abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.

    sonicpp | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Po po téměř roce vývoje od vydání verze 5.38 byla vydána nová stabilní verze 5.40 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 75 vývojářů. Změněno bylo přibližně 160 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:00 | Zajímavý článek

    Uroš Popović popisuje, jak si nastavit Linux na desce jako Raspberry Pi Zero, aby je šlo používat jako USB „flešku“.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 08:44 | Zajímavý software

    Andreas Kling oznámil, že jelikož už se nevěnuje nezávislému operačnímu systému SerenityOS, ale výhradně jeho webovému prohlížeči Ladybird, přičemž vyvíjí primárně na Linuxu, SerenityOS opustí a Ladybird bude nově samostatný projekt (nový web, repozitář na GitHubu).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Po dvou měsících vývoje byla vydána nová verze 0.13.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 73 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.6. 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    3.1.2008 08:24 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Who cares?
    zoul avatar 3.1.2008 08:33 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Třeba já. K čemu jsou takovéhle komentáře? Budeme teď pod každý článek a každou zprávičku, která nás nezajímá, psát, že nás nezajímá?
    3.1.2008 08:41 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Rovnako by sa dalo spýtať, k čomu su také správičky. Fakt potrebujeme vedieť o každej zmene ikoniek v programe? A že sa vývojári snažia urobiť program rýchlejší a lepšie využívajúci pamäť? Ktorí sa nesnažia!? Kombinácia správička + Petr Tomeš + Firefox začína byť, pri všetkej úcte, trápna.
    zoul avatar 3.1.2008 08:54 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Rovnako by sa dalo spýtať, k čomu su také správičky.
    K upozornění na zajímavý článek?
    Fakt potrebujeme vedieť o každej zmene ikoniek v programe?
    Fakt máš pocit, že se obsah odkazovaného blog postu dá shrnout slovy „Firefox má nové ikonky“?
    Kombinácia správička + Petr Tomeš + Firefox začína byť, pri všetkej úcte, trápna.
    Trapné je automatické navážení do Petra Tomeše. Zajímá se o Firefox, hodně o něm mluví, hodně o něm píše. Je na tom něco špatného? Poslední zprávičku o Firefoxu zveřejnil před čtrnácti dny, a tu před ní před dalším měsícem. To mi přijde naprosto v normě.
    Nikola Ciprich avatar 3.1.2008 09:19 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    D-Bus zajistí komunikaci mezi aplikacemi - to mi teda prijde byt celkem dost podstatna a zajimava novinka...

    cim dal casteji mam pocit ze kvalita diskuzi tady dost klesa, docela bych nekdy ocenil nejakou moznost hodnoceni ve stylu "toto je kvalitni/stupidni komentar"
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    3.1.2008 09:26 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Takove hodnoceni jsme zde meli, ale ctenari jej odmitli, proto jsem jej zrusil. Nicmene v posledni dobe se mnozi pozadavky na funkci +1, ktera by odstranila tento zlozvyk. Mozna by to slo resit pres AJAX, pak by to snad lidi pouzivali. A stejne by bylo mozne udelat i -1.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    zoul avatar 3.1.2008 09:41 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Já bych nějaké hodnocení uvítal – nechceš udělat třeba blog post, kde bychom si o tom mohli všichni promluvit podrobně? (Nebo už někde je?) +1/–1 je maličko potíž: +1 chápu jako „já taky“ nebo „souhlas“, jenže –1 ve smyslu „já ne“ nebo „nesouhlasím“ je celkem k ničemu. (Pokud s něčím nesouhlasím, neznamená to, že to do diskuse nepatří.)

