muset vzit na sebe, coz me stve. Ale ten stav je neunosny.

    Pokud jde o JXP, mrkni se na blog o odchodu Yetiho. Ja tam navrhuju zakaz vstupu pro JXP. Ale asi nemam dost sily to protlacit, budeme tu tak dlouho prosazovat svobodu projevu, az to nikdo krome provokateru a flamistu nezbyde :-(

    Tvoje narazky na navstevnost uz nejsou originalni. Najdi si prosim lepsi navstevnost. Je mi jasne, ze jsme pro tebe Big Evil a mame plan na ovladnuti sveta pomoci maximalniho poctu impresi na abclinuxu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.11.2005 16:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Najdi si prosim lepsi navstevnost.

    totiz lepsi tema
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    vencour avatar 14.11.2005 18:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?

    Někteří jsme (já určitě) konzervativní a tak dokud tu bude historie diskusí, blogy a (něco určitě ještě najdu), tak nemám důvod sem nechodit.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.11.2005 20:06 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    takovej exot prijde poj jinym jmenem... nic proti panu Necasovi ale pokud ho vytoci takovej tydyt tak me prijde lehce "zamindrakovanej"

    P.S. Pana Necase si vazim

    V podstatě nic nevím
    15.11.2005 11:53 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    ale pokud ho vytoci takovej tydyt tak me prijde lehce "zamindrakovanej"
    To je omyl.
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    14.11.2005 22:51 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    ok. blog jsem si procetl, az po napsani prispevku.

    vis, ono to mozna vypada, ze abclinuxu ci jine subjekty nenavidim. jenomze to je omyl. respekt k vam mam. jenom na plnou hubu reknu, co si myslim a co jak vidim. ono to mozna neni vzdy krasne. spise se pojdme nejak v tyhle diskusi zamerit na to, jak to muze jet a nekam se pohnout.

    neco podnetnyho a vedouciho k necemu nejak napisi.

    pavel
    14.11.2005 16:54 Antonín Kolísek | skóre: 33 | blog: PDA | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Od doby co ABC koupil Stickfish se mi zdá, že nabralo ABC jiný směr než chtělo v prvopočátku. Ale to je jedno. Poradit? Radikální změny i kdyby měly "padat hlavy osazenstva", protože v této fázi pokrok vidět asi moc není. Asi ne, když už vznikl blog tohoto tématu. Takže fakt, že se něco děje je nepopiratelný. Klobouk dolů před tím co děláte, ale pokazit se dá vše a mám čistě subjektivní pocit, že k tomu právě dochází.
    14.11.2005 17:47 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Od doby co ABC koupil Stickfish se mi zdá, že nabralo ABC jiný směr než chtělo v prvopočátku. Ale to je jedno.
    Myslím, že ABC jsou především lidi, ABC určitě nic nechtělo, možná ti lidi chtěli, ale lidi se mění, vyvíjí, odcházejí, přicházejí...
    Poradit? Radikální změny i kdyby měly "padat hlavy osazenstva", protože v této fázi pokrok vidět asi moc není. Asi ne, když už vznikl blog tohoto tématu. Takže fakt, že se něco děje je nepopiratelný.
    Něco děje? Jo jo, furt se něco děje :-)

    Ale pokud to něco chcete změnit, musíte to napřed pojmenovat...
    14.11.2005 18:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Presne. Dozvedel jsem se, ze to ted kazime, ale cim?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.11.2005 19:07 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Podle mě naopak, moc se mi tu líbí, JXP bych také zakázal přístup, ale on bude tapetovat stejně dál jako I Love M$ nebo jak si to říká a dalších :-(, mám to tu rád, proč? Protože se tu dá bavit s lidmi podobných a stejných zájmů a "kecat" o všem možném, občas se flamnout ;-), prostě pohoda.
    14.11.2005 11:20 Peter S.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Ja osobne nemám s linuxom momentálne žiadne problémy (resp. veľmi málo) teda nemám dôvod hrabať sa v diskusiach. Zato blogy si čítam rád - aj diskusie ku nim - aj keď sa zapájam minimálne.
    Teda možno to je dôvod - že linux už celkom dobre funguje a nie je potreba venovať mu toľko času...
    Dalibor Smolík avatar 14.11.2005 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?
    Jde o to, že každý člověk má jiné potřeby a má jiné zkušenosti. Čas od času se objeví buď nějaký problém (většinou malý) :-) nebo se chci něco nového dozvědět - např. jak připojit bluetooth zařízení, o které jsem před tím nikdy neslyšel - a je příjemné, když na portále najde nějaký popis, řešení, někdo jiný se tím už zabýval, maximálně řešení svého problému doladí doplňujícím dotazem. A odpověď většinou příjde brzy. Bez existence takového portálu bych si asi práci s Linuxem nedovedl představit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 14.11.2005 18:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Úpadek abclinuxu?

    Mám ty samé linuxové potřeby - mít se kde vykecat, najít radu a orientaci v problému. Čili "Budiž AbcL pochváleno"

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.