    Osobně bych nejradši jediné tlačítko, které by post označilo za zbytečný (offtopic/flamewar/troll/…). A pokud u nějakého příspěvku „hodně“ lidí zahlasuje, že je zbytečný, mohl by se celý příslušný podstrom defaultně schovat a ukazovat přes AJAX až na požádání. (Což je samozřejmě jen první, nijak zvlášť nepromyšlený nápad.)
    Zdenek.Z avatar 3.1.2008 09:53 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Otázkou je co s diskusí pod tím flamerem. Protože občas se může i pod nesmyslným příspěvkem vyvinout zajímavá diskuse. A zase ukázat jen část vlákna bez jeho začátku mi přijde divné.

    Zavádět tlačítka +-1 pro (ne)souhlas mi přijde zbytečné (IMHO by je moc lidí nevyužívalo). Pro hodnocení kvality příspěvku to už podle mě smysl má. Ale spíš bych udělal něco jednoduchého ve stylu jediného tlačítka "flame" nebo dvou tlačítek "flame" "non-flame" než mít 10 bodů jako na Rootu.
    zoul avatar 3.1.2008 10:09 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Otázkou je co s diskusí pod tím flamerem.
    Já bych ji uříznul celou. Kdyby někdo měl něco opravdu k tématu, může snadno založit nové vlákno.
    Ale spíš bych udělal něco jednoduchého ve stylu jediného tlačítka "flame" nebo dvou tlačítek "flame" "non-flame" než mít 10 bodů jako na Rootu.
    Souhlas, deset bodů je k ničemu. Jen místo flame/non-flame bych používal něco neutrálnějšího, jelikož ne všechny zbytečné příspěvky jsou náběh na flame. (A ještě by bylo ideální přijít s výrazem, který by jasně dával najevo, že jde o čištění diskuse od těch opravdu zbytečných příspěvků, nikoliv o nějaké souhlasení nebo nesouhlasení.) U každého příspěvku by mohlo být jen jedno tlačítko pro pohřbení, a to druhé, opačné tlačítko by se objevilo jen u těch, které už někdo pohřbil. Tak by to celé mohlo fungovat při minimálním počtu kliků.
    3.1.2008 11:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Udelam jej (casem), zatim se muzete vyradit v bugzille: #827, #921.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Nikola Ciprich avatar 3.1.2008 15:36 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    no spis by se mi libilo kdyby takto oznacene prispevky ovlivnovaly nejake "score" uzivatele, a kazdy by si sam nastavil hranici od jakeho score uzivatele rovnou ignorovat. nevim jestli uz to takto i nefungovalo, ale myslim ze by to byl uzitecny system.

    vyresilo by to hned 2 mouchy jednou ranou:

    - "pitomci" (z vaseho pohledu, tedy dle score) by Vas nerozcilovali

    - ti kteri by prisli k rozumu (ano, i to se muze stat) a jejich score by se zlepsilo, by zase meli sanci ze jejich prispevky lide zase uvidi. rucni odblokovavani uzivatelu tomu (alespon u mne) moc sanci nedava - jak uz jednou nekoho bloknu, tak uz ma utrum protoze zkoumat seznam uzivatelu ktere blokuji a premyslet proc jsem koho vlastne bloknul se mi teda nechce.
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    belisarivs avatar 3.1.2008 15:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Ze by neco jako na /. ?
    IRC is just multiplayer notepad.
    zoul avatar 3.1.2008 15:57 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    no spis by se mi libilo kdyby takto oznacene prispevky ovlivnovaly nejake "score" uzivatele, a kazdy by si sam nastavil hranici od jakeho score uzivatele rovnou ignorovat. nevim jestli uz to takto i nefungovalo, ale myslim ze by to byl uzitecny system.
    To bychom ale předpokládali, že každý uživatel píše výhradně užitečné, nebo výhradně neužitečné příspěvky. Nějaké „moderování“ na úrovni jednotlivých příspěvků má tu výhodu, že chytí zbytečné příspěvky nezávisle na autorovi. (Moderování píšu v uvozovkách, protože mně osobně nejde o žádné větší hodnocení příspěvků, jen bych chtěl mít možnost sundat ty zbytečné.)
    3.1.2008 16:54 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Takove hodnoceni jsme zde meli, ale ctenari jej odmitli, proto jsem jej zrusil. Nicmene v posledni dobe se mnozi pozadavky na funkci +1, ktera by odstranila tento zlozvyk. Mozna by to slo resit pres AJAX, pak by to snad lidi pouzivali. A stejne by bylo mozne udelat i -1.
    Co takhle udelat to jak to maji ted na lupe - palec nahoru (OK) a palec dolu (KO)?

    Aby to uzivatele pouzivali, musi to byt stupidne jednoduche - libi/nelibi. Na rootu s tema bodama, to uz je moc slozite. Hodnoceni blogu tady na abicku jsem driv nepouzival, ted, kdy je to jen libi/nelibi, to pouzivam.

    IMO driv to hodnoceni nebylo nutne, ale ted pomalu zacina byt, jak se to tady zaplnuje. A samozrejme ne jen samoucelne hodnoceni, ale i ve spojeni s nejakou motivaci chovat se slusne, psat konstruktivni prispevky atd. Kdo ma vysokou karmu, ziska vic pozornosti (treba ve vyhledavani budou jeho vysledky vys), kdo se dostane do minusu, tomu se budou prispevky automaticky sbalovat, aby se to trochu omezilo to co se tu ted imo rozmaha - ze nekdo schvalne napise nasiraci prispevek, aby ziskal pozornost.

    Pak uz bude na inteligenci a slusnosti ctenaru, aby nedavali palec dolu prispevku jen kvuli tomu,ze s nim nesouhlasi (napriklad proto, ze vychvaluje nejakou feature windows), prestoze je dobre vyargumentovany a slusny.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.1.2008 16:57 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Nebo mozna lepe:

    Souhlasim a prispevek se mi libi: ikonka "palec nahoru".

    Nesouhlasim, ale prispevek povazuji za slusny a vecny - do odpovedi se snazim argumentovat, proc nesouhlasim.

    Prispevek povazuju za neslusny nebo off topic - ikonka "popelnice"
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.1.2008 09:27 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Dnes:
    Firefox 3 přinese novou sadu ikon ve stylu Tango, upřednostní některé ikony a další prvky pracovního prostředí [...] sníží se paměťová náročnost a prohlížeč se zrychlí.
    20.12.2007
    [...] včetně oprav pro stabilitu, výkon, využívání paměti, vylepšení platformy i uživatelského rozhraní. Ikony, tlačítka a styly nabídek linuxové verze nyní používají motiv GTK. [...]
    20.11.2007
    [...] Kvalita (rychlost, kompatibilita s weby, regrese a celkové provedení) má být přinejmenším stejná jako u Firefoxu 2. Betaverze Firefoxu 3 nebude vydána, pokud by byla méně výkonná než Firefox 2.
    21.11.2007
    Alex Faaborg představuje současný návrh multiplatformní podoby a ovládacích prvků Firefoxu 3 [...]
    Tu séria správičiek Petra Tomeša o Firefoxe končí a začína podobná séria o Ubuntu. Na základe uvedeného vývoja predpokladám, že ďalšia správička informujúca o nových ikonkách, menšej spotrebe pamäte a vyššej rýchlosti Firefoxu 3 je otázkou niekoľkých málo dní. Bude ale po toľkých opakovaniach ešte niečím prínosná, prekvapivá či užitočná?

    ;-)
    3.1.2008 09:47 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Z 8 reakcí se jen 2 zabývají vlastním obsahem. To ani nemá cenu ty diskuze číst. Když Vás to nezajímá, tak to nečtěte, každého prostě nezajímá všechno.

    Použití D-Bus mi také přijde jako převratná věc.
    Zdenek.Z avatar 3.1.2008 09:33 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Shrnutí důležitých věcí, co se chystají v nové major verzi softwaru, který používám mi přijdou užitečná. (Firefox sice momentálně nepoužívám, ale článek si rád přečtu i tak. Když vím, co který prohlížeč umí/neumí, tak se snáz rozhodnu, který je pro mě lepší.) To že z toho má někdo mindrák, je věc jiná. Pokud vás vylepšení ve FF nezajímají, nečtěte o nich.
    3.1.2008 09:48 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Spávičky ma veľmi zaujímajú; je to to prvé, čo na tomto portáli čítam. Som celkom rád, keď sa dočítam o niečom nezvyčajnom a zaujímavom. Je tu ale niekoľko druhov správičiek, ktoré mi prídu dosť zbytočné:

    1) Opakujúce sa správičky. Niekedy sa stane nehodou, že dvaja autori s odstupom par dni upozornia na to isté. Fajn, stane sa. Ale prečo jeden autor musí dookola informovať stále o tom istom?

    2) Správičky o vydaniach alfa, beta, release candidate verzií najrôznejších programov. Kto sa o nejakú aplikáciu zaujíma natoľko, že A) čaká kedy konečne tú cool fičúru implementujú alebo B) chce aktívne testovať devel verzie, si rád vydanie novej verzie ustráži sám. Vydanie novej stable verzie pre používateľov zvyčajne spoľahlivo ustráži balíčkovací systém tej ktorej distribúcie, ale budiž, vydanie novej stable verzie môže niesť so sebou skutočnosti, ktoré si pozornosť zaslúžia.
    Zdenek.Z avatar 3.1.2008 09:57 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Tak zase informace o betách/RC hodně používaných programů (GNOME, KDE, FF, různé distribuce) mi užitečné přijde. Pokud je někdo vývojář, tak si vývoj samozřejmě hlídá, ale bety/RC jsou od toho, aby je testovali i běžní uživatelé nevývojáři (kteří mají do nějakého testování chuť), takže považuju za dobré je o tom informovat.
    Petr Tomášek avatar 3.1.2008 13:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Nj, ale když první věc, kterou někdo napíše do zprávičky je, že FF má tanga, taxi o tom pomyslíte své, že? ;)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.1.2008 10:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    1) Jak vás upozornili již ostatní, není to pouze o tom samém. Řadě čtenářů mohly některé zprávy uniknout, tak snad nevadí, když to podstatné bude znovu zopakováno, když už se ta zprávička píše. Firefox je nejpoplárnější a nejúspěšnější aplikace v historii FS/OSS, nejpoužívanější druh aplikace a většina uživatelů jej Linuxu používá na prohlížení webu.

    2) Souhlasím s tím, že především o alfaverzích softwaru by se (nejen) na Abclinuxu mělo informovat spíše výjimečně, a to právě z důvodů, které jste uvedl. Podobně snad i o betaverzích. Sám jsem o tom psal několikrát. Na druhou stranu pokud už je zde všestranný zájem psát, publikovat a číst zprávičky o (téměř) čemkoliv včetně těch alfaverzí mnohem méně důležitých projektů, pak vůbec nevidím důvod, proč neinformovat i o Firefoxu vzhledem k předchozímu bodu. Navíc lidé vědí, co mohou očekávat a mohou pomoc s testováním, přestože se běžně o vývojářské informace nezajímají. A právě tyhle lidé mají velký vliv na kvalitu finální verze. Rozhodnou se sami, zda to budou číst a zda pomohou s testováním.
    3.1.2008 09:28 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    správce sítě rozhodne o stavech online/offline
    Tak na tohle jsem teda zíral jak touš, pak jsem si ale přečetl:
    We’ve started to explore deeper desktop integration as well. For example, we have a service that can connect to DBus and we listen for NetworkManager changes to determine when we should be online or offline.
    3.1.2008 10:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Ta zprávička byla původně skoro třikrát delší. Musel jsem ji několikrát úplně přepsat, zkrátit a zjednodušit. Koho zajímají přesnější detaily, může si přečíst odkazovaný článek.
    3.1.2008 10:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Zmíňky o novinkách pro vývojáře nebo o grantech Mozilly pro přístupnost v GNOME jsem také musel vypustit, stejně tak například rozepisování podrobností o změnách prvků uživatelského rozhraní. Na druhou stranu jsem z toho nechtěl holé konstatování o lepší integraci Firefoxu do Linuxu, protože by z toho čtenáři asi moc nevěděli, co si pod tím představit. Vzhledem k tomu, že to nezapadnutí do linuxového prostředí bylo Firefoxu často vytýkáno, a Firefox 3 se již nachází v dobře použitelné betaverzi, přišlo mi zajímavé o tom informovat. Navíc pokud by někdo jiný nerozhodl o schválení a publikování zprávy, nemohla by tu být.
    3.1.2008 10:15 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Jenže kdyby se napsalo např. "Aplikace typu* NetworkManager rozhodne o..." (lze to i mnohem lépe), tak by se to špatně interpretovat nedalo a bylo by to přesnější a ne o moc delší.

    V každém případě žádám aspoň o nějakou opravu, takhle je to zavádějící a hlavoukroutící.

    * on to nemusí být ten odkazovaný NetworkManager, ale i něco se tak přes dbus tváří
    3.1.2008 10:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Dobře. Poprosím správce, aby se to přeformulovalo. Díky za připomínku.
    Rezza avatar 3.1.2008 10:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    To je neco, proc obsas pustim Firefox, kdyz se NetworkManager rozhodne tvrdit, ze jsem offline a pak Konqueror nema presvedcovatko. Doufam, ze aspon Firefoxu zustane, at se nekdy na net dostanu :)
    3.1.2008 13:33 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    To je teda opravdu neco. Takovy <|>viny kterejma si budou uzivatele odpojovat a pripojovat sit jak je napadne mi teda osobne na komp nepachnou.
    Nikola Ciprich avatar 3.1.2008 15:30 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    jestli myslite sluzbu NetworkManager a k ni pripadne klikaci rozhrani, tak to musim za sebe rict ze jsem opravdu rad ze to existuje (a funguje). na notebuku to usetri spoustu prace, nemusim resit nejake scripty pro ruzne wifi site, kde se mi spousti ktera VPNka atd, hesla jsou bezpecne schovana v penezence a vse funguje. ano, umim pouzivat iwconfig, ip & spol, ale proc to nemit pohodlne? mam lepsi veci na praci nez se starat o to jak se zrovna pripojim k siti tam kde zrovna jsem...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Nikola Ciprich avatar 3.1.2008 15:37 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    uff, chtel jsem samozrejme napsat notebooku :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Drom avatar 4.1.2008 08:17 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Hm, to ma vice-mene uz epiphany ted...
    4.1.2008 13:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Ale Epiphany zase nemá většinu věcí, co Firefox...
    Drom avatar 7.2.2008 00:31 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Ano. Diky bohu.
    4.1.2008 14:54 pk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Zásadní chyba zprávičky je, že na prvním místě uvádí nové ikonky. Na zdůrazňování nepodstatných vlastností je prostě dost lidí alergických. Pak je jen otázka času, kdy tu zprávičku začne někdo kritizovat.
    5.1.2008 00:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Co je pro někoho je to nepodstatné, pro jiného třeba ano. Nešlo o zdůrazňování, něčí mse ten výčet začít musel. Zachoval jsem chronologii odkazovaného článku. Nic jsem jinak nezdůrazňoval, ani formátováním, ani slovně. To, že Firefox vizuálně nezapadá do Linuxu, mu bylo celou dobu mnohými vytýkáno.
    Petr Tomášek avatar 8.1.2008 12:01 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení Firefoxu 3 pro Linux
    Ikonky jsou podstatné tak leda pro debily a imbecilní uživatele windows!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.